Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
nähty.on
profiilit
nähty.on
nähty.on
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
3577
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+kait+varaus+sinänsä+estä+olemasta+riippumaton,+päinvastoin+Truppihan+on+itse+niin+rikas,+että+voisi+olla+halutessaan+täysin+riippumaton.+
Totuus+on+kuitenkin+se,+että+ajaa+juurikin+jo+valmiiksi+hyvässä+asemassa+olevien+asioita+pontevasti+,+samalla+vesittäen+mm.+terveydenhuollon+uudistuksen+jonka+nimenomainen+tarkoitus+oli+taata+jokaiselle+amerikkalaiselle+edes+perusterveydenhuolto.+Truppia+on+hyvä+fanitella+täältä+suomesta+kun+on+kelakortti+takataskussa.+Otetaan+esimerkiksi+vaikkapa+tuiki+tavallinen+sydämmen+ohitusleikkaus+sen+todellinen+hinta+on+alkean+noin+15+000+euroa++,+Insuulikynät+hintahaitari+ilman+kelan+erityiskorvattavuutta+20-+60+euroa+kappele+kun+suomessa+erityiskorvattavuudella+saat+kolmella+eurolla+kolmen+kuukauden+kynät,+listaa+voisi+jatkaa+loputtomiin....
10.09.2017 15:00
Seta-humppa,+ihan+tuntematon+käsite+minulle.+Minulla+kun+ei+tuon+setan+kanssa+ole+mitään+tekemistä.+
Koivula+voi+käydä+keskustelua+vaikka+hamaan+maailmnatappiin,+lopultahan+se+tosin+muuttuu+monologiksi+kun+ei+ketään+enää+kiinnosta.+
Laki+kuitenkin+on+ja+sitä+ei+Koivulakaan+pysty+muuttamaan.+Laithan+tehdään+aina+tarpeesta+aivan+kuten+meillä+on+uskonnonvapauslaki+ja+sananvapauslaki.+Seksuaalinen+tasa-arvohan+kuuluu+kaikille+ei+vaan+Koivulan+kaltaisille+eli+siitä+on+kyse.+Yhtä+hyvillä+perusteilla+kuin+Koivula+haluaisi+tuon+lain+romuttaa+voitaisiin+sitten+alkaa+myös+kaventamaan+hänen+uskonnonvapauttansa+ja+sananvapauttaan+,+olisikohan+se+Koivulan+mielestä+sitten+sitä+tasa-arvoa+jonka+hän+kyllä+hyväksyy+:o
10.09.2017 12:00
Näinpä.+Ei+Ahvio+sillai+typerä+ole+sen+lauluja+laulat+jonka+leipää+syöt.
10.09.2017 11:35
Uskovainen,+kirjoita+kuule+ihan+sillä+nickillä+kun+kaikki+sinut+noista+heitoista+kuitenkin+tunnistaa.
10.09.2017 11:32
Ei+kait+tuo+sinänsä+hänen+politiikan+tekemiseen+vaikuta+.+Jos+kaikki+eronneet+poistettaisiin+eduskunnasta+niin+eipä+sinne+taitaisi+montaa+jäädä.+
Ei+sillä,+ettenkö+pidä+selkärangattomana+temppuna+tuollaista.+Olisi+nyt+malttanut+ensin+erota+ennekuin+uutta+alkaa+katella.
10.09.2017 11:30
No+Susanna+on+nyt+saannut+esittää+"kriittikkiä"+joten+siinä+mielessä+luulisi+hänellä+suurimman+tuskan+hellittäneen.
Hän+kannattaa+kyllä+tasa-arvoa+omien+kirjoitustensa+mukaan+mutta+ilmeisesti+kyseessä+on+Koivulan+omaversio+tasa-arvosta+jossa+kuitenkin+voisi+edes+vaivihkaa+jotakin+minimaallista+vähemmistöä+sorsia.+
Käsittämättömin+asia+tuossa+on+ehkä+se,+että+hän+on+itse+nainen+ja+luulisi+siten+paremmin+ymmärtävän+tasa-arvon+.+Olisi+Susannaltakin+jäännyt+AMK-+tutkinto+suorittamatta+jos+ei+ennen+häntä+olleet+naispolvet+olisi+tasa-arvoa+hänelle+ajaneet.
