Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Avotampio_
profiilit
Avotampio_
Avotampio_
Vapaa kuvaus
Aloituksia
149
Kommenttia
3194
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minä+ainakin+luotan+MAAJOHTAJAAN!++Nyt+tässä+koronaepidemiassa+hän+kenties+suunnittelee+suurta+KIINALASTEN+TEEPOTTUJEN+maahantuontia!++Ja+tästä+me+kaikki+saamme+nauttia!!!
MAAJOHTAJA!++Jes!!!!
Kiinalaiset+ovat+aina+olleet+mestareita+teenkeittämisessä.++Tämän+tietää+myös+MAAJOHTAJA.++Minä+täällä+(TÄÄLÄ)+suljetulla+en+koskaan+lakkaa+uskomasta+MAAJOHTAJAAN!
MUAHAHAMUAHHAHAAAAAA
Poijjaat!!++Taasen!
01.05.2020 13:46
MAAJOHTAJA+on+opastanut+meitä!++Hän+pysyy+projektissa+loppuun+asti.+Ei+pidä+antaa+USKON+HEIKETÄ!!!
MAUAHAHAMAUAHAHAHAHAAAAA
Poijjaat!!++Taasen!
01.05.2020 13:42
En+epäile+hetkeäkään!++Minäkin+olisin+heti+liittynyt,+mutta+olen+joutunut+MAAJOHTAJAN+pysyvään+epäsuosioon.++Mutta+onneksi+olkoon,+että+edes+joku+tienaa+onecoineilla!!!
Lämpimät+ja+sydämelliset+onnittelut!
Paitsi+että+...+tämä+puhuu+vain+prosenteista.++Olisko+sama+kuin+youtubessa+"prosenttiostaja":+Speden+ja+Veskun+legendaarinen+sketsi.++
Olisiko+tässäkin+kyseessä+vain+prosenttiostaja?
MUAHAHAMUAHAHAHAHAHGAAAAAAAAAA
Poijjaat!!++Taasen!
26.04.2020 13:18
Hyvä+kysymys!++Minullakaan+ei+ole+tietoa+muista+kuin+Tupperwaresta.++Siis+näistä+virityksistä+joista+loppukäyttäjä+saa+edes+jotain+vastinetta+rahalleen.++Eikä+siinä+mitään,+tiiviitä+purkkeja+ovat+...+hyvä+niille+jotka+purnukoita+kaipaavat+...
26.04.2020 13:13
Tämä+oli+hyvä+vertaus.++Samaa+mieltä.++Ykköskenttään+ja+keskelle!
26.04.2020 13:05
Heh,+melkeinpä+löydän+linkolalaisia+(RIP)+piirteitä+hänen+"ajatusmaailmastaan".++Lainausmerkit+siksi,+että+sellaisen+olemassaolo+on+meikäläisittäin+kyseenalaista.
Oikeasti+hän+lienee+jonkinlainen+paikallinen+kylähullu+tms.+++Näitä+kaikkia+taivaanrannanmaalaireita+yhdistää+se+ettei+heidän+perimmäisistä+ajatuksistaan+tai+tarkoitusperistään+pääse+mitenkään+selville.
Tai+ehkä+edellämainittu+johtuu+siitä,+ettei+heillä+sellaisia+ole+...
MUIAHAHAMUAHAHAHMUUHAAAAAAA
Poijjaat!!++Taasen!
26.04.2020 13:02
Minä+kärsin+syvästi!++MAAJOHTAJA+on+sulkenut+minut+onecoin+maailman+ulkopuolelle.++Kukaan+ei+suostu+myymään+minulle+koulutuspakettia,+vaikka+maksaisin+mitä.++Sanovat+että+minulla+on+HARHAINEN+kieli?!?++Mikä+ihme+siinä+on,+sehän+oli+selvää+heti+alusta+alkaen?!?!++Ei+mene+jakeluun.
Voisitko+sinä+mahdollisesti+myydä+minulle+onecoineja,+tulevaisuuden+maksuvaluuttaa?++Maksan+takaisin+jos+joskus+vapaudun+tästä+tahdosta+riippumattomasta+pakkohoidosta!
MUAHAHAMUAHAHAMUAHHHAAAAA
Poijjaat!!++Taasen!
