Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
antarcticanaarrelehtonen
profiilit
antarcticanaarrelehtonen
antarcticanaarrelehtonen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
6
Kommenttia
458
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Juha+Kurvinen+on+pseudonyymi+ja+haamukirjoittaja+henkilolle,+joka+nayttelee+olevansa+Juha+Kurvinen,+joka+ei+kuitenkaan+kirjoita+omia+tekstejaan.+Nimimerkki+Luciferian+on+se+Juha+Kurvisen+haamukirjoittaja,+joka+saattaa+tyoskennella+uudelle+Hybridikeskukselle,+jonka+tarkoituksena+on+herattaa+provosoivia+keskusteluja+ja+sitten+kerata+dataa+ihmisten+kommenttireaktioista+ja+tehda+sen+avulla+psykologista+profilointia+ihmisista+ja+talla+tavalla+kartoittaa+turvallisuusuhkia.
02.04.2018 15:47
Kamoon,++nimimerkki+Luciferian,+myonna+etta+olet+kirjailija+Juha+Kurvinen+ja+laheta+mulle+sahkopostia+aarrelehtonen@yahoo.com+ja+kutsu+minut+luoksesi+kylaan+Thaimaahan.
02.04.2018 12:55
Nimimerkki+Luciferian+on+kirjailija+Juha+Kurvinen,+joka+asuu+Thaimaassa.
02.04.2018 12:49
Nimimerkki+Luciferian,+oletko+sama+henkilo+kuin+kirjailija+Juha+Kurvinen,+koska+kirjoitat+yhta++sujuvasti+kuin+han?+Juha+Kurvisen+blogbookin+mukaan+han+on+nykyaan+Thaimaassa.+Tekivat+lyhytelokuvankin+Juha+Kurvisen+keissista,+ja+katsoin+sen,+kun+han+oli+blogbookissaan+laittanut++linkin+siihen.
31.03.2018 18:49
Joo,+niin+ovat+asiat.
29.03.2018 11:21
Nama+kaikki+seuraavat+joukkoitsemurhakeissit+ovat+vain+Walt+Disneyn+kauhusatuja,+tiedot+wikipediasta,+linkki:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Joukkoitsemurha
juutalaisten+suorittama+joukkoitsemurha+roomalaisten+vallatessa+Masadan+linnoituksen+vuonna+73+jaa.+Nykytutkimus+on+kyseenalaistanut+väitteen.
Intian+Rajasthanissa+Chittogarhin+sotilaskastinen+väestö+(rajputit)+teki+joukkoitsemurhan+1400-luvulla+kaupungin+piirityksen+yhteydessä:+miehet+suorittivat+itsemurhan+marssimalla+kaupunkia+piirittävien+mogulien+miekkoihin+ja+naiset+polttivat+itsensä+roviolla.
Saksan+hävitessä+toisen+maailmansodan+1945+ympäri+Saksaa+tapahtui+monia+joukkoitsemurhia.+Esimerkiksi+pienessä+Demminin+kaupungissa+700–2000+ihmistä+teki+itsemurhan,+kun+puna-armeija+valtasi+kaupungin.
vuonna+1978+Kansan+temppeli+-lahkon+909+jäsentä+teki+joukkoitsemurhan+Jonestownin+siirtokunnassa+Guyanan+viidakossa.
Etelä-Balin+aatelisto+tuhoutui+täysin+vuonna+1906+rituaalisessa+joukkoitsemurhassa.
vuonna+1994+Auringon+temppeli+-kultin+48+jäsentä+kuoli+joukkoitsemurhassa+maatilalla+Sveitsin+Fribourgin+kantonissa.
vuonna+1997+amerikkalaisen+Heaven's+Gate+-kultin+39+jäsentä+suoritti+joukkoitsemurhan.
vuonna+2005+teki+91+ihmistä+verkossa+organisoidun+joukkoitsemurhan+Japanissa.
