Siirry sisältöön
Suomi24
ValikkoSulje

Suomi24-palvelut

• 24KeskusteluAiheet ja ketjutOlet täällä
  • 24TreffitSeuranhaku
  • 24ViihdeTV ja elokuvat
  • 24ChatJuttele reaaliajassa

Keskustelun aiheet

Kaikki aihealueetAloita keskustelu

Suosituimmat

• Paikkakunnat
  • Suhteet
  • Yhteiskunta
  • Terveys
  • Viihde ja kulttuuri

Kaikki aiheet A–Ö

• Ajanviete
  • Ajoneuvot ja liikenne
  • Harrastukset
  • Koti ja rakentaminen
  • Lemmikit
  • Matkailu
  • Muoti ja kauneus
  • Nuoret
  • Paikkakunnat
  • Perhe
  • Ruoka ja juoma
  • Ryhmät
  • SeksiK18
  • Suhteet
  • Suomi24 Blogi ★
  • SuomiAreena
  • Talous
  • Terveys
  • Tiede ja teknologia
  • Työ ja opiskelu
  • Urheilu ja kuntoilu
  • Viihde ja kulttuuri
  • Yhteiskunta

Muuta Suomi24:ssä

• Lainaa
  • Reseptit
  • Horoskooppi
  • Hyötylinkit

Ohjeet ja palaute

• Säännöt
  • Opastus
  • Palaute
  • Keskustelu Suomi24:stä
KirjauduRekisteröidy

Ilmoitukset

Ladataan…

Näytä kaikki
    Muokkaa profiiliaJulkinen profiiliAsetukset
    Kirjaudu ulos
    • Keskustelu
    • Viihde
    • Lainaa
    • Treffit
    • Säännöt
    • Chat
    • Keskustelun etusivu
    • Aiheet listaus
    • Paikkakunnat
      • Suhteet
        • Terveys
          • Viihde ja kulttuuri
            • Yhteiskunta
              Näytä lisää
              • Ajanviete
                • Ajoneuvot ja liikenne
                  • Harrastukset
                    • Koti ja rakentaminen
                      • Lemmikit
                        • Matkailu
                          • Muoti ja kauneus
                            • Nuoret
                              • Perhe
                                • Ruoka ja juoma
                                  • Ryhmät
                                    • Seksi
                                      • Suomi24 Blogi ★
                                      • SuomiAreena
                                      • Talous
                                        • Tiede ja teknologia
                                          • Työ ja opiskelu
                                            • Urheilu ja kuntoilu
                                                1. Keskustelu24
                                                2. Avotampio_
                                                1. Keskustelu24
                                                2. Avotampio_

Avotampio_

Avotampio_ profiilikuva
                                                Joulu 2024
                                                Liittynyt 10 v sitten
                                                Muokkaa profiilia
                                                149 aloitusta · 3193 kommenttia
                                                Uusimmat aloituksetAloituksetSuosituimmat aloituksetSuosituimmatUusimmat kommentitKommentit
                                                • Minä ainakin luotan MAAJOHTAJAAN! Nyt tässä koronaepidemiassa hän kenties suunnittelee suurta KIINALASTEN TEEPOTTUJEN maahantuontia! Ja tästä me kaikki saamme nauttia!!!

MAAJOHTAJA! Jes!!!!

Kiinalaiset ovat aina olleet mestareita teenkeittämisessä. Tämän tietää myös MAAJOHTAJA. Minä täällä (TÄÄLÄ) suljetulla en koskaan lakkaa uskomasta MAAJOHTAJAAN!

MUAHAHAMUAHHAHAAAAAA

Poijjaat!! Taasen!
                                                  01.05.2020 13:46
                                                • MAAJOHTAJA on opastanut meitä! Hän pysyy projektissa loppuun asti. Ei pidä antaa USKON HEIKETÄ!!!

MAUAHAHAMAUAHAHAHAHAAAAA

Poijjaat!! Taasen!
                                                  01.05.2020 13:42
                                                • En epäile hetkeäkään! Minäkin olisin heti liittynyt, mutta olen joutunut MAAJOHTAJAN pysyvään epäsuosioon. Mutta onneksi olkoon, että edes joku tienaa onecoineilla!!!

Lämpimät ja sydämelliset onnittelut!

Paitsi että ... tämä puhuu vain prosenteista. Olisko sama kuin youtubessa "prosenttiostaja": Speden ja Veskun legendaarinen sketsi.

Olisiko tässäkin kyseessä vain prosenttiostaja?

