Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Avotampio_
profiilit
Avotampio_
Avotampio_
Vapaa kuvaus
Aloituksia
149
Kommenttia
3194
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tarkoitat+siis+sanoa+kuuluisat+"ottakaa+asioista+selvää"?++Jos+sinulla+oikeasti+olisi+parempaa+tietoa,+niin+varmasti+kilpaa+avautuisit+täällä.++Mutta+kun+ei+ole+niin+ei+ole.++Tämä+säälittävä+kommentti+on+paras+mihin+pystyt?
Ja+sama+kommentti+siinäkin+tapauksessa+että+olet+trolli.
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAA
Poijjaat!!++Taasen!
23.06.2018 15:55
Urpo+hävisi+takavasemmalle.++Ei+ollut+enää+sanottavaa+kun+oli+paljastunut+suunsoittajaksi.
>Aikamoinen+aivotampio,,+kuvittelee+että+laitan+tänne+nimen++laita+itse+nimesi+tänne,+sitten+voimme+kaikki+nauraa+sinun+surkeita+tuloja
Eihän+kukaan+ole+niin+typerä+että+kuvittelee+toisen+oikeasti+laittavan+nimensä+tänne,+eihän?++Eihän+niin+typerää+ihmistä+voi+oikeasti+olla+olemassa,+eihän?++Urpon+heikon+koulutaustan+paljastaa+paitsi+hänen+retoriikkansa+ja+suppea+ilmaisunsa,+niin+myös+aivan+yksinkertaiset+kielioppivirheet+hänen+tekstissään.++
Urpon+ajatuksenjuoksu+ei+kanna+yhtä+lausetta+pidemmälle.++Mutta+jos+hän+tosiaan+on+onnistunut+myymään+halvalla+hankittuja+bitcoineja+kalliilla,+niin+onneksi+olkoon.++Hänen+kyvyillään+päivätöillä+ei+ole+mitään+mahdollisuuksia+vastaavaan+tienestiin.++Toivottavasti+Urpo+käsittää+että+bitcoineilla+voittaminen+on+täysin+lottotuuria+ja+ymmärtää+lopettaa+SIOITTAMISEN+ajoissa!
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHHAAAAAAA
Poijjaat!!++Taasen!
23.06.2018 15:10
Urpohermanni+kuvittelee+että+muut+ovat+yhtä+naiiveja+kuin+hän+itse.++Hän+ei+erota+sarkasmia+siitä+milloin+puhutaan+tosissaan.++Heikkolahjainen+ja+heikosti+koulutettu+yksilö.+Urpohermanni+miettiköön+kumpi+on+syy+ja+kumpi+on+seuraus.++Pystyyköhän+hermanni+lukemaan+ja+ymmärtämään+neljää+sanaa+pitempiä+virkkeitä?
Jatketaan+samalla+linjalla+...
Ei+minun+tarvitse+laittaa+nimiä+koska+olen+voittanut+vedon.+Hermanni+ei+pystynyt+lyömään+faktaa+pöytään+ja+paljastui+suunsoittajaksi.
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAA
Poijjaat!!++Taasen!
22.06.2018 10:41
Urpohermanni+hävisi+vedon+kun+ei+tullut+nimeä.++Mutta+summakin+oli+Venezuelan+bolivareissa+mikä+on+euroina+vain+11+senttiä,+joten+en+vaivaudu+perimään+velkaa.
Urpohermanni+tarkoittikin+yllättävästi+bitcoinia+kun+puhuttiin+"coinista".+++Siten+minäkin+valitsin+vedon+valuutaksi+yllättävästi+bolivarin.++Tietenkinhän+on+selvää+että+jos+puhutaan+"coinista"+niin+aina+tarkoitetaan+bitcoinia,+tai+ei+ainakaan+onecoinia.++Yhtä+selvää+näin+ollen+on,+että+vetoja+tehtäessä+valuuttana+on+aina+bolivar.
Urpohermanni+on+vajavainen+henkilö+jolla+ei+ole+käsitystäkään+kontekstista.++Hän+ottaa+jokaisen+sanan+kirjaimellisesti,+muusta+asiayhteydestä+irrotettuna.++Siksi+hänen+käsityskykynsä+on+hyvin+rajallinen.++Edellinen+sarkasmini+menee+sekin+häneltä+yli+hilseen.++Hän+todennäköisesti+jatkaa+samaa+valitusvirttään+"...+coinisti+on+kalenterissa..."+täysin+riippumatta+siitä+mitä+muut+hänelle+kirjoittavat.++Kaikenlaisia+sitä+löytyy+...
Poijjaat!!++Taasen!
