Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
antarcticanaarrelehtonen
profiilit
antarcticanaarrelehtonen
antarcticanaarrelehtonen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
6
Kommenttia
458
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Nimimerkki+Luciferian+kirjoitti:+"Niin,+mutta+eikö+se+olisi+kiva,+jos+sellainen+paikka+kuin+Jonestown+olisi+täällä+maan+päällä,+jossa+ketään+ei+syrjittäisi+tai+vainottaisi?"
Antarctican+tuolla+puolen+oleva+maa+on+samaa+maata+kuin+ns.+vanha+maalautanen,+vain+meri+on+valissa,+eika+Antarcticaa+ole+olemassa+muuten+kuin+joinakin+arktisina+saarina.++Omaa+konseptiani+paratiisista+en+voisi+toteuttaa+vanhan+maalautasen+jallajallamaissa,+joihin+nykyaan+sisaltyy+myos++valtioita,+jotka+ennenwanhaan+eivat+olleet+jallajallamaita.
16.03.2018 19:51
Nimimerkki+Luciferian+kirjoitti:+"Itse+ainakin+haluaisin+elää+paikassa,+jossa+ketään+ei+vainottaisi+tai+sorrettaisi,+ettekö+tekin?"+Vastaan:+Joo+tietenkin.+Luvattu+Maa+on+kylla+olemassa,+ainakin+Antarctican+tuolla+puolen.
15.03.2018 23:27
Nimimerkki+"orkkirobotti"+kirjoitti:+"eri+vuosikymmenet+ovat+eri+planeettoja+siirrymme+uudella+planeetalle+aina+kun+vuosikymmen+vaihtuu.+2000-luvulla+siirryin+kidutusplaneetalle+tämä+on+ollut+yhtä+helvettiä+sen+jälkeen+kun+taas+80-luku+oli+hienoa+aikaa."
Joo+olen+itsekin+kertonut+jotakin+sen+suuntaista+videoillani.+Itse+koen,+etta+siirtyminen+tapahtuu+planeettojen+sijasta+eri+Maalautasille+Antarctican+tuolle+puolen+Kopiovaltioihin+Kopioeuroopassa,+samalla+tavalla+kuin+Kiina+on+rakentanut+omalle+maaperalleen+kopiokaupunkeja+eurooppalaisista+ja+amerikkalaisista+kaupungeista.+Googlesta+loytyy+tuosta+aiheesta+uutisia,+artikkeleita,+kuvia+ja+videoita+kun+laittaa+Googleen+hakusanoiksi+China+replica+cities.
14.03.2018 12:21
Minahan+olen+tehnyt+paljon+monologivideoita+englanniksi+ja+myos+suomeksi+kahdelle+YouTuben+kanavalleni,+nimiltaan+The+Invisible+Man+From+Finland+seka+The+Six+Million+Dollar+Man+From+Finland.
13.03.2018 22:40
Koska+olen+itse+kaynyt+lapi+Bulgarian+vankilakokemukset,+niin+kylla+uskon,+etta+muidenkin+kokemukset+ovat+samankaltaisia.+Ei+kovikaan+moni+uskoisi,+etta+Bulgarian+vankiloissa+tapahtuu+sellaista.+Jos+kaipaa+konkreettisia+todisteita,+niin+epailijat+jarjestakoon+itsensa+Bulgarian+vankilaan,+tosin+en+tietenkaan+suosittele+sellaista+kenellekaan.+Minulla+on+vielakin+painajaisunia+Sofian+keskusvankilasta,+jonne+olen+painajaisteni+mukaan+joutunut+loppuiakseni.
