Vapaa kuvaus

Aloituksia

6

Kommenttia

458

1. PS.+Jos+sen+Facebooksivuston+valokuvien+kassin+sisallon+nakee,+niin+silloin+tietaa,+miten+saan+toimentuloni+Bulgariassa.
  2. Soitin+asken+Bulgarian+Sisa-asiainministerioon+ja+kysyin,+miksi+minulla+on+Bulgariassa+maastapoistumiskielto,+ja+etta+milloin+se+kumotaan,+ja+sielta+vastattiin,+etta+syyta+maastapoistumiskiellolle+he+eivat+tieda,+paitsi+etta+KGB+on+sellaisen+maarayksen+antanut,+ja+etta+maastapoistumiskielto+on+voimassa+seuraavat+30+vuotta,+aina+vuoteen+2046+saakka.+Vastasin,+etta+olen+jo+suorittanut+1+vuoden+ja+8+kuukauden+vankilatuomioni+Bulgariassa,+eika+oikeuden+paatoksissa+ole+mitaan+maastapoistumiskiellosta.+He+vastasivat,+etta+maastapoistumiskielto+on+osa+kirjoittamatonta+vankeusrangaistustani.+Kysyin,+etta+mita+ovat+seuraukset,+jos+koetan+poistua+maasta,+ja+he+vastasivat,+etta+silloin+minut+vangitaan+Sofian+Keskusvankilaan+vahintaan+kolmeksi+vuodeksi+ja+enintaan+kymmeneksi+vuodeksi+torkeasta+valtiorajarikoksesta.Niin+etta+jos+koetan+poistua+Bulgariasta,+huolimatta+tosiseikasta,+etta+minulla+on+voimassaoleva+Suomen+passi,+niin+silloin+joudun+takaisin+Sofian+Keskusvankilan+Kahdeksannen+Ryhman+Donald+Trumpin+kaksoisolennon+pieksettavaksi+seka+vanginvartijoiden+pieksettavaksi+useiksi+vuosiksi.+Tama+on+Bulgaria,+tervetuloa+vaan+tanne+turistimatkalle,+jos+kiinnostaa+joutua+vankilaan+tekaistuilla+syytteilla+useiksi+vuosiksi+ilman+oikeudenkayntia.KGB+pyydystaa+taalla+ihmisia+kaduilta+suoraan+vankilaan+kuin+koiria.+KGB+tekee+kotietsintoja+ilman+oikeuden+lupaa.+Tervetuloa+vaan+tanne+Bulgariaan.+KGB+on+pelkka+murhajarjesto,+jonka+ainoana+tehtavana+on+tappaa+ihmisia+Bulgarian+vankiloissa.+KGB+on+Josif+Stalinia+palvova+saatananpalvontajarjesto,+joka+antaa+ihmisuhreja+saatanalle.+Kun+ulkomaalainen+matkailija+kerran+saapuu+Bulgariaan,+han+ei+enaa+koskaan+paase+taalta+pois.
  3. Sofian+Keskusvankilan+Kahdeksannen+Ryhman+Donald+Trumpin+nakoisolennon+ja+hanenkaltaistensa+suomalaisten+gayvihaajien+sanoma+on+se,+etta+sallittua+on+vain+nussia+akkoja,+syoda+lihaa,+juoda+viinaa,+ja+joka+ei+kaikkea+tata+tee,+hakataan+tohjoksi,+ja+joka+menee+gayliittoon,+tapetaan+heti,+vaikka+kayttamalla+Bulgarian+Kommunistisen+Valtionpoliisin+KGB:n+palveluja+tahan+tehtavaan,+jotta+KGB+viskaa+gayliitossa+olevan+tekaistuilla+syytteilla+vankilaan,+jossa+hanet+hakataan+kuoliaaksi+KGB:n+kaskysta.+Ei+eroa+KGB+millaan+tavalla+pahimmista+aari-islamististen+valtioiden+SHARIA-LAEISTA+ja+niiden+SHARIA-POLIISEISTA+(kuten+Syyriassa),+joiden+mukaan+on+lupa+tappaa+kaikki,+jotka+eivat+kannata+islamismia,+ja+KGB:n+tapauksessa+on+lupa+tappaa+kaikki,+jotka+ovat+gayliitossa.+Gayt+viskataan+alas+katoilta+kivikautisissa+JallaJalla-maissa,+kuten+olemme+uutisista+saaneet+tietaa.