Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
InhottavaRealisti
InhottavaRealisti
InhottavaRealisti
Liittynyt 9v sitten
323
aloitusta ·
14591
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Väitätkö+siis,+että+suuri+osa+suomalaisista+ON+abortista+samoilla+linjoilla+kuin+Sinä?+No,+siitä+vain+sitten+todistamaan+väitettä?+Minun+perusteluni+väitteelleni+on+se,+että+suuri+osa+suomalaisista+on+liberaaleja+abortin+suhteen.+Muusta+ei+julkisuudessa+ole+merkkejä.+Mikä+on+SINUN+perustelusi+näkemyksellesi?+Mutu?
Tsygootti+on+ihminen+ainoastaan+hyvin+kapeasti+määritellen.+Ihminen+ei+oikein+millään+ole+pelkistettävissä+perintötekijöiksi.+Ei,+vaikka+niin+haluaisit.+Yksilöksi+kasvetaan+ja+kehitytään.+Opitaan.+Tsygootti+ei+itsessään+kykene+tekemään+mitään+sellaista,+mikä+on+oikeasti+YKSILÖLLE+ominaista.+Se+ei+eroa+silmämääräisesti+muista+tsygooteista.+
Abortti+on+raskauden+keskeytys.+Sen+seurauksena+alkio+ei+kehity+ihmiseksi.
15.08.2019 15:47
Minusta+koko+käsite+"uudestisyntyminen"+ei+merkitse+yhtään+mitään.+Se+on+lähinnä+vain+yksi+tapa+korostaa+sen+oman+uskon+erikoisuutta+ja+ainutlaatuisuutta.+Mitenkään+koko+ilmiö+ei+ole+todennettavissa+suuntaan+jos+toiseenkaan.+Minulle+se+edustaa+lähinnä+sitä,+miten+ihan+ihmeellisiä+juttuja+väitetään+uskon+nimissä.+Kuuluu+samaan+kategoriaan+kuin+puheet+Pyhän+Hengen+ohjauksesta.
15.08.2019 15:41
Koetko+olevasi+jonkinlainen+väline+stressin+purkuun,+vai?
14.08.2019 18:23
Mitä?+En+minä+Sinua+ole+kosiskellut.+Minulle+riittä+se,+kun+jaan+tämän+keskustelun+ajoittain+kanssasi.+
Kun+ihminen+ei+mitään+itsestään+kerro,+sille+on+syynsä.+Minä+en+häpeä+kertoa+omaa+ammattiani.+Minä+en+häpeä+kertoa+sitä,+että+minulla+on+perhettä.+En+häpeä+ikääni.+En+koulutustani.+Vaikka+en+kerrokaan+itsestäni+henkilötietoja,+voin+kertoa+kuitenkin+asioita+itsestäni.+Sinä+vain+räksytät.+Sinä+et+ole+täällä+keskustelemassa.+Sinä+pyörit+täällä+periaatteessa+vain+muiden+vaivoina,+jos+sen+suoraan+sanon.+SEKIN+on+surullista.
14.08.2019 18:22
Ajattele.+Tuo+taitaa+oikeasti+olla+parasta+mihin+kykenet.+Kyllä+siinä+kieltämättä+emojia+tarvitaan...
14.08.2019 18:17
Onko+mieleesi+IKINÄ+tullut+sellaista+ajatusta,+että+jokin+osa+Sinuun+kohdistuvasta+kritiikistä+voisi+olla+aiheellista?+Oletko+TÄYSIN+varma+siitä,+että+kun+kinaamaan+ajaudut,+se+on+muiden+syy?+Miten+on?
14.08.2019 18:11
Aika+tavalla+tuttua+on+taas+tuo+Sinun+toimintasi.+On+oikeastaan+hieman+surullista+seurata,+miten+Sinä+olet+jämähtänyt+tiettyihin+toimintatapoihisi.+Minä+näen+kehitystä+ja+muuttumista+lapsissa+niin+fyysisellä+kuin+henkisellä+puolella.+Sinussa+sen+sijaan+en+kykene+havaitsemaan+mitään+merkkejä+minkäänlaisesta+kehittymisestä+oikeastaan+muuhun+kuin+huonompaan+suuntaan.+Se+on++oikeasti+surullista.+Minä+itse+en+viitsisi+käyttäytyä+noin+-+en,+vaikka+siitä+maksettaisiin.
