Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Sillei
Sillei
Sillei
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
1101
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eli+kun+maalautasmallissa+etelässä+on+kesä+niin+aurinko+on+lautasen+joka+reunalla+samanaikaisesti+mutta+ei+keskellä?
https://www.google.fi/search?q=flat+earth&client=ms-android-huawei&prmd=ivmn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiKsJ38sZbQAhXHjSwKHY2iBxoQ_AUIBygB&biw=360&bih=524#imgrc=OK4a39qF8uMLFM:
Lisäsin+vielä+kuvan+sinulle,+että+hahmotat+tämän+mahdottomuuden+paremmin.
07.11.2016 12:04
Lisäyksenä+vielä+edelliseen+voisit+kertoa,+että+miten+yötön+yö+on+mahdollinen+maalautasmallissa+etelämantereella?
07.11.2016 11:27
Ei+ole+olemassa+mitään+maalautasia.+Maa+on+planeetta.
07.11.2016 11:24
Etelämantereen+luonnonsuojelu+on+tärkeää!
Tosin+turismia+ei+ole+kielletty+vieläkään+alueella.+Nuo+uutiset+eivät+siitä+kertoneet+eikä+suojelualue+estä+sitä.
07.11.2016 11:04
Niin+ei+välttämättä+rahasta,+mutta+meillä+maassa+olevista+muistakin+resursseista+aika+paljon+kiinni.
Ja+semmosen+yhteistyöprojektin+aikaansaamiseksi+nää+nykyiset+maan+kansat+ei+oo+kovin+yhteistyökykyisiä.
04.11.2016 13:13
Kyllä+niitä+vallanpitäjiäkin+rangaistu+on+kuten+myös+poliiseja+ja+lääkäreitäkin.+
He+ehkä+tekevätkin+harvemmin+rikoksia+juurikin+asemansa+takia+kun+sinne+saakka+on+jaksanut+itsensä+opiskella.
En+usko+Suomen+olevan+hirveän+korruptoitunut+maa.
02.11.2016 00:02
Aika+vahvat+todisteet+sulla+asiasta...
29.10.2016 17:52
Ja+itse+olet+vielä+ainut+henkilö+joka+tätä+asiaa+puolustelee.+Käy+saattamassa+nuo+sinun+jakautuneet+persoonasi+lääkärille.+Ne+saadaan+kyllä+hoidettua+pois.
29.10.2016 13:36
Olet+vain+sekaisin+kun+et+ole+pystynyt+toteen+näyttämään+todisteita+rikoksesta.+Tuo+piinaaminen+sensijaan+on+jo+sairasta!
29.10.2016 02:32
Tasaiseen+maahan+uskova+vois+vilkuilla+tän+videon+läpi+ja+huomata+kuinka+maan+kaarevuus+on+otettu+huomioon+siltaa+rakentaessa+n.3:20+kohdalla:+
https://youtu.be/VNqNnUJVcVs
28.10.2016 02:12
Jos+samanlainen+trendi+jatkuu+kuin+viimeisimmän+kymmenen+vuoden+aikana+niin+ulkomaalaistaustaisia+olisi+vuonna+2416+enemmän+kun+meitä!+:o
No+kaikki+väestöt+sekoittuu+joka+tapauksessa+tässä+nykysessä+globaalissa+maailmassa+ni+väliäkös+tuolla.
27.10.2016 15:20
MV-lehti+on+pelkkä+valemedia+ja+sen+on+itse+sen+perustajakin+myöntänyt.+
Lähde:+MV-lehti
24.10.2016 17:33
Ihan+tavallinen+ihminen+kuoli+ihan+luonnollisella+tavalla.+Ainut+omituinen+seikka+on+se,+että+miksi+ihmeessä+joku+uskoo+moisiin+yliluonnollisuuksiin?
23.10.2016 12:59
Kyllä+tuo+ihan+ilmatteeks+ainaki+mulla+aukee?
20.10.2016 12:12
Tossa+Satakunnan+Kansan+uutinen+aiheesta:+http://www.satakunnankansa.fi/kotimaa/lapsi-soitti-hysteerisena-kotiin-pelottava-klovni-seisoi-koysi-kadessa-11-vuotiaan-edessa-porissa/
On+kyllä+erittäin+typerää+toimintaa+tuollainen+pelleily!
20.10.2016 11:45
"jolloin+saadaan+rasisti+tuntemaan+itsensä+ei-toivotuksi"
Sehän+on+vaan+hyvä,+että+hän+tuntee+rasistiset+mielipiteensä+ei-toivotuiksi+ja+toivottavasti+lähtee+muuttamaan+niitä.
09.10.2016 12:13
Olen+käynyt+psykiatrilla+muutamaan+otteeseen,+psykiatrisen+hoitajan+vastaanotolla+satoja+kertoja+ja+psykologilla+useasti.+Tiedän,+että+psykiatria+tutkii+ja+diagnosoi+mielenterveyteen+liittyviä+ongelmia.
Ja+tiedän+myös+diagnoositehtailusta+sen+verran,+että+se+on+vain+pieni+ongelma+verrattuna+siihen+miten+paljon+ongelmia+itse+huono+mielenterveys+aiheuttaa+potilaille.
Itse+sairastan+paniikkihäiriötä,+johon+liittyy+sairaalloinen+kuolemanpelko+ja+se+jos+mikä+on+ahdistavaa.+Hyvin+pärjäsin+pelkillä+kohtaukseen+liittyvällä+lääkityksellä+eli+rauhottavilla,+mutta+ei+se+sairautta+parantanut.+Terapia+toi+suuren+edistysaskeleen.
Se+mitä+yritän+sanoa+niin+ne+lääkkeet+ja+terapia+toimii+psrhaiten+yhdessä+ja+saa+ihmisen+kuntoon,+että+kykenee+taas+normaaliin+elämään.
24.09.2016 13:28
Ei+lääkkeitä+ole+pakko+ottaa+jos+niitä+pelkää,+myös+pelkkä+keskusteluapu+on+usein+eteenpäin+vievää+vaikeissakin+mielenterveysongelmissa.
24.09.2016 13:06
"Häirikkö+paskoi+taas+edellisen+ketjun+roskallaan,+joten+laitetaan+uudestaan.
Tämä+tiedepalsta+on+jatkuvasti+aivan+käsittämättömän+massiivisen+häiriköinnin+kohteena+parin+häirikön+toimesta.+Sen+vastapainoksi+palstalla+on+hyvä+olla+tarjolla+myös+asiallista+tietoa+ilmastonmuutoksesta."
Ei,+tämä+ei+ole+tiedepalsta+vaan+keskustelupalsta+ja+se+tarkoittaa,+että+sinun+ei+tulisi+tuota+tietopankkia+tänne+copy-pastata+koko+ajan.+
Vastaat+vaan+ihmisten+esittämiin+järkeviin+kysymyksiin+ja+jätät+häiriköt+huomioimatta.
24.09.2016 13:03
Psykiatria+on+hoitanut+monet+alkoholistitkin+raittiiksi+ja+helpottanut+minun+paniikkihäiriötäni.+Kyllä+se+on+vakavasti+otettava+lääketieteen+erikoisala.
24.09.2016 12:40
46 / 56