miten meinaatte juhlistaa kyseistä päivää?Ostatteko kuuluisan kukkapuskan vai käytättekö äiteetä hernerokkaa syömässä?
Juuttaan äitienpäivä tulla jollottaa
13
246
Vastaukset
- Aukkojenkattelija
Tuo witun tollisko on aina...vaan Juuttaalla Döbelniä leikkien.
- hyvväämakkarraa
onko missään makkaratarjoilua?
- makke.van
Ei ole. On ostettava omat makkarat kaupasta ja grillattava pihalla tai terassilla, tai mikroaaltouunissa. Se nyt löytyy lähes jokaiselta, mikroaaltouuni. Sinappiakin tarvitaan, muuten ei makkara maistu.
- landiako
JUNTTI!
Melko ristiriitaista tämän äitenpäivän rummuttaminen.
Eikö tasa-arvon ja sukupuolineutraaliuden nimissä pitänyt luopua tällaisesta eriarvoistamisesta ja muuttaa tämäkin kauppiaiden juhlapäivä LÄHIMMÄISEN päiväksi kuten tehtiin isäinpäivän kanssa.
Itse en anna minkäänlaista arvoa näille kaupallisille juhlapäiville. Johan päivän vieton aikanaan aloittanutkin sanoi ennen kuolemaansa, että jos hän olisi tiennyt minkälainen markkinapäivä tästä on tehty, hän ei olisi aloittanut koko "perinnettä".
ps. olen itse äiti, joten irvailijat älkööt vaivautuko syyllistämään puolison arvostuksen puutteesta.- kaunistapäivää
eipä tuota tarvitse kauppiaiden juhlapäivänä viettää, voihan äitiä juhlia ja huomioida
muutenkin ihan kotoisasti.
Isänpäivä on edelleenkin allakassa, ei näytä henkilöksi muuttuneen.
OnneaVAAN KAIKILLE ÄIDEILLE.
- make...van
Makke van ajelee Volvolla
- make...van
Kivaa tämä yksikseen keskustelu käyttää vielä mun nimimerkkiä
- make..van1
En ajele volvolla. Polkupyörällä. Tarvittaessa taxilla tai jonkun kyydissä. En vastaile yksikseni, enkä toisten nimimerkkiä käytä. Jollakin on tapana käyttää nimimerkkiäni kommenteissa , kuten tässäkin keskustelunavauksessa joku tohelo rekisteröi nimimerkkini. Se voisi luopua nimimerkistäni.
- 9400993
Äitienpäivä tulee ja menee kuten muutkin juhlapäivät. Kaupallisten mainosmaakarien juttuja. Äitiä ei enää ole eikä isääkään. Onhan tässäkin siis pieni säästö...
- juuttaan.jollottaja
Toistuvat sanontasi "juuttaan" ja "jollottaa" ovat sen verran tylsän erinomaisia henkilön tunnistamissanoja puhekielessä, muista se, kun kirjoittelet avauksia ja kommentejasi. Ole varovainen, kielesi on pian loukkauskivesi, kun käyt puhelemaan immeisten kanssa ääneen kuolemattomia ajatuksiasi.
- kärykävi
On se jo tunnistettu.
- isopahasusi
Vieraissa aattelin pistäytyä ja sitten aamulla kotosalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6252633Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4182076Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H232050JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191616- 691587
Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe651502- 1261272
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka231090Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.191064Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16998