Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
nähty.on
profiilit
nähty.on
nähty.on
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
3577
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+ilmankos+se+jotenkin+kalskahtikin+tutulta+;)
13.03.2017 11:05
Näinpä,+ei+kannata+purra+ruokkivaa+kättä,+ehkä+kirkollakin+alkaa+olla+muuta+mielessä+kuin+avustaa+näitä+lahkoja.
12.03.2017 07:12
No+hienoa.Toivottavasti+saat+sieltä+hengenheimolaisia+homovihallesi+ja+naisten+ali-arvioimisille.
Helluntailaiset+ovatkin+hyviä+oikean+polun+näyttäjiä.+Suurin+osa+vanhoja+addikteja+ja+elämänsä+ryssineitä,+sieltäpä+se+on+sitten+ihan+uudesti+syntyneena+hyvä+ponnistella
Voi+tietty+olla+,+että+Jeesukselle+om+selittämistä+hänhän+muistaaksi+luonehti+toimintaa+sanalla+ukokultaisuus.
12.03.2017 07:09
Toki+teen+tiliä+mutta+missä+kohtaan+valehtelen,+en+missään.
Fundamenttalisti+uskovat+tässä+vihkimisasiassa+vetoavat+siihen+Raamatun+avioliitto+käsitykseen+mutta+kun+ei+niillä+kestä+usein+persusta+edes+itsellään+kun+on+erottu+jne.+puhumattakaan+sitten+jostain+"yleisestä+linjasta"
Eli+tuossa+se+kaksinaismoralismi+viimeistään+paljastuu+ja+juurikin+se,+että+toisin+kuin+maailmalla+missä+muslimi-jihadistit+pitää+valtaa+te,+ette+ole+valta+asemassa+ja+villi+veikkaus,+ette+enään+koskaan+tule+olemaan.+Jos+olisitte+ei+meno+kovinkaan+poikkeaisi+noista.
Te+uskon+uhrit,+vainotut+yms.+mitä+nyt+ikinä+keksittekään+juurikin+olette+niin+olevinaan+hyviä+ihmisiä+vaikka+tunnen+monia+ihan+umpi+ateistejakin+ihmisiä+joiden+sydän+on+enemmän+kultaa+kuin+teidän+muutaman+jakeen+Raamatunlukijoilla+ja+bonuksena+ne+on+vieläpä+rehellisempiäkin.
12.03.2017 06:27
Vaikka+ne+sinua+kuinka+kiusaisi+niin+ei+voi+kuule+mitään.+Tähänkin+aamuun+herättiin+tasa-arvoiseen+suomeen+ja+elämä+jatkuu+radallaan+vaikket+sinä+hyväksyisikään+naisia+tasavertaisiksi.
Toisinaan+tulee+elämässä+hetki,+että+joutuu+vaan+tunnustamaan+tosiasiat.+Suomen+tytöille+ja+naisille+,+ei+tee+edes+tiukkaa+tunnustaa+;)+Hieno+asia+meillä+on+juurikin+tuo+sukupuolten+tasa-arvo+vaikka+ei+ihan+täydellinen+mutta+sanoisin,+että+maailmalla+vertailussa+kyllä+pärjätään.
Ei+kannata+aloittajan+kaltaisista+välittää.+Tosimies+ei+nimittäin+naista+alista+tiukankaan+paikantullen+eikä+valikoi+Raamutusta+sopivia+jakeita+ja+niillä+päähän+lyö+kun+itse+ei+ole+täydellisyys+niiden+muiden+jakeiden+kohdalla.
12.03.2017 06:04
No+laittappas+ne+kohdat+tässä+missä+a+)+Raamattu+selkeästi+kieltää+naisilta+pappeuden+b+)+Pappeuden+sellaisena+kuin+se+ajassamme+on++määritelmän
12.03.2017 05:46
Tuollaisesta+tuskin+saa+mitään+markkinahäiriötä+aikaan,+uskaltaisin+väittää,+että+vaimo+pystyisi+samaan+ja+ei+edes+tarvisi+kalaan+lähteä+vaikka+järvenrannassa+ollaankin+.+Eli+sinänsä+aika+pikku+määrä.
