Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Ninjanen
profiilit
Ninjanen
Ninjanen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
6
Kommenttia
7
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minusta+se+oli+tarkoitus+ottaa+illalla+jotta+se+sitten+vaikuttaisi+aamulla.+Tai+niin+minä+ainakin+tein.+En+enää+tarkalleen+muista+kun+tuosta+kokeilusta+on+jo+jonkin+aikaa.
11.03.2019 23:20
Kiva+kun+kirjoitit,+vaikka+onkin+vanha+ketju+ja+itseltäkin+meni+4kk+ennen+kuin+tämän+luin.+
Mutta+siis+hyvä+kun+kirjoitit+koska+itse+ainakin+silloin+kun+etsin+näihin+vaivoihin+apua+nii+juuri+tälläiset+muiden+neuvot+ja+kokeilut+olivat+apu+minulle+ja+niiden+kautta+löysinkin+toimivan+avun+vaivoihini.
13.08.2018 15:08
Kävin+tänään+tk:ssa,+en+vieläkään+päässyt+sieltä+eteenpäin+mutta+hän+puhui+että+neurologi+olisi+sitten+seuraava+vaihtoehto+jollekka+mennä+jos+ei+tämä+kuumotus+häviä.++Mutta+edelleen+käski+olla+huoleti+eikä+kirjoittanut+lähetettä+eteenpäin.+Sain+kumminkin+labraan+lähetteen+verikokeisiin+kun+sanoin+tuosta+diabeteksestä+ja+jotain+muita+arvoja+ottaavat.
Onneksi+noille+neurologeille+näytti+myös+löytyvän+hyvin+aikoja+ainakin+tuolta+terveystalon+puolelta+joten+odotellaan+nuo+verikokeiden+vastaukset.+Ensi+viikolla+soittaa+niistä+niin+katsotaan+mitä+mieltä+tällä+kertaa+on+ja+jos+oire+vielä+vaivaa+niin+saisinko+lähetteen.+
Olisihan+se+edullisempaa+päästä+julkisen+puolen+kautta,+mutta+kauankohan+tätä+oireilua+täytyy+jatkua...
13.08.2018 15:02
Jos+en+ihan+väärin+muista+niin+noin+vuosi+on+siitä+kun+verensokeri+katsottu.+Silloin+olivat+siis+ok.+
Täytyy+katsoa+maanantaina+kun+on+terveyskeskus+auki+taas+että+saisiko+sinne+aikaa+ja+kiinnostaako+tällä+kertaa+hieman+enemmän+asiani.+
Katsoin+niin+tänne+ainakin+terveystalolle+on+paljon+aikoja+vapaana+ortopedille+jos+ei+tk:ssa+pääsee+eteenpäin.+
Kiitos+vastauksestasi!
12.08.2018 10:25
Ensin+kokeilin+Maylash+ripsiseerumia.+Toimi+hyvin+mutta+oli+vähän+turhan+kallis..+Sitten+joskus+googlettelin+ja+löysin+Talika+merkkisen+sarjan,+jota+löytyy+ainakin+Sokokselta.+Paljon+halvempi+mutta+toimiva.+Kerrankin+voi+sanoa,+että+HYVÄ+JA+HALPA!+:)
06.10.2016 19:11
Hankala+sanoa,+jos+ainetta+on+mennyt+silmääsi,+sitä+on+kirvellyt+ja+olet+sitä+myös+sitten+luultavammin+hieronut+yöllä+unissasi+jos+silmässä+on+ollut+ärsyttävä+tunne.+Tai+sitten+olet+allerginen.+Itse+olen+kokeillut+muutamia+eri+ripsiseerumeja+ja+joistain+on+tullut+allergiaa+ja+toisista+ei.+Kannattaa+varmaan+noiden+oireiden+antaa+mennä+ohi+ja+kokeilla+ainetta+sitten+uudestaan+niin+ettei+sitä+mene+silmään.+Jos+siitäkin+tulee+oire+niin+olet+luultavasti+allerginen.
06.10.2016 18:33
En+ole+tuota+käyttänyt+mutta+esim+sokoksilta+ainakin+löytyy+Talika+merkkinen+ripsiseerumi.+Erittäin+tyytyväinen+olen+ollut,+ripset+on+kasvaneet+ja+vahvistuneet+nopeasti.+Hintakin+vain+20€.
06.10.2016 12:42
1 / 1