Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
InhottavaRealisti
profiilit
InhottavaRealisti
InhottavaRealisti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
323
Kommenttia
14591
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sinä+kun+olet+keskustelukykyinen+ja+innokas,+antanet+varmaankin+näytteitä+siitä,+miten+olet+MUIDEN+kanssa+sävyisästi+ja+tasokkaasti+keskustellut?+Eikös+vain?
11.04.2020 14:21
Se+on+kyllä+huomattu.
11.04.2020 10:26
Halusit+lähettää+oikein+tuplana?
11.04.2020 10:21
Olennaisempi+kysymys+on+se,+MIKSI+asiat+ovat+noin.
Kyseessä+kuitenkin+länsimaisen+vapauden+ja+vaurauden+esitaistelija+USA?
11.04.2020 10:20
Kommentointisi+juuri+on+sitä+jälkiviisautta.+Kukaan+meistä+ei+tiedä,+mitä+mistäkin+päätöksestä+olisi+lopulta+tarkalleen+ottaen+seurannut.+
Jutuillasi+olisi+enemmän+uskottavuutta,+jos+joskus+kokeilisit+oikeasti+perustella+näkemyksiäsi+tosiasioilla.+Et+taida+siihen+pystyä?
11.04.2020 10:15
Ihmisten+kokemukset+tilanteissa+vaihtelevat.
11.04.2020 10:13
Minä+jo+hieman+odotinkin+saavani+Sinulta+tuollaisen+vastauksen.+Emmehän+me+nyt+toki+täällä+ole+keskustelemassa+saati+väitteitämme+perustelemassa,+vai+mitä?
11.04.2020 10:10
Asioita+on+varsinkin+ennen+muinoin+ollut+rahvaalle+helpompi+perustella+uskonnoilla.+Siksi+uskonnot+olivatkin+suosittuja+varsinkin+hallitsijoiden+keskuudessa.+
Tosiasia+lienee+kaikesta+huolimatta+se,+että+ilman+nykyaikaista+lääketiedettä+kuolleisuusluvut+olisivat+kautta+linjan+erilaiset+-+niin+Koronan+suhteen+kuin+ylipäätään+ottaen+muutenkin.+Toki+lopputulos+on+jokaisen+kohdalla+sama.
11.04.2020 10:09
Emmekö?+Oletko+varma?
Kuvitteletko,+että+demokratiassa+noin+vain+rajoja+suljetaan+ja+ihmisiä+lyödään+karanteeniin?+
Kun+USA+rajat+sulki+jo+ajat+sitten,+auttoiko+se?
Antaisitko+esimerkkejä+Persujen+vaatimuksista+asian+suhteen?
11.04.2020 10:04
Ei+ole.+Minä+ymmärrän,+että+ihmisillä+on+oikeus+erilaisiin+poliittisiin+mielipiteisiin.+
Onko+SINULLA+trauma+siitä,+että+kaikki+eivät+kannata+KD:tä+tai+Persuja?
11.04.2020 09:58
JOS+abortti+on+murha,+millainen+rangaistus+siitä+seuraa+Suomessa?
11.04.2020 09:57
Millainen+hallitusmuoto+olisi+Suomeen+demokratiaa+parempi?
11.04.2020 09:55
Varsin+moni+maailman+valtioista+velkaantuu+villisti.+Ilmeisesti+Persujen+johtama+hallitus+EI+olisi+euroakaan+lisävelkaa+tarvinnut?
