Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Sillei
profiilit
Sillei
Sillei
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
1092
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Se+on+se+zoom.+Kuten+näit+ensimmäisestä+kuvasta+vasemmalta+niin+ihmisen+silmin+nähtäisiin+vain+pelkkä+piste,+mutta+zoomaamalla+saadaan+maa+ruudun+kokoiseksi.
22.07.2016 21:22
Älä+postaa+videoita+suoraan+vaan+avaa+vähän+mitä+haluat+sillä+osoittaa.
22.07.2016 21:00
Noin.+Otin+kuvan+pyynnöstäsi.+Onko+vielä+jotakin+toiveita?+
http://imgur.com/a/tUJTT
Kannattaa+ladata+Space+Engine+ja+kokeilla+itse.+Se+simuloi+maailmankaikkeutta+ja+tottelee+tuntemiamme+luonnonlakeja.+Lähimmät+ja+tutut+kohteet+on+luotu+parhaimman+osaamisemme+mukaan,+mutta+kaukaisemmat+kohteet+ja+tuntemattomammat+on+luotu+algoritmin+avulla.+
Ohjelman+saa+ladattua+ilmaiseksi+osoitteesta:+http://en.spaceengine.org/
22.07.2016 20:49
Vaikea+uskoa+tuota+kun+et+osaa+selittää+tai+tehdä+omaa+selitystäni+mitättömäksi.
22.07.2016 20:07
Ah.+Yritin+kuvilla+vain+näyttää+että+se+on+"zoomattu",+mutta+voin+ottaa+vielä+kuun+pinnalta+maahan+päin+yhden.
22.07.2016 20:03
Miksi+tuo+minun+väittämäni+ei+pitäisi+paikkaansa?
Pitääkö+vielä+yksityiskohtaisemmin+selostaa+ja+hakea+todelliset+luvut?
22.07.2016 14:52
Jos+kuvitellaan,+että+maassa+tarvitset+avaruuspuvun+maasta+nostamiseen+voiman+x,+joka+olisi+vaikka+120+ja+nivelten+liikutteluun+voiman+y,+joka+on+20.
Kuussa+vastaavat+olisivat+tällöin+x=20+ja+y=30+(jos+siis+avaruuspuku+on+vielä+jäykempi+avaruudessa).
Luvut+valitsin+laskemisen+helpottamiseksi+näin+ja+lukujen+suhteet+120/20+valitsin+siksi,+että+asia+tulisi+selväksi.+
Maassa+nivelten+liikuttamiseen+siis+menee+verrattain+pienempi+voima+kun+itsenä+nostamiseen,+joten+kävely+on+varmastikkin+taloudellisempaa,+mutta+jos+avaruudessa+tuo+nivelten+taivuttaminen+vaatii+jo+suuremman+voiman+kun+itse+"maasta"+nouseminen+niin+eikö+pienillä+liikkeillä+pomppiminen+olisi+tällöin+taloudellisempaa?
22.07.2016 14:27
Joo+tietenkään+solvaamista+en+arvosta.+Ei+se+kuulu+keskustelupalstoille+vaikka+ne+nykyään+täynnä+sitä+ovatkin.
22.07.2016 13:19
Luin+äsken+koko+ketjun+läpi+ja+ihmettelen,+että+miksi+täällä+on+niin+vaikea+pysyä+aiheessa.+Ja+vaikka+ei+ihan+aiheessa+pysy+niin+ei+ainakaan+tarvitisi+mennä+henkilökohtaisuuksiin+ja+ruveta+muita+solvaamaan.+Itse+kunnioitan+jokaisen+kommenttia+ja+omia+valintoja+vaikka+tämä+on+Suomi24..+
Mitä+kysymykseen+tulee,+niin+uskon+vahvasti+maan+olevan+pallo.
Yhtenä+todisteena+voisin+sanoa,+että+kun+katsot+pohjoisnavalla+tähtitaivaalle+niin+tähtitaivas+pyörii+sinun+ympäri+ja+tämä+toimii+kummassakin+teoriassa,+litteässä+ja+pallossa,+mutta+jos+mennään+etelänavalle+tai+sen+läheisyyteen+ja+katsotaan+taivaalle+niin+sielläkin+tähtitaivas+pyörii+ympärilläsi,+mutta+vastakkaiseen+suuntaan.+Tämä+ei+toimisi+litteässä+maassa.
22.07.2016 10:56
On.+Se+on+otettu+täysin+samasta+kohdasta.+Kuu+on+siinä+maan+edessä.
21.07.2016 22:54
Koitin+Space-enginellä+kyseistä+tilannetta+samalta+etäisyydeltä+ja+tässä+näet+tuloksen:
http://imgur.com/a/a4Hiv
Vasemmalla+on+ilman+zoomia+ja+oikealla+zoomin+kanssa.
