Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
InhottavaRealisti
InhottavaRealisti
InhottavaRealisti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
323
Kommenttia
14591
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Persujen+kannatus+on+hyvin+lähellä+maksimiaan+jo+nyt.+Ei+se+tuosta+enää+nouse.+Vaaleja+ennen+ei+kannata+liikoja+hehkutta.+Totuus+on+se,+että+Persujen+joukossa+on+paljon+liikkuvia+äänestäjiä+ja+epävarmoja.+Heille+puolueen+kannattaminen+on+keino+protestoida+-+he+kun+kuvittelevat,+että+Persut+ovat+jotenkin+"epäpoliittisia".
28.12.2019 10:31
Jos+Persut+väistelee+hallitusvastuuta,+se+kyllä+huomataan.+Totuushan+on+se,+että+nytkään+Halla-aho+ei+oikeasti+hallitukseen+edes+halunnut.+
Puolueen+ohjelma+ei+kerro+yhtään+mitään.+Vasta+hallituksessa+sitten+nähtäisiin,+minkä+asioiden+suhteen+puolue+olisi+valmis+joustamaan+ja+minkä+ei.
28.12.2019 10:30
Minä+ainakin+odotan+mielenkiinnolla+Persujen+ja+Kokoomuksen+vetämää+hallitusta,+jos+siihen+ajaudutaan.+Sittenhän+näemme,+miten+nuo+kaksi+poppoota+yhdessä+apupuolueidensa+kanssa+junailevat+asiat+kuntoon!+Varmastikin+Persuille+on+äärimmäisen+helppoa+kaapia+kasaan+ministeriainesta!+Huhtasaari+ja+Hakkarainenhan+muodostavat+oikein+KOVAN+YTIMEN!+On+osaamista+ja+kansainvälisyyttä!
Ihan+varmastihan+minunkin++työoloni+koulumaailmassa+paranevat,+kun+maahanmuutto+vain+saadaan+kuriin!+Rajat+kiinni+ja+hoitajien+palkat+nousevat+1000+eurolla+kuukaudessa.+Vähemmän+maahanmuuttoa+ja+vanhuksille+löytyy+heti+10000+lisähoitajaa!+Kun+Halla-aho+murahtelee+pääministerinä,+lapsetkin+välittömästi+alkavat+käyttäytyä+taas+kuin50-luvun+elokuvissa!
Hallelujaa!
28.12.2019 09:33
En+tiedä,+kuka+poistattaa+täältä+avauksiasi.+Ylläpito+on+suoraan+sanottuna+onnetonta+täällä.+Mikä+vain+voi+pysyä+tai+poistua+-+vastoin+järkeä.+
Minusta+Arto+me+juuri+olemme+täällä+keskustelemassa.+Väitätkö+Sinä+itse+tuoneesi+tänne+hyvinkin+ainutlaatuisia+ja+uusia+tuulahduksia+keskusteluun?+Jos+ET+ole+täällä+keskustelemassa,+MITÄ+Sinä+sitten+täällä+mielestäsi+teet?+Jotakin+hyvinkin+"hedelmällistä"?
28.12.2019 09:26
Sinulla+on+hyvin+omituisia+ajatuksia.+Et+kai+Sinä+oikeasti+ajattele,+että+se+todellisuus,+jossa+monissa+islamilaisissa+maissa+eletään,+olisi+hyvinkin+paljon+parempi+kuin+tämän+päivän+Suomi?
"Seksitaudit+ja+ei-toivotut+raskaudet+vähenisivät.+Nuorilla+olisi+enemmän+aikaa+vaikka+harrastaa,+kun+ei+olisi+seurustelupaineita,+eikä+muutenkaan+niin+paljon+paineita."
Niinkö???+Sinä+siis+toivoisit,+että+ulkoisella+pakolla+ja+ankarilla+rangaistuksilla+estettäisiin+seurustelu?+Vanhemmatko+sitten+määräisivät,+kenen+kanssa+avioidutaan?+Samalla+varmaankin+myös+sitten+voitaisiin+hieman+vähentää+TURHAA+naisten+opiskelua?
Naisen+ei+"tarvitse"+mennä+työelämään?+Sinäkö+toisit+tänne+arabikulttuurin,+jossa+mies+automaattisesti+elättää+naisen?
Antaisitko+ystäväiseni+esimerkin+islamilaisesta+maasta,+jossa+asiat+Sinusta+ovat+hyvin+ja+mallikkasti?
28.12.2019 09:24
Tarkennan:+näyttääkö+Sinusta+siltä,+että+islam+on+vaikuttanut+hyvinkin+myönteisesti+tämän+päivän+islamilaisten+maiden+kehitykseen?+Wikipedia+on+mitä+on.+Olettaisin,+että+kykenet+vastaamaan+ihan+itse?
