Vapaa kuvaus

Aloituksia

6

Kommenttia

458

1. Nimimerkki+Luciferian+kirjoitti:+"Niin,+mutta+eikö+se+olisi+kiva,+jos+sellainen+paikka+kuin+Jonestown+olisi+täällä+maan+päällä,+jossa+ketään+ei+syrjittäisi+tai+vainottaisi?"Antarctican+tuolla+puolen+oleva+maa+on+samaa+maata+kuin+ns.+vanha+maalautanen,+vain+meri+on+valissa,+eika+Antarcticaa+ole+olemassa+muuten+kuin+joinakin+arktisina+saarina.++Omaa+konseptiani+paratiisista+en+voisi+toteuttaa+vanhan+maalautasen+jallajallamaissa,+joihin+nykyaan+sisaltyy+myos++valtioita,+jotka+ennenwanhaan+eivat+olleet+jallajallamaita.
  2. Koska+olen+itse+kaynyt+lapi+Bulgarian+vankilakokemukset,+niin+kylla+uskon,+etta+muidenkin+kokemukset+ovat+samankaltaisia.+Ei+kovikaan+moni+uskoisi,+etta+Bulgarian+vankiloissa+tapahtuu+sellaista.+Jos+kaipaa+konkreettisia+todisteita,+niin+epailijat+jarjestakoon+itsensa+Bulgarian+vankilaan,+tosin+en+tietenkaan+suosittele+sellaista+kenellekaan.+Minulla+on+vielakin+painajaisunia+Sofian+keskusvankilasta,+jonne+olen+painajaisteni+mukaan+joutunut+loppuiakseni.Kasittaakseni+vankilahelvetit++ovat+samanlaisia+myos+Venajalla,+joten+jos+ei+halua+joutua+niihin,+niin+pitakoon+huolen+kaytoksestaan+sellaisissa+maissa,+joissa+vankilat+ovat+helvetteja,+ettei+joutuisi+niihin.+Pelkka+kritiikki+kommunismia+vastaan+vaikka+vain+netissa,+samalla+kun+on+matkustamassa++ulkomailla,++riittaa+siihen,+etta+kriitikko+voidaan+viskata+vankilaan+tekaistuilla+syytteilla.+Sama+tilanne+on+myos+Etela-Amerikan+maissa+ja+Afrikassa,+joissa+vankilat+ovat+jo+niin+sanoinkuvaamattoman+hirveita+paikkoja,+ettei+moni+uskoisi+vaikka+kertoisi,+tosin+en+ole+kaynyt+Afrikan+enka+Amerikan+mantereella,+mutta+olen+nahnyt+dokumenttifilmeja+niista+vankiloista.Vankilaan+heitetaan+vuosikausiksi+tekaistuilla++syytteilla+ilman+poliisikuulusteluja+ja+ilman+oikeudenkayntia+kaikissa+kommunistimaissa+seka+myos+ex-kommunistimaissa.+50+miljoonaa+ihmista+koki+taman+kohtalon+Neuvostoliitossa+ja+sen+osavaltioissa,+ja+ainakin+20+miljoonaa+kuoli+Siperian+vankileireilla.+Yhteensa+100+miljoonaa+ihmista+on+tapettu+vankiloissa+ja+vankileireilla+kommunistimaissa+eri+puolilla+maailmaa.+Tiedot+on+dokumentoitu+suomeksikin+ilmestyneessa+800-sivuisessa+kirjassa+nimelta+"Kommunismin+musta+kirja."