vuonna+2009+Intiassa+1+500+maanviljelijää+teki+joukkoitsemurhan+kadon+ja+velkojen+ahdistamana
26.03.2018 23:44
Bulgaria+ja+Suomi+eivat+poikkea+millaan+lailla+toisistaan+siina+suhteessa,+etta+jos+vieraana+on+paivaakin+alle+18-vuotias+poika,+niin+silloin+joko+kytat+tai+sitten+raivokkaat+mukiloitsijajoukkiot+tulevat+tappamaan+sen,+joka+avasi+asuntonsa+oven+alle+18-vuotiaalle+pojalle,+jos+se+poika+ei+ole+asunnon+haltijan+biologinen+poika+tai+sukulaispoika.+
Jos+kytat+eivat+ehdi+ensin+paikalle,+niin+sitten+raivokkaat+mukiloitsijajoukkiot+saapuvat+paikalle+tappamaan+asunnon+haltijan,+ja+jos+kytat+ovat+paikalla+ensin,+niin+kytat+tappavat+asunnon+haltijan+heittamalla+hanet+vankilaan+hakattavaksi+ja+tapettavaksi+muiden+vankien+toimesta.+Minulla+on+tasta+kokemusta+Bulgariassa.+Niin+etta+kun+en+kerran+saa+ottaa+edes+yhta+vierasta+asuntooni,+niin+kuinka+sitten+voisin+pitaa+muutamaa+henkiloa+asumassa+yhteisossa?+En+mitenkaan,+joten+minulle+se+Jonestownin+joukkoitsemurhakeissi+on+kylla+samanlaista+valehtelua+kuin+NASA:n+Kuulennot.
26.03.2018 16:58
Nimimerkki+Luciferian,+mika+sinut+saa+uskomaan+siihen,+etta+jos+perustaa+Jonestownin+uudelleen,+etteiko+siella+sitten+toistuisi+sama+kaava+kuin+Jonestownissa,+koska+haluat+niin+paljon,+etta+Jonestown+pitaa+perustaa+uudelleen,+ainakin+sen+mukaan+mita+olen+lukenut+tekstejasi?+
Itse+en+muuten+usko+siihen,+etta+909+ihmista+oli+yhdella+kertaa+vapaaehtoisesti+tehnyt+itsemurhan,+kuten+se+virallinen+tarina+vaittaa.++Lukumaara+909+itsemurhan+tehnytta+jo+todistaa,+etta+koko+Jonestown+saattoi+olla+pelkka+lavastettu+juttu+nayttelijoineen.
Katsos+nimimerkki+Luciferian,+jos+perustaa+yhteison,+niin+se+edellyttaa+ensinnakin,+etta+niita+yhteison+jasenia+saa+kokoon.+Kuinka+monta+sellaista+ihmista+tunnet,+jotka+haluaisivat+lahtea+yhteisoon+asumaan?+Mina+en+tunne+ainuttakaan,+joten+kuinka+sitten+on+mahdollista+perustaa+edes+pienyhteiso,+puhumattakaan+909+ihmisen+yhteisosta?+
Jo+se,+etta+jos+minulla+on+edes+yksi+ihminen+luonani+vieraana,+ja+jos+se+vieras+on+paivaakin+alle+18-vuotias+poika,+niin+sellainen+vierailu+saa+ilmiantajakansalaiset+tekemaan+perattomia+ilmiantoja+kytille,+jotka+saapuvat+paikalle+vangitsemaan+minut+vuosikausiksi+vankilaan+ilman+poliisikuulusteluja+ja+ilman+oikeudenkayntia.+
Niin+etta+kuinka+sitten+on+mahdollista+perustaa+yhteiso,+jossa+olisi+edes+ainoastaan+muutamia+ihmisia,+koska+kytat+saapuisivat+paikalle+vaikka+kuinka+kauas+korpimetsaankin,+jos+ja+kun+ilmiantajakansalainen+halyttaa+kytat+paikalle+perattomalla+ilmiannolla.+
Tulisitko+itse+jaseneksi+johonkin+pienyhteisoon,+jossa+on+vain+muutamia+jasenia,+tai+massayhteisoon,+jossa+on+satoja+tai+tuhansia+jasenia?+Ainahan+voi+fantasioida,+mutta+reaalimaailmassa+onkin+sitten+jo+aivan+toinen+juttu+toteuttaa+yhteiso+tai+liittya+sellaiseen.
