Hämis+sentään+saa+seksiä+ensin,+sen+jälkeen+voikin+antaa+paljon+anteeksi.
En+tokikaan+kaikkia,+kirjoitin+"miksi+valkoinen+nainen+aina+ja+kaikkialla,+vain+pientä+osuutta+lukuunottamatta,+rähjää+valkoiselle+miehelle+milloin+mistäkin.+",+eli+on+se+pieni+osuus+täysipäisiä+naisia,+ne+taitaa+kaikki+kannattaa+perussuomalaisia,+jotka+ei+vihaa+valkoista+miestä+kuin+ruttoa.+Muiden+puoluelajien+naiset+vihaa,+siltä+se+ainakin+näyttää.+Naisvihasta+on+ihan+turha+puhua+maassa+jossa+hyvinvoivat+naiset+tekee+jatkuvasti+oman+rotunsa+miehille+pelkkiä+vihatekoja,+Mieti+tosiaan+itse+keksitkö+jonkun+muun+naislajin+kuin+valkoinen+nainen+joka+samassa+määrin+hyökkää+oman+rotunsa+miehiä+vastaan?+Et+keksi+kun+semmoista+ei+ole.No+et+sitten+vissiin+nähnyt+minun+kommentteja+siitä+viimeisimmästä+"murhatusta"?+aseistettu+ja+vaaralliseksi+luokiteltu+etsintäkuulutettu+alkaa+kaivaa+asetta+penkin+alta,+sitä+ennen+ei+talttunut+etälamauttimeen+eikä+totellut+käskyjä.+Kerro+miten+muuten+olisi+poliisi+siinbä+tilanteessa+voinut+toimia?+Helppo+arvostella+kun+ei+itse+ole+tilanteessa+jossa+olisi+voinur+seurauksena+olla+useita+kuolleita+poliiseja+ja+siviilejä.+Sensijaan+ei+siitä+näy+missään+kommentteja+kun+viisivuotias+valkoinen+poika+ammuttiin+kun+erehtyi+pyöräilemään+naapurinsa+nurmmikolla,+arvannet+kai+miksi?+Tuo+on+hirveän+hauska+pätkä+varmaan+likimain+kaikista+länsinaisista,+jenkkipersu,+siis+ihan+tavallinen+valkoinen+mies,+saa+tiilestä+päähän+ja+sehän+naurattaa+makeasti+kaikkia:https://twitter.com/SmashCM79/status/1300341535716802561Tuollaista+siis+nykyään+jenkeissä,+varmaan+kohta+täälläkin+mutta+ei+kaikki+aleta+pelkiksi+uhreiksi.
Juu+en,+hali+;)