21.06.2018 12:44
Ei+vieläkään+nimeä&yhteystietoja.++Avotampion+voitto+on+entistä+lähempänä.++Ja+pitää+muistaa+että+avotampio+olisi+voinut+kerätä+voittonsa+jo+eilen,+mutta+suurpiirteisenä+antoi+pellehermannille+aikaa+vielä+tämän+päivän.++Vielä+reilut+kuusi+tuntia+aikaa.
Nimi+pöytään+tai+toteamme+että+pellehermanni+on+puhunut+muunneltua+totuutta.
Poijjaat!!++Taasen!
20.06.2018 17:22
Hyvin+arvoituksellista.++Mikä+vakuus+ja+mikä+tallennus?++Tallennus+mihin?++Mikä+hattu?!?
Tässä+oli+kyse+väitteestä+että+coinisti+on+vero/juorukalenterissa.++Nimi+pöytään+NYT+että+nähdään+tienestit+ja+yhteystiedot+että+voidaan+varmentaa.++Mikäli+nimeä+ei+tule,+olen+voittanut+vedon.
Poijjaat!!++Taasen!
20.06.2018 09:10
on+second+thought+...
Annetaan+pellehermannille+aikaa+vielä+huominen+keskiviikko.++Eli+nimeä+pöytään+NYT+yhteystietojen+kera!!!!++Yhteystiedot+tarvitaan+jotta+kohteelta+voidaan+tiedustella+onko+tienesti+tullut+coinien+(minkä+coinin?+onecoinin?+bitcoinin?+dagcoinin?+scheissecoinin?)+myynnistä+ja+miten+merkittävä+osuus+tulee+coineista+(mikä+coin?+ks.+edellä).
Sanotaanko+että+jos+alle+10%+tulee+coineista,+niin+silloin+avotampio+voittaa+vedon+koska+coinien+osuus+on+merkityksetön.++Avotampio+on+tässä+antelias,+hän+suostuu+näinkin+pieneen+prosenttirajaan.++Mutta+hän+on+varma+voitostaan+joten+hänen+on+helppo+olla+suurpiirteinen.
MUAHAHMAUHHAMUAHAHAHAHAAAA
Poijjaat!!++Taasen!
19.06.2018 23:09
Olisiko+käynyt+niin+että+olen+voittanut+vedon!++Pellehermanni+häipyi+takavasemmalle+ja+tuskin+hänestä+enää+täällä+(TÄÄLÄ)+kuullaan.
Sellaisia+nämä+kaksiaivosoluiset+ovat.++Heidän+ajatuksenjuoksunsa+eivät+koskaan+kanna+yhtä+"etappia"+pidemmälle.++Ajatellaanpa+vaikka+koiraa.++Koiralla+on+nälkä+=>+on+saatava+ruokaa.++Mutta+koirankaan+ajatuksenjuoksu+ei+riitä+miettimään+mistä+seuraava+suupala+saadaan,+kun+tällä+hetkellä+on+vatsa+täynnä.
MUAHAHMAUHHAMUAHAHAMUAHAHHAAAA
Poijjaat!!++Taasen!
19.06.2018 23:00
Hyvä,+lyödään+kymppitonnista+vetoa.++Nimi+pöytään+tämän+päivän+aikana+tai+olen+voittanut+vedon.++Ja+yhteystiedot+kanssa+että+voidaan+varmistaa+tulojen+tulleen+coinista.
19.06.2018 08:14
Jaa+siis+että+"onnea"+jos+on+onnistunut+ostamaan+coineja?!?++Eiköhän+paremminkin+"sääli"+tai+"myötähäpeä"?!
18.06.2018 17:21
PonzipaPonzi+kirjoittaa+täyttä+asiaa.++Kaikki+nämä+seikat+on+jo+aiemmin+tuotu+esille+useissa+keskustelusäikeissä.
Kukaan+ei+elä+"suolimutukuplassa".++Sellaista+ei+ole.++On+sen+sijaan+vapaa+keskustelu,+argumentointi.
Se+ettei+edustuksellinen+lansäädäntö+kykene+kilpailemaan+näiden+nopeasti+muotoaan+muuttavien+huijausten+kanssa+ei+merkitse+mitään.++Jos+minulta+huijataan+sata+euroa,+minua+on+HUIJATTU,+siitä+huolimatta+että+en+pystyisi+NÄYTTÄMÄÄN+sitä+tapahtuneeksi.
Tämäkin+em.+kommenttini+on+ollut+esillä+useissa+keskusteluissa.++Mutta+nimimerkki+ei+osaa/halua+ymmärtää+sitä.
Yritän+vääntää+rautalangasta+...+tietäen+yritykseni+suuren+riskitason+...
Nimimerkki+tuntenee+useita+ratkaisemattomia+rikosmysteereitä?++Kuuluisat+Bodom-järven+murhat,+Kyllikki+Saaren+tapaus,+useita+muita.++Kaikilla+näillä+on+TEKIJÄ!++MURHAAJA!++Mutta+oikeusjärjestelmämme+ei+ole+saanut+syyllisiä+kiinni.++Mutta+se+ei+tarkoita+etteikö+näistä+vastaavat+ihmiset+olisivat+VIATTOMIA.
