Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Osallistu keskusteluihin kirjautumalla palveluun.
Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnuksia?
Rekisteröidy
Keskustelu24
profiilit
Harmaaritari
Harmaaritari
Harmaaritari
Liittynyt 9v sitten
1574
aloitusta ·
20803
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
pst,+kuuma+vinkki,+olisikohan+ExN38+ja+kaappi+olleet+jo+pitkään+parisuhteessa,+siis+avio-+tai+avopari+joka+vain+vedättää+meitä+täällä+vuoronperään+ja/tai+porukalla+ihan+vain+huvituksekseen?
05.05.2017 20:49
Joo,+henkisen+kasvun+reppureissaamisesta+voisi+syntyä+myötätuntoa+herättävä+mielikuva+väsyneestä+naisraukasta+taapertamassa++vuorenrinnettä+ylös+gurua+tapaamaan.+Todellisuus+onkin+se+että+eukko+makaa+haarat+levällään+jossain+epämääräisessä+kämpässä+paikallisten+pantavana:
http://www.rantapallo.fi/matkailu/suomalaisnaisia-kuvaillaan-helpoiksi-kaadoiksi-matkustavat-seksin-perassa/
Kun+se+palaa+suomeen+ja+kävelee+vähän+vaikeasti+kiltti+&+naiivi+mies+kuvittelee+että+paikat+tosiaan+kipeytyivät+terveellisessä+vuorikävelyssä.+Ei+voisi+olla+kiltti+&+naiivi+mies+enemmän+väärässä.
05.05.2017 20:40
Nyt+sitten+vaan+Pertti+murskaavaa+teoriaa+kehiin,+onko:
a)+ExN38+väärällä+kuvalla+ja+siis+sittenkin+kaappi+asialla
b)+Onko+kaappi++oikeastinainen+(ExN38+jonka+kuva+siis+oikea)
c)+joku+muu+vaihtoehto,+mikä?
05.05.2017 20:30
Se+onkin+kummallista+että+sama+reikä+jolla+ei+ole+minkäänlaista+itsekunnioitusta+siellä+reissaillessaan+nousee+valtavaan+arvoon+täällä+kotimaan+kamaralla+heti+kun+kone+laskeutuu.+Treffipalvelusta+löydetyn+kiltin+miehen+tulee+kohdella+sitä+reikää+kuin+prinsessaa+tai+jos+ei+kohtele+tulee+tylysti+hyljätyksi.+Reiällä+kun+on+valinnanvaraa+valitettavasti+niin+jos+se+kiltti+perheenisä+-tyyppinen+mies+laukoisi+treffeillä+"Haluan+nussia+sua+tänään"+olisi+se+suorastaan+pöyristyttävää,+sen+kaltaiset+ehdotukset+on+varattu+jännille+ja+ulkomaalaisille+miehille+joille+reikä+on+tietysti+vapaasti+käytettävissä.
05.05.2017 20:22
Sitähän+saa+itsekukin+luulla+ihan+mitä+haluaa,+foliohattuisuudessa+ei+ole+mitään+hävettävää+nykyään+kun+likimain+kaikki+muutkin+ihmiset+ovat+aikalailla+sekaisin.+Paitsi+tietysti+minä+:D+Nyt+pitää+lähtä+nukkumaan,+antoisia+hattuiluja+palstalle+itsekullekin.
04.05.2017 22:49
Niin+no+siinähän+se+ongelma+onkin+kun+niihin+ei+tutustu+missään+"vahingossa"+vaan+vaatisi+aktiivista+hakemista+joka+menettely+taas+sitten+toisi+epäsopivia+naisia+niin+paljon+kohdattavaksi+että+ehtisin+niiden+kanssa+pilata+itseni+siinä+etsiessä+enkä+olisi+enää+sopivan+arvoinen+jos+sen+viimein+löytäisin.
04.05.2017 22:47
Ei+vaan+haluaisin+kestävän+suhteen+ja+nimenomaan+vapaaehtoisuuteen+perustuvan,+se+on+ihan+eri+asia+kuin+semmoisen+miehen+suhde+joka+ei+anna+mahdollisuutta+perääntymiseen.+Minä+annan+liiankin+helposti+siihen+mahdollisuuden+kun+välttelen+esim.+semmoista+että+laitetaan+lusikoita+liian+aikaisin+samaan+laatikkoon+ja+nainen+sitten+pitää+sitoumiskammoisena+kun+olen+halunnut+pitää+asiat+niin+että+ilman+vaurioita+voi+helposti+lähteä+jos+haluaa.
04.05.2017 22:34
Riittää+se+ehkä+hetken,+sen+verran+että+panemaan+pääsee+mutta+ei+kiinnosta+pelkät+panot.