14.08.2019 17:53
Eikö+Puolimatkan+kannattaisi+yrittää+suoraan+puhenjohtajaksi?
14.08.2019 17:46
Oletko+tullut+ikinä+ITSE+käyttäneeksi+mitään+sanaa+solvaamistarkoituksessa?
14.08.2019 17:45
Huoh.+Puhun+uudelleensyntymisestä.+Ymmärrän+suuuuuuuren+ilosi,+kun+joku+tekee+virheen.+Niinhän+elämässä+pitää+toimia.+Se+on+kristillistä+ja+niinhän+me+koulussakin+opetamme+toimimaan!
Koetat+tietenkin+unohtaa+sen,+että+et+pysty+kumoamaan+toteamustani+mitenkään.
suuret+kirkkokunnat+EIVÄT+hehkuta+uudestisyntymistä.
14.08.2019 17:42
Periaatteessa+kyllä.+Sinä+et+itse+asiassa+edes+kykene+keskustelemaan+kenenkään+kanssa.+
Tuohon+Sinä+toki+vastat:
"Vai+pitää+tulla+oikein+keskustella+;DDDDDDD
TRÖÖT!"
Eikö+niin?
14.08.2019 17:39
Antaisitko+esimerkkejä+noista+ryhmistä?
Minusta+täällä+on+paikalla+abortinvastustajia+1-2.+
Abortin+teetättäneitä+ja+sen+vuoksi+masentuneita+täällä+on+vähän.+Itse+asiassa,+en+sitä+ihmettele.+Sinun+palautteesi+on+niin+tylyä,+että+vähänkään+masentunut+ihminen+ei+sitä+viitsi+lukea.+Oikeastaan+siis+pelaat+itseäsi+vastaan+karkottamalla+ne+keskustelijat,+jotka+tukisivat+teorioitasi.+
En+ole+nähnyt+yhdnkään+kirjoittajan+kehoittavan+ketään+aborttiin.+
Juttusi+niistä+Oikeista+Naisista+ovat+äärettömän+lapsellisia.+Jos+ne+ovat+jonkinlaista+parodiaa,+vitsisi+on+jo+vanhentunut+pahasti.
14.08.2019 17:38
Kuten+totesin,+suuret+kirkkokunnat+EIVÄT+hehkuta+jälleensyntymistä.+Etkö+oikein+ymmärtänyt?
14.08.2019 17:33
Anna+nyt+esimerkkejä+keskustelijoista,+joiden+kanssa+Sinä+tulet+hyvin+toimeen?
14.08.2019 17:27
Kaikki+samanlaisia?
14.08.2019 17:26
Uudestisyntymistä+Rakas+Ystäväni+kuules+hehkuttavat+käytännössä+ainoastaan+ne+ryhmittymät,+jotka+sen+aiheen+ympärillä+messuavat.+Suuret+kristittyjen+kirkkokunnat+eivät+koko+aiheesta+suuresti+julista.+
Se+Sinun+"Raamatun+kantasi"+on+vain+yksi+mahdollinen+tulkinta.+Raanatulla+itsellään+ei+ole+mitään+"kantaa".+Raamattu+on+kirja.+Se+ei+ajattele+eikä+muodosta+mikelipiteitä.+Sen+tulkitsijoilla+on+omia+kantojaan.
14.08.2019 17:24
Minun+silmissäni+mummomuori+pesee+esim.+Sinut+keskustelussa,+perustelemisessa+ja+oikeastaan+ihan+kaikessa+täällä+toimimiseen+28-0.+Edustipa+hän+miktä+tahansa+suuntausta,+hän+on+siis+joka+tapauksessa+kykenevämpi+sen+perustelemaan.+Sinun+olisi+ehkä+järkevintä+etsiä+itsellesi+sopivan+tasoisia+keskustelukumppaneita+jostakin+muualta.
14.08.2019 17:22
Mistä+SINÄ+tiedät+olevasi+jonkun+ohjauksessa?
14.08.2019 14:09
Tyhmää+käyttäytymistä+on+rasittavaa+seurata+sivusta.
14.08.2019 14:08
Veikkaanpa,+että+saamme+odottaa+sitä+piiiiiitkääääään...
14.08.2019 14:05
144 / 730