Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kuusenjuuret
profiilit
Kuusenjuuret
Kuusenjuuret
Vapaa kuvaus
Aloituksia
37
Kommenttia
6146
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Juu,+kyllä+vahvat+vihjeet+siitä+on.
07.05.2018 19:19
Näin+se+on+nähtävä.
07.05.2018 19:08
Tuo+otsikkosi+ja+sitten+nämä+minulle+antamasi+vastaukset.
07.05.2018 19:02
Vihjailet+vahvasti.
07.05.2018 18:46
Et+kai+sinä+nyt+tosissasi+usko,+että+tuo+soittaja+olisi+Mummomuori?+Oikeesti.
07.05.2018 18:44
Miten+mummomuori+liittyy+tähän?
07.05.2018 18:38
Ei+siinä+tainnut+olla+puhetta+siitä,+onko+Leenalla+lapsenlapsia+vai+ei.
07.05.2018 18:25
"Täällä+on+tämä+tapa+mitä+olen+paljon+käyttänyt+-+eli+kirjoittaminen!"
Kyllä+näin+on,+mutta+sitä+voi+valita+niitä+sanoja+kirjoitettaviksi,+aina+ei+tarvitse+valita+niitä+ilkeimpiä.
"Juuri+näin+se+menee+-+-+mutta+asia+tulee+esittää+rehellisesti+ja+selvin+sanoin.+Ei+kiemurteluja+eikä+kaarteluja,+mikä+nykyaikana+paholaisen+tahdosta+on+tapana.+"
Rehellisyys+ja+selvät+sanat+on+hyvä+asia.+Haukkumasanojen+käyttö,+valehtelu,+yleistäminen,+panettelu+eivät+ole.+Tämä+ei+tarkoita+sitä,+että+sinä+niitä+käyttäisit,+mutta+niitä+täällä+näkee.
"kamala+ja+katkeroitunut+vanhuus+on+edessä,+missä+aika+sitten+menee+voimattoman+raivon+purkamiseen+kaikkeen+elävään+mitä+ehkä+lähettyville+uskaltaa+vielä+tulla."
Noissa+tapauksissa+usein+syynä+on+Alzheimer+eikä+Sanan+puute.
"Ilkeä+kysymys+taasen"
Millä+tavalla+kysymykseni+oli+ilkeä?
"Haukkuminen+ja+panettelu+ei+ole+lähimmäisen+rakkautta,+mutta+Kristuksen+rakkauden+jakaminen+lähimmäiselleen+on+rakkautta."
Täsmälleen+samaa+mieltä.
07.05.2018 18:08
Oletko+siis+nyt+avasinsydäntäni?+Vaikeaa+tämä+keskustelu,+kun+ei+oikein+tiedä,+onko+kyseessä+sama+henkilö+vai+vaihtuuko+sekin+aina+nikin+vaihtuessa.+No.+Oletan,+että+olet.
Hienosti+ja+rehellisesti+kirjoitit.+Kiitos+siitä.+Minulla+on+vähän+sama+tilanne.+Jotkut+kohdat+Sanasta+on+vaikeita+hyväksyä+ja+jopa+ymmärtää,+mutta+yritän+silti+niitä+noudattaa+parhaani+mukaan,+enkä+valikoi+vain+minulle+sopivia+kohtia.
07.05.2018 17:59
Olen+samaa+mieltä,+että+ojentaminen+on+paikallaan+silloin+kun+sen+aika+on.+On+vain+erilaisia+tapoja+ojentaa.+Jeesus+kehottaa+meitä+olemaan+toisillemme+ystävällisiä,+joten+eikö+sitä+ojennusta+voi+antaa+asiallisesti+ilman+haukkumista+ja+panettelua,+ystävällisyyden+ja+rakkauden+hengessä?+Rehellisyys+ja+ilkeys+eivät+ole+sama+asia.+
"Ihan+turhaan+katselet+suu+ammollaan,+kun+uskova+jakaa+Kristuksen+rakkautta+lähimmäiselleen"
Onko+haukkuminen+ja+panettelu+sinusta+lähimmäisen+rakkautta?
