Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
OksastettuOksa
profiilit
OksastettuOksa
OksastettuOksa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
24
Kommenttia
1070
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kerro+mitä+hän+on+kirjoittanut,+että+sanot+häntä+fundamentalistiksi.
Se+ei+riitä,+että+olet+eri+mieltä+hänen+kanssaan.
05.10.2016 14:01
Eli+pertsa,+natanael,DT+minä+ja+ja+monet+muut+Raamattua+Jumalan+sanana+pitävät+Aa:ta+kannattavat+eivät+ole+mielestäsi+fundiksia,+se+on+hyvä.
Mutta+kerro+sitten+mitä+multinikkeinä+kirjoittavat+ovat+kirjoittaneet+täällä,+että+nimität+heitä+fundamentalisteiksi?
05.10.2016 13:59
Evlut.+kirkko+alkoi+muuttua+ja+luopua+Raamatusta+Jumalan+sanana++60-luvulla+kun+vasemmistolaisuus+tunkeutui+myös++teologiseen+tiedekuntaan+ja+sen+kautta+kirkkoon.
05.10.2016 13:52
"Miksi+en+pysytyisi+keskustelemaan?+"
Sinä+sen+itse+tiedät.
"Tuon+aivan+samalla+tavalla+esiin+sitä+faktaa,+mitä+saatavilla+on+aivan+tavallisessakin+keskustelusssa.+Kännykät+ovat+nykyään+tosi+käteviä.+"
Tämä+todellakin+on+keskustelupalsta+eikä+mikään+postaus+ja+linkityspalsta.+Kovin+vähäistä+on+sinun+oma+antisi+aina+puhut+ja+linkität+muiden+sanomisia.+Omaa+ansiasi+on+lähimmä+uskovien+ja+Aa-yhdistyksen+haukkuminen.+Jokainen+osaa+kyllä+käyttää+sitä+kännykkäänsä,+iPadiaan,+läppäriään+ym.+tiedon+hakemiseen.
"En+ole+vasemmistolainen,+enkä+oikeistolainen"
Sanotaan+sitten,+että+sinun+ajatuksesi+ja+postauksesi+ovat+voimakkasti+vasemmistolaisia.
"Ehkä+ole+mikään+"homottaja"+koska+se+pelkkä+haukkumasana."
Sinä+olet+ihan+samalla+tavalla+homottaja+kuin+minä+olen+sinun+puheissasi+fundamentalisti+ja+Aa-kerholainen.
"Fakta+eli+tieto+ei+ole+propagandaa."
Faktaa+ainakin+sinä+käytät+propagandana.+Jokainen+valitsee+omat+faktansa+omien+arvojensa+ja+aatteidensa+tueksi.
Luen+täällä+ainostaan+ihmisen+omia+kirjoituksia+ja+ajatuksia+muuten+en+edes+täällä+olisi+koska+"faktaa"+löydän+kyllä+ihan+itsekin+netistä.
Valitettavasti+tämä+palsta+vain+on+joidenkin+ihmisten+vihanpurku+paikka+uskovia+kohtaan.
05.10.2016 13:49
Tuo+on+hyvä+mittari.+Jos+liberaalit,+atet+ja+homottajat+alkavat+olla+kanssasi+samaa+mieltä+pitäisi+hälyytyskellojen+soida+ja+lujaa!
02.10.2016 15:18
Ahvio+esitteli+nuo+ohjelmasarjat+radiossa+ja+olen+varma,+että+tulee+takuulla+mielenkiintoista+asiaa+ja+tietoa.
Alkaakin+jo+huomenna
"Näihin+väitteisiin+vastaan+”Vaarallisia+valheita+kristinuskosta”+-ohjelmassa+maanantaisin+klo.+20.00.+Radio+Patmoksen+taajuuksilla.+Ohjelman+uusinnat+lähetetään+keskiviikkoisin+klo.+13.30.+ja+lauantaisin+klo.+14.00."
02.10.2016 15:13
Tämä+oli+mahtavaa+puhetta.+Aivan+kuin+eilen+puhuttu+tälle+ajalle!
02.10.2016 13:32
Tämä+on+keskustelupalsta+eikä+teidän+vasemmistolaisten+homottajien
propagandapalsta.
Sinä+et+pysty+keskustelemaan+joten+en+vaivaudu+linkkejäsi+ja+postauksiasi+edes+lukemaan+kuten+ei+moni+muukaan.
02.10.2016 11:00
Eiköhän+aloittaja+kerro+sen+jos+ei+ole+taas+oma+keksintönsä.
30.09.2016 17:43
No+sittenhän+sinulta+käy+helposti+näiden+väittämiesi+kirjoitusten+esittäminen+tässäkin.