  3. Nimimerkki+"KaikkeaEiTajua"+tuntuu+vihjaavan,+etta+mina+olisin+sama+henkilo+kuin+nimimerkki+Luciferian.+En+ole.+Mina+en+kirjoita+millaan+muulla+rekisteroidylla+enka+rekisteroimattomalla+nimimerkilla+kuin+omallani,+joka+on+"antarcticanaarrelehtonen".Nimimerkki+Luciferian,+kirjoitat+varmastikin+hyvassa+uskossa+sen+pohjalta+miten+itse+uskot+Jonestownin+tapahtumien+menneen,+koska+se+perustuu+valtavirtamedian+tietoon.+Olet+sitten+ehka+lukenut+salaliittoteorioita+asiasta+ja+kirjoitat+myos+niiden+pohjalta.+Sinullahan+on+sananvapaus+ja+kirjoitat+kylla+hyvin.+Minullakin+on+sananvapaus,+ja+kirjoitin+laudaturin+suomen+kielesta+ylioppilaskokeessa+aikoinaan.+En+pyri+tyrkyttamaan+nakemyksiani+kenellekaan,+mina+vain+kerron+niista.+Itse+uskon+esim.+etta+Titanicia+ei+koskaan+ollut+olemassa.+En+ole+tata+mistaan+lukenut,+vaan+olen+itse+paatynyt+sellaiseen+nakemykseen.+Valtavirtamedia+kertoi+virallisen+totuuden+Titanicista,+ja+sama+valtavirtamedia+syotti+sitten+salaliittotarinaa+kahdesta+Titanicista,+jotka+vaihdettiin+keskenaan.+Seka+virallinen+uutinen+Titanicista+etta+Titanicista+kyhatty+salaliittoteoria+ovat+molemmat+petkutusta+minun+mielestani.Tassa+seuraavaksi+on+minun+nakemykseni+Jonestownista,+mutta+voihan+olla+etta+erehdyn+nakemyksessani.+Jonestownin+koko+kulttiryhma+oli+alusta+saakka+nayttelijoita,+kuten+myos+sen+johtaja,+jota+se+nayttelijaryhma+naytteli+palvovansa.+Tama+on+minun+nakemykseni,+mutta+voihan+olla+etta+erehdyn+nakemyksessani.+Motiivi+Jonestownin+huijakseen+saattoi+olla+siina,+etta+ihmisia+peloteltiin+liittymasta+mihinkaan+uskonnolliseen+yhteisoon.Tassa+seuraavaksi+on+minun+salaliittoteoriani+Jonestownista,+mutta+voihan+olla+etta+erehdyn+nakemyksessani.+Jonestownin+koko+kulttiryhma+oli+alusta+saakka+vain+palkattuja+nayttelijoita,+kuten+myos+sen+johtaja,+jota+se+nayttelijaryhma+naytteli+palvovansa.+Niin+ollen+myos+se+koko+vaitetty+joukkoitsemurha+oli+petkutusta.+Motiivi+Jonestownin+huijakseen+saattoi+olla+siina,+etta+ihmisia+peloteltiin+liittymasta+mihinkaan+uskonnolliseen+yhteisoon.Kyllahan+oikeitakin+tragedioita+on+olemassa,+tiedan+sen+omista+kokemuksistani+Bulgarian+vankiloissa.+Olen+kuitenkin+oppinut+tajuamaan,+mitka+valtavirtamedian+jutuista+on+tehty+oikeista+tapahtumista+ja+mitka+taas+ovat+pelkkia+lavastuksia+kriisinayttelijoineen.
  4. Whatever.+Miljoona+filmiakaan+Antarcticalta+ei+vakuuta+minua,+etta+Antarctica+on+olemassa,+koska+on+olemassa+miljoonia+filmeja+myos+Kansainvaliselta+avaruusasemalta,+Kuulennoista,+ulkoavaruuden+planeetoista+jne.+Ne+ovat+kaikki+petkutusta.+Ei+minun+eika+kenenkaan+muunkaan++ole+mikaan+pakko+ostaa+NASA:n+julkaisemia+videoita+ja+kirjoja+tasta+kaikesta+petkutuksesta,+vai+onko?+Eika+minun+eika+kenenkaan++muunkaan+ole+mikaan+pakko+uskoa+kaikkeen+tahan+petkutukseen,+vai+onko?+Se+kaikki+on+vain+science+fictionia+eli+tieteiskuvitelmaa.