Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Savis
profiilit
Savis
Savis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1069
Kommenttia
10890
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
02.05.2025 12:16
En . Eikä profettoja haluan tutustua jotka valheilmoituksia jakelee..
30.04.2025 12:51
Turhaan painaa NÄYTÄ LISÄÄ . Kun joko tämä palsta itse poistaa mun teksti . tai sitten on joku ylläpidossa joka on vetänyt meloonit nenään ja ei oikein minusta tykkää hiiiiiiiiiiiiiiiiiii
30.04.2025 12:49
Ja vastaan ja on jossain kirjoittanut niinkuin täälläkim palstalla ettei Puumala voi olla oikea profeetta, >>>>>
- kun profeetta puhuu Herran nimessä, ja kun se, mitä hän on puhunut, ei tapahdu eikä käy toteen, niin sitä sanaa Herra ei ole puhunut; julkeuttaan se profeetta on niin puhunut; älä pelkää häntä."
29.04.2025 09:57
Sananl. 31:6
Antakaa väkevää juomaa menehtyvälle ja viiniä murhemielisille.
EI MUILLE..
26.04.2025 12:24
Älä Rage kun kirpaisee Jumalan ilmoitus sinulle..
26.04.2025 12:22
1. Kor. 10:7
Älkää myöskään ruvetko epäjumalanpalvelijoiksi kuten muutamat heistä, niinkuin kirjoitettu on: "Kansa istui syömään ja juomaan, ja he nousivat iloa pitämään".
1. Kor. 10:8
Älkäämmekä harjoittako haureutta, niinkuin muutamat heistä haureutta harjoittivat, ja heitä kaatui yhtenä päivänä kaksikymmentä kolme tuhatta.
1. Kor. 10:9
Älkäämme myöskään kiusatko Herraa, niinkuin muutamat heistä kiusasivat ja saivat käärmeiltä surmansa.
1. Kor. 10:10
Älkääkä napisko, niinkuin muutamat heistä napisivat ja saivat surmansa tuhoojalta.
2. Kor. 6:17
Sentähden: "Lähtekää pois heidän keskeltänsä ja erotkaa heistä, sanoo Herra, älkääkä saastaiseen koskeko; niin minä otan teidät huostaani
26.04.2025 09:52
VASTAUS ON !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ma
Niin Jeesus sanoi heille: "Totisesti minä sanon teille: siinä uudestisyntymisessä, jolloin Ihmisen Poika istuu kirkkautensa valtaistuimella, saatte tekin, jotka olette minua seuranneet, istua kahdellatoista valtaistuimella ja tuomita Israelin kahtatoista sukukuntaa.
Joh. 3:3
Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa".
Joh. 3:7
Älä ihmettele, että minä sanoin sinulle: teidän täytyy syntyä uudesti, ylhäältä.
05.04.2025 13:52
Parempi kuin tuo joku feikki ylläpidossa..
05.04.2025 13:44
Jumala näyttä mikä kirous tulee , koko yhteiskunnalle kun uskovaiset astuu ,, uuskarismattisen tielle..
05.04.2025 13:41
Hej halloota. Puhuttiin epäjumala ja Branhamista joka ohjaa ovelasti Heiska . Karta sitä valheopettaja Esa ,
kunnes alkaa kertoa miten hän on tarjonnut Branham uskoville ..
04.04.2025 08:25
Hyvin kirjoitettu ja siitä voi vetää sen päätelmän , että jotain on ollut alussa asti, tosi pielessä valeHelluntisuudessa niin vingsanut , että pohja ei koskaan ole ollut Kristus Kallio vaan mätäpaise joka on kasvannut valtavilla menesyksillä ja on saatanan iloksi saatu uskovaiset rakastumaann vääryyteen uskomalla , että uskova jää saastuteen , ja syntiin loppuun asti , Lutterin opin mukaan , että uskova on skitsofreeninen loppuun asti , kaksjakoinen , sekä pyhä , että saastainen samassa kakkpaketissa , missä on hieno juhlapaperiin kääritty punaisella koristenauhoilla.
Ei ihme , kun on tuotu haudoilta sen hengen opettamaan harhaanjohtajien kautta , Helluntailaiset jotka eivät koskaan ovat tienneet mitä Herrätys tai Helluntaílaisuus merkitse , vaan valehtelevat , että se on elää armossa ja pyytä anteeksi joka päivä Jumalalta pilkkavana , koska on jo saanut yli 2000v sitten anteeksi Ristillä...
08.02.2025 05:58
Hyvä aloitus ! Ja aivan kuin kirjoitit että Niilosta avautui saastevirta Suomeen . Niinkuin profetoitiin niistä pilveistä ogotettiin ja huudettiin että sateet tulee ja tulikin >>
Noista ajoista alkaen alkoi helluntailaisuudessa demoninen alamäki. Kaatumisilmiö oli ns. Kundalinihenkien aikaansaamaa näytöstä. Jota suuri osa luuli Pyhän Hengen ”uudeksi armolahjaksi”. (Jollaista kaatumis – kaatamisasiaa ei UT tunne!)
07.02.2025 08:44
>>> Tärkeää on ensin huomata, ettei Johannes kirjoita kristityille, jotka kipuilevat lankeamisiaan ja heikkoa uskonelämäänsä.<<<
MITÄ MITÄ ??
Onko S- seutulainen niinheikko epäjumala ettei häb voi vahvistaa ja pitää hurskas S niinkuin saatana pystyssä valevanhurskaudessa , jonka hän julistaa ja lyö rintaan ??
Heikko sanoko vahvaoon >>
Fil. 4:13
Kaikki minä voin hänessä, joka minua vahvistaa.
2. Piet. 1:10
Pyrkikää sentähden, veljet, sitä enemmän tekemään kutsumisenne ja valitsemisenne lujaksi; sillä jos sen teette, ette koskaan lankea;
SIIS >>Juud. 1: 24 Mutta hänelle, joka voi varjella teidät lankeamasta ja asettaa teidät nuhteettomina, riemuitsevina, kirkkautensa eteen,
25 hänelle, ainoalle Jumalalle ja meidän pelastajallemme Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta, hänelle kunnia, majesteetti, voima ja valta ennen kaikkia aikoja ja nyt ja iankaikkisesti! Amen.
03.02.2025 08:23
Niin muuten sano saatana myös..
03.02.2025 01:17
Tottakai ,, Jos sanomme ettei meillä ole syntiä kun uskoon tullaan. Niin ei ole tarve tulla uskoon.
Monista kuule että on juoppo joka uskoo Jumala niin paljon että hän pyytä avuski Jumalalta päästä alkoholista.
Elikä joo >> "Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä."
03.02.2025 01:15
Väärin !!! EI VOI SIINÄ LUKEE !!!!
02.02.2025 17:47
Adamin lihallinen luonto , eikä Rakkaus joka tottelee Jumala. Adam ei totellut ja Eva oli yllyttämässä Adam parkka. . Sitten söi saatanan käsistä synnin..
02.02.2025 17:46
No mikä arm lutter toi ?
02.02.2025 17:41
RAKAS anonyymi,, NIIN ON SE ASIA SELVÄ. MUTTA HENGETÖN EI VOI SEN KÄSITTÄÄ !!!
02.02.2025 16:57
1 / 545