Saatana tuhanten juonten mestari

obh123

Saatana on tuhanten juonten mestari. Ihmisen täytyy valita palveleeko hän saatanaa vai Jumalaa.

Yksi mielenkiintoinen taistelutanner tässä asiassa on ihmis-sielut.

Esim. ylläpito on paljossa vastuussa siitä jos se rajoittaa sananvapautta epäasiallisesti. Samoin likaisia temppuja tekevät kanssakeskustelijat jotka toimivat yhteistyössä saatanan kanssa.

Mitä mieltä palstalaiset on siitä että sananvapaus rajoitetaan sellaiseen sisältöön mikä miellyttää tiettyjen ihmisryhmien kunniantuntoa, vaikka tuo kunniantunto olisi kaiken moraalisen pääoman valossa loukattavissa sananvapauden puitteissa.

Tulee mieleen tapaus Saksasta jossa muslimikansanedustajat äänesti homoavioliiton puolesta parlamentissa. Islamofibia lainsäädäntö ja homofasismi lyövät kättä euroopassa. Tämä johtaa sananvapauden rajoittamiseen niihin aiheisiin jotka sopivat tämän epäpyhän liittouman agendalle.

Toivon kipinä totuuden puolustajille: Jeesus elää!

67

405

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitäisikö palstan olla mielestäsi säännötön ja moderoimaton?

• obh123

Jokainen tietää sydämmessään milloin on tehnyt likaisen tempun. Jos Jumala on armollinen. Silloin on aina anteeksisaamisen paikka Jeesuksen veressä. Ihminen voi tunnustaa Jumalan edessä rikkeensä ja tehdä parannusta tai sitten paatua.

Islamofobia lainsäädäntö ja homofasismi luovat ilmapiiriä jossa tarvitan moderaattoreillekkin Jumalan armoa.

• obh123 kirjoitti:

Jokainen tietää sydämmessään milloin on tehnyt likaisen tempun. Jos Jumala on armollinen. Silloin on aina anteeksisaamisen paikka Jeesuksen veressä. Ihminen voi tunnustaa Jumalan edessä rikkeensä ja tehdä parannusta tai sitten paatua.

Islamofobia lainsäädäntö ja homofasismi luovat ilmapiiriä jossa tarvitan moderaattoreillekkin Jumalan armoa.

Olet laittanut kommenttisi minun kommenttini alle, osoititko sen minulle vai laitoitko muuten vaan tähän samaan ketjuun? En nimittäin oikein ymmärtänyt miten se liittyy minun kommenttiini.

• obh123 kirjoitti:

Mutta kerro missä Jeesus elää? Raamatun mukaan on istunut 2000 vuotta taivaassa. Miten siellä istutaan?

Minua ei ole kukaan muslimi vihannut, mutta moni kristitty on.

• Tämä palsta toimii kuten maailma ja media yleensäkin toimii.
      Vain yksi mielipide suvaitaan 😏

• obh123

Kyllä tullut huomattua. Silloin kun tärkeä asia esiintyy, menee herne nenään.

• obh123 kirjoitti:

Jepjep, sinä muuten olet näppärä kirjoittaja 🙂

• obh123 kirjoitti:

Kenen mielestä tärkeä asia?

• Eerikatässämoi kirjoitti:

Voisitko opetalla keksutelemaan ja lopettaa tuon jatkuvan kyselysi kun itse et kuitenkaan mihinkään vastaa 🤗

• pölynimu
        Eerikatässämoi kirjoitti:

Saatanan mielestä...

• obh123
        pölynimu kirjoitti:

Saatanan mielestä...

Yleisen hyvän mielestä...

• usko.vainen kirjoitti:

Voisitko opetalla keksutelemaan ja lopettaa tuon jatkuvan kyselysi kun itse et kuitenkaan mihinkään vastaa 🤗

On tyhmyyttä vastata, jos toisen kysymys on epäselvä.

• obh123 kirjoitti:

Yleisen hyvän mielestä...

Mikä tai kuka on yleinen hyvä?

• Se ei ole tämän keskustelun aihe.

• obh123

Ei laki ja armo mahdu samaan astiaan. Päähän ne luulisi mahtuvan.

Se ei ole tämän keskustelun aihe.

Ei ole mutta et silti vastaa vaikka selvästi kysyin. 🤗

• usko.vainen kirjoitti:

Et sinäkään vastaa minulle vaikka kuinka selvästi kysyn. Sitä paitsi olet sanonut, ettet halua minulta mitään.

Et sinäkään vastaa minulle vaikka kuinka selvästi kysyn. Sitä paitsi olet sanonut, ettet halua minulta mitään.

Minä olen sinulle aina vastannut joten älä valehtele!

• obh123
        usko.vainen kirjoitti:

Kysy uudestaan kun kerta kysymys taas poistettin joka oli olennainen keskustelun kannalta...

• usko.vainen kirjoitti:

Minä olen sinulle aina vastannut joten älä valehtele!

Kun alat herjaamaan,lopetan osaltani keskustelun tähän.

Kun alat herjaamaan,lopetan osaltani keskustelun tähän.