Herätys+nyt+tähän+päivään,+tämä+nimimerkki,+yksinkertainen+sielu.++Mahdatko+lainkaan+ymmärtää+mitä+tarkoitan?+(kysymys+oli+retorinen+...)
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAA
Poijjaat!!++Taasen!
17.06.2018 16:31
Niin,+minä+olen+kyllä+koko+ajan+puhunut+ainoastaan+onecoinista.++Sen+olisi+pitänyt+käydä+ilmi+kontekstista.++Olen+jo+aiemmin+sanonut+että+bitcoineilla+on+todellakin+tehty+rahaa.++Olen+jo+aiemmin+sanonut+että+onecoineilla+ei+ole+tehty+rahaa,+poislukien+ne+onnekkaat+jotka+olivat+pyramidin+huipulla.++Ja+sellaisia+Suomessa+tuskin+on+muita+kuin+Wahlroos,+eikä+tämäkään+veitikka+varmastikaan+ole+ilmoittanut+tulojaan+verottajalle.
Eli+mistä+tämä+maailman+kenties+yksinkertaisimpiin+ihmisiin+kuuluva+ihmispolo+jänkää?++Oliko+pilkku+väärässä+paikassa+ja+se+on+sinulle+kenties+kestämätöntä?++Tiesitkö+että+"metsä"+ei+tarkoita+yksittäisi+puita,+vaan+niiden+muodostamaa+kokonaisuutta?++Käsitätkö+lainkaan+mistä+puhun?!?
Mutta+joo,+NIMI+PÖYTÄÄN+NYT+taikka+olen+todistetusti+ollut+oikeassa+tässäKIN+asiassa!!!++NYT!!
JÄNKÄJÄNKÄJÄNKÄJÄNKÄJÄNKÄ
Poijjaat!!++Taasen!
17.06.2018 16:18
Johan+oli+oksennus.++Toivottavasti+tuli+kaikki+pihalle+kerralla.
Käytös+näillä+palstoilla+on+sivuseikka.++Emme+me+täällä+keskustele+omina+itsenämme.++Me+olemme+nimimerkkejä.++Nimimerkki+saattaa+käyttää+tiettyä+tyyliä+ainoastaan+tehokeinona.++Mutta+se+on+vain+nimimerkki,+rooli.
Ihmisten+kommenttien+selektiivinen+lukeminen+on+sekin+näillä+palstoilla+tarkoituksenmukaista+oman+näkökulman+esiin+tuomiseksi.++Objektiivinen+totuus+ei+kiinnosta+ketään+tai+johtaa+argumentointiin,+jota+leijonanosa+näiden+palstojen+lukijoista+ei+ymmärrä.++Mene+vaikka+lukemaan+"yhteiskunta"-palstaa+niin+tietänet+mitä+tarkoitan.++Siellä+tämä+käy+korostetusti+ilmi.
Mutta+objektiivinen+totuus+minun+mielestäni+on+että+kaikki+verkostomarkkinointi+on+huijausta.++Ja+miksi+näin:
-markkinointityyli+on+järjetön.+Näkyvyys+nolla
-myyntivolyymi+on+olematon.+Siksi+pitää+koittaa+myydä+mahd.+halvalla+hankittua+bulkkitavaraa+mahdollisimman+kalliilla.++Ja+myyntipuheisiin+liitetään+aina+uskovaisten+hurmos+tai+muu+diibadaaba+millä+ei+ole+mitään+tekemistä+itse+tuotteen+kanssa
-ainoa+oikea+keino+ansaita+on+värvätä+lisää+jäseniä+pyramidiin.++Itse+tuotteen+myyminen+on+sivuseikka
Onko+olemassa+yhtään+verkostomarkkinoinnin+tunnusmerkit+täyttävää+hanketta+joka+ei+täsmää+yllä+esittämieni+tunnusmerkkien+kanssa?
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAAAA
Poijjaat!!++Taasen!
17.06.2018 16:13
Ei.++Olen+väärässä+vasta+sitten+kunnes+kerrot+nimen.++Siihen+asti+olen+oikeassa.++Nimimerkki+on+äärimmäisen+naiivi+ihminen.
16.06.2018 08:34
Niinpä+niin.
Näitä+kaksiaivosoluisia,+yhteiskuntamme+vähäväkisiä+jäseniä,+yhdistää+se+että+heidän+ajatusketjunsa+on+aina+vain+"yhden+askeleen"+mittainen.++Nimimerkin+kaltainen+ihmispolo+pystyy+kyllä+tekemään+kulloisestakin+asiaintilasta+jonkinlaisen+johtopäätöksen,+mutta+hänelle+on+täysin+vieras+tilanne+jos+pitäisi+edellisen+johtopäätöksen+perusteella+lähteä+arvioimaan+siitä+seuraavaa+tilannetta.
