Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
OksastettuOksa
profiilit
OksastettuOksa
OksastettuOksa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
24
Kommenttia
1070
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä ja islamilaiseen uskontoon pätee uskonnonvapaus mutta ei siihen islamilaiseen ideologiaan ja poliittisen liikeeseen joka on kaikista näkyvintä.
29.04.2016 09:53
Oletko käynyt usein Israelissa ja tunnetko israelialsia ja juutalaisia?
29.04.2016 09:51
Jeesus sovitti kaikki synnit eikä enää tarvita muita uhreja joten se oli lain loppu mutta edellenkin sama laki näyttää ihmiselle samat synnit jotka näytti juutalaisillekin. Ilman lakia ei ole synnintuntoa ja ilman synnintuntoa ei ole armoa.
29.04.2016 09:50
Islamhan onkin ennen kaikkea ideologia ja poliittinen liike eikä uskonto.
29.04.2016 09:47
Paavali kääntyi ja hylkäsi syntintä kun tuli uskoon ja alkoi julistaa evankeliumia. Sitä on uskoon tulo, uudestisyntymien ja Jumalan armo.
29.04.2016 09:44
Joh 15
17. Sen käskyn minä teille annan, että rakastatte toisianne.
18. Jos maailma teitä vihaa, niin tietäkää, että se on vihannut minua ennen kuin teitä.
19. Jos te maailmasta olisitte, niin maailma omaansa rakastaisi; mutta koska te ette ole maailmasta, vaan minä olen teidät maailmasta valinnut, sentähden maailma teitä vihaa.
20. Muistakaa se sana, jonka minä teille sanoin: 'Ei ole palvelija herraansa suurempi'. Jos he ovat minua vainonneet, niin he teitäkin vainoavat; jos he ovat ottaneet vaarin minun sanastani, niin he ottavat vaarin teidänkin sanastanne.
29.04.2016 09:37
Erotan oikein hyvin juutalaisen kansan ja uskonnon sekä israelilaisuuden ja heprealaisuuden :=)
Varhaisilla kristityillä tarkoitat Konstantinusta ja katolista kirkkoa minä alkuseurakuntaa ja Jeesuksen opetuslapsia. Alkureurakunta ja Jeesus eivät koskaan hyläneet Kirjoituksia.
29.04.2016 09:34
Onko joku sitä kiistänyt?
29.04.2016 09:29
Kristinusko on ihan luonnollinen jatkumo juutalaisuudelle. Ihan kuten Jeesuskin eli.
29.04.2016 09:23
Saat muistuttaa mutta mikä on motiivisi muituttaa asiasta jonka todistetusti muistan?
29.04.2016 09:11
Miksi muistutat asiasta jonka todistettavasti muistan?
29.04.2016 09:06
"Muista kuitenkin että muilla on sama vapaus. "
Miksi noin kirjoitat jos tuon olen muistanut?
29.04.2016 08:59
Myös ensimmäiset kristityt olivat jutalaisia uskonnoltaan eikä heilläkään ollut tarvetta hylätä juutalaisuuttaan kuten ei hylännyt Jeesuskaan.
29.04.2016 08:58
Millä tavalla olen pyrkinyt rajoittamaan liberaalien uskonnon- tai sananvapautta?
29.04.2016 08:48
Juuri näin.
29.04.2016 08:26
Jos Pyhä Henki on ihmisessä silloin hän omistaa Hänet itsessään.
Onko sinulla Pyhä Henki vai ei?
29.04.2016 08:24
Kristinuskosta ei mediaan pääse koskaan keskustelemaan muut kuin liberaalit.
Ainoa oikea kristinusko on Raamattu-uskollinen kristinusko kaikki muu on ihmistekoista.
Käsittelen kristinuskoa omasta näkökulmastani ja omasta uskostani, siihenhän minulla lienee vapaus :=) ?
29.04.2016 08:20
Juutalaiset itse puhuvat kristityistä ja kristinuskon juutalasista juurista.
http://vod.tv7.fi/vod/leo_meller_ja_ystavat/leo_meller_ja_ystavat-114-w.MP4
29.04.2016 08:14
"Yksin uskosta, yksin armosta, yksin Kristuksen tähden."
Valitettavasti suuriosa kirkon piispoista ja papeista ei edes usko Raamatun ja uskontunnukstuksensa Kristukseen.
Armoa saarnataan ilman ristiä, uskoa ja parannuksen tekoa.
Kristus ei ole Jumala vaan hyvä opettaja.
Miten noista eväistä voi evankeliumia julistaa kun ei ole syntiä eikä syntisiä ?
29.04.2016 08:01
Muodollisesti uskonon vapaus on vielä Suomessa mutta paine sen häivyttämiseen on ilmeinen. Silloin harvoin kun kristinuskosta keskustellaan mediassa valitaan kristinuskon edustajiksi liberaalit jotka ovat oman kristillisyytensä muokanneet maailmaa miellyttäväksi. Kristinuskon tuomitseminen vanhanaikaisena ja tähän aikaan sopimattomana on yleistä. Tämä vain todistaa sen, että ei ymmärretä, että kristinuskon ydin ja sana todellakin on muuttumaton ja siksi juuri se kestää ja siksi siihen uskotaan.
Raamatussa on kristinuskon ydin mutta Raamattua ei enää lueta eikä sitä enää opeteta niinkuin siinä lukee vaan tehdään liberaaleja tulkintoja jotka mielllyttävät maallisia ihmisä. Kritinuskon juuret ovat hukassa suurimmalta osalta ihmisiä ja sen kautta koko kristinusko on hukassa ja tilalle tulee omia "kultaisia vasikoita".
Uskovien vähättely, nimittely ja halveksiminen on ensimmäinen askel jopa suoranaisiin vainoihin. Uskovathan eivät mukaudu maailmaan vaan pitävät Jumalan saanaa aina esillä ja sitä eivät jotkut sekulaarit hyväksy ja kokevat tehtäväkseen vaijentaa uskovat. Mutta tämähän on meillä tiedossa, että uskovien tulee kärsimän kuten kärsi Mestarimmekin.
29.04.2016 07:54
41 / 54