Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kuusenjuuret
profiilit
Kuusenjuuret
Kuusenjuuret
Vapaa kuvaus
Aloituksia
37
Kommenttia
6146
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+tuota+ei+kyllä+ollut+osoitettu+minulle.+Mutta+voin+toki+käydä+vastaamassa,+ei+siinä+mitään.
06.08.2017 20:17
Hei+taasluitväärin,+eikun+taasymmärsitväärin.+
"Mutta+voimme+arvioida+kirjoittajia"
06.08.2017 20:15
Kuinka+sitten+voit+kommentoida+hänen+tekemisiään?+Miksi+meidän+täällä+pitäisi+ylipäänsä+arvioida+toisia+kirjoittajia?+Emmekö+me+ole+täällä+keskustelemassa+asioista+eikä+toisista+kirjoittajista?+Vai+olenko+eksynyt+väärälle+palstalle?
06.08.2017 19:26
"Jos+täti+haluaa+korjata+sukupuolensa+tädistä+sedäksi+ja+korjaus+tehdään+yhteiskunnan+rahoilla,+pitääkö+tämän+nykyisen+sedän/entisen+tädin+saada+korjausoperaation+jälkeen+synnyttää?"
En+oikein+ymmärrä+tuota+kysymystä.+Jos+tällä+henkilöllä+on+biologisesti+mahdollisuus+synnyttää+ja+pystyy+tulemaan+raskaaksi+ja+haluaa+lapsen,+niin+keneltä+hänen+sinun+mielestäsi+pitäisi+kysyä+lupaa?+Miten+tuo+yhteiskunnan+rahoitus+siihen+liittyy?
Luterilaisen+kirkon+virallista+kantaa+tuskin+esitellään+Suomi24+keskustelupalstalla.+Sitä+kannattaa+kysyä+Luterilaisesta+kirkosta,+jos+siihen+oikeasti+haluaa+saada+vastauksen.
06.08.2017 19:23
"Näkeeähän+sen+selvästi+kun+suurkaupungeissa+joskus+käy+että+siellä+pörrää+jos+jonkinlaista+lamppuharjapäätä,+millä+naama+leimattuna+rivoja+kuvia+täyteen,+mikä+pukeutuu+provosoivasti,+millä+neneässä+lävistykset+niinkuin+sonnimullikalla+rengas+ja+tukka+väritettynä+kirkuvan+punaiseksi.+Kaikenlaista+erikoista+vipeltäjää+siellä+näkee,+niinkuin+eläintarhassa+kulkisi."
Tiesitkö,+että+he+ovat+todennäköisesti+ihan+normaaleja+(mitä+se+ikinä+tarkoittaakaan),+tuntevia+ja+lähimmäisiään+rakastavia+ihmisiä?+Jotkut+heistä+voivat+olla+jopa+uskossa.+Sitä+kun+ei+päältä+päin+aina+näe,+varsinkin+kun+katsoo+tuomion+lasit+silmillään.
06.08.2017 19:17
"Eerikan+nimenomainen+ongelma,+että+hän+sanoo+toista+ja+tekee+toista,"
Ongelma+tuntuu+kyllä+olevan+ihan+sinulla+itselläsi.+Tunnetko+muuten+Eerikan+ihan+henkilökohtaisesti+kun+tiedät+niin+tarkkaan,+mitä+hän+tekee?
06.08.2017 19:04
Vaikuttaa+ihan+asialliselta+aloitukselta+ja+jos+sen+omalla+nikilläsi+minulle+osoitat,++niin+toki+siihen+voin+vastata.
06.08.2017 18:56
Huomasin+tämän+vasta+nyt.+Mutta+siis,+kyllä+vastaan+kysymykseesi+omasta+puolestani,+jos+sen+noilla+sapluunoilla+teet,+jotka+mainitsin.