04.05.2017 22:19
Ei+kun+nimeomaan+en+ole+kun+ei+minun+luonteessa+ole+tuota+jännittävää+impulsiivisuutta+ja+vaikka+olen+verbaalisesti+hyvä+tekemään+vaikutuksen+siinä+on+myös+sitten+se+kääntöpuoli+että+lataa+sitten+varmaan+myös+enemmän+odotuksia+yhteiseen+elämään.
+Sanotaanko+nyt+vaikka+niin+että+jos+sosiaalisesti+aktiivinen+nainen+tulee+seurueeseen+jossa+olen+mukana+se+minun+puheliaisuuden+ja+sosiaalisuuden+perusteella+saattaa+helposti+ehkä+tehdä+päätelmän+että+tässä+on+jännittävä+mies+jolla+aina+tapahtuu+ja+jolla+laajat+sosiaaliset+piirit.+Todellisuudessa+taas+sitten+kun+olen+paljon+omassa+rauhassa+viihtyvä+enkä+mitenkään+menevä,+en+sitä+naistakaan+24/7+varmaan+jaksaisi+katsella+niin+se+tavallaan+väärän+mielikuvan+perusteella+sitten+huomaisi+luoneensa+suhteen.++Siinä+on+myös+vielä+se+että+jos+siinä+porukassa++sattuisi+olemaan+joku+hiljaisempikin+introverttinainen,+minulle+paljon+paremmin+sopiva+se+taas+ei+sitten+kiinnostu+tai+ainakaan+näytä+kiinnostustaan+kun+kuvittelee+minun+olevan+luonteeltani+niin+paljon+erilainen+kuin+mitä+hän+itse+on.
04.05.2017 21:50
Myönsinkö+muka+olevani+ätmi+tuossa+tai+korotinko+itseni+ytmiksi?+En+näe+mitään+ristiriitaa+tuossa+aiempiin+kommentteihini+koska+siinä+mielessä+toki+olen+ytmi+että+kiinnitän+kyllä+naisten+huomion+positiivisessa+mielessä+kun+ne+näkevät+minut.+Varmaan+aika+helpostikin+saisin+suhteen+aikaiseksi+jos+vain+sellaista+alkaisin+hakemaan+mutta+aivan+yhtä+varmasti+nainen+jo+aika+piankin+huomaisi+tylsän+tavallisuuteni+ja+haluttomuuden+lähteä+sitä+muuttamaan+jännittävillä+irtiotoilla.+Kun+tavallinen+arki+ei+tarjoaisikaan+niitä+jännittäviä+käänteitä+mitä+nainen+odotti+tulisi+aika+jutella+niin+parempi+kun+en+edes+lähde+tarjoamaan+itseäni+sen+parisuhderulettiin.
04.05.2017 21:30
Nuo+kuvailemasi+asiat+mainiosti+on+riittäneet+useimmille+naisille+vielä+-50,+-60,+-70,+-80+ja+-90+-luvuilla,+sitten+tuli+vuosituhannen+vaihde+ja+näin+feminismin+ja+kaikenlaisen+muunkin++lyötyä+lävitse,+tuli+suvaitsevaisuus,+visiot+kansojen+rauhaisasta+yhteiselosta+ja+suomimuijillekin+kuvitelma+kansainvälisyydestä+niin+että+ne+ajattelee+aina+saavansa+jonkun+jännittävän+ulkkiksen+tai+vähintäänkin+edes+kihelmöivän+jännämiehen+jonka+elämästä+ei+vauhtia+ja+vaarallisia+tilanteita+puutu.+Näin+muuttui+kotimainen,+valkoinen+heteromies+jolla+ei+ole+edes+rikosrekisteriä+kuolettavan+tylsäksi+jossa+ei+ole+mitään+esiteltävää+tyttökavereille.+
Puutteettomuutesi+on+siis+puute+nykyään,+teitä+ja+meitä+miehiä+jotka+voisimme+tarjota+naiselle+väkivallattoman,+turvallisen+suhteen+mahtuu+kolmetoista+tusinaan+eikä+meissä+ole+mitään+suominaista+kiehtovaa,+ei+voi+hoivata+kun+ei+ole+ongelmia+eikä+saa+jännästi+pelätä+koska+tulee+nyrkistä+niin+ei+suomilortto+vaan+jaksa+meitä+valita.+Sen+irtopaneskelutkin+tarjoaa+paljon+enemmän+jännitystä+ja+jutunaiheita+tyttöjen+saunailloissa+kuin+meidän+kanssa+suhteeseen+ryhtyminen,+mitä+jännää+meistä+voisi+kenellekään+kertoa?+ei+mitään.