Kasittaakseni+vankilahelvetit++ovat+samanlaisia+myos+Venajalla,+joten+jos+ei+halua+joutua+niihin,+niin+pitakoon+huolen+kaytoksestaan+sellaisissa+maissa,+joissa+vankilat+ovat+helvetteja,+ettei+joutuisi+niihin.+Pelkka+kritiikki+kommunismia+vastaan+vaikka+vain+netissa,+samalla+kun+on+matkustamassa++ulkomailla,++riittaa+siihen,+etta+kriitikko+voidaan+viskata+vankilaan+tekaistuilla+syytteilla.+Sama+tilanne+on+myos+Etela-Amerikan+maissa+ja+Afrikassa,+joissa+vankilat+ovat+jo+niin+sanoinkuvaamattoman+hirveita+paikkoja,+ettei+moni+uskoisi+vaikka+kertoisi,+tosin+en+ole+kaynyt+Afrikan+enka+Amerikan+mantereella,+mutta+olen+nahnyt+dokumenttifilmeja+niista+vankiloista.
Vankilaan+heitetaan+vuosikausiksi+tekaistuilla++syytteilla+ilman+poliisikuulusteluja+ja+ilman+oikeudenkayntia+kaikissa+kommunistimaissa+seka+myos+ex-kommunistimaissa.+50+miljoonaa+ihmista+koki+taman+kohtalon+Neuvostoliitossa+ja+sen+osavaltioissa,+ja+ainakin+20+miljoonaa+kuoli+Siperian+vankileireilla.+Yhteensa+100+miljoonaa+ihmista+on+tapettu+vankiloissa+ja+vankileireilla+kommunistimaissa+eri+puolilla+maailmaa.+Tiedot+on+dokumentoitu+suomeksikin+ilmestyneessa+800-sivuisessa+kirjassa+nimelta+"Kommunismin+musta+kirja."
13.03.2018 22:37
Nimimerkki+"ei.kuulu.mulle"+kirjoitti:+"Tuota+ex-kommunistisessa+maassa+vankilaan+joutumisen+todennäköisyyttä+saisi+vähenettyä+paljon+muuttamalla+toisaalle."
Joo+niin+saisikin,+mutta+en+uskalla+viela+kokeilla+ylittaa+Bulgarian+valtion+rajaa,+vaikka+minulla+on+voimassaoleva+Suomen+passi.
13.03.2018 11:29
Waris+Husseinin+ohjaama+ja+1982+ilmestynyt+amerikkalainen+elokuva+nimelta+Coming+out+of+the+Ice++perustuu+Victor+Hermanin+elamakertakirjaan.+Leffa+on+kuvattu+suurimmaksi+osaksi+Suomessa,+jonka+kuvauspaikkoja+lavastettiin+olevan+Neuvostoliittoa.
Internet+Movie+Database:
Victor+and+his+family+moved+to+the+USSR+in+the+mid+'30's.+When+he+refused+to+sign+his+skydiving+accomplishment+as+a+citizen+of+the+USSR,+he+was+not+tried+but+simply+sent+to+prison.+His+horrific+imprisonment,+beating+and+torture+culminated+with+his+being+sent+to+the+Gulag+for+many+years.+He+was+in+the+Soviet+Union,+according+to+the+film,+for+a+total+of+45+years.
http://www.imdb.com/title/tt0083749/
Wikipediassa+artikkeli+Victor+Hermanista:
https://en.wikipedia.org/wiki/Victor_Herman
+Koko+leffa+on+katsottavissa+allaolevasta+linkista:
https://www.youtube.com/watch?v=J3_qsCs6tkE
Elokuvassa+naytetaan,+kuinka+Neuvostoliiton+vankiloissa+Victor+Hermania+hakataan+vankilan+vartijapaallikon+ja+muiden+vankien+toimesta.+Niin+tapahtui+minullekin+Bulgarian+vankiloissa.+Olet+oikeassa,+nimimerkki+Luciferian,+kun+kirjoitit:+”Niin,+monissa+ex-kommunistisissa+maissa+kommunismin+ikävimmät+puolet+iskostuivat+juuri+vankiloihin.+Kun+kommunismi+kukistui,+yhteiskunta+muuttui+mutta+vankilat+eivät+.”
13.03.2018 11:11
Valtavirtamedia:+"Mene+Aarre+heti+ostamaan+uusin+Iltasadun+numero+ja+uusin+kirja,+jotka+kasittelevat+Titanicia+ja+Jonestownia!+Mene+myos+katsomaan+uusimmat+dramatisoidut+leffamme+Titanicista+ja+Jonestownista!"
