Vapaa kuvaus

Aloituksia

150

Kommenttia

3194

  1. Minä+ainakin+luotan+MAAJOHTAJAAN!++Nyt+tässä+koronaepidemiassa+hän+kenties+suunnittelee+suurta+KIINALASTEN+TEEPOTTUJEN+maahantuontia!++Ja+tästä+me+kaikki+saamme+nauttia!!!MAAJOHTAJA!++Jes!!!!Kiinalaiset+ovat+aina+olleet+mestareita+teenkeittämisessä.++Tämän+tietää+myös+MAAJOHTAJA.++Minä+täällä+(TÄÄLÄ)+suljetulla+en+koskaan+lakkaa+uskomasta+MAAJOHTAJAAN!MUAHAHAMUAHHAHAAAAAAPoijjaat!!++Taasen!
  2. Tämä+on+hyvä+kysymys.++Olen++itsekin+ihmetellyt+kuka+ja+mikä+jaksaa+edelleen+kirjoitella+näitä+"Onelife/Onecoin+news"+sähköposteja.++Kirjauduin+näet+itsekin+siihen+järjestelmään+hyvän+aikaa+sitten+ja+saan+näitä+sähköposteja,+mutta+rahattomana+minulla+ei+ollut+SIOITTAA+sinne+mitään.++Ei+ole+vieläkään.Mutta+joo,+tästä+"yhtiöstä"+ei+kukaan+tiedä+mitään.++Ei+kuka+sitä+johtaa,++onko+edes+koko+yhtiötä+olemassa.++Mikä+voisi+olla+heidän+motiivinsa+edelleen+kirjoitella+julkaisuja+sähköposteihin.++Ja+ennen+kaikkea,+kuka+viitsii+maksaa+tuosta?!?!?++Ei+mene+jakeluun.Ja+kun+analysoidaan+näitä+tiedotteita,+havaitsemme+että+ne+on+tehty+täydellisellä+englannilla,+business-way.++Niiden+takana+ei+mitenkään+voi+olla+kielitaidoton+Simon-Le,+tai+Trininad-Tobagon+voodoo+mies+"KingJayms".++Ei+mitenkään.Heitän+arvauksen:+Ruhtinas+Ruja+kirjoittelee+näitä+täydellisellä+englanninkielen+taidollaan+ja+juridiikan+asiantuntijana+hän+löytää+oikeat+sanat/termit.Joku+saattanee+kysyä+miksi+hän+näin++tekisi?++Miljardit+ja+biljardit+ovat+jo+taskussa,+niin+miksi+häntä+kiinnostaisi?`!?!?Heitän+tähänkin+arvauksen:++hän+ei+malta+jättää+rakasta+lastaan+josta+yllättäen+tuli+yksi+maailman+suurimmista+kusetuksista.++Ja+vieläpä+hänen+lahjojensa+ansiosta!++Hän+yksin+oli+vastuussa,+otti+riskin+ja+onnistui.++Ja+nyt+hän+elää+eristyksissä,+hän+kaipaa+suuria+aikoja+kun+hän+sai+paistatella+päivää+stagella+kaikkien+hurratessa.Niin,+väitän+että+hän+on+kaiken++tämän+takanaMAUAHAHAMUAHAHAHAMUAHHAHAAAAAPoijjaat!!++Taasen!
  3. Minä+tilaan+myös!++Voiko+maksaa+ONECOINEILLA?