Vai nyt herjaan kun todostan, että sinä valehtelet. Olet sinä reppana 😂😂😂

• usko.vainen kirjoitti:

Vai nyt herjaan kun todostan, että sinä valehtelet. Olet sinä reppana 😂😂😂

Hieno huomata, että ymmärsit mitä tarkoitan. Ja et todistanut mitään. Mukavaa illan jatkoa.

Hieno huomata, että ymmärsit mitä tarkoitan. Ja et todistanut mitään. Mukavaa illan jatkoa.

Kyllä, ymärrän oikein hyvin, että sinä taas valehtelit.

• usko.vainen kirjoitti:

Ja huomasin sinun taas viimeksi tinkaamassa,

Koska alat tekemään uskovan hommia?

• jatkuvaa.valhetta
        usko.vainen kirjoitti:

Niin ymmärän minäkin.

• Olisikohan ollut vaan niin, että olet pitänyt liian pientä hattua päässä?

• obh123

Lueppa tuo keskustelu yltä. Selvää sensuuria. Yksinkertainen kysymys "Onko homoseksin harjoittaminen Jumalan tahdon mukaista?" poistettiin koska se asetti kohten epämielyttävään tilanteeseen. Milloin epämiellyttävä tilanne on ollut perustelu sananvapauden rajoittamiselle? Ilmeisesti aika usein ja tulevaisuudessa varmaan vielä useammin. Toivottavasti ei.

• obh123 kirjoitti:

Lueppa tuo keskustelu yltä. Selvää sensuuria. Yksinkertainen kysymys "Onko homoseksin harjoittaminen Jumalan tahdon mukaista?" poistettiin koska se asetti kohten epämielyttävään tilanteeseen. Milloin epämiellyttävä tilanne on ollut perustelu sananvapauden rajoittamiselle? Ilmeisesti aika usein ja tulevaisuudessa varmaan vielä useammin. Toivottavasti ei.

"poistettiin koska se asetti kohten epämielyttävään tilanteeseen."
        Kertoiko joku sinulle poiston syyn?

• jakuttajalle
        Kuusenjuuret kirjoitti:

"poistettiin koska se asetti kohten epämielyttävään tilanteeseen."
        Kertoiko joku sinulle poiston syyn?

Mitä se sinulle kuuluu?

• jakuttajalle kirjoitti:

Mitä se sinulle kuuluu?

Miksi ei kuuluisi?

• Se kuuluu sikäli, että olen täällä keskustelemassa ja jos tuollaista tietoa on jostain saatavilla, niin toki se minullekin kuuluu.

Mitä se muuten sinulle kuuluu, että mitä se minulle kuuluu?

• KysyLisää
        Kuusenjuuret kirjoitti:

Se kuuluu sikäli, että olen täällä keskustelemassa ja jos tuollaista tietoa on jostain saatavilla, niin toki se minullekin kuuluu.

Mitä se muuten sinulle kuuluu, että mitä se minulle kuuluu?

???????????????????

• KysyLisää kirjoitti:

???????????????????

Etkö ymmärtänyt?

• KysyLisäää
        Kuusenjuuret kirjoitti:

Etkö ymmärtänyt?

"???????????????????

• KysyLisäää kirjoitti:

"???????????????????

Ilmeisesti et. Voisikohan tuota kysymysmerkkitulvaa muuten jo kutsua jankuttamiseksi? 😀

• obh123 kirjoitti:

Että onko homoseksin harjoittaminen Jumalan tahdon mukaista.

Siitä Jumala ei ole vielä mitään sanonut. Odotellaan...

• obh123
        torre12 kirjoitti:

Että onko homoseksin harjoittaminen Jumalan tahdon mukaista.

Siitä Jumala ei ole vielä mitään sanonut. Odotellaan...

Selvä...

Tykkäsitkö raamatusta. Sitä kannattaa lukea. Itse olen viimeaikoina huonolla menestyksellä lukenut mutta lukenut kuitenkin. Ei pysty kovin hyvin keskittymään. Onneksi Pyhä Henki muistuttaa kun on tarve..

• hims

- munmielest'mikään vain valo-vastaan pimeys -jumala-vastaansaatanat -ei ole kenellekään oikeaa opetusta
      uskontojenkaansaralla - oikeasti jos velikin jaex-mies onikänsäollukiusaajia, tappajia, raiskaajia, kannibalismia, pedofiliaa jahaukkumista ynnäsäälimättömänheikompien hyväksikäytön kannattajaa
      -- eikö oikesti ole syytä suorastaan kammoa sairastaa niitäkin inhotuksia kohtaan?
      Samoin kuin ihmistenlorpotuksia seksismistään----kuinvihastaan juopuneina ---

• obh123

Jumala ja Saatana ovat kuitenkin tosiasioita ja Jumalalle on tärkeintä sielujen pelastus ja Saatanalle tärkeintä sielujen kadotus.

Jos emme voi puhua vapaasti siitä mikä on vialla, kukaan ei saa tietää että mitään on vialla ja vika korruptoi ja hukuttaa surkean syntisen ihmisen.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      59
      4703
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      65
      3808
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      213
      3241
    4. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      114
      3061
    5. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      48
      2894
    6. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2558
    7. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2216
    8. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      248
      2003
    9. Mistä olet eniten

Pahoittanut mielesi?
      Ikävä
      108
      1872
    10. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      36