Vapaa kuvaus

Aloituksia

57

Kommenttia

462

1. Sain töitä Kelan virkailijana

Vietin jo kesälomani (kahdeksan vuotta yhtämittaa lomaa) ja aloitan maanantaina Kelan virkailijana. Nyt saa toimeentulot
    Huuhaa
    0
    16
  2. Varissuolle pääsee kohta raitiovaunulla!

Salis, me surkulaiset saamme muutaman vuoden kuluttua raitiovaunuja tänne. Pääsen kohta kätevästi muuallekin Alkoon. Täm
    Huuhaa
    4
    182
  3. Salis heittänyt veivinsä?

Estonian kapteenin sanoin "todella pahalta näyttää nyt kyllä", eli onkohan Salikselta päässyt se viimeinen turaus ja sen
    Huuhaa
    4
    333
  4. Pieru Unescon maailmanperintölistalle?

Kansalaiset! Unescon maailmanperintölistalla on kaikenmaailman diipadaapaa. Ketä kiinnostavat jotkut kiviröykkiöt keskel
    Huuhaa
    3
    273
  5. Pieriksen missiorganisaatio tiedottaa: Miss Pieru-Suomi

Olen nykyään kaiken muun osaamisen lisäksi myös missiemo. Tänä vuonna on ensimmäiset Miss Pieru-Suomi-kilpailut. Esittel
    Huuhaa
    13
    600
  6. Pieriksen faktanurkka - Vuosi 2026

Ärhäkkä kakkamyrsky ennusteessa: Pierupuuskat ja 10-metriset pahoinvointiaallot mahdollisia Pieriksen ennusteen mukaan
    Huuhaa
    8
    275
  7. Miksi Pieriksen jouludarran julistus ei saa olla täällä??

Tämän kirjoitin ja tämä deletoitiin: Huomenna, jos Päivi Räsänen suo, on meidän pyhättömme Ravintola Basson armorikas a
    Huuhaa
    3
    275
  8. Salis, peppuni hajosi kappaleiksi!

Peppuni (en käytä sitä toista versiota, sillä sen jälkeen viestini on sensuroitu kuitenkin) hajosi yhtäkkiä. Ensin kuulu
    Huuhaa
    15
    470
  9. Päivän suolistoraportti - syksy 2025

Tänään, kuten muutenkin viime aikoina, on ollut kovin aktiivista suolistorintamalla. Rutinapieruja on tullut mukavasti j
    Huuhaa
    3
    253
  10. Pierettää hirveästi. Onko normaalia?

Yleensä en piereskele ollenkaan, mutta nyt tulee kaasua. Onko tämä normaalia? Neuvokaa minua, sillä en yhtään ymmärrä nä
    Huuhaa
    6
    275
  11. Turkulainen on uhanalainen eläinlaji

Turussa viranomaiset ovat myöntäneet poikkeuslupia helsinkiläisten pyydystämiseen ja hävittämiseen jo vuosia. Poikkeusl
    Huuhaa
    9
    391
  12. Pieris ennustaa taas persesilmästä. Kysy tulevaisuudestasi!

Persesilmässä kuplii taas siihen malliin, että nyt pukkaa ennustusta. Kysy mitä vaan, kohta tulevaisuutesi selviää! Rohk
    Huuhaa
    7
    331
  13. Salapaskantaja on sodankäynnin tuhoisin ase

Salis kuuluu kammottavimpiin joukkotuhoaseisiin, joita ei koskaan tulisi käyttää. Salis on allekirjoittanut kemiallisen
    Huuhaa
    9
    437
  14. Kesän 2025 suolistoraportti

Maha on hieman ummessa tänään, joten kakka ei ole tullut. Eilen kuitenkin ripuloin töissä ja pönttö näytti taas dalmatia
    Huuhaa
    8
    501
  15. Huonoa vappua kaikille!

Oikein paskaa vappua Huuhaan väelle. Olette surkeita ja säälittäviä luusereita. Minä olen parempi kuin te. Olette kaikki
    Huuhaa
    7
    394
  16. Vaikea vasennus ja työhalu

Vakava vasennus ja työhalu Vasennus heikentää usein työhalua. Mini-Suomi-tutkimuksen mukaan henkilöistä, joilta oli dia
    Huuhaa
    2
    334
  17. Salis, haisen tänään normaaliakin hirveämmältä!

Lähetän täältä lemmenkutsuja sinne Espoon junttilaan. Pieruni haisevat entistä hirveämmälle, sellainen mätä haisee aanuk
    Huuhaa
    14
    635
  18. Pieriksen tv-nurkka

Mtv3 16:00 Pieruja Italiassa 16:30 Pitääkö olla vessassa? 17:30 The Fartit Suomi 19:00 Seitsemän Suolikaasu 19:10 P
    Huuhaa
    3
    370
  19. Pieris muistelee menneitä juhlavuoden kunniaksi

Oi niitä Cityn Rippituolin ja Suljetun osaston aikoja. Tämän kaikkein ensimmäisen tunnustuksen tein nuorena opiskelijaty
    Huuhaa
    1
    238
  20. Salis, juhlavuosi alkoi!!!

Rakas Salis, tänä vuonna tulee täyteen 20 vuotta kun olen kirjoitellut pieremisestä nettiin. Joku voisi sanoa minua miel
    Huuhaa
    8
    494