Savis
![]()
Aloituksia
1064
Kommenttia
10895
- 029
Julistaako Lutherilaiset toisille että Jumala ei näe sinua ?
Jumalan Galluppi Oletko sellainen uskova joka vaellat näkymättömänä eikä Jumala näe kun syntiä teet koska Hän näkee vain029Jumalan Galluppi !!!!!!!!!!
Jumalan Galluppi !! Mistä löydät Jeesuksen Veri itselle joka Puhdistaa sua vitipuhdas . Aivan kirkas joka loistaa aamuyö129Jumalan Galluppi !!!!!!!!,
Armahtaako Jeesuksen Kristuksen kautta synnistä, syntiin vai synnissä029Näin savis julistaa syniä ja henkivalta vastaan
Jumalan Gallupp Tottakai uskovat raivostu kun kerron etteivät voi Pyhä Raamatun muka elää synnissä ja selviytyvä Taivaas029Onko se Suomi vai Maailma joka on mielisairas ??
Sanoisin molemmat, Viimeiset rajoitukset puretaan ja korona vain lisäntyy ja nauttii ja voi hyvin. Kiitos siitä hallit129Rakkaat Helluntailaiset !!!
Julistan sitä EVANKELIUMI joka on monille Lutherilaisille ja Helluntailaisille saastainen vaate . Ei kaikkille toki. Jul029Olisko jo Suomalasisten raivonviha Itä kohti laantumassa päin ??
Onko käynyt niin että Jumala on puhunut ja näyttänyt unia Suomen kansalle? Että huonosti käy sodassa ja mikä viha kylvä129Sairaat ovat hänen silmät. Eis sovi PM
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f5ca14cf-1163-4bf2-9ae6-a5e5bf3f5a45 Ja Suomen Tuomio tulee vain tän myötä raskaisem1828Jeesksen Nimessä rukoilen sinua Isä !!!
Minä rukoilen Jeesuksen Nimessä Isä,, että uskovat usko mitä minulla on sanottava heille. Kuulkaa kaikki uskovaiset . Me028Ronja löysi irakilaisen itselle..
No ei tarvi etsiä. Niitä löytää vinopino baareissa.. Ne löytää kyllä teitä.. Ronja, 20, löysi rakkauden Mustafasta – su028Jumalan Galluppi !
Jumalan Galluppi Mikä on teidän mielestä lahko ? Alkuseurakunnan aikana oli kaksi lahkoja ainakin,, eikä tule mieleen mu728Oliko Samarilainen vihollinen ??
Luuk. 33 Mutta kun eräs samarialainen, joka matkusti sitä tietä, tuli hänen kohdalleen ja näki hänet, niin hän armahti128Lutterilainen Puhdistus. Mistä löytyy ???
Matt. 22 9 Menkää siis teiden risteyksiin ja kutsukaa häihin, keitä tapaatte.' 10 Ja palvelijat menivät ulos teille ja k127Luterilaiset, Katolilaiset ja Ortodoxit
3 Eikö tämä ole se rakentaja, Marian poika ja Jaakobin ja Jooseen ja Juudaan ja Simonin veli? Ja eivätkö hänen sisarensa027Auttaisiko kivisade uuskarismaattisen tuhoisa menoa Suomessa??
Voisitteko kivittää minua ? Pyydän anteeksi teiltä ja Jumalalta että olen ollut uuskarismaattinen -80 luvulla kun toront327! Jumalan Galluppi !!!!!!!!
!Jumalan Galluppi !! Tulisinko me vaella niin kuin Hän vaelsi ?? Helppo vastata. Vain kaksi vaihtoehtoa >> Kyllä v327Jumalan Galluppi !!!!!!!!
Jumalan Galluppi Oletko yhtä toivoton tapaus uskovaisena kun täys Jumalaton ennen uskontuloa. Helppo vastata taas kyllä127Jumalan Galluppi
Jumalan Galluppi Palvooko uskovat enemmän oma lihansa jossa synti asuu kuin Jeesusta. Karitsa Joka on tullut ottamaan li027Jumalan Galluppi
Jumalan Galluppi Ihminen voi muuttua jos saatana tai Jumala muutta sisäinen olemus . Ei muuten ole mahdollista Oikein v027