04.05.2017 21:02
Tietysti+olisin+hyvä+"saalis"+millä+tahansa+markkinoilla+mutta+jos+vain+huomaisin+että+olen+naiselle+vain+"saalis"+taitaisin+päästää+sen+jatkamaan+metsästelyjään.
04.05.2017 20:26
En+nyt+tarkoittanut+mitään+jatkuvaa+juopttelua+tai+kauheita+kyykkyjä,+sen+verran+vain+että+hetkeksi+voi+saada+hyvän+fiiliksen.+Eihän+kukaan+alkoholia+tai+muitakaan+päihdyttäviä+juttuja+käyttäisi+jos+niillä+ei+hieman+saisi+todellisuudesta+irtaantunutta+oloa+mutta+joo,+toki+voi+elää+ilmankin+ja+moni+elääkin,+ei+ne+päihteet+ole+välttämättömyys+eloon+jäämisen+kannalta+kuten+ei+myöskään+rakkaus.
03.05.2017 23:07
En+minä+ole+ilkeä+mutta+ne+heinäsirkat+ovat,+monet+euroopan+naiset+joutuvat+sen+vielä+karvaasti+kokemaan.
03.05.2017 22:53
Ruoka,+juoma+ja+jonkinlainen+katto+pään+päällä+pitää+hengissä,+kun+niihin+lisää+päihteet++voi+olla+hetken+onnellinen+ja+jos+saisi+vielä+rakkautta+osakseen+voisi+olla+onnellinen+koko+ajan.+Koska+naiset+on+viimeksi+mainitun+kilteiltä+&+kunnollisilta+palstamiehiltä+kieltäneet+lienee+aika+turha+kysellä+miksi+täällä+on+niin+paljon+naisvihaa.
03.05.2017 22:49
Johtuisikohan+se+osittain+siitä+kun+ne+sai+vötkylämiehensä+lähetettyä+eurooppaan?+No++nyt+se+heibnäsirkkaparvi+on+täällä+ja+saa+vajotettua+euroopan+samalle+tasolle+kuin+se+on+ollut+vuosisatoja+sitten,+ranskassahan+heimosodat+ovat+jo+nykypäivää.
03.05.2017 22:25
Sinäpä+sen+sanoit,+euroopan+kehitykset+huippuvuodet+tosiaan+ajoittuvat+aikaan+jolloin+naiset+on+saaneet+sopivassa+määrin+vapauksia+ja+koulutusta,+jotkut+huippuyksilöt+jopa+tappiin+asti+mutta+kuitenkin+naisen+rooli+on+ollut+enimmäksen+äidillinen,+onnellisia+perheitä+ja+niiden+isiä+rakentamassa+kehittyvää+eurooppaa+ja+niiden+hyvien+äitien+rooli+on+olut+ehkä+jopa+merkittävämpi+loppupelissä.+Nythän+sitten+feminismin+vallattua+länsimaat+on+rappioituminen+ollutkin+nopeaa+ja+vuosisatainen+uurastus+saadaan+tuhottua+yhdessä+sukupolvessa.
03.05.2017 21:57
Joo,+paistetut+muikut+perunamuusin+kanssa,+ai+ai+kun+on+hyvää.+Tai+muikkukukko,+tai+savusiika...nälkähän+tässä+tulee.
03.05.2017 21:48
Siika+ja+muikut+jäi+tosiaan+multa+mainitsematta.+On+siika+tosiaan+hyvä+kala+kieltämättä.
03.05.2017 21:35
Toki+jotkut+naiset+ovat+myös+matemaattisesti+lahjakkaita+ja+loogisia+mutta+useimmiten+niin+että+heiltä+onnistuu+esim.+sisustushommien+suunnittelu+paremmin+kuin+kuin+miehiltä+kun+on+enemmän+värisilmää+ja+muuta+mutta+sitten+kun+pitää+alkaa+hommaamaan+tarvikkeita+ja+toteuttamaan+on+mies+parempi+siinä+vaiheessa.+Useimmissa+kulttuureissahan+on+yhäkin+niin+että+hyväksytään+ne+molemoien+luontaiset+ominaisuudet+ja+syntyy+onnellisia+perheitä+ja+ihmisiä+sitä+kautta.+Näissä+"kehittyneissä"+länsimaissa+avioero-,+mielenterveysongelma-,+lasten+huostaanotto+jne.+tilastot+pullistelee+enemmän+kuin+ikinä+ja+iso+osa+ihmisistä+popsii+masennuslääkkeitä+kuin+karkkia+niin+en+itse+ainakaan+pidä+tätä+"kehitys+kehittyy"+-juttua+kaikin+puolin+uskottavana.
03.05.2017 21:33
979 / 1041