10.09.2017 11:21
Koettaisit+vaan++rauhottua.+Tuo+satiiri+meni+varmaan+siinä+vähän+pieleen+kun+"päästelit+ittes+liian+tyhjäksi"+Toisekseen+kuinka+moni+on+tavannut+"Pipsa+papin"+ne+muutamat+naispapit+jotka+olen+elämäni+varrella+tavannut+ovat+olleet+kyllä+ihan+asiallisia+ihmisiä.
10.09.2017 10:47
Totta.+Toinen+olisi+myös+mikä+tuli+mieleen+,+että+näitä+alettaisiin+kääntämään+noille+pakolaisille+heti+kun+ne+saapuuvat+vastaanottokeskuksiin+ja+niille+jaettaisiin+joka+päivä++paksut+nivaskat+pakolliseksi+lukemiseksi+niin+luulen,+jotta+olisi+tuo+"mamu"+ongelma+nopeasti+hoidettu.
09.09.2017 18:54
Ei+paha+:D+
Atrain+on+vissiin+laitettu+välillä+huilille.
09.09.2017 18:48
Näinhän+se+menee+.+Olihan+siinä+työnteossa+ihan+erillainen+"syke"+silloin+kun+velkaa+oli+niin,+että+itseäänkin+hirvitti.+Eli+tietyllä+tavalla+on+saavuttanut+sellaisen+no+jos+nyt+ei+aina+muista+tavattoman+tyytyväinen+olla+niin,++ehkä+joku+sisäinenrauha+on+saavutettu.
09.09.2017 18:46
No+tuliko+asia+sen+valmiimmaksi+?
09.09.2017 18:38
"kirjoittelin+joskus"+(perhana)
Kirjoittelijan+joskus
09.09.2017 18:35
Joo+olen+huomannut+saman+kirjoittelin+joskus.+Toisaalta+ihan+ymmärrettävä+väärin+käsitys,+kyllähän+tuo+ihan+minun+tekstiltä+vaikuttaa++:P+No,+ei,+kirjoitan+vain+tällä,+tosin+joskus+en+jaksa+kirjautua.
09.09.2017 18:33
Eiköhän+enemmänkin+niinku+väkitukko+itku-iikka+.
Kaiken+päivää+räksyttää+eri+nickkeillä+ja+kiukuttelee+milloin+mistäkin.
09.09.2017 18:13
Näinpä.+Toisaalta+tuon+raja+on+hyvin+häilyvä.+Onko+se,+että+haluaa+oman+asunnon+ja+sen+lisäksi+kesämökin+jo+ahneutta+tai,+että+uusii+autonsa+muutaman+vuoden+välein.+
Enkä+tässä+tarkoita+suinkaan+ketään+syyllistää+nimittäin+ihan+mahdun+itsekkin+tuohon+mitä+kuvasin.+
Ihmisen+sellainen+ihan+perusvika+taitaa+olla+juurikin+se,+että+liian+harvoin+tuntee+olevansa+tyytyväinen+ja+en+nyt+tarkoita,+että+kuvittelisi++jonkun+tavaran+suoranaisesti+tuovan+sen+onnen+vaan,+että+ainahan+sitä+yleensä+ihminen+suunnittelee+jotakin+uutta.
09.09.2017 18:06
Mahtoi+olla+aika+normikäytäntö+tuohon+aikaan+sillä+erotuksella,+että+nainen+sai+varmaan+pitää+itseään+onnekkaana+jos+johti+avioliittoon+eikä+ikuiseen+häpeään.
09.09.2017 16:58
Mikä+tämän+kirjoituksen+tarkoitus+on+?
09.09.2017 16:51
http://www.nic.funet.fi/pub/doc/bible/html/finnish/1933,38/1Moos.34.html#1
Koko+tarina,+enpä+ole+tuota+varmaan+sitten+nuoruuteni+viimeksi+lukenutkaan+:)
09.09.2017 16:48
Mikäköhän+ihme+vimma+tällä+kirjoittajalla+on+panna+ihan+kaikkea.
09.09.2017 16:44
Kyllä+Mooseksen+ensimmäisessä+kirjassa+kuvataan+sellainen+tapahtuma,+että+ensin+tapahtuu+makaaminen+ja+sitten+vasta+vaimoksi+pyytäminen.
09.09.2017 16:43
100 / 179