Vapaa kuvaus

Aloituksia

27

Kommenttia

371

  1. Salis, nyt lensi p-ka tuulettimeen!

    Rakas kollegani, asensin tuulettimen peräreiälle sontaa levittämään. Siinä reiällä se vempele nyt hurisee jatkuvasti, ja
    Huuhaa
    5
    235
  2. Salis delannut?

    Onko Saliksesta havaintoa vai heittikö se ns. viimeisen pökäleensä seinään? Jos näin on niin muistoa kunnioittaen, kukaa
    Huuhaa
    6
    302
  3. Pärsse rutajaa taas

    KAKKA TULEE, POIS ALTA KAIKKI!!! RRRRRRRRRRRRRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUIIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKKKKKKSSSSSSSSSSSSSSSSS
    Huuhaa
    4
    261
  4. Haistoitteko kun pieraisin?

    Tuli hiljainen tappaja. Haistoitteko? Haistoittehan, muuten meni tuhnu hukkaan. P.S. RRRRRRRRRRRRRRUIIIIIIIIKKKKKKKKKSS
    Huuhaa
    3
    187
  5. Persesilmä pois käytöstä! Tiedotus tiedotus! Persesilmä pois käytöstä!

    Tiedoksenne, persesilmästä ennustus on tauolla persesilmän epäkunnon vuoksi. Tuli vähän tulisempi krapulapaska, jonka vu
    Huuhaa
    19
    381
  6. Ennustan taas persesilmästä! Kysy tulevaisuudestasi!

    Mitä haluat tietää tulevaisuudestasi? Nyt saisi pomminvarmaa tietoa. Älä epäröi, tartu tilaisuuteen! P.S. Ruiks.
    Huuhaa
    3
    117
  7. Salis, pelästyin omaa pieruani

    Rakas kakkakollega, pieraisin töissä (Varissuon sosiaalipummien työpaja) niin hirveän pierun, että oli pakko karata paik
    Huuhaa
    14
    190
  8. Te olette kaikki tyhmiä

    Minä ja Salis ollaan viisaita. Me ja persesilmämme hallitsemme maailmaa. Ihan sama mitä te muut vikisette. Kukaan muu ei
    Huuhaa
    2
    63
  9. Salis, mistä saa mankelin peräreiälle?

    Salis, tiedätkö myydäänkö jossain peräaukolle asennettavia mankeleita? Tarttis saada litteää kakkaa. Ihan noita ensi kes
    Huuhaa
    9
    72
  10. Pepusta kuuluu rutinaa. Onko normaalia?

    Onkohan mun pepulla kaikki hyvin kun sieltä kuuluu sellaista kummallista ruksutusta ja pauketta? Onkohan siellä joku ham
    Huuhaa
    5
    85
  11. Kakanhajuista uutta vuotta kaikille!

    Soikoon peräreikä sulosäveliään myös ensi vuonna. Vellokoon peräsuolessa vetelä massa. Lentäköön posliiniponiin ruskea m
    Huuhaa
    7
    109
  12. Pieriksen faktanurkka

    PIERISTÖLIITON puheenjohtajan, sontimisministeri Li Farterssonin mielestä ripulin jatko on kiinni pierun vetelyydestä.
    Huuhaa
    13
    254
  13. Pieris ennustaa persesilmästä. Kysy tulevaisuudestasi!

    Askarruttaako tulevaisuus? Nyt olisi mahdollisuus kysellä ennustusta. Silmä möyhyää nyt siihen malliin, että ennustusta
    Huuhaa
    10
    116
  14. Salis, onko mulla kusta päässä?

    Rakas Salis, mulla on paha mieli. Kävin provoamassa ja häiriköimässä vauva.fi:n Aihe vapaa-keskustelupalstalla, eikä sie
    Huuhaa
    11
    123
  15. Ajan sontaa housuihin, rallallallallei!!

    Hyvää kesää kaikille kakkapöksyille, minä lykkään mörjää housuun. Tilulilulei kaikille hienostoihmisille ja jakkupukukal
    Huuhaa
    3
    124
  16. Juhannuspieru

    Haisevaa keskikesän juhlaa kaikille kakkapyllyille!!!! *pyllistää* RRRRRRRRRRRUIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKSSSSSSSSSSS K
    Huuhaa
    1
    157
  17. Anteeksi, saanko laskea kaasua hieman?

    Suonette anteeksi, on pakko laskea kaasua keskuuteenne. On kertynyt ilmaa suoleen. Päästän ihan äänettömästi, nooooiiiin
    Huuhaa
    26
    1208
  18. En millään jaksaisi pyyhkiä persettä

    Salis, haittaako jos en pyyhi persettäni kunnolla? Se on niin pitkästyttävä operaatio. Mieluummin vähän liukasta mönjää
    Huuhaa
    1
    73
  19. peppu lärisee

    Mun pepusta kuuluu lärinää. Onx se vaarallista?
    Huuhaa
    16
    779
  20. Pieris on palannut johdon päästä!

    Olen pelipaikoilla taas! Olinkin vähän pidemmän kaavan kautta Kupittaalla. Halusin vain sanoa, että *naks* RRRRRRRRRR
    Huuhaa
    10
    647