MUAHAHAMUAHAHAHAHAHGAAAAAAAAAA

Poijjaat!! Taasen!
                                                  26.04.2020 13:18
                                                • Hyvä kysymys! Minullakaan ei ole tietoa muista kuin Tupperwaresta. Siis näistä virityksistä joista loppukäyttäjä saa edes jotain vastinetta rahalleen. Eikä siinä mitään, tiiviitä purkkeja ovat ... hyvä niille jotka purnukoita kaipaavat ...26.04.2020 13:13
                                                • Tämä oli hyvä vertaus. Samaa mieltä. Ykköskenttään ja keskelle!26.04.2020 13:05
                                                • Heh, melkeinpä löydän linkolalaisia (RIP) piirteitä hänen "ajatusmaailmastaan". Lainausmerkit siksi, että sellaisen olemassaolo on meikäläisittäin kyseenalaista.

Oikeasti hän lienee jonkinlainen paikallinen kylähullu tms. Näitä kaikkia taivaanrannanmaalaireita yhdistää se ettei heidän perimmäisistä ajatuksistaan tai tarkoitusperistään pääse mitenkään selville.

Tai ehkä edellämainittu johtuu siitä, ettei heillä sellaisia ole ...

MUIAHAHAMUAHAHAHMUUHAAAAAAA

Poijjaat!! Taasen!
                                                  26.04.2020 13:02
                                                • Minä kärsin syvästi! MAAJOHTAJA on sulkenut minut onecoin maailman ulkopuolelle. Kukaan ei suostu myymään minulle koulutuspakettia, vaikka maksaisin mitä. Sanovat että minulla on HARHAINEN kieli?!? Mikä ihme siinä on, sehän oli selvää heti alusta alkaen?!?! Ei mene jakeluun.

Voisitko sinä mahdollisesti myydä minulle onecoineja, tulevaisuuden maksuvaluuttaa? Maksan takaisin jos joskus vapaudun tästä tahdosta riippumattomasta pakkohoidosta!

MUAHAHAMUAHAHAMUAHHHAAAAA

Poijjaat!! Taasen!
                                                  25.04.2020 14:29
                                                • Unohtui: kysehän on siis tästä AJATUSTEN TONAVASTA: https://fi-fi.facebook.com/aapo.laakso.7

Hän on useamman kerran säväyttänyt analyyseillään MAAJOHTAJAN salaisessa facebook ryhmässä, mutta jonka keskustelujen sisällöstä olemme MYYRIEN ansiosta saaneet tietää. MAAJOHTAJA ei voi sille mitään että salaiset keskustelut vuotavat julkisuuteen. Siksi olemme saaneet tietää myös AAPO LAAKSO nimisen henkilön olemassaolosta, sekä hänen vallankumouksellisesta näkemyksestään maailmaan. Ks. hänen facebook sivustonsa. Hän on NÄKIJÄ! Aapo on TEKIJÄ! Aapo TIETÄÄ

MUAHAHAMUAHAHAHMUAHHAHAHAAAAAAAA

Poijjaat!! Taasen!24.04.2020 13:48
                                                • Loistava ajatus! Heti mukana! Mutta ehtoni on, että vaadin palkkioni tulevaisuuden maksuvaluuttana: ONECOINEINA!!!!

Mutta ehkä Onni ja Kari eivät kuitenkaan ole parhaita mahdollisia henkilöitä KAPTEENEIKSI?!? Siksi ehdotankin AAPO LAAKSOA! Tätä ihmisten syvimpien mielenalojen taitavaa analysoijaa, joka osaa taitavasti pelkistää kuten esim: "jos me vain ymmärrettäisiin mitä pitää tehdä" yms. yms. Aapo TIETÄÄ mitä pitää tehdä, mutta hän ei vielä halua sitä paljastaa.

Kuka voisi kysyä Aapoa hankkeen kapteeniksi? Minä olen täällä suljetulla ja huonojen internet yhteyksien päässä. Puhelin on minulta kielletty.

MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAAA

Poijjaat!! Taasen!
                                                  24.04.2020 13:32
                                                • Ei ole pyydetty. Mutta vaikka pyydettäisiinkin, eivät ne minua täältä suljetulta mihinkään päästä.

MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAAAA

Poijjaat!! Taasen!
                                                  24.04.2020 08:38
                                                • Petteri maksaa minulle markkinoinnista. Mutta vaikka olen pyytänyt maksua onecoineina, hän tuputtaa minulle arvottomia ja käyttökelvottomia euroja. Mitäs niillä tekee, häh?

MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAAA

Poijjaat!! Taasen!
                                                  24.04.2020 08:37
                                                • Aivan! Juuri sen takiahan ne eivät minulle pakettia myykään!!!

MUAHAHAMUAHAHAHAMUHHHAAAAAAA

Poijjaat!! Taasen!
                                                  21.04.2020 12:44
                                                • Nin ja tämä
                                                  http://pjarvinen.blogspot.com/2019/12/onecoin-kuolee.html
                                                  Hae sieltä "Aapo Laakso" ja lue hänen kommenttinsa.
                                                  Sitten lue:
                                                  https://murobbs.muropaketti.com/threads/onecoin-uusi-pyramidihuijaus-krp-rikosta-voidaan-arvioida-luotettavasti-vasta-myoehemmin.1197240/page-854
                                                  Sieltä Aapon mainio kommentti.
                                                  Sitten googleta Aapon naamakirjaa:
                                                  https://fi-fi.facebook.com/aapo.laakso.7
                                                  Ei voi sanoa kuin VITTU MIKÄ APINA
                                                  Miten ja MIKSI tommosia syntyy maan päälle?!?!?!?!

Ei mene jakeluun - vaikka tämä jakeluunmenemättömyys ei minun tapauksessani mitään todistakaan - mutta silti!!!!

Hyvä Aapo! KRÄÄKRÄÄKRÄÄKRÄÄK! Aapo! KRÄHKRÄHRÄHRÄH

MUAHAHAMUAHAHAMUAHHHAAAAAAA

Poijjaat!! Taasen!21.04.2020 12:38
                                                • Siis tämä on nyt joku kompakysymys?!?!

Minä vastaan PETTERI

Menikö oikein?
                                                  20.04.2020 15:23
                                                • En minä ainakaan osaa sitä päättää. Ja onko sillä väliäkään? Putosin kärryiltä (taas). Siis mitkä myyntivoitot, keiden myyntivoitot, mitkä tappiot? Ennenkuin päätätte mitään niin vääntäkää nyt rautalangasta

MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHHAAAAAAA

Poijjaat!! Taasen!
                                                  20.04.2020 14:21
                                                • Minä ainakin haluan tukea MAAJOHTAJAA! Hän on ollut meille loputtoman huumorin lähde. Onecoinejakin haluaisin ostaa, mutta ne eivät myy niitä minulle. Ne ovat laittaneet minut KARANTEENIIN!

MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAHAAAAA

Poijjaat!! Taasen!
                                                  20.04.2020 13:24
                                                • Onko kyseessä ehkä MÄENPÄÄN PASI?19.04.2020 11:52
                                                • Tämä on hyvä kysymys. Olen itsekin ihmetellyt kuka ja mikä jaksaa edelleen kirjoitella näitä "Onelife/Onecoin news" sähköposteja. Kirjauduin näet itsekin siihen järjestelmään hyvän aikaa sitten ja saan näitä sähköposteja, mutta rahattomana minulla ei ollut SIOITTAA sinne mitään. Ei ole vieläkään.

Mutta joo, tästä "yhtiöstä" ei kukaan tiedä mitään. Ei kuka sitä johtaa, onko edes koko yhtiötä olemassa. Mikä voisi olla heidän motiivinsa edelleen kirjoitella julkaisuja sähköposteihin. Ja ennen kaikkea, kuka viitsii maksaa tuosta?!?!? Ei mene jakeluun.

Ja kun analysoidaan näitä tiedotteita, havaitsemme että ne on tehty täydellisellä englannilla, business-way. Niiden takana ei mitenkään voi olla kielitaidoton Simon-Le, tai Trininad-Tobagon voodoo mies "KingJayms". Ei mitenkään.

Heitän arvauksen: Ruhtinas Ruja kirjoittelee näitä täydellisellä englanninkielen taidollaan ja juridiikan asiantuntijana hän löytää oikeat sanat/termit.

Joku saattanee kysyä miksi hän näin tekisi? Miljardit ja biljardit ovat jo taskussa, niin miksi häntä kiinnostaisi?`!?!?

Heitän tähänkin arvauksen: hän ei malta jättää rakasta lastaan josta yllättäen tuli yksi maailman suurimmista kusetuksista. Ja vieläpä hänen lahjojensa ansiosta! Hän yksin oli vastuussa, otti riskin ja onnistui. Ja nyt hän elää eristyksissä, hän kaipaa suuria aikoja kun hän sai paistatella päivää stagella kaikkien hurratessa.