07.05.2018 17:35
Oletko+sinä+siis+tuo+eikötotta?+
Tämä+ketju+on+täynnä+esimerkkejä+ilkeästä+kommentoinnista.+Eerikan+kommentit+olivat+ihan+asiallisia.+Joidenkin+rekkaamattomien+nikkien+kommentit+sen+sijaan+ei.+Etkö+todella+näe+sitä?
Mitä+asiaa+minun+pitäisi+kysyä+ihan+asiallisesti?+Ikävää+jos+koet+kysymykseni+sisältävän+piikin.+Myönnän,+että+sen+voi+noinkin+tulkita+halutessaan.+Toisaalta+se+on+ihan+asiallinen+kysymys+siitä,+onko+kirjoittajalla+omakohtaisia+kokemuksia+asiasta.
07.05.2018 17:25
Sehän+hienoa.+Ei+meistä+kenenkään+tulisi+olla+tuomari.+Tuo+ohjaaminen+ja+ojentaminen+menee+monilla+aika+rajuksi+kielenkäytön+osalta,+välillä+sitä+katselee+suu+ammollaan,+että+uskovako+tuollaista+päästää+näppäimistöltään+(eli+suustaan).
07.05.2018 17:02
Miksi+vedit+Eerikan+tuohon+viestiisi?+Hän+keskustelee+aika+pitkämielisesti+häntä+kiusaavien+kanssa+jos+vaikka+katsot+tässäkin+keskustelussa,+kuinka+hänelle+vastataan.+Oliko+tuo+joku+piikki+verhottuna+hurskauden+huntuun?
On+todella+vaikeaa+hyväksyä+Jumalan+Sanaa,+jos+se+ei+sovi+omaan+pirtaan,+kuten+tunnut+tietävänkin.+Kokemuksesta+ehkä?
07.05.2018 15:46
Näetkö+sinä+tämän+palstan+kirjoituksissa+paljonkin+rakkaudellisuutta+toisia+kirjoittajia+kohtaan?
07.05.2018 15:38
Todella+hyvää+ja+tännekin+ajankohtaista+sanaa+laitoit.+Jospa+me+kristityt+vain+pystyisimme+noudattamaan+noita+opetuksia,+niin+maailma+olisi+rahtusen+parempi+paikka,+samoin+kuin+tämä+palsta.
07.05.2018 15:34
En+usko,+että+saadaan.
07.05.2018 12:11
"Jeesukseen+uskovia+tuo+ei+edes+voi+koskea,+koska+Jeesus+kieltää+vihaamisen+ja+käskyttää+meidät+rakkauteen."
"Meidät+on+käsketty+julistamaan+evankeliumia+ja+rakastamaan+lähimmäisiämme."
Miksi+sitten+tällä+palstalla+on+aika+vaikea+havaita+sitä+rakkautta?
07.05.2018 12:09
Oletko+antanut+YLE:lle+vinkin+asiasta?
07.05.2018 08:28
"Minusta+on+surullista+lukea+täälläkin+monen+itseään+uskovana+pitävän+kirjoituksia,+joissa+he+puhuvat+ikäänkuin+HE+olisivat+se+taho,+joka+harkitsee,+ollako+armollinen+Jeesukselle+ja+ottaako+hänet+vastaan,+eli+ansaitseeko+Jeesus+tulla+vastaanotetuksi+omahyväisen+ihmisen+sydämeen."
Mielenkiintoista.+Minä+en+ole+huomannut+tuollaista+suhtautumista.+Ehkä+sitä+on,+en+vain+ole+kiinnittänyt+siihen+huomiota+ja+jos+sitä+on,+niin+se+on+tosiaan+surullista,
07.05.2018 08:13
Olet+oikeassa.+Sananlaskuissakin+sanotaan:+"Kultaomenia+hopeamaljoissa+ovat+sanat,+sanotut+aikanansa."
07.05.2018 00:44
78 / 308