Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PorvoonParoni
profiilit
PorvoonParoni
PorvoonParoni
Vapaa kuvaus
Aloituksia
72
Kommenttia
3090
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joo,+nimenomaan+manipuloijat+ovat+ihmisen+irvikuvia.+Kannatan+vapaata+ajattelua,+ihmisen+sananvapautta+ja+myös+päätöksentekoa+ilman+puolison+tai+jonkun+muun+ohjausta.+Silloin+jos+itse+kysyy+neuvoa+tai+kaipaa+apua,+tottakai,+toinen+saa+opastaa+ja+neuvoa.
Työpaikoilla+tuo+manipulointi+menee+koko+ajan+huonompaan+suuntaan,+kun+pikku-hitlerit+saavat+lisää+valtaa+ja+puhuvat+osakkeenomistajan+suulla.+Silloin+inhimillisyys+ja+hyvänmielen+tekemiset+katoavat+ja+ihmisistä+tulee+taas+orjia,+jotka+toimivat+isäntänsä+käskyjen+mukaan.
30.11.2017 12:37
Piru+mieheksi,+ei+muuta+voi+sanoa.
Enkä+kiellä+etteivätkö+miehet+ihan+yhtälailla+nalkuttaisi,+jopa+oma+isäni+teki+sitä+kyllästymiseen+saakka.+Mielenkiintoisia+nuo+kaikki+syyt,+jotka+mainitsit+erityisesti+nauraminen+ja+seksin+haluaminen.+Minä+takaan+ja+alleviivaan,+että+niitä+asioita+ei+ole+liikaa+tässä+maailmassa.
30.11.2017 12:25
Erittäin+samaa+mieltä+alkoholistin+käyttäytymisestä.+He+löytävät+hyvän+syyn+juoda+melkein+mistä+tahansa+muutenkin+ja+jankuttava+puoliso+kelpaa+siihen+oikein+hyvin.
Jankuttavasta+puolisosta+toki+pääsee+muutenkin+eroon+kuin+juomalla,+eikä+se+ole+syy+ja+seuraus.+Oma+tahto+kuten+kirjoitit+on+ainoa+keino+lopettaa+juominen.+Ei+auta+hyvä+tahto+tai+terapiat.
Perustetaan+uusi+kansanliike+-+Nyt+loppuu+jankutus!
30.11.2017 12:20
Epäilen+ettei+nalkuttaja+itse+tiedä+olevansa+nalkuttaja.
30.11.2017 12:12
Arvoisa+rouva+vaasatar,+lupa+myönnetty!
Vaikka+itse+et+ole+nalkuttajar,+myönnät+heitäkin+olevan+ja+luultavasti+enemmän+naispuolisissa+ihmisssä.+Toki+heitä+on+miehissäkin,+varsinkin+miespuolisissa+esimiehissä,+mutta+jokainen+tuntee+ainakin+yhden+naispuolisen+pirttihirmun.
En+yleensä+kannata+avioeroja,+mutta+nalkutus+tapauksessa+ottaisin+luultavasti+itsekin+eron.
30.11.2017 12:00
Joillekin+ihmisille+jää+sama+levy+päälle+ja+he+toistavat+jotain+samaa+hokemaa.+Jotain+joka+ei+edes+liity+toiseen+millään+tavalla+tai+on+niin+asian+vierestä+kuin+voi.+Työpaikallani+erään+naisen+mukaan+kaikki+hommat+menee+reisille+ja+luulenkin,+että+hän+ei+varmaan+tiedä+sanonnan+alkuperää?
30.11.2017 11:56
En+usko+miehen+lopettavan+juomistaan+nalkutuksen+seurauksena.+Päinvastoin,+se+voi+helposti+johtaa+jopa+syyksi+jatkaa.+Enkä+tosiaanka+tarkoita,+että+miehen+juomista+tulisi+hyväksyä+tai+olla+hiljaa+asiasta.+Juopottelu+loppuu+vasta+sitten,+kun+juopottelija+itse+päättää+tai+tämän+terveys+pettää.
Yritän+itse+välttää+asioiden+toistamista,+useimmat+ihmiset+kuuntelevat+ja+tekevät+asiat+kerralla,+jos+itse+haluavat+tehdä.+Saneleminen+sopii+lasten+kasvatukseen,+ei+aikuisten+ihmisten+väliseen+kanssakäymiseen.
30.11.2017 11:51
Lapsuudessani+kuuntelin+naapurin+akan+kovaäänistä+nalkuttamista+jopa+perheen+pikkupojille+ja+naapurinkin+pojille.+Mutta+etenkin+omalle+miehelleen,+se+meteli+kuului+kesäaikaan+meille+sisälle+saakka.+Kolme+poikaa+ja+mies+taisivat+ottaa+koville,+mutta+loppuun+saakka+jatkoivat+yhdessä.
Oma+äitini+ei+sortunut+koskaan+moiseen,+ei+isääni+eikä+lapsiaan+kohtaan.+Isälläni+oli+taipumusta+joskus+nalkuttaa+esim.+koulunkäynnistäni+tai+äidin+tekemästä+ruuasta.
30.11.2017 11:46
Synkkää+tulevaisuuden+kuvaa+maalaat+itsellesi.+Ei+asiat+voi+olla,+eikä+ainakaan+saisi+olla+noin+huonosti?
