Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Avotampio_
profiilit
Avotampio_
Avotampio_
Vapaa kuvaus
Aloituksia
149
Kommenttia
3194
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Pyramidi+sanoi+KOPS
08.09.2017 15:07
Käsittämättömän+välinpitämättömiä+ignorantteja+ihmisiä!++Ja+että+"ei+oo+välii+louhitaanko"!++Ei+taida+näillä+veikkosilla+olla+kovin+paljon+käsitystä+maailmanmenosta.++Ja+huom!++näilläkin+tyypeillä+on+äänioikeus.++Onko+järkeä+vai+ei?
08.09.2017 15:06
Vähä-älyiset+coinistit+näemmä+ovat+häipyneet+näiltä+palstoilta.++Toisaalta+hyvä+mutta+toisaalta+sääli.++Niin+paljon+huumoria+me+olemme+heidän+kustannuksellaan+saaneet!
MUAHAHAMUAHAHAHAAAAA
Poijjaat!!++Taasen!
08.09.2017 15:03
Dealshaker+voitaneen+nyt+julistaa+KUOLLEEKSI!!
Sinne+ei+tule+enää+uusia+diilejä+eikä+kukaan+osta+sieltä+enää+mitään!
Koinistit,+mites+nyt+suu+pannaan?`+Kauppapaikka+meni+kiinni!++Mitäs+nyt+tehdään?`+Kauppoja+ei+enää+tule.
MUAAMUAHAHAM+UAHHHAHAAAA
Koinistit!
MUAHAHAMUAHHHAAAAAMUAHMUAMUAMUAHAHHAHAAAAA
Poijjaat!!++Taasen!
07.09.2017 17:37
Niin,+eihän+niitä+ole+kuin+reilut+kymmenentuhatta,+ja+tämä+on+onecoinin+itse+julkaisemaa+tietoa.
Oikeasti+niitä+ei+ole+kuin+kymmeniä.++Onecoin+ninittäin+generoi+itse+sinne+"diilejä"+jotka+ovat+toistensa+kopioita.++Oikeasti+dealshakeria+ei+käytä+KUKAAN!!
Kauppapaikka,+MUAHAHAMUHHAA
MUAHAHAMUAHHHAAAAA
Poijjaat!!++++Taasen!
07.09.2017 17:32
Koinistit!++Oletteko+luovuttaneet?++Syytä+kyllä+olisi.++Ei+taida+enää+ketään+oikeata+koinismin+puolustajaa+olla+kuvioissa+mukana.
Voisimmeko+nyt+todeta+että+tämä+kusetus+on+Suomessa+MURSKATTU?
MURSKAKAAAMURSKAHUAAAHHAAMURSKAKKAAAAAAAAA
Poijjaat!!+++Taasen!
06.09.2017 16:56
Just+näin!++Kiitos+kommentista!++Tämä+edelleen+vahvistaa+jo+matemaattisestikin+laskettavan+tosiasian,+että+coinisti+EI+KOSKAAN+pääse+edes+omilleen!!
Ja+edelleen,+suurin+osa+coinisteista+tajuaa+että+kyseessä+on+vain+KUSETUS.++Ei+siitä+mitään+rahaa+koskaan+saa,+suolarahoja+vain,+viikon+tai+parin+tienestit+(ja+tämäkin+laskettuna+vaatimattomalla+palkalla).
MUAHAHAMUAHAHAHAMAAAAAAAA+coinistit
Poijjaat!!++++Taasen!
06.09.2017 16:11
Kiitokset+suorasukaisesta+kommentista!
T.Avo
06.09.2017 15:44
Niin+ja+muutenkin:+mihin+tarkkaan+ottaen+olet+"loukkaantunut"?
Itse+asiassa+tällä+palstalla+ei+ole+HERJATTU+ketään.++On+kylläkin+esitetty+objektiivista+analyysiä+coinistien+mielentilasta,+perustuen+heidän+kommenteihinsa.++Mutta+ne+ovat+ANALYYSIÄ,+ei+HERJAUSTA!
Tämä+on+syytä+ymmärtää+ja+itse+tulen+mielelläni+oikeuteen+esittämään+esittämiäni+analyysejä+uudelleen!!!!!+++ERITTÄIN+mielelläni!!!
Joten+koinistit:+GET+ON,+onecoinilla+oikeusistunto+käyntiin.++Valmiina+ollaan.
MUAHAHAMUAHAHAHMNUAHHGAHHAAAAAAAA
Poijjaat!!+++Taasen!
06.09.2017 15:43
Jaaha,+trol+trol+trol+ja+LOL.++RÖÖH
06.09.2017 15:39
Hahaa!++Onkohan+dealshitteri+jo+kuivumassa+kasaan+kun+sinne+ei+ole+viikkoon+tullut+AINOATAKAAN+uutta+diiliä?++++Eli+siellä+on+TÄSMÄLLEEN+sama+määrä+diilejä+kuin+viikko+sitten,+JOKAISESSA+kategoriassa.+++Sellainen+sattuma+ei+ole+mahdollinen,+että+kategorioittain+olisi+myyty+täsmälleen+sama+määrä+kuin+olisi+tullut+uusia.
Johtopäätös+on+vääjäämättä,+että+ponzi+on+kuivumassa+kasaan.++Ilmeisesti+ruja+on+lopettanut+palkanmaksun+diilientekoroboteilleen,+jolloin+lukemat+eivät+enää+muutu.++Onhan+viimeistään+nyt+selvää,+ettei+kukaan+oikea+kauppias+laita+dealshitteriin+mitään,+vaan+kaikki+ovat+feikkidiilejä+(poislukien+ne+muutamat+kahjot+jotka+sinne+joskus+ovat+jotain+myytävää+laittaneet;+nyt+nekin+ovat+hiipuneet).