11.04.2020 09:54
USA+näyttäytyy+Patmoksen+ystävien+todellisuudessa+maanpäällisenä+paratiisina+-+onhan+Ahvio+enemmän+Republikaani+kuin+amerikkalaiset+itse.+
Realistisemmin+asioita+tarkastelevat+näkevät+tietenkin+asiat+toisin:+USA+ei+terveydenhuollon+suhteen+ole+mikään+Onnela+varsinkaan+köyhille.+Esimerkiksi+rahan+jakaminen+suoraan+kansalaisille+saattaa+näyttää+hyvinkin+hienolta+ja+mediaseksikkäältä,+mutta+se+toimi+on+pikemminkin+välttämätön:+Suomen+kaltaista+hoivaverkkoa+ei+maassa+ole.+Yhteiskunta+piittaa+vähäosaisista+monin+paikoin+vain+silloin,+kun+heidän+ongelmansa+aiheuttavat+ongelmia+muillekin.+Nyt+on+sellainen+tilanne.+
USA+on+tietenkin+suuri+maa:+kuoleisuusluvut+ovat+luonnollisesti+Suomea+suurempia+ja+väkeä+kuolee+muutenkin.+Se,+mikä+minua+itseäni+hieman+ärsyttää+Suomenkin+uutisoinnissa,+on+se,+että+meilläkään+ei+vaivauduta+kertomaan+sitä,+miten+paljon+muuten+kuolleita+on+ollut+tänä+aikana.+Totuus+myöskin+on+se,+että+esimerkiksi+laitoksissa+kuolleista+osa+olisi+kuitenkin+kuollut+pikemminkin+lähiaikoina+kuin+vuosikymmenen+päästä.+
Aika+näyttää+senkin,+miten+USA:ssa+käy.+Maassa+on+hyvin+erilaisia+alueita.+Suurkaupungeissa+on+meno+erilaista+kuin+syrjäseuduilla.+Tälle+palstalle+on+tyypillistä+hötkyillä+ja+esittää+arvauksia+ja+väitteitä.+Minä+ainakin+odottelen+rauhassa,+mitä+tuleman+pitää.
11.04.2020 09:43
Liittyy,+varsinkin+jos+ne+asuinpaikat+ovat+selkeästi+vanhempia+kuin+6000+vuotta,+johon+ROT+on+jumiutunut.
11.04.2020 09:32
Minä+en+väitä+yhtään+mitään.+Minä+nostin+tänne+-+toisin+kuin+Sinä+ikinä+teet+-+ihan+selkeitä+YK:n+ja+sen+edustajien+kannanottoja+julkisuudesta.+Sinun+ongelmasi+on+se,+että+SINÄ+olet+väittänyt+asioita+YK:sta+ja+Sinulla+ei+ole+esittää+yhtään+mitään+tulkintojasi+tukevaa.
Esitän+Sinulle+täälläkin+samaan+tapaan+kuin+tuolla+toisessa+ketjussa+kaksi+kysymystä.+Vastaat+vain+"Kyllä"+tai+"Ei".+Siten+meille+selviää+se,+mihin+Sinä+väitteesi+perustat.
1.+Vastustaako+YK++esim.+sellaisia+aborttilakeja+kuin+Suomessa+on?
2.+Mikäli+vastasit+"Kyllä",+onko+Sinulla+esittää+mitään+sellaista+YK:n+kannanottoa,+jossa+asia+tulee+selkeästi+ilmi?
Noin+helppoa+se+on.
11.04.2020 09:30
Kohdissasi+ei+ole+mitään+epäselvää.+Olet+jauhanut+noita+sanoja+tänne+vuosikausia+piittaamatta+mitään+siitä,+mitä+MUUT+ovat+niihin+sanoneet.+
Helpotetaanpas+urakkaasi...+Esitän+Sinulle+muutaman+yksinkertaisen+kysymyksen.+Niihin+voit+vastata+vain+selkeästi+"Kyllä"+tai+"Ei".+Muuta+ei+tarvita.+
1.+Haluaako+Lääkäriliitto+Sinusta+Suomeen+kireämmät+aborttilait?
2.+Mikäli+vastasit+"Kyllä",+onko+Sinulla+esittää+mitään+väitettäsi+tukevia+kannanottoja+julkisuudesta?
Itse+asiassa+nämä+kaksi+kysymystä+riittävätkin+oikein+hyvin.
11.04.2020 09:23
Oletko+sattunut+huomaamaan,+että+on+löydetty+useampiakin+tuota+vanhempia+ihmisten+kaupunkimaisia+asuinsijoja??