30.11.2017 11:40
Juu,+olen+mennyt+ja+ollutkin+yli+20+vuotta+naimisissa,+mutta+onneksi+ei+sitten+vissiin+ole+niitä+puutteita+tai+vikoja+nalkuttamiseksi+saakka.+Olen+itse+melko+rauhallinen+kaveri,+enkä+varmaan+sietäisi+sellaista+pitkään.
Työpaikalla+on+muutama+sumusireeni,+tiedän+kyllä+millaiselta+tuntuu,+kun+toistetaan+jatkuvasti+samoista+asioista+samalla+äänenpainolla+aivan+kuin+pikkulapselle+opastettaisiin+jotain+asiaa.
30.11.2017 11:32
Aika+paljon+tarvitaan+myös+viitseliäisyyttä+kulkea+niiden+pöytärivistöjen+joukossa.+Toisilta+sitä+tarmoa+löytyy?
30.11.2017 11:25
Ehdottomasti+paras+vaihtoehto,+kun+pääsee+ilmaiseksi+eroon+jonninjoutavasta+roinasta+ja+ylimääräisestä+tavarasta.+Kirpputoreilla+maksettava+hinta+on+niin+minimaallinen++verrattuna+siihen+vaivaan,+jonka+joutuu+tekemään+vuokratessa+kirpputoripöytää+ja+roudatessaan+tavaraa+torille.+Lisäksi+olen+huomannut,+että+paluukuorman+mukana+tulee+lisää+roinaa+mitä+on+löydetty+sieltä+muitten+myyntipöytien+takaa.
30.11.2017 11:24
eppu
Juu,+tilaa+pitää+olla+kulkea,+eikä+kaikki+paikat+saa+olla+täynnä+tavaraa.+Olen+ollut+sellaisissa+paikoissa,+jossa+sen+tavarapaljouden+erottavat+kapeat+käytävät,+joita+pitkin+ihmiset+siirtyvät+huoneesta+toiseen.
Eikä+myöskään+se+kesämökki+ole+mikään+rytöläjä,+jonne+kuskataan+kaikki+vanhentuneet+tai+hieman+rikkinäiset+asiat.+Kyllä+järjestys+sentään+olla+pitää!
29.11.2017 17:55
Ei+ole+emäntä+käynyt+enää+vuosiin+myymässä+kirpputoreilla.+Olisiko+sekin+buumi+vähän+laantumassa?+Kyllä+siitä+takavuosina+jotain+jäi+käteen,+mutta+oli+kuulemma+kovaa+työtä+raahata+tavaraa+edestakaisin.+Loppuaikoina+tosin+myymättömät+kamat+menivät+roskiin.
29.11.2017 17:50
Meillä+toisten+perin,+naisväki+hamstraa.+Kun+asuin+poikamiehenä+huushollissa+oli+yhdet+verhot.+Nyt+on+talvi-,+joulu-+ja+kesäverhot.+Minulla+on+jopa+autoni+autotallissa,+enkä+ole+kerännyt+autotalliin+mitään+ylimääräistä+tavaraa,+kuten+miehillä+yleensä+on+tapana.
29.11.2017 17:45
En+tiedä+miksi+minulle+on+niin+vaikeata+luopua+vanhoista+vaatteista?+En+tykkää+käydä+kaupoilla+ja+jotenkin+tuntuu+ettei+löydä+sopivaa+muuta+kuin+noita+vanhoja+roikkeja.
29.11.2017 17:42
Minun+mielestäni+tauluja+tai+mattoja+ei+saa+olla+liikaa.
29.11.2017 17:41
Kunnon+tyyny+on+yksi+elämän+perusedellytyksistä.+Osaan+antaa+arvoa,+koska+vuotyötä+tekevät+nukkuvat+yleensä+päivätyöntekijöitä+enemmän.
Tuli+noista+laseista+ja+kupeista+mieleen,+kun+oma+äitini+lahjoitti+vaimolleni+jonkin+astia-sarjan+ja+minun+siskoni+nostivat+siitä+sitten+helkutinmoisen+älämölöön.+Totesin+vain,+että+se+oli+äidin+tahto,+jonka+yli+rahanhimoiset+siskoni+eivät+voi+kävellä,+hehee.
29.11.2017 17:40
Ihminen+varmaan+saa+tosiaan+siitä+ostamisesta+jotain+mielihyvää+ja+olisiko+vielä+sekin+että+rahaa+on+riittävästi+ostaa+kaikenlaista?
Itsellä+myös+melko+laaja+levykokelma+ja+kuuntelin+viimeksi+viime+kesänä.+Työpaikalla+oli+juttua,+että+osalla+levyistä+alkaa+olla+jo+jonkinlaista+keräilyarvoa,+joten+ei+varmaan+enää+kannata+poiskaan+heittää.
Kaalilaatikko+on+yksi+suosikkiruokani!
29.11.2017 17:35
Olen+harmitellut+samaa+asiaa,+kirjat+tulevat+menemään+ihan+haaskuun.+Nykynuorille+kirjahylly+on+tuntematon+huonekalu.+Kaikki+luettava+pitää+olla+sähköisessä+muodossa,+harmi!
29.11.2017 17:30
152 / 155