Ponzi+kaatuu!!
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAA
Poijjaat!!+++Taasen!
06.09.2017 09:45
Surkea+trollaus.
Mutta+vaikkei+olisikaan,+niin+nimimerkille+tiedoksi:++onecoin+ei+missään+tapauksessa+halua+joutua+minkäänlaiseen+oikeudenkäyntiin,+koska+silloin+jouduttaisiin+tekemään+tiliä+"yhtiön"+touhuista+eivätkä+nämä+kestä+päivänvaloa+eikä+kriittistä+tarkastelua.
Eikä+onecoin+edes+ole+mikään+yhtiö,+vaan+rahanpesua+varten+pöytälaatikkofirmojen+verkosto.++Ei+sieltä+edes+löydy+oikeustoimikelpoista+juridista+henkilöä+haastamaan+tai+vastaamaan+syytteisiin!
Ja+sikäli+kun+herjaa+on+lentänyt,+se+on+lentänyt+aivan+tasapuolisesti+puolelta+toiselle.++Ja+lentää+jatkossakin!!!++
Niin+ja+palauttakaa+ensin+kusetetut+rahat!
MUAHAHAMUAHAHAHAHAMUAHAHAHAAA
Poijjaat!!+++Taasen!
06.09.2017 09:17
Ei+tullut+tulevaisuuden+maksuvaluuttaa.++Koinistit,+ottaako+nyt+raskaasti+pattiin?
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAA
Poijjaat!!+++Taasen!
05.09.2017 16:51
Hahaa,+totta+kai+on+ymmärretty+väärin!++ICO+liittyy+kryptovaluuttoihin.++Onecoinilla+taas+ei+ole+MITÄÄN+tekemistä+kryptovaluuttojen+kanssa.++Se+on+tunnetun+talousrikollisen+ruja+ignatovan+keksimä+leikkiraha.++MUAHAHAMUAHAHAHA
Tämän+talousrikollisen+edellinen+leikkiraha+oli+nimeltään+BigCoin,+mutta+se+kusetus+on+jo+kaatunut.++Ja+kohta+kaatuu+onecoin!
MUAHAHAMUAHAHAMAUAHAHAAAA
Poijjaat!!++++Taasen!
05.09.2017 16:32
Kas+kun+ei+tullut+coinisteilta+kommenttia+BigCoinista?!?!+++Olisi+kyllä+luullut+tulevan+kysymyksiä!!
Jotta+näin+poijjaat!!
MUAHAHAMUAHAHAMUHAHHAHAAA
Taasen!!!
04.09.2017 21:09
Kuka+muistaa+vielä+BigCoinin?+Ruja+Ignatovan+edellisen+huijaksen?++Tämän+tuomitun+talousrikollisen+touhun?++Se+on+jo+kaatunut.+Ja+kohta+kaatuu+ONECOIN
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAAHAHAAA
Poijjaat!!+++Taasen!
03.09.2017 15:33
No+niin,+rauhoitutaan+ja+antaa+nimimerkin+kertoa+ne+kysymykset+joihin+en+ole+vastannut.
Annapas+tulla!
Minä+olen+mielelläni+naurun+kohteena!++Saan+sillä+huomiota+ja+nautin+siitä!++Vähän+niin+kuin+piereskelijä+puistossa.++Googlettakaa+"fart+with+an+attitude"+niin+tulee+pieruhuumoria+;-)
Mutta+joo,+asiaan,+anna+tulla+kysymykset+joihin+en+ole+vastannut!+++Vastaan+niihin+lennosta+heti!
MUAHAHAMUIHAHHMNUAHHHAHHAAA
Poijjaat!!+++Taasen!
03.09.2017 15:29
Huom!+Kyseessä+ei+ole+HAUKKUMINEN!++Kyseessä+on+analyysi.++Onko+sinulla+kommentoitavaa+analyysini+suhteen?
Minä+väitän+että+se+on+OIKEA!+++Kyseesä+on+vähälahjainen+kansalainen+joka+on+kusetettu+onecoiniiin.++Minä+HALVEKSUN+SYVÄSTI+niitä+tyyppejä+jotka+värväävät+tällaisia+puolustuskyvyttömiä+ihmisiä+ponziin.++Se+on+pahempi+kuin+VARASTAISI+TIKKARIN+lapselta!
Meneekö+jakeluun?
Kyseessä+ei+ollut+HAUKKUMIMNEN!++Lue+tekstinini+uudestaan!
MUAHAHAMUHHAHAHAMUAHAHHAAA
Poijjaat!!+++Taasen!
03.09.2017 15:21
Helvata!++Enpäs+nyt+löydäkään+niitä+linkkejä+enää!+++Voisko+joku+auttaa?++Onhan+ne+linkit+olemassa+jossa+ignatova+tuomittiin.++Laittakaapa+linkkejä,+niitä+löytyy!
02.09.2017 15:46
Ei+minun+tarvitse+laittaa+mitään+linkkiä.++Riittää+kun+googletat+niin+löytyy.
Ignatovalla+on+tosiaankin+ehdollinen+vankeustuomio+Saksassa+talousrikoksesta.++Löydät+tämän+googlettamalla.++Hän+tyhjensi+firman+kassan+ja+häipyi.++Että+sellainen+talousnero+tämä+meidän+ignatovamme,+cryptoqueen+...+MUAHAHAMUAHAHHAAAAAAA
02.09.2017 15:37
96 / 160