Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
InhottavaRealisti
InhottavaRealisti
InhottavaRealisti
Liittynyt 9v sitten
323
aloitusta ·
14591
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Koeta+nyt+Rakas+Ystäväni+muistaa,+että+Sinun+uskottavuutesi+on+kadonnut.+Asepalvelusta+suorittamattomana+Sinun+ei+kannata+huudella+isänmaallisia.+Tosi+paikan+tullen+muut+hoitavat+asiat+puolestasi.+Jos+Sinua+pelottaa,+niin+lupaan+kyllä+lohduttaa+Sinua.+Tarvitsetko+apua?
17.08.2019 12:22
Tsygootista+tulee+ihminen.+Kokeile+näyttää+biologille+tai+kenelle+vain+kuvaa+tsygootista+ja+kysy,+onko+kuvassa+ihmisyksilö.+Oletko+kokeillut?
17.08.2019 12:19
Omituinen+ajatus.+Eiköhän+ihminen+kuitenkin+määrity+suhteessa+ympäröivään+yhteisöön+ja+osana+sitä.+Mahdsollisuudet+vaikuttaa+vaikkapa+omaan+luonteeseensa+ovat+olemattomat.+Luonteesta+seuraavia+käyttäytymisen+piirteitä+voi+vaihtelevasti+hallita,+mutta+aina+ja+kaikilla+sekään+ei+onnistu.
17.08.2019 12:18
Jutullasi+olisi+jonkinlainen+uskottavuusaste,+jos+edes+joskus+kirjoittaisit+rekattuna.
17.08.2019 12:15
Sinä+koetat+idioottimaisesti+vääntää+asiaa+sivuun.+
Kyse+on+siitä,+että+jos+"omantunnonvapauksia"+aletaan+myöntää+yhdellä+perustella,+niitä+on+varmaankin+myönnettävä+sitten+muillakin+perusteilla?+Miten+asia+on?
17.08.2019 12:13
Onko+ihminen+Sinusta+niin+yksinkertainen+olio,+että+vain+biologialla+on+merkitystä?
Kerro+samalla+myös+se,+miksi+biologit+eivät+laajalti+tuomitse+aborttia,+jos+määrittelevät+ihmiselämää+siten+kuin+väität?
17.08.2019 12:11
Katsos+kun+sitä+Jumalaa+ei+paljon+näy.+Te+uskovaiset+vain+VÄITÄTTE+hänen+asioita+haluavan.+Todisteita+ei+löydy+oikein+mistään.
17.08.2019 12:08
Minä+en+kyllä+kovin+helposti+löydä+uskiksen+tuotoksista+mitään+järin+rakentavaa.+Nikillä+tai+ei.
16.08.2019 20:23
Kyllä+minä+annan+Sinulle+huomiota,+Rakas+Ystäväni.+Ongelma+tosin+on+se,+että+-+toisin+kuin+Sinulla+-+minulla+on+rajoja+sen+suhteen,+miten+paljon+ehdin+ja+ennen+kaikkea+jaksan+olla+täällä.+
Kerrohan+rehellisesti:+onko+mieleesi+IKINÄ+tullut,+että+voisit+saada+palautetta+ihan+aiheestakin?
16.08.2019 20:22
Moniselitteiset+lauseet+ovat+kyllä+tekstisi+ongelmista+pienimpiä.
16.08.2019 20:19
Minulla+ei+juuri+tällä+hetkellä+ole+MITÄÄN+halua+skipata+tekstejäsi.+Jos+heität+kommentteja,+joiden+taso+se+mikä+on,+kommentoin+varmasti.+Varsinkin+nyt,+kun+viimeinenkin+uskottavuutesi+on+karissut,+se+on+syytä+paljastaa+muillekin.+
Olet+vuosia+temmeltänyt+täällä+muiden+"ilona",+joten+on+aivan+oikein,+että+saat+siitä+jotakin+palkinnoksi.+Haluat+ja+janoat+huomiota+ja+saat+sitä.+
Kyse+on+siitä,+että+kaltaisesi+kirjoittaja+vain+ei+tarvitse+minkäänlaista+huomiota.+Sinä+olet+vuosia+ilkeillyt+ja+käytännössä+ajanut+täältä+ihmisiä+pois.+Ylläpito+ei+mitään+Sinun+toiminnallesi+halua+tehdä,+mutta+minä+voin+-+elle+nyt+sitten+minua+bannata.+Sitäkään+en+ihmettelisi.+
Koeta+nyt+siis+vain+elää+tilanteen+kanssa.
16.08.2019 18:08
Sinuna+uskis+minä+en+puhuisi+sotatiloista+ja+ihmisten+tappamisesta+mitään.+Sivarin+on+kornia+huudella.+Tai+naisen,+joka+ei+ole+armeijaa+käynyt.+
Jenkkilän+idioottijärjestelmä+hyväksyy+syyttömän+tappamisen,+mutta+ei+aborttia+raiskatulle.+Mieletöntä.
16.08.2019 17:53
Niin+kirkon+oppi+kuin+näkemykset+Raamatustakin+vain+ovat+muuttuneet+aikojen+kuluessa.
16.08.2019 17:49
Minulla+on+tullut+uskiksen+suhteen+mitta+täyteen.+Ärsyttää+tuollainen+joutava+turvanpieksäjä,+josta+ei+tosipaikan+tullen+sitten+ole+mihinkään.
