Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
NuuskaMuikkune
profiilit
NuuskaMuikkune
NuuskaMuikkune
Vapaa kuvaus
Aloituksia
17
Kommenttia
13011
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olipas hauska vitsi.....tai narsistinen narsistin ansa.....jos on itselleen vääränlaisen yksilön kanssa suhteessa ja/tai vääristä syistä, niin se ei toiselle hyväksi vaan voi olla jopa ihan helv*ttiä......sille toiselle se voi olla riippuen hieman luonteesta/persoonasta...;P
01.05.2016 13:34
Sinä nyt et ymmärrä vaikka mitä tekisi ja muutenkin sun BraaVuuRisi on ihan jotain muuta, kuin Ymmärtäminen...et ymmärtänyt aikaisempaakaan vihjailevaa viestiä tai sitten ymmärsit, mut sun yksi huveistasi on lahkeessa roikkuminen...no jokaisella on omansa....minkäs sitä ihminen luonteelleen ja persoonalleen voi... ;P
RäPäTTäVä LahKeesSa RoikkuJa....UuMaMA.... ;P
01.05.2016 13:28
Jokaisen voi leimata sönköttäjäksi, jos siihen lähtee....siihen riittää ihan se, että toinen ajattelee asioista eri tavalla (on erillainen yksilö) tai sitten ei vain tykkää toisen kommentista.... ;P
Siinä Tröllille taas kippoon hiukan ruokaa.... ;D
01.05.2016 13:24
Oletko mies ja käynyt armeijan?.....toisaalta nykyään on myös naisia armeijassa...ainakin osassa joukko-osastoissa.... ;P
Ja täytyy muistaa myös se asia, että ei se asiaoita kauheasti muuta, jos/kun tilanne on hetkellinen/väliaikainen.......ja sitten tietenkin ns. "huonot" persoonat ovat aina "huonoja" persoonia oli naisia tai ei..... ;P
01.05.2016 11:52
Ei Mua Kiiiiiinnosta.... ;P....jotkut tajuu ja jotkut ei, eikä sillä ole väliä tajuaako kukaan....sittenpä olen ajatusteni kanssa yksin ja ainakin tässä asiassa sitten kaikista muista poikkeava ja todella yksilöllinen.... ;D
01.05.2016 11:22
=DD....Hirrrrrrrveeet SkeNaaRiot Sulla.... ;P
01.05.2016 11:11
"fiksuja & kunnollisia.."
"Jos mies ei osaa nähdä kuin jalkovälin naisessa merkityksellisenä niin onko se nyt kovin älykästä? Luullut niiden ns.jännämiesten (olen välttynyt lähemmältä kontaktilta) lähinnä olevan niin urpoja."
Versus....
"Yksikään ei silti osannut olla hairahtumatta muihin kun tilaisuuksia alkoi esiintymään varattuna."
""fiksu mies ei anna alapään hallita tekoja".
Aukotonta LoGiikkaa jälleen KerraN.....VoiVeljet.... ;P
01.05.2016 11:10
Voi Vääristelyn taikaa....VitSi Sä Oot Tossa Hyvä..... ;D....tai no voihan se olla VaappU Huulen heittoakin.... ;P
...Joo ja omakohtainen kokemus toki auttaa, mutta ei sitä rajattomasti tarvitse....varsinkaan mitään karusellejä.....kyllähän näitä pääsee ihan jokainen seuraamaan lähes pakostakin, siis muidenkin touhuja ja suhteita, jotkut enemmän jotkut vähemmän.......jos osaa ja on kyvykäs "näkemään", niin kyllähän sitä huomaa yhtä jos toista.... ;P
01.05.2016 10:57
Minulla on oma mielipiteeni ja sinulla omasi..... ;P
Ja missä kohtaa olen sanonut, että olisin täydellinen?......tai edes epätäydellisen täydellinen yhtään kenellekään naiselle, josta myös itse voisin olla kiinnostunut?... ;P
Äläs taas vääristele....."Nöyryys on hyväksi, ylpeys tuhoaa."...ja NouDaTaPa omaa NeuVoaSi Vuan.... ;D
01.05.2016 10:49
"leikissä on aina puolet totta."
Joo näin sen itsekin näen......ja monet käyttää ihan elävässä elämässä ihan samaa....jolloin voi aina "turvautua"...."se oli leikkii vaan"...."vitsi vitsi"... jne..jne..vaikka pääsääntöisesti on kyse ihan jostain muusta...
Ei introverttiys ole ainakaan naisilla niin "paha" asia......itse en oikeastaan edes tiedä mitä olen, kun herkkyys on yksi asia mikä sekoittaa ekstro/intro määritelmiä......kuten myös jotkut muutkin luonteen/persoonanpiirteet..
Minusta tärkeämpää on se, että on omalle vastinparilleen arvokas, kuin se, että on monelle/kaikille.....mutta se on vain minun mielipide.....yksilöitä on erillaisia, niin kuin myös tarpeita, mielipiteitä ja kaikkea muutakin....enkä myöskään anna muiden määrittää minun arvoani....ainakaan enää....sellaisia ihmisiä ei kannata lähelle päästää/ottaa, jotka pyrkivät latistamaan itsetunnon tai yrittävät hyötyä sinusta mahdollisimman paljon ilman automaattista vastavuoroisuutta...näin ainakin itse asiat koen nykyisin...
