Vapaa kuvaus

Aloituksia

984

Kommenttia

10044

  1. Aivan Rakas Mauno. Varmaan toralaiset ovat suuttuneet kovin sinulle ja hyökkäävät sinua kohtaan , senvuoksi että sinä ja minä Rakastamme Jeesusta eikä Judasmi. Ja hiljattain laittoit kirjoitus ihanasta Joulusta joka korostaa ja juhli Vapahtajain syntymäpäivä juhla ja nyt sitten he ovat sun kimppussa vihaisena kiehuen torassa ,
    kun et mene takaisin Aadamin aika ja hänen Testamenttin alle. >Vaan haluat ja pysyt Jeesuksen Testamenttissa , jossa Hän kuoleman kautta Testamentoi vapaus Laista , koska Hän Täytti sen suuressa ja suurein Rakkaudessa lähimäistä kohtaan Ristillä , jossa Hän antoi Hänen vihollisille kuolemalla heille anteeksi . Onhan kirjoitettu Rakasta Lähimmäinen kuin itseä niin täytät Lain.
    Siis seuratkaamme Jeesusta ja täytäkäämme koko Lain Hänessä , Hänen Rakkauden kautta . Muuten se ei onnistuu vaikka toralaiset luulevat toisiin. Ole siunattu sinä ja sinun perheesi .
  2. Onko Jeesus sanonut ?? Minun syntymäpäivä eisitten juhlita ?? hiiiiiiiiiiiiiiiiiii sanon minä.

    Ja muuten Israelissa on Jouluna kaikkein kylmin jakso ja myöskin pimein , missä näkyy taivaalla tähdet !!

    Muuten Joulukinkku on jo hankittu !! Nam . Maltaanko odotta Jouluaaton saakka ??








































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































    Brrr sanoi Maria. Minun täytyy päästä sisään synnyttämään !! Joo tutkittu on ,, tä ja nä syntymiset !!
  3. No pystynpäs senkin Jeesuksen vihollinen. Taidat olla musliimi. !!

    Tässä lähettää Jumala viisaat miehet ja kuninkaalliset enkelit ja paimenet juhlimaan ensimmäinen syntymäpäivä.. Miten nyt suu pannaan saatanan kanssa ???

    Matt. 2
    9 Kuultuaan kuninkaan sanat he lähtivät matkalle; ja katso, tähti, jonka he olivat itäisillä mailla nähneet, kulki heidän edellään, kunnes se tuli sen paikan päälle, jossa lapsi oli, ja pysähtyi siihen.
    10 Nähdessään tähden he ihastuivat ylen suuresti.
    11 Niin he menivät huoneeseen ja näkivät lapsen ynnä Marian, hänen äitinsä. Ja he lankesivat maahan ja kumarsivat häntä, avasivat aarteensa ja antoivat hänelle lahjoja: kultaa ja suitsuketta ja mirhaa.
    12 Ja Jumala kielsi heitä unessa Herodeksen tykö palaamasta, ja he menivät toista tietä takaisin omaan maahansa.

    Luuk. 2
    6 Niin tapahtui heidän siellä ollessaan, että Marian synnyttämisen aika tuli.
    7 Ja hän synnytti pojan, esikoisensa, ja kapaloi hänet ja pani hänet seimeen, koska heille ei ollut sijaa majatalossa.
    8 Ja sillä seudulla oli paimenia kedolla vartioimassa yöllä laumaansa.
    9 Niin heidän edessään seisoi Herran enkeli, ja Herran kirkkaus loisti heidän ympärillään, ja he peljästyivät suuresti.
    10 Mutta enkeli sanoi heille: "Älkää peljätkö; sillä katso, minä ilmoitan teille suuren ilon, joka on tuleva kaikelle kansalle:
    11 teille on tänä päivänä syntynyt Vapahtaja, joka on Kristus, Herra, Daavidin kaupungissa.
    12 Ja tämä on teille merkkinä: te löydätte lapsen kapaloituna ja seimessä makaamassa."
    13 Ja yhtäkkiä oli enkelin kanssa suuri joukko taivaallista sotaväkeä, ja he ylistivät Jumalaa ja sanoivat:
    14 "Kunnia Jumalalle korkeuksissa, ja maassa rauha ihmisten kesken, joita kohtaan hänellä on hyvä tahto!"
    15 Ja kun enkelit olivat menneet paimenten luota taivaaseen, niin nämä puhuivat toisillensa: "Menkäämme nyt Beetlehemiin katsomaan sitä, mikä on tapahtunut ja minkä Herra meille ilmoitti".
    16 Ja he menivät kiiruhtaen ja löysivät Marian ja Joosefin ja lapsen, joka makasi seimessä.
    17 Ja kun he tämän olivat nähneet, ilmoittivat he sen sanan, joka oli puhuttu heille tästä lapsesta.
  4. Älä jossittele kuin saatana jos , mutta , onko Jumala = Jeesus noin todella sanonut >>>
    MUTTA SAATANA JA SINÄ VASTUSTELETTE KARITSA=JUMALA
    Ilm. 5:6

