Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
InhottavaRealisti
profiilit
InhottavaRealisti
InhottavaRealisti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
323
Kommenttia
14591
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ymmärrän+kyllä.+Sinä+taisit+itse+ketjussa+kieltäytyä+ymmärtämästä+sitä,+että+johonkin+väliin+hankittu+ei-toivottu+lapsi+voisi+monin+tavoin+vaikuttaa+ihmisen+elämään.+Siinä+sivussa,+myös+moni+suunnitelma+lasten+hankkimisesta+voisi+muuttua.+
Oletko+edelleen+samaa+mieltä?
19.01.2020 18:21
Et+ole+tullut+huomanneeksi+sellaista,+että+täällä+kukaan+uskovaisena+esiintyvä+tietoisesti+valehtelisi?+Etpä+varmaan.
19.01.2020 11:54
Juuri+tätä+asiaa+minäkin+ihmettelen.+Netin+myötä+ääneen+pääsee+ihan+uskonnollisuudesta+riippumatta+joukko+ihmisiä,+joilla+ei+valitettavasti+ole+sen+enemmän+ymmärrystä+kuin+osaamistakaan+siitä,+mitä+he+julistavat.+Tällä+en+siis+tarkoita+pelkästään+uskonnollisia+ihmisiä.+Aikaisemmin+esim.+lehtien+mielipidepalstoilla+ei+kaikkea+roskaa+julkaistu+ja+keskustelu+pysyi+asiallisena,+vaikka+ajoittain+se+valitettavasti+tarkoitti+käytännössä+myös+jonkinlaista+sensurointiakin.+
Nykyisin+taas+jokainen+halukas+saa+äänensä+kuuluville.+Tämän+palstan+joidenkin+kirjoittajien+toimia+ei+voi+kuin+ihmetellä.+Se+kuva,+joka+muodostuu+uskovista+ihmisistä,+on+äärimmäisen+negatiivinen.+Epäilen+kovasti,+että+jokainen+uskovana+esiintyvä+ei+sitä+täällä+ole.+Toisaalta,+järkyttävää+on+ollut+nähdä+vaikkapa+se,+miten+täyttä+roskaa+mm.+Patmoksen+blogeissa+ihmisille+syötetään+ihan+vakavalla+naamalla.+Totuus+on+tarua+ihmeellisempää.
19.01.2020 11:52
Kyse+on+siitä,+että+tämä+eräs+nimeltä+mainitsematon+ihminen+ei+halua,+että+täällä+on+esillä+avauksia,+jotka+eivät+hänen+todellisuuteensa+sovi.+Siksi+hän+koettaa+kovasti+ärsyttää+ja+sotkea+koko+jutun+ja+itse+asiaan+hän+tietenkään+ei+kantaa+ota.
19.01.2020 11:42
Tekstisi+perusteella+epäilen+sen+aitoutta.+16-vuotias+ei+pääsääntöisesti+kirjoita+noin.
19.01.2020 11:39
Minä+sanoisin+niin,+että+periaatteessa+kaikki+erilainen+tuomioiden+julistaminen+ja+uhkailu+Raamatun+perusteella+on+sitä.+Rehellistä+olisi+aloittaa+aina+lauseet+esim.+sanomalla+"Minä+uskon,+että..."+Sen+sijaan+julistetaan+vain+kylmän+viileästi+asioita+Jumalan+nimissä.
19.01.2020 11:33
Keskustelen+siitä+aiheesta,+joka+näkyy+ketjun+avauksessa.+Onko+sitä+jotenkin+vaikea+ymmärtää?
19.01.2020 11:30
Yllättävää+kyllä+olen+Arto+joiltakin+osin+samaa+mieltä+kanssasi:+ihmisten+pitäisi+mennä+naimisiin+harkitsevasti,+VARSINKIN+jos+lapsia+jo+on+mukana+kuviossa.+Järkevää+ylipäätään+ottaen+olisi+rauhassa+olla+yhdessä+ja+selvitellä,+saako+uusperhettä+edes+toimimaan+vai+ei.+
Tosi-tv+on+oma+lukunsa.+Julkisuutta+hamuavia+ihmisiä+on+kaikissa+piireissä+ja+osa+ihmisistä+vain+ei+oikein..+ymmärrä,+että+kaikki+julkisuus+ei+ole+hyödyllistä.+
Avioerot+voimme+tietenkin+toivomuksestasi+kieltää,+mutta+seuraukset+eivät+ihania+ole.+Sopii+huonosti+demokratiaan,+mutta+teokratiaahan+Sinä+Arto+haluatkin...
