Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Alderbarn
profiilit
Alderbarn
Alderbarn
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
391
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Saako+tällä+palstalla+ajatella+Omilla+aivoila??+Vai+o
nko+kaikki+taikauskoisia?+Selkärankainen+kaasuolento,+sanoi+A.+Einstein.+Kieltäyitöi+mm+Israelin+presidentydestä,+vaikka+olikin+juutalainen.+Suhtis+on+minun+"raamattu"+no+spooki.😎
27.09.2016 18:56
Poika...+älä+ala+waahtoa,+kuin+tulet+wanhemaxi,+ja+alat+ajattelemaan+OMILLA+aivoila,+niin+kyllä+se+siitä+alkaa+hellittämään+😀
27.09.2016 18:37
Joo..+tehdään+ne+kokeet+ihmisillä+sen+sijaan+kuin+eläimillä,+en+kertakaikkiaan+tajua+sinuntyypisiä+ihmisiä,+naputelet+viestejä+vehkeillä+jota+tiede+on+tuonut+meille+ja+samassa+hengenvedossa+tuomitset+tieteen+likaiseksi,+heitä+siis+Kaikki+vehkeet+jotka+toimivat+sähköllä+pois+(tai+anna+minulle)+ja+älä+unohda+katkaista+sähköä.+Tee+niin+kuin+ajattelet.+Olet+tekopyhä..
27.09.2016 08:33
Jumalan+sana?+Pidän+sitä+enemmän+kirjeenvaihtajien+kirjana+,+VT+on+kyllä+aikamoinen+työ+mosekselta,+käsittääkseni+moses(kin)oli+ihminen.+Ja+kaikki+siis+jumalan+sanaa+kuin+näkee+harhoja+ja+panee+ne+jonkun+selkärankaisen+kaasuolenon+piikiin.+Korjatkka+jos+olen+väärässä,+jokainen++kyllä+saa+uskoa+mihin+vaan,+mutta+minä+en+kyllä+usko+mihin+vaan,+joten+olen+siis+kirottu+j.+ne,,+siinä+se+jumalan+armo+😀.
27.09.2016 08:16
Raamatu+sanoo?+Minä+sanoisin++niin+että+mitä+mooses+sanoo+eri+kirjoisa+,,ja+sen+jälkeen
alkaa+julmettu+kirjeen+vaihto,+siis+ihmiset+(IHMISET)+on+kirjoittanut+sitä+sun+tätä+ja+väittää+sitä+jumalan+sanaksi+?+Aika+heppoista,+ristiriitaista+ja+taikauskoista.+Pitäisi+olla+vähän+enemmän+itsekriitinen+ja+ajatella+omilla+aivoilaan+sen+sijaan+että+nielee+kaiken....+AJATELKA+hyvät+ihmiset.
27.09.2016 07:50
Koska+singulariteetti+perustuu+suhtikseen,+ja+suhtis+ei+taas"toimi"++subatomaarisilla+tasoilla,+vaan+tilalle+astuu+kvantti+ilmiöt+epätarkuusperiaateineen+y.m+,+niin+ihmettelen+miksi+tuo+pistemäinen++singulaiteetti+edelleen+elää+niin+wahwasti?
17.09.2016 09:48
Mikä+on+2tahtisen+pakkoptkii+viritys+😁
27.08.2016 21:30
Mistä+tietää+että+ne+on+viritetty?+No+ainakin+kieroksista,+ja+siitähän+se+ääni+vähän+tuupaa+lisääntymään.+V.+M1952
27.08.2016 21:24
Miksi+sekoitat+maan+'pyöreyttä'+planeetan+kiertoratihin?++ei+taida+käsiteet+olla+ihan+hanskkassa,+samoin+se+toinen+Tietäjä+joka+väittää+avauksessaan+ettei+aurinko+ole+tähti?++++++
Toivottomia+tapauksia.
30.07.2016 22:51
Raamattu+on+sikäli+vinkeä+kirja+että+siinä+on+uskontoja+vähän+joka+lähtöön,+on+zarathustralaisuutta,+vähän+budhalaisuutta+ja+antiikin+kreikan+mytologiasta.+Esimerkiksi+:+ruumis+on+kuolevaine,+sielu+kuolematon+:+on+kopsattu+suoraan+kreikkalaisista+mytologioista.+Ja+ihmiset+sen+raamatun+on+kirjoittannut,+joten+päätelen+tästä+että+jumalakin+on+ihmisen+luoma,+ei+päinvastoin+.
30.07.2016 16:17
Suomalainen+rotu?+mene+hoitoon+ja+ota+rotuoppikijat+mukaan,+taidat+olla+joku+15+v.++nazirasisti.
30.07.2016 14:58
20 / 20