Minä+itse+nimittäin+väitän+niin,+että+jos+kristinuskoiset+maat+eivät+olisi+maallistuneet+ja+uskontoa+jätetty+taaemmaksi+politiikan+teossa,+olisimme+yhtä+takapajuisia+kuin+keskiajalla.+Olisiko+mahdollista,+että+islamilaisissakin+maissa+maallistuminen+edesauttaisi+kehitystä?
28.12.2019 09:18
Sitten+olet+hoitanut+asiasi+hyvin.+Mikäs+siinä.+Ikinä+ei+vain+pitäisi+sitä+omaa+elämäntapaa+yleistää+muitakin+koskevaksi.+Tilanteet+katsos+vaihtelevat.+
Puheitasi+maalittamisesta+en+ymmärrä.+Olettaisin+Sinunkin+käsittävän+vallan+hyvin+sen,+keille+minun+kysymykseni+edellä+oli+kohdistettu?+Yhtä+hyvin+voisin+väittää+Sinun+maalitelleen+minua.
28.12.2019 09:15
Maallistuminen+etenee.+Hyvä.
27.12.2019 15:05
Hyvä+on+muistaa+se,+että+vielä+ei+niin+kauan+sitten+esim.+helluntailaisten+piireissä+jopa+paritanssi+oli+selkeä+synti.+Nykyisinhän+on+uskovaisia+tanssimusiikkia+esittäviä+taiteilijoitakin.
27.12.2019 15:01
Tiedät+reaktioni+lässytykseesi.+Älä+turhaan+käytä+aikaasi+siihen.
27.12.2019 15:00
Innokkaana+keskustelijana+vastaa+vaikkapa+tähän:+JOS+Suomi+olisi+islamilainen+valtio,+muuttuisiko+elämämme+paremmaksi?+Millä+tavoin?
Entä+miten+arvelisit+vaikkapa+tyttöjen/naisten+aseman+paranevan?+Olisiko+seurauksena+mitään+ongelmia?
Ylipäätään+ottaen+haluan+kysyä+tämänkin:+oletko+varma+siitä,+että+islamilaisuuteen+liittyvä+naisen+aseman+määrittely+on+islamia+EIKÄ+arabikulttuuria,+josta+islam+kuitenkin+kumpuaa?
27.12.2019 14:59
Islamillako+ei+ole+mitään+tekemistä+kadonneiden+suuruuden+päivien+kanssa?
27.12.2019 14:56
Minustakin+olisi+mielenkiintoista+kuulla,+miten+aborttia+kovasti+vastustavat+ihmiset+omaa+elämäänsä+elävät.+Jos+esimerkiksi+joku+väittää,+että+lapsen+elättäminen+on+tukien+varassa+hirveän+mukavaa,+olisi+reilua+kuulla+myös+väitteen+esittäjän+omasta+elämästä!
27.12.2019 14:54
Miksi+kysyisin?+Heillä+on+sentään+rohkeutta+kirjoittaa+tunnistettavasti,+esim.+Sinulla+ei+nytkään+ole.
27.12.2019 14:50
Ymmärrän+logiikkasi,+koska+välttelet+hankalia+keskusteluja.+Hyvässä+muistissani+ovat+tilanteet,+joissa+Sinä+aloitat+jonkin+jutun+väittämällä+jotakin+totaalisen+provosoivaa+ja+kun+tarkennuksia+ja+perusteluja+kysyy,+liukenet+paikalta.
27.12.2019 14:50
Kyse+on+siitä,+voidaanko+mitä+tahansa+väittää+todeksi,+kun+se+"netissä+lukee".+Ymmärrätkö?
27.12.2019 14:48
Mitä+tahansako+pitää+voida+sanoa+ja+kenelle+vain?
27.12.2019 14:47
Enpä+tiedä+tekstistäsi.+Minä+katson+EN+ole+roikkunut+täällä+koko+joulua.+
Olen+kuitenkin+yleisesti+ottaen+Arto+pettynyt+siihen+tapaan,+jolla+Sinäkin+keskustelua+nykyisin+käyt.+Sinä+vain+heität+tänne+jonkin+provosoivan+väitteen,+joka+useimmiten+on+lisäksi+napattu+joskin+"oikeasta+mediasta".+Todellista+keskustelua+et+ole+vamis+kuitenkaan+sitten+käymään+vaikkapa+noiden+väitteiden+luotettavuudesta.+
Oletko+täällä+keskustelemassa+vai+provoilemassa?
27.12.2019 11:26
Ajoittain+olen+itsekin+pohtinut+sitä,+miksi+ihmisistä+osa+täällä+niin+valtavasti+aikaa+käyttää.+Olen+joutunut+pohtimaan+myös+omaakin+ajankäyttöäni+kriittsesti+siinä+suhteessa.+
Itse+asiassa,+järkevämpääkin+tekemistä+taisi+löytyä+juuri+nyt.
27.12.2019 09:57
Halla-aho+on+käytännössä+kupla,+joka+odottaa+puhkeamistaan.+Jussi+tietää+tämän+itsekin.
27.12.2019 09:55
83 / 730