Vapaa kuvaus

Aloituksia

149

Kommenttia

3194

1. Onecoin+on+pyramidihuijaus.++Ei+siihen+mitään+oikeuden+päätöstä+tarvita.+++Jopa+vähä-älyinen+näkee+tämän.++Mutta+ei+Koinisti!Tämä+koinisti+heittää+raskaasti+paskaa.++Hänellä+EI+ole+omaisuutta+EIKÄ+varallisuutta.++Kaikki+tämä+tapahtuu+ainoastaan+hänen+haaveissaan.+++Tämä+ihminen+on+sikäli+säälittävä+yksilö,+että+hän+tarvitsisi+edunvalvojan.++Säälittävää+kun+tällaisia+yhteiskunnan+vähäosaisia+kusetetaan!MUAHAHAMUAHAHAMUAHHAAAAAAPoijjaat!!++Taasen!
  2. Pötypuhetta!>Yksi+suurin+pyrkimys+Rujalla+on+ollut+nimenomaan+tehdä+vakaa+kolikko+jonka+heiluvuus+on+hallittuaHeiluvuutta+ei+voi+hallita.++Kysyntä+ja+tarjonta+ratkaisevat+hinnat.++Sosialistisissa+järjestelmissä+oli+"vakaa"+valuutta,+mutta+valuutan+todellinen+hinta+määriteltiin+katukaupassa+ja+mustassa+pörssissä.+>+tavoitteena+kolikon+arvolle+tulevaisuudessa+on+100-500+Mihin+tuo+tavoite+perustuu?+++Tuollaista+tavoitetta+on+järjetöntä+asettaa,+sillä+ei+ole+olemassa+mitään+faktisia+keinoja+sen+saavuttamiseksi.++Todellisuudessa+onecoinin+arvoksi+tulee+nolla,+sillä+kukaan+ei+koskaan+halua+ostaa+coineja.++Niitä+halutaan+vain+myydä,+mutta+ostajia+ei+ole.>Jokainen+tuotakin+taustaa+vasten+täytyisi+ymmärtää+että+120+miljardin+kolikon+manpuloiminen+ja+pumppausryhmien+muodostaminen+on+aika+mahdotonta120+miljardia+kertaa+nolla+on+nolla.++Piste.++Tai+jos+coinin+arvo+on+esim.+0.000000001+euroa,+niin+kaikki+coinit+saa+haltuunsa+120+eurolla.++Mutta+ainakaan+minä+en+maksaisi+tuosta+satsista+edes+senttiä.++En+ottaisi+vastaan+edes+ilmaiseksi,+koska+coineilla+ei+ole+mitään+käyttöä.Asiasta+toiseen+...++onko+olemassa+mitään+digitaalista+lompakkoa+mihin+ostettuja+coineja+voisi+tallettaa?++Tai+miten+saisin+coineja+jos+haluaisin+ostaa+niitä?++Pitääkö+minun+liittyä+koinismiin+ja+lähettää+rujalle+kopio+passistani+KYCiä+varten?++Tai+pitääkö+jopa+ostaa+koulutuspaketti?++Onko+tietoa?Nämä+koinistien+puheenvuorot+ovat+hurjia+taivaanrannan+maalauksia,+mutta+mitään+konkreettisia+keinoja+tms.+niissä+ei+koskaan+ole.
  3. Ottaisitko+minut+tiimiisi?++Olisin+valmis+allekirjoittamaan++paperin!++Sano+vaan+jos+kelpaan!Onkohan+sinulla+oikeata+verkostoa?++Luulen+että+se+verkosto+on+vain+sinun+mielikuvituksessasi.++Mutta+ota+minut+verkostoosi+niin+voin+vahvistaa+asian.+++Jos+sopii,+niin+voin+lähettää+tässä+poste+restante+osoitteen!