26.03.2018 16:49
Nimimerkki+Luciferian+kirjoitti:+"Voisitko+tehdä+tuon+laulun,+siitä+voisi+tulla+hitti+YouTubessa!!!"
Voisin+kai+tehdakin+ja+itse+laulaa+sen+videolle,+en+ole+suunnitellut+viela+asiaa.
25.03.2018 17:46
Jatkoa+ilmiantajakansalaisen+lauluun,+The+Song+of+the+Snitch+Citizen,+kirjoittanut+Aarre+Lehtonen+hanesta+MV+median+tekeman+valeuutisen+pohjalta,+savelma+mukaillen+melodiaa+laulusta+"Rikas+mies+jos+oisin",+engl.+"If+I+Were+A+Rich+Man".
Caesar+Janitskin+kun+peukalonsa+alaspain+laittaa+vankilan+gladiaattoriareenan+VIP+aitiossa
Niin+silla+tavoin+han++usuttaa+kommunistimaan+poliisit+pidattamaan+Aarre+Lehtosen+vankilaan
Ja+siella+raivokkaat+mukiloitsijajoukkiot+ja+muut+King+Kong+zombit
Aarre+Lehtosen+kimppuun+hanta+teurastamaan
Myos+Senaattori+Korhonen+lietsoo+King+Kongit+Aarre+Lehtosen+kimppuun
Myos+striimeissa+ilakoidaan+ja+seurataan+teurastusta+suorana,+la+la+laa
Ovathan+Caesar+Janitskin+ja+hanen+Senaattorinsa+Korhonen
Roskavaen+idoleita,+jotka+roskavaen+mielesta+
Ovat+oikeutettuja+murhauttamaan+valitsemiaan+ihmisuhreja
Valeuutistensa+avulla,+jotka+roskavaki+ottaa+todesta+kuin+keskiajalla+kansat
Inkvisiittoreiden+joka+sanan+todesta,+la+la+laa
Siksi+MV+mediaa+kutsuvatkin+Totuusmediaksi,+jossa+ei+tarvita+mitaan+oikeuden+poytakirjoja
Eika+poliisikuulustelupoytakirjoja+todisteeksi+sille,+etta+Aarre+Lehtonen
MV+median+valeuutisten+mukaan+jatkuvasti+sarjaraiskaa+satoja+alaikaisia,+la+la+laa
Pelkat+vaitteet+riittavat+"todisteiksi",+la+la+laa
Caesar+Janitskin+ja+hanen+Senaattorinsa+Korhonen+ovat+vakaasti+paattaneet+murhauttaa
Aarre+Lehtosen+hanesta+tekemiensa+valeuutisten+avulla+MV+mediassa
Josta+ne+uutiset+ovat+levinneet+joka+puolelle+nettia,+eika+loppua+nay
Se+kaikki+on+oikeutettua+heidan+roskavakiseuraajiensa+mielesta,+la+la+laa
24.03.2018 12:15
Ilmiantajakansalaisen+laulu,+The+Song+of+the+Snitch+Citizen,+kirjoittanut+Aarre+Lehtonen+hanesta+MV+median+tekeman+valeuutisen+pohjalta,+savelma+mukaillen+melodiaa+laulusta+"Rikas+mies+jos+oisin",+engl.+"If+I+Were+A+Rich+Man",+seuraavassa+linkissa:
https://www.youtube.com/watch?v=yRPaCzUaon0
Lasse+Mårtensonin+laulutulkinta.
