Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
InhottavaRealisti
InhottavaRealisti
InhottavaRealisti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
323
Kommenttia
14591
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ilmeisesti+George+tilanne+on+siis+se,+että+kun+Suomessa+äärivasemmisto+ja+-oikeisto+yhteen+ottavat,+kyse+onkin+ikään+kuin+sisäpiirin+riitelystä+keskenään+-+niinkö?+Ja+kun+Persujen+tilaisuuksiin+eksyy+uusnatseja+mukaan,+kyse+onkin+siitä,+että+Persutkin+ovat+selkeästi+vasemmistopuolue?+Onko+näin,+George?
Luin+muutamia+arvosteluja+tuosta+James+Whitmanin+kirjasta+ja+ainakaan+niissä+ei+mitenkään+erikoisesti+esiin+nousssut+se,+että+hän+olisi+laittanut+asiat+ja+natsismin+nousun+Demokraattien+"piikkiin".+Jos+hän+noin+on+sanonut,+Sinä+varmastikin+täällä+esiin+ihan+selkeästi+nostat+ne+kohdat?+Eikös+vain?+Arvosteluissa+viitataan+enemmänkin+siihen,+että+esim.+rotuerottelu+on+asia,+josta+amerikkalaisten+tulisi+enemmänkin+opikseen+ottaa.+Se,+mitä+puolueet+menneinä+aikoina+ovat+ajaneet+USA:ssa,+on+eri+asia+kuin+nykypäivä.+
"Katsos,+tässä+on+asia,+jonka+Whitman+jättää+pois:+jokainen+rotuerottelulaki+Amerikan+etelässä+1880-luvulta+1950-luvulle+säädettiin+demokraattisen+lainsäätäjän+toimesta,+allekirjoitettiin+demokraattisen+kuvernöörin+toimesta,+ja+toimeenpantiin+demokraattisten+virkamiesten+toimesta...+Eikä+tähän+sääntöön+ole+poikkeusta!+Joten+nämä+eivät+olleet+"amerikkalaisia"+lakeja,+vaan+demokraattisia+lakeja!"
Sinä+varmaankin+todistat+tämän+väitteesi?
Yleisesti+ottaen,+George,+Sinun+olisi+asiallista+koettaa+pysyä+tosiasioissa+eikä+lähteä+yksinkertaiselle+valehtelulinjalle.+Siitä+katsos+jää+ennemmin+tai+myöhemmin+kiinni.
05.01.2020 09:25
Miten+elo+länsimaissa+voisi+muuttua+muuhun+suuntaan+kuin+maallistuneempaan?+Maallistuminen+on+pitemmällä+aikavälillä+vääjäämätöntä.+Jos+länsimaissa+olisi+pysytty+islamilaisten+maiden+tapaan+uskonnon+määrittelemissä+rajoissa,+meno+tosiaankin+olisi+kuin+keskiajalla.
05.01.2020 09:12
Lähtökohtasi+kuitenkin+on+se,+että+Trump+on+loistava+presidentti+ja+kaikin+puolin+hieno+mies.+Hänen+"pikku+virheensä"+eivät+mitään+paina:+se+riittää,+kun+hän+vain+vastustaa+abortteja+ja+"siunaa+Israelia".
05.01.2020 09:08
Trumpin+arvaamattomuus+ja+omapäisyys+ovat+tulleet+lukuisissa+tilanteissa+esille+ihan+koko+hänen+kautensa+ajan.+Se,+että+tätä+toimenpidettä+oli+pitempään+valmistettu,+ei+ole+mikään+yllätys.+Hyvin+todennäköisesti+USA:ssa+kuules+riittää+valmiita+suunnitelmia+ja+toimenpide-ehdotuksia+esim.+vihollisten+eliminoinnista.+Se+arvaamattomuus+tulee+siitä,+että+Trump+reagoi+milloin+mitenkin.
05.01.2020 09:07
Toimintatapasi+ovat+yllä+olevien+tekstien+perusteella+täysin+selvät.+
Minun+nähdäkseni+tämä+asia+on+jo+hyvin+pitkälti+käsitelty.+Tuttuun+tapaan+tämä+muuttui+taas+kerran+joutavaksi+kinasteluksi,+jossa+lopulta+emme+enää+ole+edes+lähelläkään+itse+ketjun+aihetta.+
Tästä+"keskustelusta"+voinee+jokainen+vetää+johtopäätöksensä.+Minun+osaltani+tämä+on+nyt+tässä,+ellei+joitakin+uusia+näkökantoja+esille+nouse.
05.01.2020 09:03
Tekstistäsi+päätellen+on+kovasti+kyseenalaista,+oletko+itse+selvin+päin.
05.01.2020 09:00
MISTÄ+Sinä+sitten+haluat+keskustella?+Teit+avauksen,+jossa+viittasit+evoluutioon,+joten+on+oletettavaa,+että+olet+valmis+aiheesta+myös+keskustelemaan.+Etkö+ole?