Aarre:+"En+mene,+koska+en+usko+niihin+tarinoihin."
Valtavirtamedia"+"Ai+sinako+et+usko+niiden+tarinoiden+olevan+totta,+vaikka+me+niin+kerromme?+No+kylla+sinun+Aarre+pitaa+ainakin+menna+ostamaan+uusin+Iltasadun+numero+ja+uusin+kirja,+joissa+kerrotaan+NASA:n+kuulennoista+ja+etta+maailmamme+on+maapallo!+Mene+myos+katsomaan+uusimmat+dramatisoidut+elokuvamme+niista+aiheista!"
Aarre:+"En+mene,+koska+en+usko+niihin+tarinoihin."
Valtavirtamedia:+"Olet+siis+seko+salaliittohorho,+joka+viela+kehtaa+kertoa+nakemyksiaan+julkisessa+nettikeskustelussa!+Pitaako+meidan+soittaa+sulle+ambulanssi?"
Aarre:+"Ei+pida,+koska+nakemykseni+eivat+ole+kenellekaan+vaaraksi,+eivat+edes+itselleni,+enka+pakota+ketaan+uskomaan+omiin+nakemyksiini."
Valtavirtamedia:+"No+kuule+Aarre,+sitten+meidan+ei+auta+muu+kuin+mustamaalata+maineesi+loppuiaksesi+valehtelemalla+sinusta+ns.+vaihtoehtomediassa,+etta+olet+alaikaisten+sarjaraiskari,+jotta+kukaan+ei+ota+salaliittoteorioitasi+vakavasti."
Aarre:+"Joo,+niin+te+nakojaan+olette+tehneetkin."
12.03.2018 18:46
Kopiovirhe+johtuikin+tekemastani+kopiovirheesta+tietsikkani+muistilehtioon+,+jonne+otan+aina+kopiot+omista+teksteistani.
12.03.2018 18:28
Outoa,+etta+edellisen+viestini+neljas+kappale+kopioitui+myos+viidenneksi+kappaleeksi.+Aina+kun+kirjoittaa+hieman+pidempaa+viestia,+niin+aikaa+kuluu+enemman+ja+silla+aikaa+rekisteroity+nimimerkkini+lakkaa+toimimasta+ja+vaatii+uudelleen+sisaankirjautumista.+Kirjoitan+vain+rekisteroidylla+nimimerkillani,+enka+kayta+mitaan+muita+nimimerkkeja,
12.03.2018 18:19
Nimimerkki+"KaikkeaEiTajua"+tuntuu+vihjaavan,+etta+mina+olisin+sama+henkilo+kuin+nimimerkki+Luciferian.+En+ole.+Mina+en+kirjoita+millaan+muulla+rekisteroidylla+enka+rekisteroimattomalla+nimimerkilla+kuin+omallani,+joka+on+"antarcticanaarrelehtonen".
Nimimerkki+Luciferian,+kirjoitat+varmastikin+hyvassa+uskossa+sen+pohjalta+miten+itse+uskot+Jonestownin+tapahtumien+menneen,+koska+se+perustuu+valtavirtamedian+tietoon.+Olet+sitten+ehka+lukenut+salaliittoteorioita+asiasta+ja+kirjoitat+myos+niiden+pohjalta.+Sinullahan+on+sananvapaus+ja+kirjoitat+kylla+hyvin.+Minullakin+on+sananvapaus,+ja+kirjoitin+laudaturin+suomen+kielesta+ylioppilaskokeessa+aikoinaan.+
En+pyri+tyrkyttamaan+nakemyksiani+kenellekaan,+mina+vain+kerron+niista.+Itse+uskon+esim.+etta+Titanicia+ei+koskaan+ollut+olemassa.+En+ole+tata+mistaan+lukenut,+vaan+olen+itse+paatynyt+sellaiseen+nakemykseen.+Valtavirtamedia+kertoi+virallisen+totuuden+Titanicista,+ja+sama+valtavirtamedia+syotti+sitten+salaliittotarinaa+kahdesta+Titanicista,+jotka+vaihdettiin+keskenaan.+Seka+virallinen+uutinen+Titanicista+etta+Titanicista+kyhatty+salaliittoteoria+ovat+molemmat+petkutusta+minun+mielestani.