+(Jalla+on+arabian+kielta+ja+tarkoittaa+"tulkaa",+elikka+"tulkaatten+toki+kaikki+kilttien+gayliittoteloittajien+luokse.")+No+mutta+eihan+SHARIA-LAKIA+saa+nykyaan+kritisoida+Euroopassa,+koska+"senhan+pitaisi+toki+vain+olla+gayliitossa+olevien+parhaaksi,+etta+heidat+teloitetaan+viskaamalla+alas+katoilta".+Se+vain+ihmetyttaa,+etta+miksi+ihmeessa+ne+samat+lainsaatajat+Suomen+eduskunnassa+laillistivat+gayliitot,+kun+niista+lainsaatajista+kuitenkin+suuri+osa+kannattaa+SHARIA-LAKIA+silla+perusteella,+etta+he+sanovat+sen+olevan+vain+kaikkien+parhaaksi,+ja+etteihan+toki+katolta+viskaaminen+mitaan+vakivaltaa+ole.+Talla+samalla+mentaliteetilla+Suomen+kaduilla+laahustavat+gayvihaajazombit+soittelevat+Vladik+Constantinin+Facebooksivustosta+Bulgarian+poliisille+ja+kaskyttavat+sita+vangitsemaan+minut+olemattomasta+rikoksesta,+elikka+he+tekevat+valheellisen+ilmiannon,+koska+he+silla+tavalla+kuvittelevat+olevansa+"kunnon+kansalaisia"+kun+pyrkivat+KGB:n+avulla+etateloituttamaan+(remote+execution)+gayliittoja+kannattavia+ulkosuomalaisia+kuten+meikalaisenkaltaisia+ihmisoikeusaktivisteja.
  4. Puoli+tuntia+sitten+saapui+POLIISI+OVELLENI+JA+JYSKYTTI+SITA+KUIN+MIELENVIKAINEN+JA+HUUSI+(kaannetty+bulgarian+kielesta):+"SAATANAN+PERKELEEN+AARRE+LEHTONEN,+AVAA+OVI+VALITTOMASTI+TAI+ME+AMMUTAAN+SUN+OVI+PASKAKSI!+ME+TIEDETAAN+ETTA+SULLA+ON+SIELLA+ALAIKAINEN+POIKA+JA+ME+SAIMME+SUOMESTA+ILMIANNON+ETTA+TEET+SEKSIA+SEN+KANSSA!"+No+mulla+oli+kylla+Vladik+Constantin+kylassa,+mutta+mulla+on+asunnossani+salahuone,+jonne+han+pakeni+ennen+kuin+avasin+oven+kytille.+He+etsivat+asunnostani+kaikkialta+Vladik+Constantinia,+mutta+eivat+tajunneet,+etta+han+oli+salahuoneessa.+Kytat+karjuivat+mulle:+"SAATANAN+PERKELEEN+LEHTONEN,+SA+LAHDET+UUDELLEEN+VANKILAAN,+NYT+100+VUODEKSI,+NYT+LAHDETAAN!"+Samassa+eras+oikeaa+ikaa+oleva+muu+kaverini+saapui+paikalle+ja+silloin+poliisit+meni+ihan+vaikeiksi,+koska+luulivat,+etta+se+oikean+ikainen+kaverini+olikin+se+joka+oli+minulla+kylassa.+Poliisit+olivat+kuin+petoelaimia+helvetista,+mutta+poistuivat+kuitenkin.+Ennen+lahtoaan+he+karjuivat+mulle,+etta+antavat+asian+KGB:n+eli+Bulgarian+Kommunistisen+Valtionpoliisin+hoidettavaksi,+ja+etta+olen+seuraavat+100+vuotta+vankilassa+rikoksesta,+jonka+he+kylla+keksivat,+jos+ei+muuten+todisteita+loydy.Ne+GAYVIHAAJAKYTAT+olivat+saapuneet+ryskyttamaan+oveani,+koska+SUOMEN+GAYVIHAAJAT+olivat+tehneet+valheellisen+ilmiannon+minusta+Bulgarian+poliisille+luettuaan+Vladik+Constantinin+Facebooksivuja,+joissa+on+kuviani+ja+videoitani.Niin+etta+Internetin+mahti+on+kylla+meleekonen,+sano.Eika+se+ollut+ensimmainen+kerta,+kun+poliisit+ovat+jyskyttaneet+oveani.+Mahtoi+olla+jo+neljas+kerta+taman+vuoden+2016+aikana.+Tama+Bulgariahan+on+Kommunistisen+Valtionpoliisin+diktatorisoima+poliisivaltio,+samalla+tavalla+kuin+Josif+Stalinin+Neuvostoliitto.