Vapaa kuvaus

Aloituksia

9

Kommenttia

8612

1. Sanasi+kumpuavat+lämpimästä+sydämestä.Aidosta+tunteesta.Rakkaudesta,+toisen+kuulemisesta.Hymystä+ja+hellistä+ajatuksista.Jaetuista+sellaisista.Siksi+ne+aina+minua+syvästi+koskettavat.Miten+sen+osaatkin?Lempeästi+sanasi+asetat.Sinä+tiedät+tunteen+sen-aurinkoisen.Vaikka+vettä+tulee,Ja+tuuli+kylmästi+puhaltelee.Tiedän+että++lämpenee.Sylissäsi+viima+ei+kylmetä.Eikä+mikään+minua+pelota.Olen+kanssasi+samaa+mieltä.Kasvatuksessa+on+kannustus+On+todella+tärkeää.+Ei+voi+toisen+ratkaisuja+tehdä+mitenkään.Pitää+opettaa+vaan+toisiin+luottamaan,ja+arvojensa+mukaisesti+toimimaan.Opettaa+kaikenlaista+työtä+tekemään,Itseänsä+elättämään,Kaikkia+arvostamaan.toisen+tuomitsemista+välttämään.laveasti++ajattelemaan,+positiivisuutta+jakamaan++ja++enemmän+hymyilemään+kuin++huutamaan,+sillä+niin++asioita+parhaiten+hoidetaan.tai+ainakin+helpommin+niitä+eteenpäin+saadaan.Sopiminen+on+tärkeää+niin+kotona+kuin+työssä+ja+kaikessa+elämässä.+Yhteistyöhön+on++pyrittävä,+vaikka++se+taito+ei+ole+helppo+lainkaan.+Ihmiset+on+niin+erilaisia+käytökseltään.Jotkut+hyvin+määrätietoisia+ja+toiset+jalkoihin+jääviä.Hyvällä+eteenpäin+kuitenkin+mennään.+Asenne++ratkaisee.+Voi+elää+joko+synkistellen,+joka+päivä+harmitellen+tai+pieniä+iloja+ja+onnen+muruja+keräten,+elämän+pieniä+ihmeitä+ihaillen.Joka+päivä+hymyillen,+vaikka+ajatellen+miten+Ihana+ja+rakas+on+tuomaisema,+jota+valaisee+Kuu,+minun+rakkaaniKukas+muu!💕Kiitos,+Rakkaudestasi,+kiitos+sanoistasi.💕
  2. Miten+voisin+nukkua,Kun+on+ikävä+sinua.Lupaatko+tulla+uniini?Ottaa+kädestäni.Pitää+sylissäsi.Nyt,+tänäänkin+tässä.💕