    Ja minä näin, että valtaistuimen ja niiden neljän olennon ja vanhinten keskellä seisoi Karitsa, ikäänkuin teurastettu; sillä oli seitsemän sarvea ja seitsemän silmää, jotka ovat ne seitsemän Jumalan henkeä, lähetetyt kaikkeen maailmaan.

    Ilm. 5:12

    ja he sanoivat suurella äänellä: "Karitsa, joka on teurastettu, on arvollinen saamaan voiman ja rikkauden ja viisauden ja väkevyyden ja kunnian ja kirkkauden ja ylistyksen".

    Ilm. 6:1

    Ja minä näin, kuinka Karitsa avasi yhden niistä seitsemästä sinetistä, ja kuulin yhden niistä neljästä olennosta sanovan niinkuin ukkosen äänellä: "Tule!"

    Ilm. 6:3

    Ja kun Karitsa avasi toisen sinetin, kuulin minä toisen olennon sanovan: "Tule!"

    Ilm. 6:5

    Ja kun Karitsa avasi kolmannen sinetin, kuulin minä kolmannen olennon sanovan: "Tule!" Ja minä näin, ja katso: musta hevonen; ja sen selässä istuvalla oli kädessään vaaka.

    Ilm. 6:7

    Ja kun Karitsa avasi neljännen sinetin, kuulin minä neljännen olennon äänen sanovan: "Tule!"

    Ilm. 6:9

    Ja kun Karitsa avasi viidennen sinetin, näin minä alttarin alla niiden sielut, jotka olivat surmatut Jumalan sanan tähden ja sen todistuksen tähden, joka heillä oli.

    Ilm. 6:12

    Ja minä näin, kuinka Karitsa avasi kuudennen sinetin; ja tuli suuri maanjäristys, ja aurinko meni mustaksi niinkuin karvainen säkkipuku, ja kuu muuttui kokonaan kuin vereksi,

    Ilm. 7:17

    sillä Karitsa, joka on valtaistuimen keskellä, on kaitseva heitä ja johdattava heidät elämän vetten lähteille, ja Jumala on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä."

    Ilm. 8:1

    Ja kun Karitsa avasi seitsemännen sinetin, tuli taivaassa äänettömyys, jota kesti noin puoli hetkeä.

    Ilm. 14:1

    Ja minä näin, ja katso, Karitsa seisoi Siionin vuorella, ja hänen kanssaan sata neljäkymmentä neljä tuhatta, joiden otsaan oli kirjoitettu hänen nimensä ja hänen Isänsä nimi.

    Ilm. 17:14

    He sotivat Karitsaa vastaan, mutta Karitsa on voittava heidät, sillä hän on herrain Herra ja kuningasten Kuningas; ja kutsutut ja valitut ja uskolliset voittavat hänen kanssansa."

    Ilm. 21:22

    Mutta temppeliä minä en siinä nähnyt; sillä Herra Jumala, Kaikkivaltias, on sen temppeli, ja Karitsa.

    Ilm. 21:23

    Eikä kaupunki tarvitse valoksensa aurinkoa eikä kuuta; sillä Jumalan kirkkaus valaisee sen, ja sen lamppu on Karitsa.