Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

6837

  1. Sanojensa+mittainen+mies.+Sellainen+vaikutelma+hänestä+tuli.+Ei+suostunut+julkisuuden+riepoteltavaksi,+pysyi+pienenä+ja+oli+siksi+suuri...
  2. Ei+se+maskin+käyttö+minustakaan+mikään+kohtuuton+toive+ole+jos+siitä+katsotaan+olevan+hyötyä+ainakin+sen+osalta+ettei+itse+tartuta+muita.Työelämässä+siitä+on+enemmänkin+riesaa+kun+on+kuunnellut+näitä+hoiva-+ja++sosiaalipuolen+työntekijöitä.+Maskia+kun+pitäisi+vaihtaa+monta+kertaa+päivässä+jotta+se+toimisi+niinkuin+on+tarkoitus.+Itse+täydensin+varastoani+kun+apteekissa+käväisin.+Kiitos+Neeasa+tuosta+vinkistä,+särkylääkkestä,+hyvä+tietää+vastaisen+varalle..))+Vielä+en+ole+särkylääkkeitä+käyttänyt+paitsi+silloin+kun+noidannuoli+"vei+jalat+alta"+ja+minulle+tarjottiin+kolmen+lääkkeen+setti.+Yksi+niistä+oli+Panacod,+josta+seurasi+jollekin+sairaanhoitajalle+huumekoukku.+No.+Minä+pääsin+kuiville+ja+noidannuolikin+laukesi..))+Siitäkin++on+jo+aikaa...Nyt+kun+yritän+toteuttaa+tätä+suursiivoustani+olen+muistellut+ynnämuun+käyttämää+"imurointisovellusta",++että+kävellytän+koiraa..))+Vähän+se+keventää+puuhaa,+joka+ei+kuulu+omiin+lemppareihini.+Krouvimpia+kotitöitä+tehdessä+on+ollut+pakko+huomata+lihasvoiman+vähäisyys,+olikohan+niin+että+se+putoaa+jopa+prosentin+vuodessa,+25+ikävuoden+jälkeen+-+siis+ellei+sitä+vastaan+mitenkään+taistele+ja+oma+taistelutahtoni+on+aina+ollut+vähäinen+?Kyllä+syksyn+tulo+tuli+nyt+ainakin+minulle+selväksi+kun+ensimmäinen+keltainen+lehti+lensi+rapulle+kun+mattoja+ravistelin+ja+eteeni+avautui+vaikuttava+näytelmä:++iso++lintuparvi+peitti+"koko+taivaan".++Ei+ollut+mikään+järjestäytynyt+tapahtuma,+olikohan+mielenosoitus+meneillään..?))+Linnut+säntäilivät+sinne+tänne+kuin+olisi+isompikin++hätä+kysymyksessä+ja+äänikin+oli+melkoinen.+Siitä+ja+silhuetista+tunnistin+linnut+kurjiksi.+Ennen+ne+tunnisti+selkeästä+auramuodostelmasta.Tänään+sentään+tuli+aurinko+esiin,+heti+aamusta.+Sovelias+päivä+ulkona+liikkumiselle.+MInä+jätin+vielä+puutarhakalusteet+paikoilleen+kun+on+luvattu+poutasäätä,+lämpöäkin,+ja+odottelen+vierasta+"pihatapahtumaan"...Hyvää+jatkoa+alkanelle+viikkolle,demeter1
  3. Kiitos+teille+maissii,+huru+ja+Paloma+ansiokkaista+kirjoituksistanne,+jotka+palauttivat+uskoni+siihen,+että+asiallista+keskustelua+palstalla+voidaan+käydä.+Että+voidaan+keskustella+ilman+että+persu+on+taas+syyllinen+kaikkeen,+Marin+on+messias,+suuri+pelastaja+Suomenmaalle.Katselin+äsken+Marinin+haastattelun+Ykkösaamussa.+Hyvin+hänet+on+marnoitu+omassa+aatteessaan..))++Siis+ihan+vilpitön+tunnustus+nuorelle+ihmiselle,+joka+on+oppinut+operoimaan+Isojen+poikien+kuvioissa+tuntemalla+lait,+toimivaltansa+rajat+ja+tarvittessa+käyttämään+selkänojanaan+hallitusta,+sosiaalidemokraaatinen+liikettä,+yhteistyötä+asiantuntijoiden+kanssa,+tietenkään+unohtamatta+selkeää+viestintää,+joka+on+aivan+omaa+luokkaansa+poliittisten+toimijoitten+joukossa.+Kuten+jokainen+voi+aavistella+Marinin+piinaviikot+ovat+vasta+edessäpäin+ja+todella+toivoisi,+että+hän+selviäisi+niistä+ehjin+nahoin.+Opposition+tykitys+tulee+olemaan+rankkaa+ja+uutisten+mukaan+oikeistopuolueet+ovat+lisänneet+kannatustaan+eikä+vain+meillä+vaan+muuallakin...