Vapaa kuvaus

Aloituksia

42

Kommenttia

107

  1. Öitä Mies.

    Rauhallisia ja rentouttavia unia jos sais.
    Ikävä
    5
    233
  2. Vois mennä nukkuu

    mut en mene vielä. Mites siä? Onko unihiekat silmillä vai nakit silmillä?
    Ikävä
    7
    233
  3. Tuosta rallista....

    Mitenkä porukka liikkuu puskista ja mettänreunoista aina uuteen paikkaan. Oma autoko jätetään jonnekin pellolle ja sit k
    Ikävä
    4
    232
  4. Joku pöljä suojelusenkeli

    Oli taas matkassa, kun ajoin niinkuin ääliö ja ohittelin kurveissa. Jossainvaiheessa lähtee kortti tai henki. Ei voi mit
    Ikävä
    8
    231
  5. Keskisormee jomottaa!!!

    Ei pysty nukkuu😥.
    Ikävä
    5
    228
  6. Totanoin....

    Millä vaihteella ja kierroksilla lähtis karstat pakoputkesta mies? Oon saanu ristiriitasia ohjeita. 🚗💥
    Ikävä
    3
    221
  7. Ehtoota sinne!

    Mennäänkö lauantaina huvipuistoon?
    Ikävä
    6
    216
  8. Se olis huomenna

    sitten: https://youtu.be/fKopy74weus Millä mielin mies?
    Ikävä
    1
    213
  9. Otin lonkeron mies.

    A. Le Coq 🆒 Mitä sulla kädessä?
    Ikävä
    5
    198
  10. Blondit.............

    Mä ainakin syön ja nukun. https://youtu.be/9K7rmxjk5RQ 😀
    Ikävä
    0
    193
  11. Miks ei oo tänään

    tällä mitään kivaa alotusta jota kommentoida? Muutenkin omituinen olo. Onko sulla mies jännä olo?
    Ikävä
    3
    190
  12. Meni kaikki voimat

    mies, kun joutu ajelee sateisessa Helsingissä. Ei vaan sovi mulle. Haittaks kun nainen ei osaa suunnistaa vaan päätyy ai
    Ikävä
    3
    178
  13. Nyt peukku sitten!!!!

    Että auton katsastus menis läpi! Vaihoin pyyhkijätki!
    Ikävä
    2
    176
  14. Hyvää Yötä mies!

    Nätti ilta tuli vaikka aamulla oli toivoton sumu.
    Ikävä
    1
    174
  15. Palautu mieleen yks tilanne

    menneisyydestä. Oltiin eräällä kuistilla. Minä olin hieman yskäinen. Sulla oli pölyä nenäkarvoissa ja mua kiusas kokoaja
    Tunteet
    2
    169
  16. Millä mielin iltaan?

    Oliko antoisa päivä vai menikö hermot? https://youtu.be/hoXodGinqnc
    Ikävä
    0
    158
  17. No ei tullut sitä

    aivoverenvuotoo vielä vaikka oireet oli samat. Ei ollu kiva pyssäillä tiellä kun ei voinu ajaa. Mukava tapa lähtee sinä
    Ikävä
    1
    141
  18. Pannaas tälle illallekin

    piste tästä näinnikkään •
    Ikävä
    2
    130
  19. Huomenta Mies!

    Huono yö oli. Joku hyypiö taskuparkkeeras motskariansa klo 2.45 mun makkarin ikkunan alla.
    Ikävä
    1
    129
  20. Tanssitaan mies!

    https://youtu.be/1Upj_Ib30K4 Hyvin ymmärtää sanoja vaikka vieras kieli tässä.
    Ikävä
    0
    123