Siksi+näiden+heikkolahjaisten+kommentitkin+ovat+aina+one-linereita.++Heidän+aivokapasiteettinsa+ei+riitä+pidempään+ilmaisuun.++Asioiden+analysointi+on+näille+ihmisille+täysin+vierasta.
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAAAA
Poijjaat!!++Taasen!
15.06.2018 16:54
Kas+kun+tämä+"sydämen+sivistystä"+omaava+HUIJARI+meni+täysin+hiljaiseksi?!?++Taikka+niinhän+siinä+aina+käy.++Kun+esität+verkostomarkkinoijalle+ylipääsemättömän+kommentin+hän+menee+"lukkoon"+ja+häipyy+paikalta.
Verkostomarkkinoijalle+ei+tarvitse+sanoa+kuin:
-mikä+on+volyymi+ja+markkinoinnin+näkyvyys
-käykö+kauppa+vai+tuleeko+tulot+jostain+muualta+kuin+kaupankäynnistä
-jos+vastaus+edelliseen+on+kyllä,+niin+minkä+v...n+takia+edes+kaupataan+mitään,+mikä+ei+kuitenkaan+mene+kaupaksi
-kannattaisiko+palata+vuosikymmenten+takaisiin+ketjukirjeisiin?++Omat+tappiot+jäisivät+paljon+pienemmäksi
Näiden+jälkeen+normaalia+älykkäämpi+verkostomarkkinoija+lopettaa+ja+häipyy.++Mutta+normimarkkinoija+aloittaa+jeremiadin++"...+mutta+mitä+teitä+kiinnostaa+mihin+me+rahamme+käytämme+jne.jne.++ja+kun+tekee+kovasti+töitä+niin+menestyy,+näin+sanoi+tunkittaja+..."++
Arvatkaa+kumpi+hävisi+enemmän?
"Sydämen+sivistys",+tämä+HUIJARI,+onko+tällä+k...ipäällä+mitään+kommenttia+asiaan?++Sydämen+sivistys,+niin,+kerta+kaikkiaan,+tosiaankin!!!!
MUAHAHAMUAHAHAHAAAAA
Poijjaat!!++Taasen!
15.06.2018 16:47
Valita+minulle.++Ja+osta+coinejani.
14.06.2018 18:48
Tosiaan,+nyt+vasta+huomasin+käytetyn+nimimerkin+"pilasiKokoPalstan".+Väittääkö+nimimerkki+että+yksi+ainoa+vaatimaton+nimimerkki+voisi+"pilata"+koko+palstan?!?++Mutta+joo,+jos+kusettajat+on+karkotettu+tältä+palstalta,+niin+onhan+se+saavutus.++Mistä+sitten+johtuneekin?!++Ehkä+siitä+että+verkostomarkkinointi+on+kokonaisuudessaan+kovassa+laskusuunnassa.++Kusetettavia+kenties+löytyy+koko+ajan+aina+vain+vähemmän?!++Vaikka+eihän+ne+koskaan+lopu,+kuten+nimimerkkikin+retoriikallaan+osoittaa.
14.06.2018 18:28
It+takes+one+to+know+one+...
14.06.2018 18:25
Eli+et+siis+kuitenkaan+tiedä?++No,+pidä+tieto+hyvänäsi.+
Kumma+kun+mainittu+"sydämen+sivistys"+kuitenkin+hyväksyy+ihmisten+huijaamisen.++Tulkitsen+että+nimimerkki+suhtautuu+myötämielisesti+ihmisten+kusettamiseen+koska+puhuu+verkostomarkkinoinnin+puolesta.
Määritä+"heikko+koulutustausta"?!?++No,+se+on+heikko+koulutustausta.+++Kouluja+on+käytä+vähän+tai+ei+lainkaan.++Miten+sitä+sen+pidemmälle+voi+määritellä.++Koulutus+antaa+mahdollisuuden+ymmärtää+asioita+syvemmällisesti+sekä+mahdollisuuden+puntaroida+asioita+eri+puolilta.++Totta+kai+kouluttamatonkin+ihminen+tällaiseen+pystyy.++Ja+sama+toisinpäin,+koulutus+ei+sinänsä+takaa+mitään,+antaa+vain+mahdollisuuden.
En+nyt+enää+muista+mistä+olen+lukenut,+mutta+verkostomarkkinoinnista+tehdyissä+tutkimuksissa+on+tosiaan+havaittu+suuri+korrelaatio+VM:ään+hurahtavan+ja+hänen+koulutustaustansa+välillä.
14.06.2018 18:23
64 / 160