Jutullasi+olisi+jonkinlainen+uskottavuusaste,+jos+edes+joskus+kirjoittaisit+rekattuna.
Höpön+höpön.+Ihminen+ei+määrity+ihmiseksi+pelkän+DNA:n+perusteella.+Kyse+on+myös+siitä,+puhummeko+ylipäätään+ottaen+ihmisestä+vain+lajina+vai+puhummeko+laajemmin+ihmisyydestä+-+siitä,+mikä+ihmisestä+tekee+ihmisen.+Jos+määrittelemme+ihmisen+vain+biologian+pohjilta,+tilanne+on+silti+pulmallinen.+Jo+ihmisen+yksittäinen+solu+on+elävä,+joten+sen+suhteen+olet+heikoilla.+Kun+sukusolut+yhdistyvät,+tuloksena+on+jotakin+muutta,+uutta+ja+erilaista.+Se+on+kuitenkin+sitten+sopimuskysymys,+milloin+voidaan+puhua+ihmisestä.+Siitä+asiasta+EI+ole+yksimielisyyttä.+Ei+minkään+ammattikunnan+piireissä.+Itse+asiassa,+minulle+tuli+hieman+huvittunut+olo,+kun+yhdessä+tekstissäsi+nostit+esille+jälleen+kerran+sen+yhden+biologin,+joka+iloksesi+puhui+ihmisen+kehittymisestä+jatkumona.+Sinulta+unohtuu+TÄYSIN,+että+kyseinen+biologi+oli+ihan+eri+linjoilla+abortista+ja+alkion+ihmisyydestä+kuin+Sinä.+Muistan+asian,+koska+suomensin+kyseisen+tekstin.+Muistuuko+mieleen?Kun+Sinä+määrittelet+ihmistä+vain+perintötekijöiden+kautta,+Sinä+ITSE+pelkistät+ihmisen+joksikin+muuksi+kuin+mitä+hän+on.+Sinulta+unohtuu,+että+ihminen+on+psykofyysinen+kokonaisuus.+Vaikka+näyttäisit+tsygoottia+miljoonalle+biologille,+he+eivät+takuuvarmasti+väittäisi+sitä+ihmisyksilöksi.+He+käyttäisivät+asianmukaisia+käsitteitä.+Ja+kuten+AINA,+Sinulla+on+tietysti+tilaisuus+esitellä+nimeltä+biologeja,+jotka+määrittelevät+alkiota+Sinun+laillasi.+Luonnollisesti+he+tällöin+myös+toteavat,+että+he+sen+vuoksi+vastustavat+abortteja+ja+tekevät+sen+tieteen+eivätkä+uskonnon+vuoksi?
Lue+vastaukseni+15.47.