Vapaa kuvaus

Aloituksia

6

Kommenttia

458

1. Uuden+videoni+linkkihttps://archive.org/details/MyLectureInEnglishBulgarianAndFinnishLanguagesVideon+loppuosassa+on+pitka+suomenkielinen+luentoni.
  2. Nimimerkille+Wiikate:+Ok,+seuraavalla+videolla+on+kuvattuna+kuinka+vierailin+eilen+Mr.+Why+Agen+kotona,+ja+vaikka+Mr.+Why+Age+nayttaa+videolla+aikuiselta+leidilta,+han+saattaakin+olla+10-vuotias+ladyboy.https://www.youtube.com/watch?v=hUslFpsS_kMOnko+muita+videoita+todisteeksi,+etta+olen+nimitellyt+Mr.+Why+Agea+homopoikaprostituoiduksi?+Joo+kylla+nimittelinkin+Mr.+Why+Agea+silla+tavalla+jollakin+videollani,+mutta+kaytin+henkilosta+nimea+Mr.+Why+Age,+joten+onko+se+nimi+jonkun+pojan+oikea+nimi?+Mita+kotirauhan+rikkomiseen+tulee,+niin+olenko+soitellut+hanelle+tai+kaynyt+hanta+tapaamassa+hanen+kotonaan+tai+jossakin+muualla,+tai++olenko+vainonnut+hanta,+ja+jos+olen,+niin+miten+voidaan+vainota+henkiloa+nimelta+Mr.+Why+Age,+jonka+asuinpaikkakuntaa+en+ole+koskaan+maaritellyt,+joten+milla+nimenomaisella+tavalla+olen+voinut+hairita+hanen+kotirauhaansa?+Olen+kosinut+poikaa+Mr.+Why+Age,+jonka+ikaa+en+ole+maaritellyt,+menemaan+homoliittoon+kanssani,+joten+onko+jollakin+tiedossa+Mr.+Why+Agen+syntymatodistus,+josta+ilmenee+hanen+ikansa?+Kuka+on+Mr.+Why+Age,+mika+on+hanen+asuinmaansa,+paikkakuntansa,+osoitteensa+ja+hanen+ikansa?+Yllaoleva+video+tassa+viestissani+on+riittava+vastaus+jokaiseen+sellaiseen+kysymykseen,+joten+tutkikaa+se+video+tarkasti,+koska+"in+this+day+and+age"+eli+"nykypaivana+ja+talla+aikakaudella"+ainakin+Bulgarian+Sofiassa+taman+viestini+yllaoleva+video+riittaa+todisteeksi,+etta+olen+kaynyt+10-vuotiaan+nakoisen+ladyboyn+kotona+eilen+20.+6.+2017.Loytyyko+YouTube+kanavaltani+jonkun+oikean+pojan+oikea+nimi,+hanen+oikea+ikansa,+joku+video+tai+valokuva+hanen+oikeista+kasvoistaan,+hanen+oikea+asuinmaansa,+oikea+asuinpaikkakuntansa+tai+oikea+osoitteensa?+Ei+loydy,+vaan+puhun+siella+vain+henkilosta+nimelta+Mr.+Why+Age,+jonka+painotan+koko+ajan+olevan+vain+fiktiivinen+henkilo.