Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kuusenjuuret
profiilit
Kuusenjuuret
Kuusenjuuret
Vapaa kuvaus
Aloituksia
37
Kommenttia
6146
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+tietenkään.
12.10.2017 18:34
Miksi+niin+tekisit?
12.10.2017 18:32
Komppaa+täysillä?+Hänellä+on+paljon+hyviä+ajatuksia,+mutta+en+tietenkään+kaikessa+komppaa+häntä+sen+paremmin+kuin+sinuakaan.
12.10.2017 18:29
En+ota+kantaa.
12.10.2017 18:10
No+enpä+ottanut.+Kerroin+vain+vastauksen+kysymykseen,+mitä+varten+peräsuoli+lähtökohtaisesti+on.+Sinä+aloit+kysellä+seksistä.
12.10.2017 17:53
Tämä+alkaa+nyt+mennä+vähän+absurdiksi,+mutta+kysynpähän+nyt+kuitenkin.+Meneekö+sinun+ulosteesi+edes+takaisin+peräsuolessasi+ennen+ulostuloa?
12.10.2017 17:42
Kysyt+nyt+väärältä+ihmiseltä.+Saatko+sinä?
12.10.2017 17:29
Ei+taida+olla+minun+asiani+suositella+mitään.+Käsittääkseni+sinne+työnnetään+penis+seksuaalisen+nautinnon+saamiseksi,+ei+elimen+sulamiseksi+tai+salakuljetettavaksi,+sen+toisessa+päässähän+on+ihmisen+loppuosa,+joka+ikävästi+jäisi+roikkumaan+näkyviin+molemmissa+tapauksissa.+Kiva+nikki+sinulla.
12.10.2017 17:20
Tässä+tietoa+Wikipediasta,+jos+siitä+on+apua:+Peräsuoli+(lat.+rectum)+on+paksusuolen+loppuosa,+jonka+kautta+uloste+ja+ilma+poistuvat+peräaukosta.
Siinä+lienee+sen+ensisijainen+tehtävä.+Mutta+sitä+voi+käyttää+myös+mm.+salakuljetukseen+ja+lääkkeiden+ottamiseen.
12.10.2017 17:07
"Jos+lähdetään+tuolle+linjalle+että+pitäisi+jotakin+tietää+erityisesti+jostakin+jotakin+joka+on+vakaumuksen+vastaista+niin+säkin+voit+ottaa+siinä+tilanteessa+luettavaksesi+vaikka+koraanin."
Jos+lähtisin+keskustelemaan+koraanista,+niin+ehkä+tutustuisin+siihen+vähän+tarkemmin.+Tietoni+siitä+on+niin+yleistietoa,+etten+voisi+mennä+tekemään+kovin+kummoisia+tulkintoja+tai+syytöksiä+sitä+vastaan.
"Uskovat+jopa+väittävät+ettei+ilman+uskontoa+voi+ihminen+elää+tai+raamatun+lukua."
Ehkä+jotkut+väittävät.
+
"Ainoastaan,+kun+tiedän+sen+sisällöstä+hiemankin+niin+se+vähäkin+tieto+on+saanut+minut+ateistiksi+ja+hämmästelen+että+nykyisin+on+vielä+uskovia+jotka+todellakin+pitävät+hyvin+ristiriitaisuuksia+ja+julmuuksia+täynnä+olevaa+raamattua+jonakin+kaiken+totuutena."
Sinun+hämmästelemisesi+on+aivan+sallittua.+Saanko+kysyä,+mikä+siinä+tiedossa+erityisesti+on+saanut+sinut+ateistiksi?
12.10.2017 13:10
Kovasti+monet+taas+minun+aikanani+eivät+pitänet+matematiikasta,+monet+eivät+pitäneet+uskonnostakaan,+ruotsinkielestä+puhumattakaan.+Toiset+eivät+pitäneet+liikuntatunneista,+varsinkin+tiettyyn+ikään+tultuaan.+Toiset+eivät+pitäneet+musiikista,+jotkut+inhosivat+käsitöistä.+Meitä+on+niin+moneksi.
