Vapaa kuvaus

Aloituksia

984

Kommenttia

10044

  1. Miksi Ilta Sanomat vastustaa Preidenttiehdokas ??

    Lehdissä Mika Aaltola sivutetaan ja laitetaan hänet ikäänkuin sivuhenkilönä piiloon ? Kun toiset nostetaan esiin ja puhu
    Maailman menoa
    15
    190
  2. Luuleminen ja uskon ero !

    Luuleminen on luja luuleminen siihen joka ei näy . Kun taas Uskonnollisuus on luja Uskominen siihen joka näkyy !!
    Helluntailaisuus
    10
    244
  3. 146
    801
  4. UUSÄÄRIKARISMAATTISET Pelottele teitä ja ohjaa teitä.. Varoka heistä Rakkaat !!!

    En pelottele ihmisiä. Olen rokottamaton uskova . Riskryhmässä sairauden vuoksi ja ikä jo yli 65. Olen sanonut Jumalalle
    Helluntailaisuus
    0
    82
  5. EN PELOTTELE TEITÄ RAKKAAT ,,, KUIN USKONNOLLISET TEKEVÄT JA OHJAA TEITÄ...

    En pelottele ihmisiä. Olen rokottamaton uskova . Riskryhmässä sairauden vuoksi ja ikä jo yli 65. Olen sanonut Jumalalle
    Luterilaisuus
    0
    76
  6. Pyhä Henki näyttää selvästi !!! !!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    >> on lihallisia uskovia jotka rakastaa seurakunta , tai kirkko enemmän !!! Kuin Isän Poika !!! Jeesusta Kristus
    Helluntailaisuus
    53
    264
  7. Hei me eletään 2000 luvulla . Eikä 1800 jossain takahikissä käsityksissä.

    Maailma pitää kiinni alkuräjähdyksestä vaikka hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Tiedemiehet ovat kerta toisen
    Maailman menoa
    1
    112
  8. Oletteko löytäneet Rakkaat Todellinen Voitto?? Voitteko Jumalan Kunnialle Todistaa ja kertoa siitä ?

    Paavali ainakin Puhui Voittosta ja Todisti siitä mitä se tekee sun elämässä !!
    Helluntailaisuus
    0
    91
  9. Siis eikö ole sitten enää teidän Pyhässä raamatussanne rakkaat? Käskyn tehkää parannusta synneistä?

    Lukeeko käskyn ?? Jos kerran sanotte että meinaatte ja pitää , pysyä synneissä suuressa liberaalis armossa? Tai valearm
    Luterilaisuus
    53
    349
  10. Monet vanhat ihmiset jättää Jumalan palvelustyö kesken ja karkaa Taivaaseen mielessä että!

    Että nyt ihan mikä vaan hetki Jeesus tulee ja hakee meitä Pois. Joo ! Ja jos ei odottaa kovasti sitä että pääsisi pois
    Luterilaisuus
    0
    85
  11. Aina me olemme huolissaan meidän omista ja lähimmäisistä ja haluamme rakastaa heitä!!!

    Ei vain ajallisesti vaan ikuisessa !! Siis tulkoon Pyhä Henki niitten päälle Jeesuksen Nimessä , että synnintunto laskis
    Luterilaisuus
    0
    82
  12. Minä en voitta mitään että mielestelen teitä Rakkaat !!

    Pitääkö mun näytä että olen niin rakkaudellinen ja armollinen ? Niinkuin nuo harhaanjohtajat ja exyttäjät että te uskois
    Helluntailaisuus
    2
    101
  13. Rakkaat !!! Olen hyvin , hyvin huolissaan teistä lihassa olevat !!

    Yksi niistä suurimmista valheet ja exytykset ovat eläkää ja nautikaa lihassa ! Ihminen tulis elää kropassa , siis kehos
    Luterilaisuus
    33
    312
  14. Rakkaat !!! Olen hyvin , hyvin huolissaan teistä !!

    Ja teidän syntielämä joka hoidatte pyytämällä synnit anteeksi Jumalalta !! Onko Jumala todella sanonut Pyhässä Raamatus
    Luterilaisuus
    39
    294
  15. Miten tuli ja Herätys on jatkunut Turussa !!

    Elävät virrat -seurakunta · Seuraa 10. marraskuu 2022 · Herätyksen tuli -tapahtuma alkoi Turussa! Perjantaina jatkamme
    Helluntailaisuus
    0
    69
  16. Ensin päästettiin terroristit maahan , ja sitten alkoi käsikranaattit paukkua kerrostaloissa.

    Sitten lähti heidän lapset liikkelle ja seuraukset ovat tällaisia. >> https://www.is.fi/ulkomaat/art-200000986445
    Maailman menoa
    0
    69
  17. En yritä tulla uskovien rakastetuksi. !!!!! Vaan riittää että Isä joka olet Taivaassa Rakastaa minua

    Katsos et tykkää syntinen , että sanon sinulle että et saa valehdella tai varastaa. On monet muut oireet sairassa joka v
    Luterilaisuus
    40
    197
  18. Muistakaamme nyt vaan että jos me siunamme Israel , niin meille tule siunaus . Jos me kiroamme Israe

    . Jos me kiroamme Israel niin meille tulee kirous. Niille maille tulee kirous , jonka nimi on m.m. sota,
    Maailman menoa
    2
    107
  19. Voiko Taivassa tehdä syntiä.

    Voiko Taivassa tehdä syntiä on kirjoitus missä on tarkoitus näyttää että syntiset pääsee Taivaaseen ja on ihan luvallist
    Helluntailaisuus
    55
    441
  20. Sisällisota .ikänkuin . alkamassa ?

    NÄIN NAAPURIMAASSA ! https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009895891.html
    Maailman menoa
    0
    75