Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

6837

  1. Että+mielenkiitoisia+aloituksia+luvassa,+Paloma+?..))Uskon+aiheisiin+ja+siihenkin,+että+vaikka+henkilöön+menevät+arvostelut+eivät+olisi+mukavia,+hyvä+aihe+kutsuu+myös+niitä+"samanhenkisiä"+kirjoittajia+ketjuun.+Tarkoitan+siis+itse+aiheesta+kiinnostuneita.En+tiedä+onko+viisasta+hätistellä+ketään+pois+tai+asettaa+suukapulaa+kenellekään.+Jos+menee+tolkuttomaksi+niin+siirrytään+kulisseihin..))Niin+ainakin+me+"raukkikset"+tehdään,+kun+ei+jakseta+seurata+tapahtumien+kulkua...Minusta+kyllä+viimeaikaiset+ketjut+ovat+soljuneet+paremmin.+Vai+näyttääkö+vain+siltä,+kun+ei+ole+itse+joutunut+myrskyn+silmään+?
  2. Onpa+kiva+todeta,+että+SkillaN+on+taas+omalla+paikallaan,+jakamassa+hyvää+mieltä+meille+kaikille+!+Pahalta+tuntui+tuo+Anonyymin/Anonyymien+"osallistuminen",+vaikka+hyvin+tiedetään,+että+arvostelu+kertoo+enemmän+arvostelijasta+kuin+arvostelun+kohteesta.+Ihmettelen,+ettei+ylläpito+puutu+tuollaiseen+asiattomuuteen.Kuljen++muutenkin+jälkijunassa+näissä+Noja-tuolin+tapahtumissa.+Kirjaketjut+ovat+vieneet+minut+mennessään+tuolla+isolla+puolella,+ja+jos+sinne+jää+suustaan+kiinni,+niin+siihen+se+nettiin+varattu+aika+sitten+meneekin.Eihän+näissä+omissa+askareissa+nyt+ole+paljon+esiteltävää,+ihan+tavallista+arkea+koronan+varjossa.+Huolta+aiheuttavat+tietysti+läheisten+lisääntyneet+vaivat,+vanhoillehan+niitä+pakkaa+tulla...Lenkille+kun+tein+lähtöä,+alkoi+rankka+räntä/vesisade.+Täytyy+kai+turvautua+näihin+telkkarista+tuleviin+jumppaohjelmiin+tai+tehdä+niitä+ihan+omasta+päästä.+Yleensä+olen+kyllä+päässyt+lenkille,+joskin+reittiä+on+pitänyt+vähän+muuttaa,+kun+golffarit+ovat+tulleet+kentälle,+metsäautotie,+jolla+olen+kulkenut,+kiertää+golfkentän+laitaa...Mukava+ja+huojentava+löytö+oli+minulle+tuo+Suomi.fi-sivusto,+jossa+voi+antaa+sähköisen+valtuutuksen+omien+asioidensa+hoitoon.+Annoin+sen+pojalle+ja+nyt+apteekkiasiat+sujuvat,+ei+tarvitse+hänenkään+jonottaa,+kun+lääkkeet+ovat+koottuna+ja+noudettavissa,+kassan+kautta+pitää+tietysti+kulkea...))Kauppa-asiat+sujuvat+entiseen+malliin,+mutta+kaipaan+kyllä+asiointia+kaupoissa,+vaikka+en+mikään+soppailija+olekaan.+Asianmukaisia+suojamaskeja+tuntuu+kyllä+löytyvän+ainakin+meidän+apteekista,+mutta+katsotaan+nyt,+hankinko+niitä.Mahdollisimman+mukavia+kevätpäiviä+kaikille+!demeter1