21.07.2016 19:41
"kysymys+onkin+ketjureaktiosta+jossa+maailmankaikkeus+syntyy,+laajenee,+supistuu+olemattoman+kokoiseksi,+räjähtää+uudelleen,+laajenee+jne."+
Tuo+on+mielenkiintoinen+teoria,+mutta+eikö+ongelmaksi+muodostu+se,+että+säteily+"karkaa"+koko+ajan+pois+tästä+ketjusta+eli+siis+koko+ajan+tämän+tapahtumaketjun+energia+vähenisi?+Ja+tämä+ketjun+edellisissä+vaiheissa+"karannut"+energia+näkyisi+laajenevana+pallon+muotoisena+peittona+nykyisen+maailmankaikkeuden+ympärillä?
Ihan+heittoja+nuo+olivat.+Kertokaa+jos+olen+ihan+metsässä+:D
21.07.2016 15:29
Vertaappa+vaikka+näitä+kahta+kuvaa.+Pitäisi+vastata+täydellisesti+aloittajan+kysymykseen.+Toisessa+kuvassa+kuu+on+puun+kokoinen+ja+toisessa+ihmisen+pään+kokoinen.+
Kuu+näyttää+suurelta+puuhun+verrattuna+kun+puu+on+kaukana+kuvaajasta+ja+zoomia+on+paljon.+
Toisessa+kuvassa+kuu+näyttää+pieneltä+koska+kuvaaja+on+lähellä+ihmistä+ja+zoomia+ei+siis+ole+niin+paljon.
http://www.pixheaven.net/icones_page/080717_9411.jpg
https://eloquentnature.files.wordpress.com/2015/07/a6000ynp15motenkooctdsc03211halfmoontree_blog.jpg?w=900
21.07.2016 14:48
Kai+sinä+nyt+itse+osaat+omin+sanoin+selittää,+että+miten+olet+päätynyt+tällaisiin+johtopäätöksiin+kuten:+
"Seuranta-+ja+kidutustyötä+tekee+ihan+tavallisen+näköisinä+esiintyvät+puolueiden+koulutetut+terroristit,+joilla+on+asuntoetu+ja+palkka+maksetaan+pimeänä+tiskin+alitse.+He+luulevat+olevansa+immuuneja+mutta+todellisuudessa+heitäkin+manipuloi+ylemmän+tason+agentti.+Monet+puolueiden+tässä+toiminnassa+mukana+olleet+operaattorit+terminoidaan+lopuksi."
Kuiskiiko+joku+korvaasi+nämä+tiedot?
Johtopäätöksenä+itse+voisin+sanoa,+että+jos+olisin+järjestö+ja+seuraisin+muita+niin+todellakaan+en+vuotaisi+tietoja+järjestön+toimintaperiaatteista+valvottaville+koska+muuten+se+valvonta+menettää+merkityksensä.
ps.+En+halua+syyllistää+ja+kiistää+suorilta+käsin+väittämiänne.+Haluan+vain+aiheuttaa+keskustelua+ja+vastakkain+asettelua+ko.+aiheesta.
21.07.2016 14:10
"Mitähän+tuon+Pokemon+GO:n+takana+oikein+on,+jonka+vain+suursijoittajat+tietävät"++KAIKKI+tietävät+Pokemon+Go:n+supersuosion+ja+sijoittavat+siihen+joka+aiheuttaa+hurjan+nousun+osakkeille.
21.07.2016 14:03
Luulisin,+että+syy+on+mielenkiinto.+Tämä+on+aivan+uudenlainen+pelimekaniikka+joka+on+nidottu+tunnettuun+brändiin+aiheuttaen+supersuosion,+joka+taas+aiheuttaa+hyvät+kassatulot!
21.07.2016 10:48
Pilvetäntä+jatkunut+jo+monta+päivää+ja+sehän+johtuu+korkeapaineesta.
21.07.2016 09:57
Itse+ehdin+jo+kyllästyä+kyseiseen+peliin.+Ei+läheskään+yhtä+monipuolinen+kun+aiemmat+game+boy+versiot+:(
21.07.2016 09:51
Ja+tämäkin+on+sinun+omassa+päässäsi+luoma+maailma+vai+onko+ihan+todisteitakin+jakaa?
21.07.2016 09:49
Luen+näitä+juttuja+juuri+sen+takia+kun+en+usko!+Ja+yritän+saada+muitakin+olemaan+uskomatta.+Ajattelisitte+loogisesti+tätä+asiaa.+Vastaa+minulle,+että+kuka,+miten,+ja+miksi+niin+on+edes+joku+tolkku+noissa+sinun+kirjoitteluissasi.
21.07.2016 09:45
51 / 55