25.04.2020 14:29
Unohtui:+kysehän+on+siis+tästä+AJATUSTEN+TONAVASTA:+https://fi-fi.facebook.com/aapo.laakso.7
Hän+on+useamman+kerran+säväyttänyt+analyyseillään+MAAJOHTAJAN+salaisessa+facebook+ryhmässä,+mutta+jonka+keskustelujen+sisällöstä+olemme+MYYRIEN+ansiosta+saaneet+tietää.++MAAJOHTAJA+ei+voi+sille+mitään+että+salaiset+keskustelut+vuotavat+julkisuuteen.++Siksi+olemme+saaneet+tietää+myös+AAPO+LAAKSO+nimisen+henkilön+olemassaolosta,+sekä+hänen+vallankumouksellisesta+näkemyksestään+maailmaan.++Ks.+hänen+facebook+sivustonsa.++Hän+on+NÄKIJÄ!++Aapo+on+TEKIJÄ!++Aapo+TIETÄÄ
MUAHAHAMUAHAHAHMUAHHAHAHAAAAAAAA
Poijjaat!!++Taasen!
24.04.2020 13:48
Loistava+ajatus!++Heti+mukana!+Mutta+ehtoni+on,+että+vaadin+palkkioni+tulevaisuuden+maksuvaluuttana:+ONECOINEINA!!!!
Mutta+ehkä+Onni+ja+Kari+eivät+kuitenkaan+ole+parhaita+mahdollisia+henkilöitä+KAPTEENEIKSI?!?++Siksi+ehdotankin+AAPO+LAAKSOA!++Tätä+ihmisten+syvimpien+mielenalojen+taitavaa+analysoijaa,+joka+osaa+taitavasti+pelkistää+kuten+esim:+"jos+me+vain+ymmärrettäisiin+mitä+pitää+tehdä"+yms.+yms.++Aapo+TIETÄÄ+mitä+pitää+tehdä,+mutta+hän+ei+vielä+halua+sitä+paljastaa.
Kuka+voisi+kysyä+Aapoa+hankkeen+kapteeniksi?++Minä+olen+täällä+suljetulla+ja+huonojen+internet+yhteyksien+päässä.++Puhelin+on+minulta+kielletty.
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAAA
Poijjaat!!++Taasen!
24.04.2020 13:32
Ei+ole+pyydetty.++Mutta+vaikka+pyydettäisiinkin,+eivät+ne+minua+täältä+suljetulta+mihinkään+päästä.
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAAAA
Poijjaat!!++Taasen!
24.04.2020 08:38
Petteri+maksaa+minulle+markkinoinnista.++Mutta+vaikka+olen+pyytänyt+maksua+onecoineina,+hän+tuputtaa+minulle+arvottomia+ja+käyttökelvottomia+euroja.++Mitäs+niillä+tekee,+häh?
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAAA
Poijjaat!!++Taasen!
24.04.2020 08:37
Aivan!+Juuri+sen+takiahan+ne+eivät+minulle+pakettia+myykään!!!
MUAHAHAMUAHAHAHAMUHHHAAAAAAA
Poijjaat!!++Taasen!
21.04.2020 12:44
Nin+ja+tämä
http://pjarvinen.blogspot.com/2019/12/onecoin-kuolee.html
Hae+sieltä+"Aapo+Laakso"+ja+lue+hänen+kommenttinsa.
Sitten+lue:
https://murobbs.muropaketti.com/threads/onecoin-uusi-pyramidihuijaus-krp-rikosta-voidaan-arvioida-luotettavasti-vasta-myoehemmin.1197240/page-854
Sieltä+Aapon+mainio+kommentti.
Sitten+googleta+Aapon+naamakirjaa:
https://fi-fi.facebook.com/aapo.laakso.7
Ei+voi+sanoa+kuin+VITTU+MIKÄ+APINA
Miten+ja+MIKSI+tommosia+syntyy+maan+päälle?!?!?!?!
Ei+mene+jakeluun+-+vaikka+tämä+jakeluunmenemättömyys+ei+minun+tapauksessani+mitään+todistakaan+-+mutta+silti!!!!
Hyvä+Aapo!++KRÄÄKRÄÄKRÄÄKRÄÄK!++Aapo!++KRÄHKRÄHRÄHRÄH
MUAHAHAMUAHAHAMUAHHHAAAAAAA
Poijjaat!!++Taasen!
21.04.2020 12:38
Siis+tämä+on+nyt+joku+kompakysymys?!?!