24.03.2018 10:59
Ilmiantajakansalaisen+laulu,+The+Song+of+the+Snitch+Citizen,+kirjoittanut+Aarre+Lehtonen+hanesta+MV+median+tekeman+valeuutisen+pohjalta,+savelma+mukaillen+medodiaa+laulusta+"Rikas+mies+jos+oisin".++engl.+"If+I+Were+A+Rich+Man"
Nytten+olkaatten+ilmiantajakansalaisia,+se+ajan+henki+on
Ei+tarvita+rikoksen+uhreja,+ei+todisteita,+ei+silminnakijoitakaan
Rikosten+tapahtumapaikkaa+ja+-aikaa+ei+tarvitse+tietaa,+eika+uhrien+nimiakaan
Riittaa+kun+vain+laulaa+tata+ilmiantajakansalaisen+laulua,+la+la+laa
Aarre+Lehtonen+olla+syyllinen+10+miljoonan+pikkupojan+raiskailuihin,+la+la+laa
Ainoastaan+siksi+koska+valeuutiset+niin+vaittavat,+la+la+laa
Mitaan+oikeuden+poytakirjoja,+eika+poliisikuulustelupoytakirjoja+ei+tarvita+todisteiksi+valeuutisille,+la+la+laa
Levittakaatten+niita+paikkansapitamattomia+huhuja+ja+juoruja+sanomalehdistoon+ja+netin+keskustelupalstoille,+la+la+laa
Jotta+Aarre+Lehtonen+voidaan+heittaa+vankilaan+hakattavaksi+ja+tapettavaksi,+la+la+laa
Koska+roskavaella+olla+paha+olla+omista+syistaan,+ei+Aarre+Lehtosesta+johtuvista+syista
Roskavaki+ryyppaa+viinaa,+syo+itsensa+ahkyksi+lihasta+ja+kalasta+seka+tappelee+ja+tappaa
Tasta+kaikesta+johtuva+roskavaen+oma+moraalinen+krapula+kohdistakaatten+Aarre+Lehtosen+niskaan,+jotta+hanesta+voidaan+tehda+syntipukki
Suomen+rikoslain+luvussa+15+on+kriminalisoitu+perattomat+ilmiannot+ja+perattomat+lausumat+viranomaismenettelyssa
Ei+se+mitaan,+laulakaatten+valheellisten+ilmiantojen+laulua
Suomen+rikoslain+luvussa+5+on+kriminalisoitu+se,+etta+jos+joku+houkuttelee,+palkkaa+tai+tahallansa+taivuttelee+jotakuta+muuta+tekemaan+rikoksen+
Niin+han+on+yhta+syyllinen+rikokseen+kuin+itse+rikoksen+kaytannon+suorittajakin
Suomen+rikoslaki+ei+koske+ilmiantajakansalaisia+
Jotka+tehtailevatten+valejuttuja+Aarre+Lehtosesta+ja+kehottavat+siihen+muitakin,+la+la+laa
24.03.2018 10:50
Nimimerkki+"KultinValmistelu",+mikset+itse+perusta+omaa+yhteisoasi?+Hanki+rahat+kasaan+ja+osta+pientila+ja+hommaa+sinne+juuri+sellaista+porukkaa+kuin+sinua+huvittaa.+Enhan+mina+tule+sinua+sinne+maarailemaan+ja+kaskyttamaan,+etta+minkalainen+sen+yhteisosi+pitaisi+olla+ja+kuinka+teidan+pitaisi+elaa,+joten+miksi+sinun+pitaisi+saada+maarailla+ja+kaskyttaa,+etta+minkalainen+sen+minun++yhteisoni+pitaisi+olla+ja+kuinka+meidan+pitaisi+elaa?+
Mina+hankin+minun+yhteisooni+vaikka+12+pikkupoikaa+jostakin+orpokodista,+jos+minua+huvittaa,+ja+koulutan+ne+valmistumaan+vaikka+tasa-arvoisten+avioliittojen+tutkinnon+suorittaneiksi+ylioppilaiksi.+YouTuben+kanavalta+nimelta+"Brad+Simmons"+loydat+satoja+vastaavia+pientiloja+kuin+se+Kentuckyn+pientila,+josta+linkitin+videon+eraaseen+aiempaan+viestiini.+Ne+kaikki+pientilat+sijaitsevat+USA:ssa.+Katsos+jos+joku+hankkeilla+oleva+tai+olemassaoleva+yhteiso+ei+miellyta,+niin+silloin+on+parasta+perustaa+oma.