Tämä+mitä+nyt+seuraavaksi+sanon+saa+vähintään+kaikki+helluntailaiset+takajaloilleen+mutta+kyllä+Raamattu+on+tavallaan+kansantarua,+ihmisten+elinkertomuksia.+Ei+kait+helluntailaiset+ota+Kalevalaakaan+ihan+tosissaan,+eli+kertomukset+on+hyvin+väritettyjä.
Joskus+noin+15+v+sitten+minulla+oli+aivan+voi+sanoa+umpiateisti+työkaveri+joka+kuitenkin+aiheesti+halusi+puhua+minä+en+koskaan+tehnyt+tykö+;)+toki+jos+ajatellaan+tielleellisesti+kaikkea+(tulee+jopa+tieteenkuvalehti)+niin+mitään+muuta+ei+sitten+olisi,+mutta+toisaalta+olenko+hävinnyt+jotain+oleellista+kun+olen+siinä+"lapsenuskossa"+ja+toivossa+elännyt+ja+aina+elämäni+ja+kaikki+tilanteet+hoitanut+.+Koskaan+en+ole+tuputtanut+kenellekkään+uskoani+,+en+edes+silloin+kun+kun+olin+avustustöissä,+aina+se+riisikuppi+meni+sen+edelle.
11.03.2017 22:59
Niin+no+Raamatustahan+ei+löydy+ihan+selkeää+kielto+miksei+nainen+voisi+olla+pappi+,+se+on+teidän+omaa+"sovellusta"+jopa+Paavali+kirjoitti+"kolleegoistaan"+hyvään+sävyyn.
Toisaalta+jos+ajatellaan+ylipäätänsä+nykyajan+pappeutta+niin+Raamattuhan+ei+sellaista+tunne.
11.03.2017 22:39
No+toivottavasti+ei+ihan+nähdä+tällaista.+Kaukana+nämä+tietyt+fundamenttalisti+piirit+ei+siitä+kuitenkaan+ole,+tarvittaisiin+vain+sopiva+tilaisuus+(ei+kiinnijäämistä)+ja+pari+kassillista+kiviä.
Sairainta+tässä+lienee+se,+että+naamioivat+sen+jopa+joksikin+lähimmäisen+rakkaudeksi,+no+niinkuin+olen+sanonut+ja+maailmaa+nähneenä+enemmän+näillä+fundamenttalisti+krisuilla+on+yhteitä+islamili-+jihadistien+kanssa+kuin+meidän+tavallisten+luterilaisten.
11.03.2017 22:33
No+tuo+on+kieltämättä+itsellekkin+asia+mikä+on+ei+hyväksyttyvien+listalla.+Tavallaan+kirkko+pitää+näitä+lestaadiolaisia+suojissaan+,+tukee+taloudellisti+jne.
Kun+sitten+koko+karmeus+paljastuu+kyseisestä+liikkeestä+niin+piispat+antavat+puolivillaisia+lausuntoja+"ei+ole+kirkonkanta"+Tuo+oli+todella+paha+homma+kirkolta+!
Homot+voi+puolestani+tehdä+ihan+mitä+haluavat,+siinähän+on+kuitenkin+kyse+aikuisista+ihmisistä.
11.03.2017 22:27
Uskaltaisin+väitää+näin+jos+tiukille+laitetaan+;)
11.03.2017 22:20
Kaikkia+pitää+auttaa.+Uskontoon+katsomatta.
Joka+vuosi+mitä+olen+täällä+ollut+ns.+paluumuuttajana++eli+noin+10v+tehdään+ukko+porukalla+polttopuita+viedään+niitä+sitten+jokaiseen+tupaan+missä+tiedetään+niitä+tarvittavan,+ei+kysellä+uskooko+joku+tai+ei.
Kylältä+tullessa+jokainen+autolla+liikkuvalla+poimii+kaikki+jalan+olevan+mummut+ja+papat+kyytiin+,+se+on+asia+jota+ei+edes+kenenkään+tarvitse+sanoa+erikseen.