Sinulla+olisi+nyt+oivat+tilaisuus+uuden+vuoden+kunniaksi+osoittaa+viisastuneesi+ja+kykeneväsi+normaaliin+kommunikaatioon,+joka+täällä+on+tarpeen.+Kykenetkö+siihen,+vai+onko+tässä+taas+palattava+siihen+edellisen+vuoden+perustilaan+ja+jätettävä+tekstisi+huomiotta?
04.01.2020 15:17
Ihmisen+mieli+on+seurausta+hänen+fysiologisista+ominaisuuksistaan.+Mieli+kehittyy+siinä+samalla+kuin+kehokin+kypsyy+ja+lopulta+myös+rappeutuu.
04.01.2020 15:10
Myöskään+minä+en+solvaa+ketään+uskonnollisin+perustein.+Otan+ainoastaan+kantaa+esitettyihin+mielipiteisiin+ja+niiden+perusteluihin.+
Minä+kuulisin+hyvin+mielelläni+ne+evoluutiokriittiset+ajatuksesi+ja+niiden+perustelut.+Sinä+varmaankin+siis+esität+ne?+Sitten+voimme+puhua+muista+ajatuksistasikin.
04.01.2020 15:09
Talvisodan+lopputulos+on+oma+lukunsa.+Uskonnon+kanssa+sillä+on+hyvin+vähän+tekemistä.
04.01.2020 15:07
Ainakin+minun+silmissäni+kyse+on+siitä,+millä+ja+miten+perustelet+näkemyksesi.+Jos+ainoa+perustelusi+ovat+Raamattu+ja+sen+aikausisidonnaiset+ja+moniselitteiset+näkemykset,+olet+heikoilla.
04.01.2020 15:01
Muut+puolueet+katsos+eivät+tuolaisia+ilmauksia+turhaan+viljele.+Oletko+huomannut?
04.01.2020 14:59
Kiitos+hyvästä+ohjeesta!+Kävimme+jo+vaimon+kanssa+lenkkeilyttämässä+koiramme.+Toivottavasti+Sinäkin+olet+omaa+ohjettasi+noudattanut,
Jos+Sinulla+on+jotakin+uutta+tai+rakentavampaa+sanottavaa,+otan+mielelläni+kantaa+aiheeseen.+Jos+antisi+ei+tuosta+kummemmaksi+muutu,+säästymme+molemmat+tarpeettomalta+ajanhukalta,+kun+Sinä+jätät+viestisi+väliin+ja+minä+mahdollisen+turhan+toiston+kommentoimatta.
04.01.2020 14:58
Trump+kuitenkin+itse+tekee+samoja+ratkaisuja+kuin+edeltäjätkin?+Onko+niin,+että+jos+Trump+jotakin+tekee,+teko+on+hyvä,+mutta+muiden+kohdalla+ei?
04.01.2020 13:38
Älä+viitsi+kiemurrella:+Persujen+johtokin+on+Unkaria+kommentoinut+ja+useampaan+otteeseen.+Eikö+EU-jäsenmaan+asioita+saa+kommentoida+edes+EU:n+puheenjohtajamaan+roolissa?+Mitäpä+sitä+nyt+vaikkapa+lehdistönvapaudesta+piittaamaan?+Niinkö??
"Mistä+joku+persu+tietää+jonkun+itselleen+tuntemattomaan+asioista+sen+tarkemmin?"
Niin?+Miksi+sitä+tarvitsisi+MISTÄÄN+mitään+tietää?+Niinkö?
04.01.2020 13:36
JOS+Unkarin+asioilla+ei+ole+merkitystä,+MIKSI+sen+asioita+on+Persujen+johtokin+kommentoinut?
Eikö+EU+saa+puuttua+selkeisiin+väärinkäytöksiinkään?+Hiljaa+vain+pitää+olla?
04.01.2020 13:33
Jos+tuo+maanpetos+-+uljas+ilmaus?+-+on+niin+selkeä,+miksi+Perussuomalaiset+eivät+jo+ole+käynnistäneet+oikeudellisia+toimia?
04.01.2020 13:32
Olemme+tainneet+kuitenkin+ohittaa+jo+sen+vaiheen,+jossa+Trumpin+kannattajat+mitään+piittaisivat+hänen+teoistaan+ja+sanoistaan.+Heille+kaikki+Trumpin+puuhat+ovat+vain+merkki+hienon+miehen+toiminnasta.
04.01.2020 11:38
Mikä+siinä+oikein+on,+että+te+Persut+ette+kykene+keskustelemaan?
04.01.2020 10:59
Uskotko+Sinä+Arto,+että+Lähi-idän+ongelmat+ratkeavat+aseilla?+Onko+aseiden+käytöstä+ollut+paljonkin+hyötyä?+Onko+niiden+käyttäminen+hyvinkin+"raamatullista"?
04.01.2020 10:57
77 / 730