Vapaa kuvaus

Aloituksia

150

Kommenttia

3194

  1. EI, vaan hyppään Puijon näkötornista NykäsMatin suksilla alas, ne kun kannattaa ;-)

    BUAHABAUHAHABBAAA

    T.Avotampio
  2. No siis ... annas kun vedän vähän henkeä ensin ;-)

    > Taannoin ajattelin että ei tuo Tampio nyt niin yksinkertainen olekkaan mutta olin väärässä valitettavasti

    Kyllä, todellakin olit väärässä. Minä olen hyvin yksinkertainen ihminen.

    >Tampio jos totta puhutaan sinäkin olet alkanut toistamaan liikaa itseäsi

    Niin, en enää keksi muuta kuin toistaa samoja asioita jotta uudet ihmiset eivät lähtisi tähän mukaan. Tottahan on, että jokainen tekee päätöksensä itse. Mutta minä näen että teidän puheenne tuotto-odotuksista on täyttä roskaa, sillä mitään tuottoa ei sijoitukselle tule!

    Ainoa keino (toistan taas itseäni!) on hankkia lisää jäseniä. Ja juuri tämän minä näen SYVÄKSI huijaukseksi!!

    Oletko itse koijari kertonut keräämillesi jäsenille, että saat siivun heidän sijoituksistaan ja että jos he haluavat päästä osingoille, niin heidän pitää itse kerätä pyramidiin uusia jäseniä.

    >Tampio jos totta puhutaan sinäkin olet alkanut toistamaan liikaa itseäsi

    (laitoin ton kostoksi uudestaan ;-)

    Joo, toi edelläkin kirjoittamani on ollut täällä palstoilla jo useaan otteeseen, mutta kirjoitin sen TAAS uudestaan.

    Kyllähän tässä pitää henkeä vedellä välillä että tosiaan jaksaa NÄITÄ SAMOJA juttuja polkea uudestaan ja uudestaan, kun EI MEE JAKELUUN, KELES ...

    > Mut huijauksessa ei olla mukana ja ihan itse on lähdetty mukaan kuten muutkin

    Ota huomioon, että jos koijaat tähän mukaan kavereitasi, joiden sijoituksista saat siivun, olet MUKANA HUIJAUKSESSA! Ja saat aikanaan RIKOSSYYTTEEN kuten kävi wincapitassa!

    Muista tämä, koijari!

    Poijjaat! Taasen!

    T.Avotampio
  3. Rah rah rah ...

    No mitenkäs se minun "tyhmyyteni" minun kirjoituksistani nyt sitten ilmenee?

    Toivottavasti pystyt vastaamaan jotain muuta kuin normaalimäälyn rivivastauksia: "sä et ymmärrä mitään" tai "vittu kun sä oot tyhmä etkä ymmärrä mitään" tai lopuksi "sä et _tosiaan_ ymmärrä mistään mitään".

    Eli mites on, tuleeko vastausta? Veikkaan että eipä tule, tai jos tulee niin jokin ylläolevista.

    Koko mega-event höpinä on pelkästään pyramidin ylläpitäjien yritys kusetuksen jatkamiseksi ja jotta sijoituksia tulee systeemiin lisää. Näille uskovaisille kun kelpaa uskon vahvistamiseksi kuinka pieni lisätieto hyvänsä; mielessään he keksivät "rationaaliset" perustelut siitä miten homma jatkuu edelleen ja on luotettavissa käsissä. Mutta eivät tajua että heidän argumenttinsa perustuvat uskoon, ei tietoon. Vaikka sitä tietoa täällä koitetaan heille väen väkisin työntää, mutta ei helkkari mene jakeluun!

    Kokeillaanpas tätä (tai taisi tääkin täällä jo olla jonkin kirjoittajan toimesta esillä, mutta sävelletään uudelleen): mitään kauppapaikkoja ei koskaan tule. Tai toisinpäin, tehdään oletus että olisi olemassa kauppias joka coineja hyväksyy. No, hän luovuttaa tavaran ja saa siitä coineja. Homma siis ok?

    Mutta mitenkäs kauppias saa hankittua lisää tavaraa myytäväksi? No, ainoa keino on maksaa ne oikealla rahalla. Ja miten nyt käy kun kauppiaalla on taskut täynnä coineja joita hän ei voi käyttää missään ja sitten pitäisi jostain saada rahaa jolla maksaa uusien kauppatavaroiden hankinta? Huomaatteko coinistit ristiriidan? Merkitseekö tämän ristiriidan olemassaolo teille uskovaisille mitään?

    Poijjaat! Taasen!

    T.Avotampio
  4. Huh huh sentään. Kyllä nyt meillä vatustajilla on pahat paikat! Toden teolla! Kyllä nyt karavaani kulkee kerrassaan! Kyllä on nyt vatustajilla pahat paikat!!!! Huh huh kun leuat loksahtaa!