Tassa+seuraavaksi+on+minun+nakemykseni+Jonestownista,+mutta+voihan+olla+etta+erehdyn+nakemyksessani.+Jonestownin+koko+kulttiryhma+oli+alusta+saakka+nayttelijoita,+kuten+myos+sen+johtaja,+jota+se+nayttelijaryhma+naytteli+palvovansa.+Tama+on+minun+nakemykseni,+mutta+voihan+olla+etta+erehdyn+nakemyksessani.+Motiivi+Jonestownin+huijakseen+saattoi+olla+siina,+etta+ihmisia+peloteltiin+liittymasta+mihinkaan+uskonnolliseen+yhteisoon.
Tassa+seuraavaksi+on+minun+salaliittoteoriani+Jonestownista,+mutta+voihan+olla+etta+erehdyn+nakemyksessani.+Jonestownin+koko+kulttiryhma+oli+alusta+saakka+vain+palkattuja+nayttelijoita,+kuten+myos+sen+johtaja,+jota+se+nayttelijaryhma+naytteli+palvovansa.+Niin+ollen+myos+se+koko+vaitetty+joukkoitsemurha+oli+petkutusta.+Motiivi+Jonestownin+huijakseen+saattoi+olla+siina,+etta+ihmisia+peloteltiin+liittymasta+mihinkaan+uskonnolliseen+yhteisoon.
Kyllahan+oikeitakin+tragedioita+on+olemassa,+tiedan+sen+omista+kokemuksistani+Bulgarian+vankiloissa.+Olen+kuitenkin+oppinut+tajuamaan,+mitka+valtavirtamedian+jutuista+on+tehty+oikeista+tapahtumista+ja+mitka+taas+ovat+pelkkia+lavastuksia+kriisinayttelijoineen.
12.03.2018 18:15
Ei+tuntuisi+miltaan,+koska+minulla+on+asiasta+Bulgarian+oikeuslaitoksen,+sisaministerion,+syyttajanviraston+ja+vankilalaitoksen+viralliset+asiakirjat+todisteina.
12.03.2018 09:17
Massaitsemurhan+vaitetysti+suorittaneet+kulttiryhmat+kuten+Jonestown,+Branch+Davidians+jne,+olivat+kaikki+teatteria+ja+lavastusta.
12.03.2018 02:54
Tuo+The+Thingista+jankkaaja+vaikuttaa+olevan+omatekoinen+KGB+kuulustelija,+joka+syyttaa+minua+kirjoituksistani+kuin+ne+olisivat+jokin+raskas+rikos,+josta+han+koettaa+saada+minut+Bulgarian+vankilaan+hakattavaksi+ja+tapettavaksi.+Onko+omatekoinen+KGB+kuulustelijajankkaaja+itse+kaynyt+vaitetylla+Antarcticalla?+Jos+on,+niin+kuvat+ja+videot+nettiin+ja+linkit+niihin+talle+palstalle.+Oma+naama+myos+esiin+niissa+kuvissa+ja+videoissa.+Mina+esiinnyn+aina+omalla+oikealla+nimellani+Aarre+Lehtonen,+ja+naytan+omat+kasvoni+videoillani.+Eiko+omatekoinen+KGB+kuulustelijajankkaaja+itse+uskalla+tehda+samaa?+Jos+uskaltaa,+niin+linkittakoon+sitten+tanne+palstalle+YouTuben+kanavansa,+jonka+videoilla+esiintyy+omilla+kasvoillaan+ja+omalla+nimellaan.