12.10.2017 13:03
"Tuolla+tyrkyttämisellä+saatte+uskovat+vain+vihat+niskaanne.+Lue+itse+koraania+tai+sellaista+mikä+on+sulle+vakaumuksen+vastaista.+Ihan+kuin+raamatussa+lukisi+kaikkea+mitä+jokaisen+ihmisen+tulisi+tietää.+:)+"
En+yritä+tyrkyttää+mitään,+mutta+tätä+taitaa+nyt+olla+turhaa+minun+yrittää+selittää.+Minä+en+lue+koraania,+enkä+käy+siitä+keskusteluja+juurikin+sen+takia,+että+en+tunne+sitä+uskontoa+niin+hyvin,+että+voisin+sanoa+siitä+kovinkaan+paljon,
"Mikä+on+sellainen,+joka+on+jäänyt+väliin+raamatusta?!+Voitko+siis+kertoa+sen+minulle?+Siis+mulle+on+täysin+sama+mitä+raamatussa+lukee+vaan+siitä+tässä+on+kysymys+mihin+sitä+käytetään+ja+se+on+tässä+kai+se+pääasia,+kuten+tuo+että+homoseksuaalisuus+on+syntiä+vaikkei+raamatussa+ole+sellaista+kohtaa+jossa+siitä+on+mainittu.+Uskovat+jaksavat+jankuttaa+siitä+asiasta,+että+siellä+sellainen+lukee.+Ei+lue!!"
En+voi+kertoa,+koska+sanot+sen+olevan+sinulle+täysin+sama.+Eihän+siinä+olisi+mitään+mieltä.+Sinä+niputat+kaikki+uskovat+samanlaisiksi.+Kaikki+uskovat+eivät+väitä+homoseksuaalisuutta+synniksi.+Ettehän+te+ateistitkaan+ole+kaikista+asioista+samaa+mieltä,+olette+yksilöitä+omine+mielipiteinenne+ja+kunnioitan+sitä.+Uskon,+että+on+myös+ateisteja,+jotka+eivät+hyväksy+homoseksuaalisuutta+ja+sitten+on+niitä+jotka+hyväksyvät.
12.10.2017 13:00
"Sä+saat+kutsua+sitä+ihan+miksi+hyvänsä+ja+punoa+vaikka+sitä+kuuluisaa+marttyyriviittaa+yllesi.+Hyvä+esimerkki+siitä+kuinka+te+uskovat+tekeydytte+uhriksi,+vaikka+olette+itse+syyllistyneet+vaikka+mihin."
En+ole+marttyyri+enkä+uhri,+kaukana+siitä.
12.10.2017 12:54
"Sä+olet+itse+siinä+"eksytyksen+vallassa"+ja+harhakäsityksessä,+kun+itse+sitä+raamattuasi+tavaat+ja+pidät+sitä+totuutena+jota+ei+ulkopuoliset+saisi+edes+kritisoida."
No,+ainakin+tiedän+suunnilleen,+mitä+siellä+sanotaan.+Kyllä+Raamattua+saa+minun+puolestani+ihan+vapaasti+kritisoida,+en+ole+sitä+kieltämässä.+Mutta+edellenkin+totean,+että+helpompi+on+kritisoida,+kun+tietää,+mitä+siellä+lukee.
"Se+on+lopulta+vain+muiden+ihmisten+syrjintää+ja+halveksuntaa+(PISTE)."
Minun+lähimmäisenrakkauteeni+ei+kyllä+kuulu+muiden+ihmisten+syrjintä+tai+halveksunta,+mutta+turhaan+taidan+sinulle+sitä+kertoa.+Olet+saanut+minusta+jonkun+käsityksen+päähäsi,+eikä+se+taida+sieltä+kovin+helposti+lähteä,+vaikka+mitä+kirjoittaisin.
Toivon+sinulle+kaikkea+hyvää+elämääsi+ja+antoisia+keskusteluja.
12.10.2017 11:46
Älkää+huokailko,+veljet,+toisianne+vastaan,+ettei+teitä+tuomittaisi;+katso,+tuomari+seisoo+ovella.
12.10.2017 10:08
On+se+käsittämätön.+Olen+joskus+miettinyt,+että+onko+kyse+siitä,+että+vihan+määrä+on+kasvanut+nykyaikana+vai+onko+vain+niin,+että+nyt+on+keinoja+sen+julkituomiseen+somen+ja+sähköpostin+avulla+ja+se+vain+näyttää+siltä?
12.10.2017 10:03
Ilmeisesti+et.+Voisikohan+tuota+kysymysmerkkitulvaa+muuten+jo+kutsua+jankuttamiseksi?+😀
12.10.2017 00:07
Etkö+ymmärtänyt?
11.10.2017 23:37
Tosin+nyt+kun+luen+tätä+ketjua,+niin+enpä+ole+varma+enää+siitäkään.
11.10.2017 23:36
Olin+kyllä+ihan+aidosti+kiinnostunut.
11.10.2017 22:50
232 / 308