Vapaa kuvaus

Aloituksia

17

Kommenttia

13011

1. En usko, että hänen kommentti liittyy tähän ketjuun....se oli joku viesti tai piikki MuLLe....enkä jaksa nyt kelata mitä sillä mahdettiin tarkoittaa... ;P

Taitaa väsymys ja päivän pohdiskelu kiintiö painaa jo liikaa... ;P

Hyvää yötä myös sinulle JännäJenna, kun menet unten maille.....oot hyvä tyyppi...
  2. Vai Niin!...hmmm...mitkäs jutut ne Sönköllä on mahtanut olla koulutuksen alla?...jotain voisin veikata ja arvata, mutta en kerro... ;P

Mutta asiaan....voi pidätellä haluja ja himoja, mutta riski ratkeamiseen on ihan toista luokkaa, kun sillä joka luontaisemmin toimii eri tavalla....näin minä asian näen...

Sama juttu siinä, että miten tajuaa sen, miten oma käytös ja teot voi vaikuttaa muihin ihmisiin.......ja kaikki riippuu taas persoonasta/luonteesta, eli miten asiat vaikuttavat itse kehenkin ja miten itse kukin osaa ottaa muut huomioon.

Nämä ovat hassuja asioita, kun ihminen peilaa asioita itsensä ja omien tunteidensa kautta (persoonan/luonteen/mielialan yms.), niin riippuu täysin yksilöistä mikä kenestäkin tuntuu miltäkin ja miten ne ottaa....oli sitten tekijänä tai teon kohteena......joillekin persoonille joku asia voi tuottaa tuskaa ja on ihan mahdotonta, kun taas toiselle saman asian tekeminen on helppoa kuin mikä ja hän jopa nauttii siitä ja sitten tietenkin tähän väliin mahtuu taas erillaisia yksilöitä vaikka kuinka.....

Mutta jos joku asia/piirre on luonteessa/persoonassa, niin sitten puhutaan jo ihan toisen mittaluokan asioista....jos puhutaan piirteiden aidoista muutoksista...kaikkia piirteitä ei varmasti voi muokata ollenkaan ja joitakin voi ehkä hioa, mutta se vaatii todella pitkää ja raskasta työtä ammattilaisten avustamana....

Voi vitsi, kun pää jumii taas....toivottavasti ei tullut ihan utopistista tarinaa... ;P