Niin, väitän että hän on kaiken tämän takana

MAUAHAHAMUAHAHAHAMUAHHAHAAAAA

Poijjaat!! Taasen!
                                                  18.04.2020 14:25
                                                • Minä taas kuulun luuseriryhmään, MUTTA OLEN YLPEÄ SIITÄ!!! Kuka voisi myydä minulle onecoineja suoraan? En ole kiinnostunut koulutuspaketeista. Haluan ostaa koineja suoraan! Myyjät: sanokaa minkä ABC aseman takapihalla nähdään, maksan käteisellä. Ja huom! Ei kuten maajohtaja TOMMI, eli ei KAKKOSEEN!18.04.2020 14:14
                                                • Minä tilaan myös! Voiko maksaa ONECOINEILLA?18.04.2020 14:11
                                                Edellinen
                                                Sivu 24 / 30

Siirry sivulle

• 1
                                                • 2
                                                • 3
                                                • 4
                                                • 5
                                                • 6
                                                • 7
                                                • 8
                                                • 9
                                                • 10
                                                • 11
                                                • 12
                                                • 13
                                                • 14
                                                • 15
                                                • 16
                                                • 17
                                                • 18
                                                • 19
                                                • 20
                                                • 21
                                                • 22
                                                • 23
                                                • 24
                                                • 25
                                                • 26
                                                • 27
                                                • 28
                                                • 29
                                                • 30
                                                Seuraava

Osallistu keskusteluun

• Suomi24:n uudistuksia 202627

Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…

• Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiin6

Nico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…

• Jymy-yllätys: Elämäni biisi -sarjassa historialliset hetket - Nyt jysähti uutinen tv-katsojille0

Elämäni biisi ei jätä kylmäksi. Elämäni biisi naulitsee vankan joukon suomalaisia tv-ruudun äärelle katsomaan suoraa lähetystä lauantaisin. Nyt tiedossa on isoja uutisia ohjelman suhteen. Lue lisää: https://www.suomi24.…

• Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteen194

Riikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…

• Ellinoora saa rajua ryöpytystä TTK:sta - Erityisesti yksi ele saa suomalaisten veren kiehumaan0

Ellinoora on yksi Tanssii Tähtien Kanssa -kauden kisaajista. Hänen opettajanaan on toinen oululainen, koreografi-tanssinopettaja Marko Keränen. TTK:ssa matka voi olla pomppuista, ja pari on saanut kokea onnistumisia ja …

Suomi24 Viihde

• Maajussi-Jetta lataa faktat pöytään - Yksi ennakkoluulo pulpahti esiin sulhoehdokkaistaMaajussi-Jetta etsii kumppania Maajussille morsian -ohjelmassa.
                                                • Ellinoora saa rajua ryöpytystä TTK:sta – Erityisesti yksi ele saa suomalaisten veren kiehumaanEllinoora on mukana Tanssii Tähtien Kanssa -kisassa.
                                                • Eronnut maajussi-Asko umpirehellisenä farmiviikosta: "Totta kai nyt vähän..."Maajussille morsian sarjassa yksi maajusseista on nauravainen Asko.

Stara

• Ex-prinssi Andrew voitti oikeuskiistan – Epstein-tutkinta jatkuu siltiBritannian kuningas Charlesin veli Andrew Mountbatten-Windsor on voittanut poliisia vastaan
                                                • Kylmä vesi voi yllättää myös kokeneen – vesillä tapahtuu onnettomuudet eivät lopu kesäänTurvallisuudesta on syytä huolehtia vesillä ja veden äärellä paitsi kesällä,
                                                • Grammy-gaalassa artistiboikotti – Drake ja BTS jättävät palkintokisan väliinMaailman tunnetuimpiin musiikkipalkintoihin kuuluva Grammy-gaala on joutunut kiistan keskelle. Räppäri

Etkö löytänyt etsimääsi?

Aloita keskustelu
                                                Suomi24

Suomen suurin keskustelupalvelu

Palvelut

• 24Keskustelu
                                                • 24Treffit
                                                • 24Viihde
                                                • 24Chat
                                                • Hyötylinkit
                                                • Reseptit
                                                • Horoskooppi
                                                • Lainaa

Ohjeet ja palaute

• Palautelomake
                                                • Opastus
                                                • Säännöt
                                                • Keskustelu Suomi24:stä

Kaupallinen yhteistyö

• Auto1 Vaihtoautot
                                                • TV-ohjelmat
                                                • Sanakirja
                                                • Tietosuojaseloste
                                                • Käyttöehdot
                                                • Evästeasetukset

© 2026 Suomi24, osa City Digitalia