+Taalla+ei+saa+mitaan+tehda+live-elamassa,+korkeintaan+kayda+kaupassa+ja+pankissa.+Muu+aika+sitten+on+nyhjotettava+yksin+asunnossa.+Jos+ei+TOTTELE+poliisia+taalla+heidan+kaskytyksissaan,+niin+ne+viskaavat+vankilaan+vuosiksi+ilman+oikeudenkayntia,samalla+tavalla+kuin+Stalinin+Neuvostoliitossa+tehtiin.+Poliisit+ovat+KIELTANEET+minua+poistumasta+Bulgariasta,+vaikka+olen+jo+suorittanut+kokonaan+1+vuoden+ja+8+kuukauden+vankilatuomioni+Bulgarian+vankiloissa.+Rajatarkastuksesta+Bulgarian+lentokentalta+kytat+veivat+minut+28.+11.+2015+suoraan+Sofian+Keskusvankilaan+kolmeksi+vuorokaudeksi,+koska+olin+yrittanyt+poistua+maasta.+Syyta+maastapoistumiskiellolle+ei+kerrottu.+Sofian+Keskusvankilassa+minut+vietiin+ns.+Kahdeksanteen+Ryhmaan,+jonka+pomona+oli+vanki,+joka+on+siella+lusimassa+25+vuoden+tuomiota+poliisin+murhasta.+Se+vanki+on+samannakoinen+kuin+Donald+Trump.+Se+vanki+pieksi+minua+kolme+paivaa+yhdessa+vanginvartijoiden+kanssa,+ja+seka+vanginvartijat+etta+se+Donald+Trumpin+nakoisolento+kutsuivat+myos+muita+vankeja+minua+hakkaamaan,+jonka+he+tekivatkin.+Syyna+oli+se,+etta+kannatan+gayliittoja,+ja+internetsivustoiltani+se+tieto+oli+olemassa+Sofian+Keskusvankilan+vartijoilla+ja+vangeilla+jo+vuonna+2013,+kun+jouduin+sinne+edellisen+kerran,+ja+he+kaikki+muistivat+minut+vuonna+2015.Niin+etta+lycka+till+vaan+USA:n+uuden+pressan+Donald+Trumpin+kanssa,+mahtaa+tulla+vapaapainiotteluita+ympari+maailmaa+sen+jalkeen+kun+han+astuu+virkaansa,+jos+han+on+samanlainen+ihmishirvio+kuin+kaksoisolentonsa+Sofian+Keskusvankilan+Kahdeksannessa+Ryhmassa.+Talle+vaitteelleni+on+myos+katetta+muutenkin,+katsokaa+vaikka+seuraava+YouTube+video,+jossa+oikea+Donald+Trump+hakkaa+nyrkeillaan+jonkun+maassa+makaavan+kasvoja+tohjoksi,+niin+saatte+jonkinlaista+kasitysta,+mita+Trumpin+kaksoisolento+teki+minulle+Sofian+Keskusvankilassa.Donald+Trump+bodyslams,+beats+and+shaves+Vince+McMahon+at+Wrestlemania+XXIII+https://www.youtube.com/watch?v=MMKFIHRpe7I
  5. Kaverini+Facebooksivustolla+on+kuvia+plaattamaan+kartoista,+Leonardo+da+Vincin+renessanssiaikakauden+taidemaalauksia,+kuvia+joissa+poseerataan+kirjoittamieni+kirjojen+kanssa,+seka+kasikirjoittamiani,+tuottamiani+ja+ohjaamiani+elokuvia,+kuten+elokuvani+The+Great+Megalith,+osat+1+ja+2,+kestoltaan+yhteensa+melkein+kolme+tuntia,+sitten+on+noin+tunnin+pituinen+elokuvani+Turun+keskiaikamarkkinoilta+ja+paljon+muutakin.+Facebooksivusto+on+taiteellinen+ja+kulttuurinen+ja+siksi+arvokas,+ja+sen+sanoma+on+myos+gayliittojen+mainostaminen,+perustuen+siihen+etta+1.+3.+2017+lahtien+Suomessa+tulee+voimaan+uusi+gayliittolaki.+Se+mika+tassa+kaikessa+on+salaliittoa,+on+se,+etta+vaikka+NASAfanaatikot+sanovat,+etta+uskovat+parlamenttien+tekemiin+lakeihin+ja+muuhunkin+wiralliseen+ja+ovat+siksi+kunnon+kansalaisia+eivatka+ns.