Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kuusenjuuret
profiilit
Kuusenjuuret
Kuusenjuuret
Vapaa kuvaus
Aloituksia
37
Kommenttia
6146
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+tunne+Pawsonin+koko+toimintaa+kovin+hyvin,+olen+kuunnellut+hänen+Raamatun+opetustaan+ja+minulla+on+luettavana+hänen+Raamattu+avautuu+kirjansa.+En+siis+tiedä+kuinka+rikas+hän+on+tai+kuinka+paljon+on+tienannut+opetuksillaan.+Hänellä+on+paljon+tietoa,+hän+esittää+asiansa+hyvin+ja+maltillisesti.+Hän+ei+vaikuta+markkinamieheltä.+Sinänsä+olen+sitä+mieltä,+että+papit,+opettajat,+kirjailijat+ym.+ovat+palkkansa+ansainneet.
01.10.2017 23:09
Voit+olla+oikeassa.
30.09.2017 23:32
Mikäpä+minä+olen+sinun+uskoasi+kiistämään,+saathan+sinä+uskoa,+mihin+haluat.+Kiinnostaisi+kyllä+tietää,+että+missä+tuo+sinun+ukko-ylijumalasi+asuu+ja+mitä+muuta+hän+tekee+kuin+asettaa+sinut+jeesukseksi?
30.09.2017 21:09
Ilmeisesti+en.+Olet+sanojesi+mukaan+jeesus,+jolla+on+valta+lopettaa+kristinusko,+olet+Ukko-ylijumalan+asettama+jeesus,+mutta+et+ole+jumala,+etkä+edes+jumalan+lapsi+tai+poika,+et+myöskään+karitsa+tai+syntipukki.+Eli+jos+olet+Ukko-ylijumalan+asettama+jeesus,+niin+mikä+ihme+sinun+funktiosi+on,+jos+sinulla+ei+ole+mitään+yhteistä+Jeesuksen+kanssa?
30.09.2017 19:30
Ahaa.+Mikäs+sitten+jää+jäljelle?+Mikä+sinä+olet?
30.09.2017 19:00
Eivät+varmaankaan+herjanneet+syyttä+koskaan.+
Kyllä+suomalaiset+mielestäni+osaavat+keskustella+ihan+hyvinkin,+onhan+se+täälläkin+nähty.+Paljon+on+hyviäkin+keskusteluja+vaikka+ei+olla+samaa+mieltä+asioista.+Ihmiset+ovat+tietenkin+erilaisia+ja+paljon+riippuu+siitä,+mihin+on+tottunut+ja+kuinka+on+oppinut+kommunikoimaan.
30.09.2017 19:04
Oletko+siis+epäjumala?
30.09.2017 18:51
Mielenkiintoinen+ajatus.+Kyllä+Jeesus+voisi+hyvinkin+olla+netissä,+mutta+en+usko,+että+Hän+käyttäisi+sellaista+kieltä+kuin+täällä+monesti+käytetään+toisiaan+kohtaan.+Enkä+usko,+että+Hän+mollaisi+muita+kirjoittajia,+toki+voisi+sanoa+kiivaastikin,+mutta+asiasta,+tuskin+henkilöstä.+Ehkä+Hän+ottaisi+osaa+keskusteluun+asiallisesti+ja+yrittäisi+saada+ihmisiä+pelastetuksi.+Näin+voisin+kuvitella.
30.09.2017 17:37
Tarvitsetko+siis+ohjausta+asialliseen+viestittelyyn?
30.09.2017 17:22
Ketä+Eerika+tuossa+syyttää
30.09.2017 17:24
Oho,+olenpa+päässyt+arvoon+arvaamattomaan.+Pakkohan+tässä+on+nyt+sitten+kantaa+vastuunsa.
Seireenit+lauleskelivat+kauniisti+ja+houkuttelivat+merimiehiä+luokseen+repiäkseen+heidät+kappaleiksi.+Ne+olivat+naispuolisia+ihmisen+ja+linnun+sekoituksia.