Olet varmasti monen mielestä arvokas...jopa sellaisten ketkä eivät sinua edes tiedä....Hyvää Vappua myös sinulle! =)
01.05.2016 01:06
"Krooh pyyh..."
Varmaan.... ;P....tai no...ehkä puoliksi....toinen silmä auki ja toinen kiinni... ;D
01.05.2016 00:30
Hyvää vappua Ja yötä, myös sulle.....nuku hyvin...Vai KivaKin Vielä.....no Niinhän sä Olet... ;P
01.05.2016 00:15
TaiRat olla Huolissas..... ;P....sellasta se RakkauS Teettää.... ;D
Noh, kyllä se sieltä kunnossa Viekkuun tulee Tuhisemaan.....silloin viimeistään saat unenpäästä kiinni.....hieman luultavasti näyttelet, ettei yhtään ole toista odottanut Viekkuun ja varsinkaan Tuollaisessa kunnossa.....mut silti Hymyilet, kun kaappaa sut syliin vaikka hieman ViisastenJuoma voi tuoksahtaakin.. ;P
01.05.2016 00:10
Kyllä minun on pakko pysyä tuossa aikaisemmassa mielipiteessä....koska vain aitoa on aitoa ja feikattu on feikattua......paljon yksilöt näyttelee jotain roolia molemmissa sukupuolissa, mutta se ei edelleenkään tarkoita, että se olisi aitoa...
"kuten nyt vaikkapa tunneherkkyys, empatiakyky ja parempi kyky tulkita ihmisten eleitä ja ilmeitä jne. "
Nääh....en ole tässäkään samaa mieltä....naisilla ei todellakaan ole näitä syntymälahjana annettu sen enempää kuin miehillekään, vaan ovat puhtaasti luonteen/persoonan ominaisuuksia.....
Mullakin on nuo ominaisuudet ja niillä juuri pystyy kohtuu hyvin huomaamaan feikit ja aidot.......feikkaavia naisia on pilvin pimein....
En väitä, etteivät naiset keskimäärin olisi oppineet joissakin tietyissä jutissa paremmiksi, kuin miehet, mutta se johtuu ihan muista jutuista, kuin luonteen/persoonan piirteistä....
30.04.2016 23:54
No enkä sano.. ;D....itselläkin on pää taas hieman jumissa, joten on ihan suotavaa, että joku muukin häröilee täällä, niin ei tarvitse sitten yksin häpeillä ja ihmetellä mitähän taas on tullut "häröiltyä".... ;P
...No Ok....pakko kai se on laittaa omat tarpeet taka-alalle ja toivottaa sulle Hyvät Yöt.....sun parhaaksesi.....mut ei oo pakko jos ei haluu... ;P
30.04.2016 23:43
"ovat tämän vuoksi luontaisesti empaattisempia ja alistuvampia."
Tuosta empaattisuudesta ainakin voin sanoa, ettei pidä paikkaansa....varsinkaan jos puhutaan aidosti empatiasta, eikä feikatusta...enkä nyt tiedä tuosta alistumisestakaan....varsinkaan nykypäivänä...
"Naisia ei kasvatuksessa myöskään tueta olemaan kilpailuhenkisiä, rohkeita tai yritteliäitä, vaan pikemminkin olemaan kilttejä, vaatimattomia ja söpöjä."
Tämäkään ei kuulosta nykypäivältä....
Ymmärrän kyllä osittain miksi heitit tälläisen vastapallon, kun vastapuoli heittelee vastaavia....mutta silti....
30.04.2016 23:31
Näinhän nämä asiat menee, mutta ajattelin sen vain läpäksi....ja ilmoittahan tuo, että on väsynyt ja tulee lennokasta juttua......eli ei välttämättä kauhean loogista välttämättä... ;P
30.04.2016 22:52
Emmeköhän me kaikki olla puhuttu....jopa ihan tahattomasti.......täydellisiä ei meistä ole kukaan, mutta moni voi olla epätäydellisen täydellinen aina jollekin... ;P
30.04.2016 22:47
Millainen luonne/persoonallisuus ja sulla on....siis omasta mielestäsi ja millainen olet arvoiltasi (kylmät, lämpimät vai jotain siltä väliltä)?
Mitä miehessä arvostat ja mitä suhteelta haluaisit vai haluatko edes suhdetta?
...kunhan kysyin.... ;P
Voipi olla, että sinulla on sellainen luonne/persoonallisuus, joka poikkeaa suuresti monesta KanssaSisarestasi ja voisit hyvinkin olla monellekin miehelle ihan jopa helmi, mutta syystä tai toisesta kukaan ei ole nähnyt todellista sinua.......syitä voi olla vaikka kuinka paljon ja luultavasti et tykkää/jaksa tutustumis pelejä yms., kun "vääriä" ehdokkaita on niin paljon....
30.04.2016 22:42
Niin ja näitä naisia riittää.....ja jossain vaiheessa voi tulla eteen tästäkin syystä naiselta fraasi "meidän täytyisi vähän keskustella".....niin kuin miljoonasta muustakin syystä....riippuu hieman tähtien asennosta ja tuulen suunnasta ja voimakkuudesta ja ties mistä... ;D
30.04.2016 21:38
644 / 651