Yksinäisyyttä vaan

Noctem

Miten sitä aloittais, täällä kirjoittelee nuori mies PK-seudulta, joka on hiton yksinäinen, melkeinpä erakoitunut. Harvat hyvät ystävät ovat lähteneet ja löytäneet toisensa ja tulevaisuudensa ja minä aina aamulla herättyäni yritän löytää syyn, miksi jatkaa tätä kirottua elämää.
Minulla ei ole ketään jonka kanssa olla ja jutella, ei kysyä kuulumisia, ei edes moikata.
Kovasti toivon joka päivä, että löytäisin ystävävän tai kumppanin. Kumppania toivon enemmän jonka kanssa vois vaikka katsella auringon laskua tai käydä elokuvissa jne. Mutta olen niitä yrittänyt etsiä, mutta olen aina epäonnistunut ja nyt vaikea asteinen masennus ja ahdistuskohtaukset piinaa minua joka hetki.
Minulla on vielä kielellinen erityisvaikeus joka erityisesti vaikeuttaa ihmisten kanssa puhmista, kun en keksi mitään puhuttavaa vaikka haluaisin puhua! Ihmiset yleensä tympääntyvät tai turhautuvat ja jättävät minut vaikka ymmärrän ja kuuntelen, mutta kellään ei ole näköjään ymmärrystä eikä kärsivällisyyttä.
Kesä vielä pahentaa asiaa. Kun kuljen katuja, näen muita ihmisiä joilla on hauskaa ja toisensa. Jotenkin tämä on nyt vaikein vyúodenaika käydä läpi ja kestää.

En oikeasti jaksa enää. Joka päivä on väsynyt ja paska olo ja kaipuu aiheuttaa painajaiset ja oudot unet yöllä. En jaksa tätä enää...

En tiedä miksi tämän teksin tänne kirjoitin, halusin vaan tämän pois mielestäni, en tullut tänne itkemään elämääni muille, mutta tämä keventää rintaani, kun edes joku lukee ja tietää tunteen. Jos joku haluaa vastata tähän niin siitä vaan, mutta minulla ei ole kovin suuria odotuksia.

5

142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisitko minun ystäväni? voitais kirjoitella?
      Mun sähköposti on [email protected], kirjoittele jos tuntuu siltä.
      Olen itse kolmekymppinen nainen Helsingistä, ja olen myös kokenut yksinäisyyttä.
      Kirjoitellaan ja tutustutaan! :)

• asdffa

No voi että.
      Olisinpa mies niin voisimme olla kavereita.
      Olen nimittäin ihan samanlainen kuin sinä, mutta naispuolinen.

• Elämässä_kiinni

Hei Noctem!

Tiedän, että odotuksesi eivät ole suuret, mutta jotain toivon kipinää kuitenkin on, kun tänne päätit kirjoittaa. Olen iloinen, että kirjoitit. Piipa tuossa jo antoikin yhteystietonsa. Toivottavasti kirjoitat hänelle. Ehkä minullekin?

Tiedän jotain kielellisistä erityisvaikeuksista, ja vielä enemmän tiedän ihmisistä. Molemmat sellaisia ollaan :). Itselleni tuttuja tunteita ovat yksinäisyys, ahdistus, univaikeudet jne. Nyt asiat ovat paremmin.

Toivon todella, että kirjoitat minulle. Kun sinulla ei ole suuria odotuksia, kovin paljoa ei voi mennä metsään, vaikka mönkään menisikin. Ja mitä kärsivällisyyteen tulee, minulla on lehmän hermot!

netttiolento (a) gmail. com (Älä säikähdä höhlää osoitetta.)

• nainen28kohta

Täällä 27v nainen kirjoittelee.. myös yksinäinen, ei ystäviä eikä sukulaisiakaan lähellä, tosin on mulla kaksi ihanaa lasta jotka antavat voimaa jaksaa eteenpäin, päivästä toiseen, ilman heitä en varmaan olisi tässä enää.. on ollut sen verran rankka elämä jo tähän ikään asti :( Olen ujo ja pelkään uusien ihmisten tapaamista, mutta ehkä voitaisiin kirjoitella ja tutustua toisiimme s.postitse esim.

• Piipa__

Ja vielä tuli mieleeni, että jos tuntuu vaikealta kirjoittaa minullepäin, laita oma meiliosoitteesi tänne niin kirjoittelen sullepäin :)

terv. Piipa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      94
      7793
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      4117
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      48
      3670
    4. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      253
      3318
    5. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      44
      2898
    6. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      22
      2827
    7. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2772
    8. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      46
      2653
    9. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      146
      2650
    10. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2599
    Aihe