Vapaa kuvaus

Aloituksia

17

Kommenttia

13011

1. Kuules nyt....nyt teit ikävän tempun, kun heitit tuon minulta toisesta ketjusta lainaamasi tekstin pätkän tähän ketjuun ihan yllättäin... ;P

Nyt ei polla toimi muutenkaan ihan TäPöNä.....mitähän mahdoit tällä kertaa mulle vihjaista vai laitoitko TyhMeLiiNin MietintäPyöräänPyörimään?.... ;D

Hyvää yötä, nuku hyvin.... =)
  2. Vai Niin!...hmmm...mitkäs jutut ne Sönköllä on mahtanut olla koulutuksen alla?...jotain voisin veikata ja arvata, mutta en kerro... ;P

Mutta asiaan....voi pidätellä haluja ja himoja, mutta riski ratkeamiseen on ihan toista luokkaa, kun sillä joka luontaisemmin toimii eri tavalla....näin minä asian näen...

Sama juttu siinä, että miten tajuaa sen, miten oma käytös ja teot voi vaikuttaa muihin ihmisiin.......ja kaikki riippuu taas persoonasta/luonteesta, eli miten asiat vaikuttavat itse kehenkin ja miten itse kukin osaa ottaa muut huomioon.

Nämä ovat hassuja asioita, kun ihminen peilaa asioita itsensä ja omien tunteidensa kautta (persoonan/luonteen/mielialan yms.), niin riippuu täysin yksilöistä mikä kenestäkin tuntuu miltäkin ja miten ne ottaa....oli sitten tekijänä tai teon kohteena......joillekin persoonille joku asia voi tuottaa tuskaa ja on ihan mahdotonta, kun taas toiselle saman asian tekeminen on helppoa kuin mikä ja hän jopa nauttii siitä ja sitten tietenkin tähän väliin mahtuu taas erillaisia yksilöitä vaikka kuinka.....

Mutta jos joku asia/piirre on luonteessa/persoonassa, niin sitten puhutaan jo ihan toisen mittaluokan asioista....jos puhutaan piirteiden aidoista muutoksista...kaikkia piirteitä ei varmasti voi muokata ollenkaan ja joitakin voi ehkä hioa, mutta se vaatii todella pitkää ja raskasta työtä ammattilaisten avustamana....

Voi vitsi, kun pää jumii taas....toivottavasti ei tullut ihan utopistista tarinaa... ;P
  3. Eihän se kysymys liity siihen, että pitäisi hätiköidä tai kiirehtiä, jos se oikeasti liittyykin, eli huomaa että nyt ei "kaikki ole ijan kunnossa", niin asiasta olisi hyvä keskustella suoraan..... ;P

Kyllä sen nyt on oppinut ettei monikaan ns. sitoudu kunnolla tai edes ajattele, että liitto kestäisi elämän loppuun asti, vaan ihan päinvastoin.....eikä siinä sinällään mitään väärää ole, kunhan molemmat tietäisivät miten toinen asioihin ja suhteisiin suhtautuu, niin ettei ketään hämätä tarkoituksella tai edes tarkoituksetta....kyllä sen verran pitäisi jokaisella olla kykyä itsensä tutkiskeluun.....vaikka ei se kyllä siltä näytä..... ;P

Jos jompi kumpi ajattelee suhteista eri tavalla, niin enpä suosittele ihan heti perheen perustamista....saati ainakaan mitään kiirettä minkään asian suhteen, eikä liian kiirellä silloinkaan vaikka molemmat olisivatkin suhteista samaa mieltä....kyllä sen toisen tunteminen kunnolla on hyvin tärkeää silloinkin....