Vapaa kuvaus

Aloituksia

23

Kommenttia

3139

1. Populaatiotasolla+se+on+havaittavissa+esim.+politiikan+muuttumisena+yhä+enemmän+nasistiseksi+minä,+minä+politiikaksi+sen+sijaan,+että+demokratiassa,+jota+meillä+painotetaan+(vanha+sanajäänne,+jonka+voisi+poistaa+suomenkilen+sanastosta)+on+lähtökohtana+olla+hoitamassa+yhteisä+asioita+ja+päämääriä.+Siis+ei+vain+minun,+minun+vaan+yhteisen+yhteiskunnan,+jota+varten+kansalta+peritään+mm.+monikertaiset+verot.Eikä+vain+tuo+äo:n+lasku+ole+tutkittu+asia,+myös+narsismi++on+havaittavissa+määrin+lisääntynyt.+Mm.+SVT:n+Spotlight+11.4.17+kertoi,+että+jo+joka+4.+suomalainen+omaa+vahvoja+narsistisia+piirteitä+ja+narsismi+sinänsä+on+taas+hyvin+läheistä+sukua+psykopatialle.Tämä+nähtiin+mm.+Susanna+Koskea+koskevassa+Iltasanomien+jutussa,+empatian+puutetta,+itsekeskeisyyttä,++väheksymistä.Nämä+piirteet++lienevät+myös+näillä+palstoilla+muunlaiseen+keskusteluun+kykenemättömien+haukkujien+ominaisuuksia+ja+nuo+viitaukset+jääkiekkoilijoihn+voivat+näin+ollen+jäädä+omaan+arvoonsa.
  2. Kukapa+pitäisi,+mutta+se+on+hoidettu+sananvapautta+rajoittamalla+lähes+kaikkialla+eu-alueella.Ainoat+vastaan+taistelijat+ovat+vielä+Unkari++ja+Puola,+mutta+riittävillä+uhkauksilla+ja+pakotteilla+homma+hoituu+sielläkin+elleivät+tee+brexittejä.Tämä+menee+täysin+orwellin+oppien+mukaisesti+kaikkinaisine+valvontoineen+ja+ajatuspoliiseineen+päivineen,+niin+uskomatonta+kuin+se+onkin+ja+sitten+MUKA++ihmetellään+mielenterveys+ja+ahdistushäiriöiden+lisääntymistä.++Ne+ovat+täysin+johdonmukainen+lopputulema+tästä+nykyisestä+"demokratiasta",+jossa+kaikki+lampaat+MÄÄRÄTÄÄN++samaan+karsinaan.No+onhan+toisaalta+todistettu+suomi+maailman+onnellisimmaksi+valtioksi+ja+serotoniinin+takaisinotto+estäjät+tekevät+kauppansa,+lääketeollisuudelle+erityisesti+hyvinkin+kannattavaa,+onnelista+kansaa.