Aina+katsotaan,+että+tiet+on+aurattu+pihaan+jne.+Ihmisesten+huolehtiminen+lähtee+nimenomaan+siitä+omasta+pihapiiristä.+
Ei+ne+suuret+hankkeet+ole+maailmallakaan+ihan+tyhjästä+lähteneet,+yleensä+hyvin+pienestä+;)
11.03.2017 22:13
Niin+toisaalta+jos+ei+olisi+tuota+elämänjatkumoa+niin+ei+tarvisi+puhua+homoistakaan+;)
Ja+itseasiassa+eläinkunnassahan+on+moniakin+lajeja+jossa+homoutta+esiintyy,+eli+emme+ole+ainoita+vaikkakin+ihmisilläkin+jo+tuhansia+vuosia+vanha+historia+silläkin+saralla.
11.03.2017 22:03
Ei+ole+pelkoa+tuollaisesta+kun+ei+tämä+meikäläisen+työnteko+kiinnosta+edes+teitä+pesunkestäviä+suomalaisiakaan,+ennemmin+roikuttu+kaljabaareissa+kun+tulette+tänne+maalle+karjaa+kasvattaan.+Liha+teille+kyllä+sitten+kebab-+kioskilla+illan+pääteeksi+maistuu.
11.03.2017 19:03
Pertsalle+pitää+antaa+ropsit+siitä,+että+hän+on+aidosti+sitä+mitä+,+mitä+moni+palstalainen+ei+tee.+
Tuollaista+ihmistä+voi+ihan+rennoinrantein+jopa+kunnioittaa+toisin+kuin+moni+palstan+ihme+"käärmeitä+ja+valehtelijoita"
11.03.2017 19:00
Elätkö+sinä+tässä+yhteiskunnassa+?
No+todellakin+silloin+kyse+on+tasa-arvosta.+Naisilla+tulee+olla+ihan+tismalleen+saman+oikeudet+kuin+meillä+miehilläkin+ja+kenenkään+pappeutta+ei+varmasti+tee+pahaksi+se+mitä+siellä+pöksyissä+on+tai+silloin+on+katsojassa+vika.
11.03.2017 18:57
No+naura+vaan+.+Huvittavintahan+teissä+umpirasisteissa+on+se,+että+itsekkin+elette+valtioon+pussiin.+Eli+sieltä+sossusta+ja+kelasta+vaan+haetaan+kun+ei+viitsitä+edes+yrittää+vaikka+melkeempä+maailman+parhaassa+maassa+eletään+noin+tasa-arvon+kannalta.+
+
Ei+ihan+oikeasti+tarvitse+olla+ruudinkeksijä+kun+tuon+näkee+esim.+svl-län+mielenosoitukset+perjataina,++jätkillä+käsivarren+mittanen+rikosrekisteri+eli+ei+huolta+palkkatöistä+ja+ollaan+keskellä+päivää+heiluttamassa+lippuja.+Edes+minulla+vaikka+nykyään+olen+yksityisyrittäjä+ei+aikaa+ole+niin,+että+voisin+lähtee+arkena+osoittamaan+pahaamieltäni+:D
11.03.2017 18:41
Niin+jonkunlaista+suojaa+,+eihän+tuo+mitään+todellista+suojaa+ole.
Totuus+pitää+tunnustaa+jopa+tässä+kristinuskon+asiassa+vaikka+se+ei+aina+välttämättä+ole+mieluista.
11.03.2017 18:25
Nyt+ammuit+kyllä+niin+pahasti+metsään,+et+pakko+nauraa+:xd
Noin+niinku+ylipäätänsä+olen+kriittinen+ihminen+ja+jotain+lienee+silläkin+asialla+tekemistä+et+15v+todellakin+kuljin+avustustöissä+maailmalla.+Tiedätkö+maailma+?+Muutakin+mitä+näkee+porstuasta+:D+Suosittelen....
No+helpotetaan+nyt+vähän+noina+vuosina+no+murto-osan+olin+kirkon+ulkomaanavussa+,+eli+suurimmaksi+osaksi+ei+edes+uskonnolla+ollut+mitään+väliä+:d+joten+en+oikeen+mikään+kaiken+suvaitsevainen+uskiskaan+ole+:xd
11.03.2017 18:21
Niin+no+mikäs+sitten+on+se+oikea+seurakunta+ja+Jumalansana+?
11.03.2017 18:15
131 / 179