Vapaa kuvaus

Aloituksia

52

Kommenttia

453

1. No sinä oletkin tuollainen jytkyttäjä, en minä tuollaisiin norsun köntsiin pysty. Sinä olet se kakkamestari, mutta toisaalta sinä et kyllä pärjää minulle peräilman määrässä. Kun minä alan tositoimiin, sinä lennät peräseinään ja siitä läpi. Kannattaa soittaa 112 jo valmiiksi kun kuulet minun raottavan takaloosteria.

Näin se yhteistyö toimii. Yhdessä olemme ne, jotka aiheuttavat maailmanlopun.

T: Metaani-pro-Pieris
  2. Dear Salis, olen ollut täällä Kupittaalla jo iän kaiken kun johto on tällä kertaa poikkeuksellisen tiukassa kiinni. Nyt kävi kuitenkin silleen, että tuli sähkökatko eikä virtaa enää tule. Mikä nyt eteen, päässä alkaa nykiä välittömästi ja kaljahammasta kolottaa? Selaan Fölin aikatauluja kohti Varissuota ja Bassoa.

Lapset lahjoitin Pelastusarmeijan joulupataan, joten olen todellakin lapseton sinkku. Joku saa niistä kikkarapäistä varmaankin kunnon jälkikasvua itselleen.

P.S. Tänään tuli pöntönkaatajapaska. Aivan järjetön kaapeli ja Ido nikotteli ja vapisi. Piti vetää useamman kerran. Pieris on iskussa, hiihaa vaan sullekin!!

Ruiks. Ootte muuten tyhmiä te kaikki paitsi minä ja Salis.