Hei,
Kertokaa joku mulle millekkä erikoislääkärille tässä pitäisi varata aika? Elikkä jaloissa/jalkapohjissa tuntuu useamman kerran päivän aikana lämmöntunne ja välillä lievää pistelyä elikkä varmaan jotain puutumista.
Yleislääkärillä tk:ssa käyty ja vastaus siellä oli, että ole huoleti vaikka vaiva oli silloin jo yli viikon vaivannut, tule uudestaan jos tuntuu ettei mene ohi... Nyt varmaan jo kolmatta viikkoa oire, enkä tiedä haluanko enää tuonne tk:hon mennä.
Millekkä erikoislääkärille varata aika?
3
146
Vastaukset
- jhgjhghjfgggjhyjyg
Onko verensokerit tarkastettu joskus? Pitkälle editynyt diabetes voi aiheuttaa hermo-oireita jaloissa.
Jos ei ole pitkäaikaista diabetestä taustalla, tuollaiset oireet voivat johtua joko verenkiertohäiriöistä tai esimerkiksi hermopinteestä tms. Ortopediltä voisi aloittaa tutkimukset.
Jos terveyskeskuslääkäri ei ole kiinnostunut tukimaan, pitää mennä yksityispuolelle suoraan.Jos en ihan väärin muista niin noin vuosi on siitä kun verensokeri katsottu. Silloin olivat siis ok.
Täytyy katsoa maanantaina kun on terveyskeskus auki taas että saisiko sinne aikaa ja kiinnostaako tällä kertaa hieman enemmän asiani.
Katsoin niin tänne ainakin terveystalolle on paljon aikoja vapaana ortopedille jos ei tk:ssa pääsee eteenpäin.
Kiitos vastauksestasi!Kävin tänään tk:ssa, en vieläkään päässyt sieltä eteenpäin mutta hän puhui että neurologi olisi sitten seuraava vaihtoehto jollekka mennä jos ei tämä kuumotus häviä. Mutta edelleen käski olla huoleti eikä kirjoittanut lähetettä eteenpäin. Sain kumminkin labraan lähetteen verikokeisiin kun sanoin tuosta diabeteksestä ja jotain muita arvoja ottaavat.
Onneksi noille neurologeille näytti myös löytyvän hyvin aikoja ainakin tuolta terveystalon puolelta joten odotellaan nuo verikokeiden vastaukset. Ensi viikolla soittaa niistä niin katsotaan mitä mieltä tällä kertaa on ja jos oire vielä vaivaa niin saisinko lähetteen.
Olisihan se edullisempaa päästä julkisen puolen kautta, mutta kauankohan tätä oireilua täytyy jatkua...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1181726
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371459Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221328Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641282- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511219- 521178
- 591117
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995