21.03.2018 10:04
Itse+en+kutsuisi+sellaista+paikkaa+Jonestowniksi,+koska+sen+tarinan+loppu+oli+se+mika+oli,+ottamatta+nyt+kantaa+siihen,+etta+oliko+Jonestown+aito+vaiko+lavastusta.++Hankitaan+kolmesataatuhatta+taalaa+jostakin+ja+ostetaan+sellainen+paikka+kuten+se+Kentuckyn+homestead.+Sitten+siihen+taloon+voi+hankkia+ohjelmaa,+jota+nahdaan+seuraavalla+videolla:
https://www.youtube.com/watch?v=sIdL_FZhSkk
En+kuitenkaan+halua,+etta+koko+tuo+videolla+nakyva+ihmismaara+asuisi+siella+talossa,+vaan+sellaista+ohjelmaa+voi+tilata+taloon+ulkoistettuna+palveluna,+tosin+sekin+sitten+maksaisi+extrataaloja.
Korkeintaan+nelja+ihmista+saisi+asua+siella+talossa,+tama+on+minun+vaatimukseni.+Kentuckyn+homestead+ja+sen+laaja+tontti+ovat+kylla+sopivan+kokoisia.
21.03.2018 01:24
"Kerrotko+missä+kaikissa+paikoissa+olet+Suomen+lisäksi+ollut."
En.
18.03.2018 22:24
Seuraavalla+videolla+nakyva+pientila+on+jo+myyty,+joten+se+ei+ole+kaupallinen+mainos,+vaikka+se+pientila+olikin+videon+tekoaikana+myynnissa.+Kyseessa+on+Kentuckyssa,+USA:ssa,+oleva+loistava+maa+ja+talo,+jotka+myytiin+300,000+dollarilla+jollekin.+Linkki:
https://www.youtube.com/watch?v=4FZ3ewlZ68U
Linkittamalla+sen+videon+tahan+tarkoituksenani+on+se,+etta+siella+pientilalla,+joka+on+kaukana+Suomesta,+ei+ole+niita+raivokkaita+mukijoitsijajoukkioita,+jotka+hyokkasivat+kimppuuni+Suomessa+10+vuoden+ajan+vuodesta+2000+vuoteen+2010,+koska+eivat+ne+raivokkaat+mukiloitsijajoukkiot+edes+sitten+tietaisikaan,+etta+missa+pain+maailmaa+se+pientila+sijaitsee.+Pientilalla+ei+myoskaan+ole+kyttaavia+ilmiantajakansalaisia,+jotka+tehtailevat+valheellisia+raportteja+viranomaisille,+eika+ole+myoskaan+hairikoita,+kuten+juoppoja,+narkkareita+jne.++
Siella+ei+myoskaan+ajele+skinheadit+autoillaan+korttelirinkia+asuntoni+ymparilla+minua+vainoamassa+ja+koettamassa+murhata+minut,+kuten+Suomessa+tapahtui,+koska+siella+pientilalla+ei+ole+mitaan+muuta+kuin+yksi+pikkutie,+joka+vie+syvalle+metsiin,+eika+ole+muita+teita+eika+taloja+missaan,+elikka+se+on+maanpaallinen+paratiisi.
18.03.2018 20:48
Jonestown+oli+liian+suuri,+jos+nyt+oletetaan+etta+se+oli+aito+yhteiso.+Olen+ollut+kaytannon+elamassa+tutkimassa+yhteisoja+ja+asunutkin+niissa+joitakin+aikoja.+Olin+nuorena+Suomessa+jonkin+aikaa+hippikommuunissa,+se+oli+aika+rento+mesta,+mutta+olin+siella+enimmakseen+omissa+oloissani,+joten+muutin+pois.+Sitten+olin+vahan+aikaa+eraassa+hindulaisessa+yhteisossa+Ruotsissa,+mutta+se+yhteiso+ei+ollut+minun+juttuni,+joten+muutin+sieltakin+pois.+
Lopulta+perustin+puoleksi+vuodeksi+oman+pienen+yhteisoni+Suomessa,+mutta+osallistujien+lopulta+lakatessa+kaymasta+siella,+lopetin+sen+yhteison.+Oli+minulla+Suomessa+myos+sen+jalkeen+uusi+pieni+yhteiso,+mutta+se+oli+toiminnassa+vain+muutaman+viikon.+
Bulgarian+Sofiaan+perustin+sitten+uuden+yhteison,+mutta+jouduin+vankilaan,+joten+se+loppui+sitten+siihen.+Nimimerkki+Luciferian,+jos+etsit+hyvaa+yhteisoa,+niin+sellaisenhan+voi+sitten+itsekin+perustaa+joidenkin+kanssa.+Tassa+on+eras+idea:+tule+kaymaan+Bulgariassa,+jos+sinulla+on+siihen+mahdollisuus.+Ensinhan+pitaa+tutustua+niihin+ihmisiin,+joiden+kanssa+haluaa+yhteison+perustaa.+Minun+paasyvaatimukseni+yhteison+perustamiseen+on+se,+etta+henkilo+ei+ole+avoliitossa+eika+avioliitossa,+eika+kayta+alkoholia+tai+huumeita.+Tosin+ennen+tapaamista+reaalimaailmassa+haluan+tutustua+henkiloon+Skypen+suorassa+webkameralahetyksessa.+
Kuten+elokuvamaailmassakin+eras+suomalainen+komedialeffojen+ohjaaja+sanoi+aikoinaan,+etta+han+tekee+sellaisia+leffoja,+joita+han+itsekin+haluaisi+kayda+katsomassa.+Sama+patee+myos+yhteisoihin+ja+niiden+perustamiseen.