Minä+vastaan+PETTERI
Menikö+oikein?
20.04.2020 15:23
En+minä+ainakaan+osaa+sitä+päättää.+Ja+onko+sillä+väliäkään?++Putosin+kärryiltä+(taas).++Siis+mitkä+myyntivoitot,+keiden+myyntivoitot,+mitkä+tappiot?++Ennenkuin+päätätte+mitään+niin+vääntäkää+nyt+rautalangasta
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHHAAAAAAA
Poijjaat!!++Taasen!
20.04.2020 14:21
Minä+ainakin+haluan+tukea+MAAJOHTAJAA!++Hän+on+ollut+meille+loputtoman+huumorin+lähde.++Onecoinejakin+haluaisin+ostaa,+mutta+ne+eivät+myy+niitä+minulle.++Ne+ovat+laittaneet+minut+KARANTEENIIN!
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAHAAAAA
Poijjaat!!++Taasen!
20.04.2020 13:24
Onko+kyseessä+ehkä+MÄENPÄÄN+PASI?
19.04.2020 11:52
Tämä+on+hyvä+kysymys.++Olen++itsekin+ihmetellyt+kuka+ja+mikä+jaksaa+edelleen+kirjoitella+näitä+"Onelife/Onecoin+news"+sähköposteja.++Kirjauduin+näet+itsekin+siihen+järjestelmään+hyvän+aikaa+sitten+ja+saan+näitä+sähköposteja,+mutta+rahattomana+minulla+ei+ollut+SIOITTAA+sinne+mitään.++Ei+ole+vieläkään.
Mutta+joo,+tästä+"yhtiöstä"+ei+kukaan+tiedä+mitään.++Ei+kuka+sitä+johtaa,++onko+edes+koko+yhtiötä+olemassa.++Mikä+voisi+olla+heidän+motiivinsa+edelleen+kirjoitella+julkaisuja+sähköposteihin.++Ja+ennen+kaikkea,+kuka+viitsii+maksaa+tuosta?!?!?++Ei+mene+jakeluun.
Ja+kun+analysoidaan+näitä+tiedotteita,+havaitsemme+että+ne+on+tehty+täydellisellä+englannilla,+business-way.++Niiden+takana+ei+mitenkään+voi+olla+kielitaidoton+Simon-Le,+tai+Trininad-Tobagon+voodoo+mies+"KingJayms".++Ei+mitenkään.
Heitän+arvauksen:+Ruhtinas+Ruja+kirjoittelee+näitä+täydellisellä+englanninkielen+taidollaan+ja+juridiikan+asiantuntijana+hän+löytää+oikeat+sanat/termit.
Joku+saattanee+kysyä+miksi+hän+näin++tekisi?++Miljardit+ja+biljardit+ovat+jo+taskussa,+niin+miksi+häntä+kiinnostaisi?`!?!?
Heitän+tähänkin+arvauksen:++hän+ei+malta+jättää+rakasta+lastaan+josta+yllättäen+tuli+yksi+maailman+suurimmista+kusetuksista.++Ja+vieläpä+hänen+lahjojensa+ansiosta!++Hän+yksin+oli+vastuussa,+otti+riskin+ja+onnistui.++Ja+nyt+hän+elää+eristyksissä,+hän+kaipaa+suuria+aikoja+kun+hän+sai+paistatella+päivää+stagella+kaikkien+hurratessa.
Niin,+väitän+että+hän+on+kaiken++tämän+takana
MAUAHAHAMUAHAHAHAMUAHHAHAAAAA
Poijjaat!!++Taasen!
18.04.2020 14:25
Minä+taas+kuulun+luuseriryhmään,+MUTTA+OLEN+YLPEÄ+SIITÄ!!!+++Kuka+voisi+myydä+minulle+onecoineja+suoraan?++En+ole+kiinnostunut+koulutuspaketeista.++Haluan+ostaa+koineja+suoraan!++Myyjät:+sanokaa+minkä+ABC+aseman+takapihalla+nähdään,+maksan+käteisellä.++Ja+huom!+Ei+kuten+maajohtaja+TOMMI,+eli+ei+KAKKOSEEN!
18.04.2020 14:14
Minä+tilaan+myös!++Voiko+maksaa+ONECOINEILLA?
18.04.2020 14:11
24 / 160