10.04.2020 16:24
Aika+näyttää+sen.+Kuten+täällä+on+MONTA+kertaa+todettu,+tie+pääministeriyteen+voi+olla+Halla-aholla+kivinen.+Seuraaviin+vaaleihin+on+vielä+aikaa.+
Lisäksi+Sinun+kannattaa+TARKASTI+seurata+tapahtumia+Suomessa.+Kuten+olemme+jo+huomanneet,+puolueiden+kannatus+voi+kovastikin+vaihdella.
10.04.2020 16:16
Koetas+nyt+pysyä+asiassa.+Älä+sorru+yksinkertaistamiseen+äläkä+valehtelemiseen.+Siitä+jää+kiinni.+
Lääkäriliiton+kanta+on+se+yksiselitteinen,+mutta+ei+sillä+tavalla+kuin+Sinä+annat+ymmärtää.+Lääkäriliittohan+ei+ensiksikään+puhu+lääkärien+puolesta+eikä+suulla.+Se+ON+lääkärien+etujärjestö+ja+sillä+on+olemassa+ne+eettiset+ohjeet+vain+siksi,+että+lääkärit+työssään+joutuvat+tekemisiin+erilaisten+eettisenoloisten+valintojen+kanssa.+Abortti+on+yksi+sellainen+valinta.+
Vastoin+haihattelujasi+Lääkäriliitonkaan+kanta+ei+ole+aborttien+vastainen.+Eettisissä+ohjeissa+kuvaillaan+ihan+fiksusti+problematiikkaa,+joka+liittyy+moniin+muihinkin+lääkäreitä+kohtaaviin+tilanteisiin+-+ei+vain+abortteihin.+Sinun+kannaltasi+kiusallista+on+se,+että+Lääkäriliitto+ei+Sinun+laillasi+määrittele+jo+alkiota+ihmiseksi+eikä+itse+asiassa+edes+sikiötäkään.+Sinänsä+varsin+uskollisesti+olet+jaksanut+sen+"pikku+linjauksen"+kiertää+ja+unohtaa.+Pisteet+siitä!
Sinulta+"unohtuu"+taas+kummallisesti+myöskin+se,+että+Lääkäriliiton+kanta+abortteja+kohtaan+on+ollut+täälläkin+esillä+LUKUISIA+kertoja.+Itse+asiassa,+myös+uudessa+tekemässäni+avauksessa+Lääkäriliiton+edustajat+kyllä+tekevät+asian+varsin+selväksi.+Periaatteessa+onkin+varsin+uskomatonta,+miten+kylmän+viileästi+jätät+kaikki+kannaltasi+kiusalliset+ulostulot+useiltakin+eri+ihmisiltä+kommentitta+ja+keskityt+jankkaamaan+muutamaa+samaa+virkettä+niin,+että+niihin+on+jo+jokainen+enemmän+täällä+pyörivä+kyllästynyt.+
Sinun+olisi+ihan+hyvä+koettaa+käsittää+se,+että+lääkärit+Suomessa+toimivat+niin+abortin+kuin+muidenkin+lääketieteellisten+toimien+suhteen+niissä+rajoissa,+mitkä+laki+heille+määrittelee.+Tämän+Lääkäriliittokin+toteaa+kyllä+ihan+selvästi:+olet+itsekin+sen+tänne+joskus+esiinnostanut.+Eikö+niin?+Sitä+et+voi+kieltää.+Olipa+yksittäinen+lääkäri+siis+mitä+mieltä+tahansa,+hän+ei+voi+potilaitaan+hoitaa+sen+mukaan+kuin+mitä+itse+haluaa.+Olettaisin+jopa+Sinunkin+käsittävän+seuraukset,+jos+lääkärit+voivat+toimia+oman+päänsä+mukaan.+Ymmärrätkö+sen?
Käytännössä+siis+niiin+syntyneillä+ihmisillä+kuin+alkioilla+ja+sikiöilläkin+on+NE+oikeudet,+mitkä+yhteiskunta+määrittelee+ja+antaa.+Tämäkin+on+yksi+sellainen+seikka,+minkä+unohdat+sinänsä+omituisesti+aina+uudelleen+ja+uudelleen.+Miksiköhän...
10.04.2020 16:14
33 / 730