Vapaa kuvaus

Aloituksia

9

Kommenttia

8612

1. Jos+hetken+lepään.Sen+teen+sinun+sylissäsi.Se+on+paras+paikkaKoko+maailmassa.Tunnen+rakkautesi++minun+ympärilläni.Kätesi+ovat+siinä.Valmiina+ottamaan+kiinni.Minä+horjahdan+ja+sinä+olet+siinä.Minä+kaadun+ja+sinä+nostat+minut+ylös.Minä+itken+ja+sinä+lohdutat+minua.Sinä+osaat+aina+sanoa+juuri+oikeat+sanat.Ne+antavat+minulle+lohdutuksen.Sinä+iloitset+kun+huomaat+minun+nauravan,Sinä+kuuntelet+minun+asiani+loppuun,Että+keskeytä+tai+ajattele+minun+puhuvan+turhaan.Sinä+tuet+kun+epäilen+itseäni,+kun+en+enää+jaksa+yksin.Sinä+otat+veneen+ja+soudat,+jos+huomaat+että+tarvitsen+hetken+hiljaisuuden,Sinä+olet+kanssani+tammen+alla+ja+kuuntelet+kuinka+tuuli+puhuu+sanoja+rakkauden.Sinä+kerrot+että+rakastat+ruusua.Sinä+olet+minun+suuri+rakkauteni.Olethan+siinä+ja+jos+sinä+olet,+minä+olen+tässä+sydän+avoinna.+Ja+suudelmat+ne+sinullehaluan+antaa+tänäänkin.+Sinua+minä+rakastan.+💕
  2. Kiitos❤️💕
  3. Kun+ajattelee+rohkeastiOn+kuin+kulkisi+pää+taivaassa.Joskus+tosin+saattaa+pää+olla+myös+pilvissä,Silloin+kun+ei+oikein+löydä+ratkaisuja+elämässä.Maasta+tulee+taas+se+voima+kaikkeen+kasvuun.Kukat+ovat+myös+osana+sitä.+-Voiman+ihmeitä.Kun+jaksaa+tehdä+työtä+rakkauden+eteen+Rakkauskin+kukkii+ja+voi+hyvin.+Ja+kun+kukka+tuntee+että+siitä+pidetään+huoli,Se+kiittää++ja+kukkii+kaikkein+kauneimmin.Molempia+siis+tarvitaan+rohkeutta+ja+rakkauden+pitkämielisyyttä.Lempeyttä+ja+halua+antaaToiselle+yhä+enemmän+joka+päivä.+Rakkauteni+on+tässäSinun+kädessä..💕