18.03.2018 16:15
En+lahtenyt+huvikseni+pois+Suomesta.+Valkoihoiset+kantasuomalaiset+kayttaytyivat+minua+kohtaan+samaan+tyyliin+kuin+jossakin+jallajallamaassa+ne+jallajallat+kayttaytyvat+toisia+jallajalloja+kohtaan.+Minua+ei+Suomessa+koskaan+vainonnut+yksikaan+maahanmuuttaja.+Valkoihoiset+kantasuomalaiset+hakkasivat+minua+kaduilla+ja+heittivat+omatekoisen+kemiallisen+pommin+asuntoni+ikkunasta+sisaan,+vaikka+en+edes+tuntenut+niita,+enka+ollut+koskaan+tehnyt+niille+mitaan+pahaa.+Vaino+alkoi+vuoden+2000+kevaasta+ja+jatkui+vuoden+2010+syksyyn,+ja+muutin+syksylla+2010+kauas+pois+Suomesta.+Olen+tahan+mennessa+asunut+ulkosuomalaisena+jo+seitseman+ja+puoli+vuotta+taalla+Kaakkois-Euroopassa+Bulgariassa.
18.03.2018 13:37
Miljoona+kolmesataatuhatta+suomalaista+asuu+ulkosuomalaisina+pysyvasti+ulkomailla.+Tama+kerrottiin+Suomen+Kuvalehdessa+2013.
18.03.2018 07:22
Malliesimerkkeja+vanhan+maalautasen+jallajallamaista+loytyy+paljonkin,+mutta+en+ala+luettelemaan+niiden+nimia,+jotten+saa+syytteita.++Opin+termin+"jallajalla"+James+Cameronin+ohjaamasta+elokuvasta+nimelta+"True+Lies",+paaosassa+Arnold+Schwarzenegger.+Se+"jallajalla"+on+pariinkin+kertaan+huudettu+siella+leffassa+eri+kohtauksissa.
Ota+Eurooppan+littea+kartta+ja+laita+sen+ylapuolelle+kopio+Euroopan+litteasta+kartasta+ylosalaisin.+Norjan+Huippuvuoret+ovat+se+raja,+koska+Pohjoisnapaa+ei+ole+olemassa,+vaan+Huippuvuorten+jalkeen+alkaa+Kopioeurooppa.+Kopiomaita+on+myos+Antarctican+tuolla+puolen.+
Ota+kaksi+Cocacolapulloa,+ja+tyhjenna+toinen+pullo+Cocacolasta+ja+laita+tilalle+Pepsicolaa.+Ne+nayttavat+samoilta,+mutta+sisaltavat+eri+juomaa.+Et+sen+jalkeen+voi+erottaa+kahta+Cocacolapulloa+toisistaan.+Cocacola+ja+Pepsicola+myos+maistuvatkin+melkein+samoilta,+mutta+eivat+ole+samaa+juomaa.+Ei+taalla+Bulgariassakaan+missaan+lue+katukylteissa,+etta+"Nytten+oletten+saapuneet+Kopiobulgariaan+Pohjoisnavan+tai+Antarctican+tuolle+puolen."
16.03.2018 20:56
6 / 23