+salaliittohorhoja,+niin+vaitteistaan+huolimatta+he+kylla+sitten+haukkuvat+plaattamaan+kannattajia+hulluiksi+eivatka+suvaitse+gayliittomeininkia,+elikka+he+eivat+kuitenkaan+kannata+sananvapautta+eivatka+laillista+gayliittokamaa,+koska+se+ei+sovellu+heidan+omaan+maailmankatsomukseensa,+jonka+mukaan+kuussa+kaytiin,+ja+jonka+mukaan+maailma+on+maapallo+eika+plaattamaa,+ja+jonka+mukaan+gayliitot+ovat+muka+raamatullista+syntia,+ja+sitten+viela+kehtaavat+talla+palstalla+varastaa+toisten+nimimerkkeja+ja+valehdella,+etten+mina+muka+ole+oikea+antarcticanaarrelehtonen.+Sellainen+on+petos+ja+identiteettivarkaus.+Sitten+he+uskottelevat+etta+heilla+on+"oikeus"+tehda+niin,+koska+he+ovat+"lainkuuliaisia+kunnon+kansalaisia",+joiden+tehtavana+on+tuhota+eri+mielta+olevat+ja+siina+tyossa+voivat+rikkoa+Suomen+rikoslakiakin.+Justaansa+joo,+kunnon+kansalaisia,+niinpa+tietenkin.Facebooklinkki+on+tassa+viestiketjussa+eraassa+aiemmassa+viestissani.Olen+elokuvaohjaaja+ja+kirjailija,+koulutukseltani+yliooppilas+vuodelta+1981,+ja+olen+ollut+taalla+salaliittoteoriapalstalla+jo+10+vuotta.
  6. Kerrataan+viela:+No+nimimerkki+lehtonenbulgaria,+onks+sul+pokkaa+linkittaa+Facebooksivulle,+jossa+on+valokuvia+ja+videoita+minusta,+kuten+mina+tein+aikaisemmassa+viestissani+ja+onks+sul+pokkaa+sanoa,+etta+valokuvissa+ja+videoilla+oletkin+sina?+Katsos+kun+siella+Facebooklinkin+valokuvissa+ja+videoilla+poseeraan+mina,+oikea+antarcticanaarrelehtonen,+kauniin+pojan+kanssa+vierekkain,+ja+vaikka+ne+valokuvat+ja+videot+ovatkin+laillista+kamaa,+niin+onks+sul+pokkaa+myontaa,+etta+olet+gayliitossa+valokuvien+ja+videoiden+pojan+kanssa,+kuten+mina+olen+myontanyt+siella+Facebooksivulla?+Heh,+katsotaan,+onko+pokkaa.+Jos+sellaista+alat+vaittaa+ja+jos+asut+Suomessa,+niin+voip+olla,+etta+ovellesi+ilmestyykin+virkavaltaa+joka+epailee+sinua+alaikaisen+pojan+seksuaalisesta+hyvaksikaytosta,+heh+heh,+mina+katsokaas+kun+tiedan+Suomen+ilmiantosysteemin+ja+virkavaltasysteemin+kaytannot,+etta+pelkkien+laillisten+valokuvien+ja+videoiden+perusteella+voidaan+viskata+tyrmaan+Suomessa,+ja+vaikka+nimimerkkisi+lehtonenbulgaria+onkin+anonyymi,+niin+IP-osoitteesi+avulla+voidaan+olinpaikkasi+jaljittaa+ja+oh+la+la,+lennat+tyrmaan+kuin+leppakeihas+epailtyna+homopedofiliasta,+hah+hah.+Niin+etta+kirjoita+nyt+rekisteroidylla+nimimerkillasi+uusi+viesti+jossa+linkitat+sinne+Facebooksivulle+ja+sano,+etta+olet+gayliitossa+kuvien+ja+videoiden+pojan+kanssa,+niin+katsotaan+sitten,+oletko+aito+antarcticanlehtonen+vaiko+et.+Rekisteroidyn+nimimerkin+kanssa+tulet+silloin+olemaan+tassa+asiassa+enemman+ongelmissa+kuin+rekisteroimattoman,+koska+rekisteroity+nikki+on+helpommin+jaljitettavissa.