Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Piipa_82
profiilit
Piipa_82
Piipa_82
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tai+itse+asiassa+kyseessä+sosiaaliala.+Ja+toki+esim.+illat+olisi+mahdollista+lähiopiskelulle,+jos+sellaista+joskus+järjestettäisiin.+Aiemmin+ainakin+joillain+aloilla+oli+iltasin+mahdollisuus+osa+opinnoista+suorittaa.+Nyt+en+enää+löytänyt+tästä+tietoa.
16.08.2016 12:22
Olisitko+minun+ystäväni?+voitais+kirjoitella?+
Mun+sähkö
[email protected]
,+kirjoittele+jos+tuntuu+siltä.
Olen+itse+kolmekymppinen+nainen+Helsingistä,+ja+olen+myös+kokenut+yksinäisyyttä.+
Kirjoitellaan+ja+tutustutaan!+:)
29.06.2016 15:58
En+lukenut+kaikkia+vastauksia,+joten+voi+olla+että+samaa+on+kirjoittanut+jo+joku+muukin.
Mutta+sinun+tekstisi+luin.
Kuulostaa+siltä+että+olet+masentunut,+mutta+tiedätkö+-+se+on+useimmiten+kohtuuhelposti+hoidettavissa+jos+lievää.+Ja+vakavatkin+oireet+voidaan+hoitaa+ja/tai+helpottaa.+Jaksaisitkohan+mennä+kouluterveydenhoitajalle+ja+saada+sitä+kautta+lähetteen+lääkärille?
Yksinäisyyttä+olen+minäkin+kohdannut,+se+on+kauheeta.+Mutta+tiedätkö+mitä+suosittelisin+sulle.+Ehkä+ensin+hoitaisin+itseäni+parempaan+kuntoon,+jotta+jaksaa.+Sitten+voisit+netistä+katsoa+jonkun+harrastusseuran+mihin+liittyä.+Niitä+on+kaikille+avoimia.+Sellaisiakin+joissa+ei+ole+niin+kilpailuhenkistä.+Riippuen+kiinnostuksen+kohteistasi+ja+taidoistasi.+Oletko+musikaalinen?+monet+kuorot+etsivät+jäseniä+netissä,+esim+kansalaisopistojen+tarjonnassa.+
Ongelma+on+myös+siinä,+että+masentuneena+ei+jaksa+etsiä+mitään+uutta+puuhaa,+joten+siitä+olisi+hyvä+aloittaa.
Itse+olen+yksinäisyyttä+vastaan+taistellut+juuri+erilaisilla+kansalaisopiston+kursseilla+ja+muulla+harrastetoiminnalla.+Ja+parasta+lääkettä+lähes+kaikkeen+on+liikkuminen,+pahimpinakin+yksinäisyyden+ja+ahdistuksen+hetkinä+kunnon+lenkki+(kävellen+tai+juosten)+helpottaa.+Edes+vähän,+edes+vähäksi+aikaa.
Mutta+luota+siihen,+että+apua+löytyy+kyllä!
29.06.2016 15:23
1 / 1