Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
OksastettuOksa
profiilit
OksastettuOksa
OksastettuOksa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
24
Kommenttia
1070
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tieteessä kaikki on suhteellista ja jatkuvasti muuttuvaa tietoa. Mikään ei siis ole epävarmenpaa kuin tiede!
19.05.2016 21:39
Siis ihan normaali luterilasen naispapin hartaus :=)
19.05.2016 21:32
Ennen esim. juutalaisten pääsanomalehti JerusalemPost oli nimeltään PalstinaPost, Jerusalemin filharmoonikot jossa soittaa juutalaiset oli nimeltään Paletinan filharmoonikot. Ja kuten muistamme juutalaiset muuttivat kotimaahansa Palestiinaan pakoon Hitlerin vainoja. Jerusalem ei koskaan ole ollut minkää muun maan pääkaupunki kuin Israelin. Ja Israelin aluella ei koskaan ole sijainnut muuta valtiota kuin Israel.
On siis turha kyseenalaistaa Israelin kuuluminen juutalaisille koska jos niin tekee kiistää samoilla syillä Turkin kuuluvan turkkilaisille, Syyrian kuuluvan syyrialaisille, Irakin kuuluvan Irakilaisiille, Jordanian kuuluvan jordanialaisille jnejne. Lähi-itä jaettiin ja jokainen kansa sai omat maansa eikä silloin ollut ketään palestiinalaisi jotka olisicävat jääneet ilman jotain heille kuuluvaa.
Arabit vihaavat juutalaisia se on syy miksi haluavat tuhota juutalaiset ja ryöstää heidän maansa. Lähi-idässä on kysymys siitä, että arabimuslimit halavat tuhota kirjankansan koska Koraani ja Muhamed niin kehoittavat!
19.05.2016 21:29
Jotain muutakin on mennyt hauentumpin suuhun Pekusta. Korvien välistä.....
19.05.2016 17:48
Mutta vuoteen 1977 saakka palestiinalaisilla tarkoitettiin juutalaisia. Vasta 1977 Arafat keksi alkaa syyrialaisia ja jordanialaisia arabeja nimittämään palestiinalaisiksi na alkoi vaatia heille omaa valtiota Israelin maasta vaikka ympärillä olevilla arabeilla on maata vaikka kuinka paljon.
Kun lähi-itä jaettiin arabien ja juutalaisten kesken 1940-luvun lopulla arabit saivat 98% ja juutalaiset 2% maasta ja tästä 2%:stakin juutalaiset ovat joutuneet jo luovuttamaan jo osan arabeille.
Lähi-idän ongelma ei poistu ennen kuin kaikki arabivaltiot ja terroristijärjestöt tunnustavat Israelin itsenäisyyden maailman ainoana juutalaisvaltiona.
19.05.2016 17:01
Asun.
19.05.2016 15:54
Jos kirkko ei palaa pikimiten Raamatun Sanaan se on tarpeeton.
19.05.2016 15:29
Aivan. Raamattu kertoo minkälainen Jumala on ja mikä on Hänen tahtonsa. Jos se Jumala ei miellytä eikä Hänen tahtonsa miellytä ihminen ei halua ojentaa itseään sen mukaan vaan tekee oman jumalansa.
19.05.2016 15:26
Raamatussa on hyvä kertomus mitä merkitsee biolognen vanhemmuus.
Salomon tuomio
16 Noihin aikoihin kuninkaan puheille tuli kaksi porttoa. He astuivat hänen eteensä, 17 ja toinen heistä sanoi: "Herrani, kuule minua! Minä ja tuo nainen asumme samassa talossa. Hän oli läsnä, kun minä synnytin lapsen.
18 Ja kun oli kulunut kaksi päivää siitä kun minä synnytin, silloin myös tuo nainen sai lapsen. Me olimme kahden, talossa ei ollut ketään muuta.
19 Tuon naisen poika kuoli yöllä, hän oli nukkuessaan tukahduttanut sen.
20 Silloin hän nousi keskellä yötä ja otti poikani minun vierestäni. Minä nukuin, ja niin hän pani lapsen viereensä makaamaan ja asetti kuolleen poikansa minun viereeni.
21 Kun aamulla nousin imettämään poikaani, se oli kuollut. Minä tutkin silloin lapsen tarkoin, eikä se ollut minun synnyttämäni poika!"
22 Toinen nainen sanoi: "Tuo ei ole totta! Minun poikani elää, sinun poikasi kuoli!" Toinen vastasi: "Ei, tuo kuollut on sinun poikasi, minun poikani elää!" Näin he riitelivät kuninkaan edessä.
23 Kuningas sanoi: "Tämä nainen väittää, että elävä poika on hänen ja kuollut tuon toisen. Tämä toinen taas sanoo, ettei se ole totta, kuollut poika on toisen ja elävä hänen."
24 "Hakekaa minulle miekka", kuningas sanoi. Miekka tuotiin kuninkaan eteen. 25 Hän antoi käskyn: "Halkaiskaa elävä lapsi kahtia ja antakaa toinen puoli toiselle, toinen toiselle."
26 Silloin rakkaus lapseen pani elävän pojan äidin puhumaan, ja hän huudahti kuninkaalle: "Herrani! Anna lapsi hänelle, älä anna surmata sitä!" Mutta toinen sanoi: "Ei minulle eikä sinulle. Halkaiskaa vain!"
27 Silloin kuningas lausui: "Antakaa lapsi tuolle, joka ensin puhui, älkää tappako sitä. Hän on lapsen äiti."
18.05.2016 15:17
Olen kysynyt Luther-säätiöstä myös asiaa ja sanoivat, että kaikki jotka jakavat luterilaisen uskontunnustuksen mukaisen uskon ovat tervetulleita heidän tilaisuuksiinsa ja ehtoolliselle.
18.05.2016 14:19
Kiitos! Herra myös sinun kanssasi!
18.05.2016 13:32
Aamulehti otti myös asian sivuillaan esille
http://www.aamulehti.fi/kulttuuri/tuore-kirja-pirkkalan-koululaisia-aivopestiin-kokeilulla-jonka-piti-olla-sosialismin-alkusoittoa/
17.05.2016 21:43
Kyllä niissä aina on mainittu laatijat.
17.05.2016 21:31
Niin, luit kai kenelle Jeesus tuossa puhuu ja kuka tuo henkilö oli?
17.05.2016 21:30
Ihan sama mitä kirkko vihkii ja siunaa.
17.05.2016 19:03
Kiitos vinkista ja linkistä :=)
17.05.2016 17:27
Siis samaa teatteria eri näyttämöllä :=)
17.05.2016 17:20
Mitähän se on?
17.05.2016 17:19
Niin juuri. Sitä tarkoitankin, että ihan sama mitä kirkko tekee.
17.05.2016 16:04
Minulla ei ole mitään tarvetta lähteä kanssasi mielikuvitusleikkeihin :=)
17.05.2016 13:23
31 / 54