19.01.2020 11:04
Miten+asia+nyt+on+Persut:+ONKO+sananvapaus+kovasti+vaarassa+noiden+päätösten+perusteella?
19.01.2020 10:59
Onpas+taas+tuttua,+että+täällä+kovasti+sananvapaudesta+huolissaan+olevilla+ei+ole+MITÄÄN+sanottavaa.
19.01.2020 10:58
Joidenkin+mielestä+näyttää+kuuluvan.
19.01.2020 09:00
Voi+Sinua,+Rakas+Ystäväni...
Sananvapaus+ei+velvoita+keskustelemaan+kenenkään+kanssa.+Sinun+sananvapautesi+pikemminkin+lisääntyy,+kun+minä+en+kommentoi+tekstejäsi+mitenkään.+Sinä+näemmä+ET+kykene+pysymään+poissa+minun+tekemistäni+avauksista,+vaan+Sinun+on+tultava+kärppänä+paikalle+häiriköimään.+
Toimi+nopeasti.+Ryhdyn+ihan+juuri+muihin+puuhiin.+Ehkäpä+Sinun+on+nopeasti+poistettava+tämä+teksti?
Tämä+oli+viimeinen+kommenttini+Sinulle+tällä+erää.
19.01.2020 09:00
Fundamentalistien+ideologia+on+tosiasiassa+aina+samanlainen.
19.01.2020 08:56
Epäilisin+enemmänkin+niin,+että+Sinä+itse+sen+poistit.+Minä+en+ole+moderaattori.+Palautan+siis+mieleesi+tilanteen:
EN+keskustele+kanssasi,+usko.vainen.+Sinua+ei+ole+keskustelijana+minulle+olemassa.
19.01.2020 08:53
Muistathan,+usko.vainen,+että+en+keskustele+kanssasi.+Se+on+osoittautunut+minulle+parhaaksi+toimintatavaksi.
19.01.2020 08:50
Ei+tosiaankaan+ole.+Olet+ihan+oikeassa.+
Ikävin+juttu+on+se,+että+Sinäkään+et+saanut+MITÄÄN+aiheeseen+liittyvää+sanottua.+Pääpointti+on+kitistä+aloituksesta+eikä+keskustella+siitä.+
Toistan+pyyntöni:++Näyttäisitkö+jonkun+vastauksen,+jossa+asia+on+perusteellisesti+käsitelty?+J
Jos+et+pyyntöäni+pysty+toteuttamaan,+se+kertoo+kaiken.
19.01.2020 08:48
Pulma+on+se,+että+"kadotuksesta"+ei+ole+olemassa+MITÄÄN+todisteita.
18.01.2020 10:33
Ahvio+on+jutuissaan+mennyt+niin+äärioikealle,+että+alkaa+saada+kritiikkiä+jo+omiltaankin.+Tämän+havaitsee+nopeasti+blogien+perässä+olevista+keskusteluista.+Meno+blogissa+on+toki+kuin+Pohjois-Koreassa:+kun+Suuri+Profeetta+ja+Tiedemies+puhuu,+muutama+nikki+katsoo+aina+asiakseen+erikseen+kiitellä+häntä.+Kritiikkiinhän+Herra+Ahvio+TIETENKÄÄN+ei+mitään+vastaa.
18.01.2020 10:31
Olisi+korrektia+merkitä,+jos+avaus+on+jonkun+muun+tekstiä.+
Avaus+sinänsä+ei+järin+asiapitoinen+ole.+Tuttuja+puolivillaisia+väitteitä+ja+uskovaisten+pelottelua+ja+vihjailuja+siitä,+miten+KAUHEAAN+suuntaan+yhteiskunta+on+muuttumassa.
18.01.2020 10:28
Näyttääkö+Sinusta+siltä,+että+Republikaanit+ja+Trump+edustavat+jotakin+muuta+kuin+eliittiä?+Rahvastako+varakkaat+Republikaanit+ovat?
Ovatko+aseet+Suomessa+Sinusta+hyvinkin+tarpeen+joka+äijällä?
16.01.2020 18:26
67 / 730