  3. Juuri+noin+ajattelen+itsekin,+Miksu,+indentiteetistä,+jos+sitä+alkaa+itse+kovasti+rakentamaan+voi+seurata+tuo+päälleliimaus,+jonkin+piirteen+korostaminen.+Ja+se+on+tietysti+eri+asian+kuin+jonkin+piirteen+korostuminen..))+Täytyy+varmasti+yrittää+saada+noita+täällä+mainittuja+Mazzarellan+kirjoja+käsiinsä.+Viimeinen+häneltä+on+minulla+"Elämän+tarkoitus",+2017.Kiperiä+kysymyksiä:+jos+ihminen+"valitsee"+identiteettinsä,+niin+millä+perusteella+?Olisiko+se+arvokysymys+?+Ja+identiteetti+muodostuu+arvojen+pohjalta+ilman+suuria+ponnistuksia+?+Ainakin+tällaisen+laiskan+ihmisten+identiteetti..))Tunsin+erään+terapeutin,+jonka+oppien+mukaan+"kaikki+mikä+ihmisessä+korostuu,+on+luettava+vastakohdakseen".+Aika+pitkälti+olen+samaa+mieltä...Ainakin+omien+kiivailujeni+takana+on+aina+löytynyt+epävarmuutta+ja+nykyisin+hyväksyn+epävarmuuden+ikäänkuin+ihmisyyteen+kuuluvana+ja+katson+sen+olevan+enemmän+kuin+vahvat,+kiveen+hakatut+mielipiteet+ja+varmuudet.+Vaikka+niiden+puutteessa+takariviin+joutuukin..))
  4. Hei+Miksu+ja+tietysti+muutkin+kirjoista+kiinnostuneet..))Kiva+nähdä+tuo+valtava+innostus,+mikä+sinusta,+Miksu,++välittyy+kun+kerrot+lukemastasi.Vaikka++kirjailija+Eila+Pennanen+-+muistaakohan+häntä+kukaan+?+-+totesi+joskus,että+lukeminen+on+elämisen+korvike,+ajattelen,+että+korvike+voi++joskus+olla+niin+voimallinen+että+se+riittää+hyvin+vahvan+elämäntunnon+lähteeksi..))Tuo+Francis+Fukuyama+vaikuttaa+kiinnostavalta,++lisätään+listalle..))+Ehkä+pitää+harkita+noita+E-kirjoja,+kun+kirjastojen+varaan+ei+voi+laskea.Tuo+identiteetin+haku+ja+pohdinta+näyttäisi+nyt+olevan+kovasti+pinnalla.+Globalisaation+vaikutusta+?++Kun++-80-luvulla+nähtiin+vaivaa+omien+juurien+etsimisestä+ja+löytämisestä.+Kehitys+kehittyy,+vai+?+..))Kirjat+ovat+minusta+kiinnostava+ja+turvallinenkin+keskustelun+aihe+jo+siksi,+että+siinä+se+huomiota+hakeva+ja+kilpaileva+"minä"+väistyy+taka-alalle,+pienenee+sopivan+kokoiseksi+ja+näkee+itsensä+suhteessa+isompaan+kokonaisuuteen.Vaikka+keksittiinhän+tuolla+toisessa+ketjussa+huomautella+siitäkin,+että+kirjoittaja+kertoi+kirjojen+sijoittelusta+omassa+kodissaan..))+Taisinpa+minäkin+kertoa,+mutta+takariviläinen+nyt+ei+ole+niin+kiinnostava,+että+häneen+kannataisi+tuhlata+ruutia..))Sana+on+täällä+kuitenkin+vapaa+ja+sitä+vapautta+sitten+kukin+käyttää+oman+tuntonsa+ja+luontonsa+mukaisesti,+hyvässä+ja+pahassa.+Sääntöjen+vastaiseen+kirjoitteluun+ei+ylläpito+näköjään+puutu.Mutta+yritetään+jatkaa+ja+pysyä+omalla+linjalla...Vaikka+oma+lukemiseni+on+nyt+katkolla+arjen+askareitten+vuoksi,+kiinnostus+kirjoihin+ei+häviä+ja+hyvät+kirjavinkit+ovat+aina+tervetulleita.Lukemisiin...