Ja+tässä+pari+ekstraa+lisäksi,+jos+se+auttaisi+vielä+enemmän.+
Kykloopit+olivat+sellaisia+jättiläisiä,+joilla+oli+vain+yksi+silmä.+Voipii+vähän+rajata+näkökulmia+se.+Ne+saattoivat+myös+syödä+ihmisiä.
Muusat+puolestaan+olivat+erityisesti+runouden+haltijattaria,+nykyisin+nimitystä+käytetään+vielä+naisesta,+joka+innoittaa+taiteilijaa+esim.+juurikin+runoilijaa.
Nämä+siis+kreikkalaisessa+mytologiassa.
Sinänsä+olen+sitä+mieltä,+että+Eerika+ei+ole+se,+joka+niitä+olkinukkeja+rakentelee+tai+tuomitse+muita.+Samaa+mieltä+taas+olen+siitä,+että+tuollainen+keskustelu+ei+ole+keskustelua+–+se+on+vain+syyttelyä.
30.09.2017 17:23
Miksi+valitettavasti?
29.09.2017 22:39
Miksi+minun+pitäisi+tässä+asiassa+opastaa?+Osaat+varmaan+sen+ihan+itsekin.
29.09.2017 21:50
Olen+itsekin+lukenut+tuon+tarinan+joskus.+Olen+samaa+mieltä,+että+sanottuja+sanoja+ei+saa+enää+takaisin.+Siksi+kannattaisi+miettiä+ennen+kuin+sanoo+tai+kirjoittaa.+Asiat+voi+esittää+monella+tavalla,+ikävänkin+asian+voi+pukea+asialliseen+muotoon,+jolloin+se+on+helpompi+ottaa+vastaan.+Jos+hyökkää+sanoilla,+niin+todennäköinen+vastaus+on+puolustus+tai+vastahyökkäys.
29.09.2017 21:45
Kyllä+niiden+ketjujen+sisältö+on+yleensä+sitä+luokkaa,+että+tuskin+kukaan+ihan+niin+masokisti+on,+että+niitä+itsestään+tekisi.+Saapa+tosiaan+nähdä,+kuinka+pitkä+tästäkin+tulee.++Parempi+varmaan+olisi+olla+tekemättä+näitä+henkilöön+meneviä+aloituksia+ylipäänsä.
29.09.2017 21:20
Mielenkiintoinen+kirjoitus+Dogmatikos.+Vaatteet+on+tosiaan+yksi+osa+kommunikaatiota.+Papilta+odottaa+tiettyä+pukeutumista+samoin+kuin+lääkäriltä+tai+poliisilta,+kai+se+tuo+jotain+turvallisuuden+ja+luotettavuuden+tunnetta.
29.09.2017 21:22
Ja+mitähän+ne+feministit+sillä+tekisivät?
28.09.2017 23:50
"Ei+myöskään+ole+mitään+tutkimustietoa,+että+varsinaiset+elinluovutukset+aiheuttaisivat+saajalleen+ikään+kuin+toisen+ihmisen+ominaisuuksia+tai+muuttaisivat+jotakin+"isännässään""
Tuosta+tuli+mieleeni,+että+olen+jostain+lukenut,+että+sydämensiirron+yhteydessä+olisi+luovutetun+sydämen+saajalle+tullut+jotain+luovuttajan+muistoja.+Se+kai+viittaisi+siihen,+että+sydämellä+olisi+oma+muisti.+Mielestäni+tuo+on+aika+mielenkiintoinen+juttu,+en+ole+varma,+onko+sitä+tutkittu.
28.09.2017 23:57
Ahaa,+siis+se+onkin+nyt+mielipide+eikä+totuus,+jona+sitä+tuodaan+täällä+esiin.+No,+tuohan+selvensi+asiaa+huomattavasti,+mutuihin+ei+aina+perusteita+tosiaan+löydy.+Yleensä+muuten+asianajajan+vastavoima+on+syyttäjä+tai+tuomari.+😏
28.09.2017 22:31
Niin+minäkin+luulen,+että+kovinkaan+moni+ei+itseään+harhaiseksi+koe+uskonsa+suhteen.+Tai+uskomattomuutensa+suhteen.
28.09.2017 22:07
245 / 308