Yksilöinä+tietysti+kaikki+ovat+yhdenvertaisia+mutta+samaa+sukupuolta+olevat+vaan+keskenään++eivät+pysty+siihen++mihin+mies+ja+nainen.+Eikä+se+ole+mitään+sattumaa+vaan+Jumalan+luomistyössään+suunnittelema+ja+toteuttama+asia.
Jos+nainen+syntyy+kohduttomana+se+on+kehityshäiriö+mutta+jos+ihminen+alkaa+himoita+omaa+sukupuoltaan+se+on++mielenhäiriö.+Kohduton+nainen+on+nainen+vaikka+ei+pystykäänm+synnytäämään+kuten+suurin+osa+naisia.+Mutta+kahden+saman+sukupuolen+kesken+lisääntyminen+ei+onnistu+vaikka+olisi+kohtu+priimakunnossa.
Ihmisen+itsekkyys+ei+saa+olla+syynä+lasten+tehtailuun.+Mutta+edelleenkään+kaksi+saman+sukupuolen+edustajaa+ei+voi+sitten+millään+eikä+missään+olosuhteissa+lisääntyä+keskenään.
Enkä+lue+noita+postailuitasi+joten+se+siitä!
30.09.2016 17:40
"Fundamentalistit+ovat+kehittäneet+lisäehdon,+että+tullakseen+autuaaksi+olisi+myös+omaksuttava+kirjaimellinen+raamatuntulkinta."
Varmaan+esität+myös+todisteet+tuolle+väitteellesi?
30.09.2016 17:26
"Kohdunvuokraus+on+suomessa+kiellettyä.+Näitä+menetelmiä+käyttävät+pääsääntöisesti+heterot.+"
Toistaiseksi+on+kielletty+mutta+kova+on+paine+sallia+ne+koska+homojen+ja+lesbojen+tulee+tuntea+itsensä+tasa-arvoiseksi+heteroiden+kanssa+hinnalla+millä+hyvänsä.
Se,+että+näitä+käyttävät+pääsääntöisesti+heterot+varmaan+johtuu+siitä,+että+heteroita+on+kymmeniä+kertoja+enemmän+kuin+homoja,+mitä+luulet?
Tosiasiahan+on+se,+että+on+poikkeuksellista+ja+erittäin+harvinaista,+että+nainen+ja+mies+eivät+lisäänny+keskenään.+Mutta+saman+sukupuolen+kesken+lisääntyminen+on+täysi+mahdottomuus,+aina.
30.09.2016 16:41
Kyllä+löydän+ne+oikein+hyvin+itsekin+mutta+en+löydä+niistä+taas+kerran+valheellisesti+väittämääsi+"jatkuvia+todisteluja+siitä+miten+huonoja+ihmisiä+homoseksuaalit+ovat+ja+täysin+epäkelpoja+kasvattamaan+edes+omia+lapsiaan.+"
Laita+siis+nyt+vihdoinkin+todisteet+siitä,+että+ovat+sanoneet+tuollaisia.+Ei+luulisi+olevan+vaikeaa+kun+olet+tätä+jo+kaksi+vuotta+täällä+väittänyt.
30.09.2016 16:36
Ei+lisättävää+edelleiseen+kommenttiini.+LOPPU!
30.09.2016 16:33
Tottakai+minä+tuon+tiedän+mutta+kun+nyt+ei+puhuttu+eduskunnan+valinnasta+eikä+toiminnasta.
Nyt+puhuttiin+siitä,+että+ei+ole+tehty+tutkimusta+siitä+mitä+enemmistö+suomalaisista+ajattelee+keinohedelmöityksitä.
Kai+sinä+nyt+edes+sen+ymmärrtä+kun+änkeät+taas+jankuttamaan++ketjuun+missä+sinulle+ei+puhuttu+yhtään+mitään?
30.09.2016 15:41
Matteus+kirjoitti+evankeliuminsa+juutalaisille.+Kuuntele+tästä+niin+ei+tiedät+enemmän.+
http://www.rkk-sansa.net/raamattu-kannesta-kanteen/uusi-testamentti/matteuksen-evankeliumi/215
30.09.2016 11:14
Eduskunnan+enemmistö+ei+sunkaan+ole+enemmistö+Suomen+kansasta.
30.09.2016 10:20
Laita+sinä+ne+tänne+kaikkien+luettavaksi+äläkä+höpötä+omaa+agendaasi.
30.09.2016 10:19
Olen+samaa++mieltä.+Lopeta+olemattoman+kuvittelu.
29.09.2016 17:06
Noki+sinä+vain+itse++omat+olemattomat+jyväsi.
29.09.2016 16:39
12 / 54