06.08.2017 16:16
Toivotaan+niin.+Uskon+muuten,+että+sinäkin+olet+tosiuskova,+vaikka+et+haluakaan+vastata.+Sinulla+on+paljon+tietoa,+kunnioitan+sitä.+😃
06.08.2017 16:13
Ja+lisättäköön+vielä,+että+teet+sen+omalla+nimimerkilläsi.+😉
06.08.2017 16:04
Kyllä+minä+vastaan.+Tosin+vastaus+saattaa+yllättää+sinut.+Tässä+ketjussa+en+nyt+vastaa+siihen+kysymykseen+ellet+ensin+vastaa+niihin+minun+esittämiini+kysymyksiin.+😉
06.08.2017 16:02
Riippuu+vähän+siitä+millä+tavalla+teet+sen.+Jos+teet+asiallisen+ja+minulle+osoitetun+aloituksen,+niin+saatanpa+jopa+vastata.
06.08.2017 15:56
Niinhän+sinä+olet+monesti+sanonut.+Mutta+hyvinhän+tämä+etenee+näinkin.+Niihin+sinun+kysymyksiisi+voidaan+palata+jossain+sellaisessa+ketjussa,+jossa+ko.+asiaa+käsitellään.+🤗
Minun+esittämiini+kysymyksiin+minun+täytyy+yrittää+saada+vastaus+sellaiselta+uskovalta,+joka+pyyteettömästi+haluaa+opastaa+kyselevää+uskovaa.+Sellaisiakin+onneksi+on.+😃
06.08.2017 15:23
Kiitos.+Tuo+lämmittää+mieltäni.+🤗
06.08.2017 15:13
En+katso+tarpeelliseksi+korjata+käsityksiäsi+minusta.+On+aika+toisarvoista,+mitä+minusta+ajattelet.+Ja+vaikka+yrittäisinkin,+niin+varmaankin+iskisin+vain+kirveeni+kiveen,+vai+mitä+luulet.+😉
Tuossa+kysymys/vastausasiassa+tulee+mieleen+vanha+sanonta:+pata+kattilaa+soimaa,+musta+kylki+kummallakin.+😉
06.08.2017 15:09
Niin.+Sinä+olet+päätellyt,+että+minä+olen+tekopyhä+ja+nyt+"vapaamielinen".+Tuon+tekopyhän+saatan+ymmärtää,+mistä+olet+siihen+päätynyt,+mutta+en+ymmärrä,+mistä+tuo+"vapaamielisyys"+tulee.+En+ole+tietääkseni+kovinkaan+paljon+täällä+ehtinyt+keskustella+siitä,+mihin+tai+miten+uskon+tai+mitä+mieltä+olen+eri+Raamatun+kohdista.+Mutta+niin+kuin+sanoin+jossain+aiemmin:+jos+joku+tekee+oletuksia+minun+mahdollisesta+"vapaamielisyydestäni",+niin+eikö+se+kerro+enemmän+siitä+olettajasta+kuin+minusta?+Hyvää+vuorovaikutustahan+ei+ole+se,+että+minä+kerron+sinulle+millainen+sinä+olet+ja+sinä+kerrot+minulle+millainen+minä+olen,+ellei+se+ole+keskustelun+aihe.+Ja+laitetaan+tähän+nyt+kiva+hymiö,+ettei+kukaan+tulkitse+minun+olevan+kiihtynyt+tms.+😂
06.08.2017 14:50
Hmm.+Voisin+ajatella,+että+sen+tekisi+joku,+jolla+olisi+joku+käsitys+minun+"vapaamielisyydestäni",+jos+nyt+jonkun+tarvitsisin+puolestani+puhumaan.+Aika+rohkea+olet+kun+määrittelet+minua+tietämättä+kovinkaan+paljon+ajatuksiani.+Mutta+siitähän+ne+vaikeudet+ihmissuhteissa+usein+alkavat,+eikös+niin?
Miksi+se+muuten+ylipäänsä+on+jonkun+sanottava+ja+miksi+sen+tietämättömyys+sinua+niin+kiusaa?
06.08.2017 14:33
Tulihan+se+sieltä.+😂😂😂
06.08.2017 14:24
Sitä+toivomme.+😃
06.08.2017 14:12
Ai+sen+voi+noinkin+tulkita?+Eipä+käynyt+minulla+edes+mielen+vieressä+tuo.+Mielenkiintoista,+missä+ihmisen+ajatukset+askartelevat.+😉
06.08.2017 14:10
302 / 308