16.08.2019 17:48
Höpön+höpön.+Ihminen+ei+määrity+ihmiseksi+pelkän+DNA:n+perusteella.+Kyse+on+myös+siitä,+puhummeko+ylipäätään+ottaen+ihmisestä+vain+lajina+vai+puhummeko+laajemmin+ihmisyydestä+-+siitä,+mikä+ihmisestä+tekee+ihmisen.+
Jos+määrittelemme+ihmisen+vain+biologian+pohjilta,+tilanne+on+silti+pulmallinen.+Jo+ihmisen+yksittäinen+solu+on+elävä,+joten+sen+suhteen+olet+heikoilla.+Kun+sukusolut+yhdistyvät,+tuloksena+on+jotakin+muutta,+uutta+ja+erilaista.+Se+on+kuitenkin+sitten+sopimuskysymys,+milloin+voidaan+puhua+ihmisestä.+Siitä+asiasta+EI+ole+yksimielisyyttä.+Ei+minkään+ammattikunnan+piireissä.+
Itse+asiassa,+minulle+tuli+hieman+huvittunut+olo,+kun+yhdessä+tekstissäsi+nostit+esille+jälleen+kerran+sen+yhden+biologin,+joka+iloksesi+puhui+ihmisen+kehittymisestä+jatkumona.+Sinulta+unohtuu+TÄYSIN,+että+kyseinen+biologi+oli+ihan+eri+linjoilla+abortista+ja+alkion+ihmisyydestä+kuin+Sinä.+Muistan+asian,+koska+suomensin+kyseisen+tekstin.+Muistuuko+mieleen?
Kun+Sinä+määrittelet+ihmistä+vain+perintötekijöiden+kautta,+Sinä+ITSE+pelkistät+ihmisen+joksikin+muuksi+kuin+mitä+hän+on.+Sinulta+unohtuu,+että+ihminen+on+psykofyysinen+kokonaisuus.+Vaikka+näyttäisit+tsygoottia+miljoonalle+biologille,+he+eivät+takuuvarmasti+väittäisi+sitä+ihmisyksilöksi.+He+käyttäisivät+asianmukaisia+käsitteitä.+
Ja+kuten+AINA,+Sinulla+on+tietysti+tilaisuus+esitellä+nimeltä+biologeja,+jotka+määrittelevät+alkiota+Sinun+laillasi.+Luonnollisesti+he+tällöin+myös+toteavat,+että+he+sen+vuoksi+vastustavat+abortteja+ja+tekevät+sen+tieteen+eivätkä+uskonnon+vuoksi?
16.08.2019 17:47
Jos+OIKEIN+tarkasti+luet+yläpuolella+olevat+jutut,+huomaat+minun+siteeranneen+toista+kirjoittajaa.+Siksi+tekstissäni+on+lainausmerkitkin.+Oletko+ikinä+kuullut+siitä,+mihin+niitä+käytetään?
Joko+olet+valmis+kertomaan,+miksi+et+ole+tullut+suorittaneeksi+asepalvelusta?
16.08.2019 17:37
"Lapset+vielä+opetetaan+sekaisin,+että+ei+ole+miestä+tai+naista,+vaan+henkilö+ja+tästähän+soppa+syntyy,+kun+lapset+kasvavat+homouteen,+vaikkeivat+sitä+olisi+aidosti."
Tuo+on+se,+mitä+ilmeisesti+sanoit.+Tuosta+on+kyllä+tehtävissä+tulkinta,+että+lapsia+tietoisesti+Sinun+mielestäsi+kasvatetaan+homoiksi.+
"No,+luulempa,+että,+jos+on+homopari,+niin+kyllä+näiden+vanhempien+esikuvan+vuoksi+tulee+lapsestakin+homo+väkisin.+Riippuu+aika+paljon+vanhempien+moraalistakin."
Niin+varmastikin+luulet.+Todellisuus+vain+ei+oikein+tuota+uskoasi+ja+kuvitelmaasi+tue.+Vanhempien+seksuaalisuuntautuminen+ei+määrittele+lasten+suuntautumista.+Suosittelen+tutustumista+aiheesta+tehtyihin+tutkimuksiin.
16.08.2019 17:35
Nyt+on+pakko+siteerata+erästä+Suurta+Ajattelijaa:
"Rauhoitu!+Alat+jo+tehdä+kirjoitusvirheitä+kun+vaahtoat."
16.08.2019 15:51
Lue+vastaukseni+15.47.
16.08.2019 15:49
Olen+aivan+rauhallinen.+Teen+tässä+samalla+ruokaakin.+Kuten+sanoin,+en+enää+ikinä+hermostu+Sinun+vuoksesi,+uskis.+Minä+säälin+Sinua.+Onhan+elämä+kovaa,+kun+tuosta+taustasta+käsin+alkaa+kovista+leikkiä+ja+persuillakin+pitää.+On+meillä+isänmaan+kovin+puolustaja+Sinussa,+vai+mitä?+Huvittaa+vieläkin+kukkoilusi.+
Nyt+en+kuitenkaan+enää+viitsi+kommentoida+anolle.+Jos+asiaa+on,+käytä+nikkiäsi.+Jos+ei,+mene+vaikka+lukemaan+jotakin+yleissivistävää.
16.08.2019 15:47
141 / 730