10.03.2018 14:00
Whatever.+Miljoona+filmiakaan+Antarcticalta+ei+vakuuta+minua,+etta+Antarctica+on+olemassa,+koska+on+olemassa+miljoonia+filmeja+myos+Kansainvaliselta+avaruusasemalta,+Kuulennoista,+ulkoavaruuden+planeetoista+jne.+Ne+ovat+kaikki+petkutusta.+Ei+minun+eika+kenenkaan+muunkaan++ole+mikaan+pakko+ostaa+NASA:n+julkaisemia+videoita+ja+kirjoja+tasta+kaikesta+petkutuksesta,+vai+onko?+Eika+minun+eika+kenenkaan++muunkaan+ole+mikaan+pakko+uskoa+kaikkeen+tahan+petkutukseen,+vai+onko?+Se+kaikki+on+vain+science+fictionia+eli+tieteiskuvitelmaa.
10.03.2018 12:18
Nimimerkki+"etsiva.loytaa",+minahan++puhuin+nimenomaan+Hollywoodin+tuottamista+elokuvista,+ja+listassasi+oli+yksityisten+filmiryhmien+tuotantoja.+Ne+leffat+joiden+tekijat+kertovat+dokkareidensa+olevan+aitoja+filmeja+Antarcticalta,+ovat+huijausta,+jotka+on+kuvattu+Pohjois-Kanadassa,+koska+ikuisen+lumen+ja+jaan+vaitetysti+peittamaa+Antarcticaa+ei+ole+olemassa,+vaan+ne+filmit+ovat+samanlaista+huijausta+kuin+Kuulennotkin.+Tama+on+syy+siihen,+miksi+Hollywood+ei+ole+tehnyt+kuin+ne+kaksi+The+Thing+filmatisointia.
10.03.2018 10:37
Nimimerkki+"muitakin.loytyy",+kerro+yhdenkin+Hollywoodin+tekeman+jonkun+muun+elokuvan+nimi,+jossa+sen+tapahtumat+sijoittuvat+Antarcticalle.+Ei+ole+muita+kuin+The+Thing++ja+sen+uusintafilmatisointi.+Jos+laitat+nimen,+niin+tarkistan+asian+elokuvakanavilta+katsomalla+sellaisen+leffan+ja+kerron+sitten+talla+palstalla,+pitaako+vaitteesi+paikkansa+vaiko+ei.
10.03.2018 00:45
Nimimerkille++"Luciferian":+Olen+katsonut+myos+uudempaa+versiota+elokuvasta+"The+Thing",+mutta+kylla+alkuperainen+The+Thing+vuodelta+1982+on+paras.+Ne+kaksi+leffaa+ovat+muuten+ainoita+Hollywoodin+tuottamia+fiktioleffoja,+joissa+teemana+on+Antarctica.+Miksikohan+niin+on?
Nimimerkille+"diapam":+The+Invisible+Man+From+Finland+kanavallani+on+uusi+tunnin+pituinen+suomenkielinen+monologivideoni+jonka+latasin+eilen+kanavalleni.
09.03.2018 21:36
Olen+katsonut+John+Carpenterin+ohjaaman+elokuvan+nimelta+"The+Thing"+(1982).
08.03.2018 12:22
Edellisen+viestini+neljas+kappale++tuli+vahingossa+kopioiduksi+viidennen+kappaleen+alkuosaan,+koska+kopioin+tekstini+tiedostostani,+jonne+olin+kopioinut+talle+palstalle+asken+kirjoittamani+viestin,+kuten+aina+teen+kaiken+varalta,+ja+kuinka+ollakaan,+kun+koetin+lahettaa+viestini,+niin+se+katosi+jaljettomiin,+koska+rekisteroity+nimimerkki+pysyy+voimassa+vain+hieman+aikaa,+ja+jos+kirjoittaa+pitkaa+viestia,+niin+robottiteksti+pyytaa+uutta+sisaankirjautumista+heti+sen+jalkeen++kun+on+klikannut+toimintoa+Laheta,+ja+samalla+koko+kirjoitettu+teksti+katoaa,+vaikka+rekisteroity+nimimerkki+on+viela+nakyvilla+omalla+nayttoruudulla.
07.03.2018 23:09
7 / 23